Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä nätti nuori kassamyyjä,kehtaako pyytää trehveille?M26.

Vierailija
22.07.2025 |

Ei periaatteessa mitään menetettävää,en sitten käy siellä enää jos tulee pakit.

Kommentit (197)

Vierailija
181/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä myyjät rauhaan

Vierailija
182/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misk miehet pelkää naisia? "en käy siellä enää jos tulee pakit". Normi mies ois vaan rohkeasti antanut sen lapun ja jatkanut kaupassa käyntiä, vaikka pakit tuleekin. 

Mies häpeää sitä, että on tulkinnut tilanteen väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misk miehet pelkää naisia? "en käy siellä enää jos tulee pakit". Normi mies ois vaan rohkeasti antanut sen lapun ja jatkanut kaupassa käyntiä, vaikka pakit tuleekin. 

Kassatytöt hymyilee myös minulle ja toivottaa mukavaa päivää ja olen nainen. Ei ne ole siellä flirttailemassa

Vierailija
184/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kassat saa kestää jo kasan p*skaa muutenkin kun kaikki odottaa että kassamyyjä onkin joku seurustelukumppani jonka kanssa on oletus jäädä rupattelemaan asioista 10 minuutiksi. Ei enää ikinä kassamyyjäksi.

Vierailija
185/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ja varsinkin asiakaspalvelussa olevaa ihmistä ei saa häritä. Mutta siihen on muita keinoja. Anna vaikka paperilappu ja sano että tuossa sinulle. Jos ei soita sinulle, niin anna olla rauhassa ja jatka etsimistäsi muualta.

Vierailija
186/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassatytöt hymyilee myös minulle ja toivottaa mukavaa päivää ja olen nainen. Ei ne ole siellä flirttailemassa

Tunneälykäs mies pystyy erottamaan kassatytön aspahymyn ja ihastuksen toisistaan.

Vierailija
187/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annoitko jo sen lapun?

Vierailija
188/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi lapun taikka ei niin ei johtanut mihinkään, koska hiljaisuus. Ruokakauppa ei ole senssipalsta tai Tinder.

Vierailija
189/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:idenkin (+kähmijäkauppiaiden) takia ruokakaupoissa on järjestyksenvalvoja(t) joko paikalla tai puhelinsoiton päässä.

Vierailija
190/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jää häiriköimään. Itse sain joskus lapulla puhelinnumeron ja se oli ihan ok. Tai olisi ollut, jos mies olisi vaikka sanonut, että "hei olet tosi söpö. Tässä mun numero, laita viestiä jos haluat tutustua", mutta tämän sijaan hän ei sanonut mitään vaan jätti sen kuin roskan eteeni.

Olipa outo reaktio sinulta ! 🙄 Ehkä hän oli vaan ujo. Todennäköisesti ei menettänyt mitään, kun suhtautumisesi oli tuo. Kertoo luonteestasi jotain

Ei ollut todellakaan outo reaktio. Ehkä tu asiakas halusi vain,e ttä kassa soittaa häkeen, että miestä uhkaa joku näkymätön vaara. Hitto!! Opetelkaa puhumaan miehet!

Vierailija
191/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä niillä ns. alfauroilla ei käy mielessäkään tällaista, vaan ne ovat poikkeuksetta niitä plösöjä peräkammarin poikia, jotka pukille päästyään tulevat 30 sekunnissa ja hymyilevät "tykkäsitkö".

Minut on eräs menestynyt mies napannut omakseen kaupan kassalta. Hän osasikin tehdä yhteydenottopyynnön oikein. 

Kertoi harrastavansa lajia x ja etsivänsä osallistujia siihen, kysyi saako laittaa ilmoitustaululle ilmoituksen siitä, koska laji vielä uus ja pitää etsiä hirveästi ihmisiä tutustumaan, että saataisiin edes muutama kiinnostunut. Annoin luvan lapulle ja mies sitten erikseen sanoi, että tule sinäkin kokeilemaan. Hän oli tätä ennen pitkään miettinyt miten saisi kutsuttua minut jonnekin työaikani ulkopuolella, että voisi tutustua minuun paremmin, kun ei keksnyt miten, niin luopui ajatuksesta ja päätti jättää asian sattuman haltuun. Sitten se tuli hänelle tuon uuden harraastuksen mielessä ja hän tiesi heti mihin kauppaan suuntaa ensimmäisenä kysymään lupaa ilmotustaululle ilmoituksen laittamiseen. Sain siis tietää tästä suunnitelmasta sitten kun menin tutustumaan lajiin ja ekojen harkkojen jälkeen tämä mies tuli puheilleni ja sanoi että eniten odotti ja toivoi että juuri minä tulisin paikalle ja kertoi koko jutun. Mielestäni tuo oli tosi hyvin toimittu ja mies ennenkaikkea näytti toiminnallaan kaupassa ettei halua nolata minua jollain suorasukaisella treffipyynnöllä kaikkien kuullen, tai aiehuttaa minulle epämukavaa tunnetta liian tunkeilevasta asiakkaasta.  Mies oikeasti sai tuosta toiminnastaan minulta jotain 10 lisäpointsia. 

Vierailija
192/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa sehän on oikein velvollisuutesi. Ei pidä taivaan lahjaa naisille piilotella vakan alla.

Vierailija
193/197 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:idenkin (+kähmijäkauppiaiden) takia ruokakaupoissa on järjestyksenvalvoja(t) joko paikalla tai puhelinsoiton päässä.

ldlissa kassoilla on koko ajan aukioleva yhteys muihin myyjiin tai takahuoneessa olevaan vartijaan

Vierailija
194/197 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa ap häiritsemästä työtään tekeviä ihmisiä.

Pidä sinä ihmipaska turpasi kiinni. Ap pääsee kohta panemaan ja aktin jälkeen kassapimu vielä kysyy "saako olla muuta"

Yhyy kun tämä ulitopiahaave ei vain toteudu, koska on absurdi ja yksipuolinen eli ei tule vastakaikua ikinä mistään.

Häiriintynyttä miesidiotismijyräämistä yrittää puhua (uhri)naisen suulla ja puolestaan (= sivuuttaa epäkunnioittavasti).

Vierailija
195/197 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ldlissa kassoilla on koko ajan aukioleva yhteys muihin myyjiin tai takahuoneessa olevaan vartijaan

Kiitos tiedosta. Tämä on kiimaisten sinipippelisyndoomassaan kituvien 1313 tusinassa helppoheikki-ap:iden, jotka eivät käy lähikauppaansa kauempana huomioida.

Vierailija
196/197 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uskoakseni tapahtuisi vain parempaa ja kestävämpää pariutumista kun naiset saisivat valita. Mies tyytyköön tyynesti osaansa valitsemattomana tai valittuna."

Mistä olet saanut päähäsi sen, etteivät naiset muka saisi jo nyt valita sitä, että antavat pakit epäkiinnostavalle aloitteentekijälle?

Tarkoitin, että kaikki ujot ja naivit (nuoret) naiset eivät kehtaa aina (kun pitäisi) jaella pakkeja ja täysin ymmärrä (uskalla _taistella yhteiskuntaa vastaan_?) voivansa valita itse paljon paremmin - ja silti kahdensuuntaisesti eli niin, että molemmat osapuolet, ei siis vain mies (minäminäminämiehelle se tietysti riittää), olisivat tyytyväisiä. Olen muuten nainen itsekin.

Pitäisikö sitten mielestäsi suojaikärajaa nostaa naisten osalta -  niin ja samalla tietysti myös täysi-ikäisyysrajaa?

Ei tarvita mitään keinotekoista vaan _ei ahdistella minkään ikäisiä / keitään naisia, jotka eivät sitä ahdistelua kaipaa_.

Uskotaan ilman kiukuttelua, negaamista ja haukkumista, että EI = EI (= EI), kestetään pakit tai ei lähestytä ollenkaan.

Vierailija
197/197 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut kassan kanssa muuta kuin hei ja kiitos?

Aloittaisin siitä, että aina kun ei ole ruuhkaa, niin hieman jutustelet jotain mukavaa.

Tästä on helpompi siirtyä siihen, että ojennat yhteystietosi "laita viestiä jos haluaisit käydä kahvilla" tmv.

Jos kassa ei laita viestiä, ole jatkossakin hänelle mukava ja asiallinen, mutta älä ota enää treffejä puheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän