Lidlissä nätti nuori kassamyyjä,kehtaako pyytää trehveille?M26.
Ei periaatteessa mitään menetettävää,en sitten käy siellä enää jos tulee pakit.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Minä lähestyin erästä kiinnostavaa henkilöä ajatuksella "ei mitään menetettävää".
Nyt on 28 vuotta yhteistä taivalta takana. Jos jotain menetin, se ei minua yhtään haittaa.
Niin? Myyjille ei silti makseta tyrkyllä olosta ja harvinainen tuuri ei ole yleispätevää aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin nuori mies voinee kysyä, tai jättää sen lapun.
Älä kuule syrji meitä setämiehiä,M52.
Juuri näin, setämies voi kysyä myös ja kehua vaikka tissejä! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähestyin erästä kiinnostavaa henkilöä ajatuksella "ei mitään menetettävää".
Nyt on 28 vuotta yhteistä taivalta takana. Jos jotain menetin, se ei minua yhtään haittaa.
Niin? Myyjille ei silti makseta tyrkyllä olosta ja harvinainen tuuri ei ole yleispätevää aina.
Kuka myyjää on parturiksi-kampaajaksi väittänytkään?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei aina ymmärrä sitä, että naisille nuo treffipyyntötilanteet voivat olla aika stressaavia. Mieshän voi valmistautua päiväkausia ja miettiä mitä sanoo, mutta toiselle osapuolelle tilanne tulee täytenä yllätyksenä. Yksi syy, miksi naiset kieltäytyy on yksinkertaisesti paniikki ja tilanteen ahdistavuus, jos siihen ei ole mitenkään varautunut. Jossain baarissa vielä osaa odottaa mahdollisesti jotain treffikutsuja, mutta omalla työpaikalla ei.
Itse toivoisin, että työpaikalla asiakkaani eivät pyytäisi treffeille, teen toki erilaista työtä. Mutta jos on ihan pakko niin sitten mieluummin tuo lappu kuin julkinen konfrontoiva lähdetkö -keskustelu mihin vastaisin aina ei.
Ei miehen pidä ajatella mitä naiset ajattelee. Jos miehet ajattelisivat kuin naiset niin mitään pariutumista ei tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin nuori mies voinee kysyä, tai jättää sen lapun.
Suosikaa (n u z z i k a a) toinen toisianne niin kohtaa ulimiestyperyydet, halut, himot, hölmöilyt ja jättäkää työtään tekevät rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka myyjää on parturiksi-kampaajaksi väittänytkään?
Sinä. Kaikki muut ovat puhuneet myyjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei aina ymmärrä sitä, että naisille nuo treffipyyntötilanteet voivat olla aika stressaavia. Mieshän voi valmistautua päiväkausia ja miettiä mitä sanoo, mutta toiselle osapuolelle tilanne tulee täytenä yllätyksenä. Yksi syy, miksi naiset kieltäytyy on yksinkertaisesti paniikki ja tilanteen ahdistavuus, jos siihen ei ole mitenkään varautunut. Jossain baarissa vielä osaa odottaa mahdollisesti jotain treffikutsuja, mutta omalla työpaikalla ei.
Itse toivoisin, että työpaikalla asiakkaani eivät pyytäisi treffeille, teen toki erilaista työtä. Mutta jos on ihan pakko niin sitten mieluummin tuo lappu kuin julkinen konfrontoiva lähdetkö -keskustelu mihin vastaisin aina ei.
Ei miehen pidä ajatella mitä naiset ajattelee. Jos miehet ajattelisivat kuin naiset niin mitään pariutumista ei tapahtuisi.
Uskoakseni tapahtuisi vain parempaa ja kestävämpää pariutumista kun naiset saisivat valita. Mies tyytyköön tyynesti osaansa valitsemattomana tai valittuna.
Et! Työrauhan aluetta. Pyydä jos ikinä näet muualla, sitten ok.
Vierailija kirjoitti:
Muista kehua ensin tissejä ja persettä! Siitä myyjät tykkää! T: M65+
Niin muuten tykkää, olen huomannut. Itse livon vielä silleen irstaasti huulia sekä teen sormea nyrkkiin kuvaelmaa. Kyllä käyvät tytöt kuumana, lotina vain pöksyistä kuuluu.
Mutta ehei, minä en olekaan mikään helppo nakki. Vain parhaimmille suon sykkivääni.
"Uskoakseni tapahtuisi vain parempaa ja kestävämpää pariutumista kun naiset saisivat valita. Mies tyytyköön tyynesti osaansa valitsemattomana tai valittuna."
Mistä olet saanut päähäsi sen, etteivät naiset muka saisi jo nyt valita sitä, että antavat pakit epäkiinnostavalle aloitteentekijälle?
Kysy tuuks panee mulla sex sling
Vierailija kirjoitti:
Kysy tuuks panee mulla sex sling
Paremmin toimii "Voisin tallettaa pari hunttia sun nahkalompsaan!" T: M65+
Eli jos nainen on nätti hänet saa nolata missä vaan? hmm... Kauppa ei ole mikään paikka iskeä työntekijää. Hän on siellä töissä. Jos kuitenkin olet noin nolo, niin anna vaikka lappu hänelle mieluummin ettet nolaa häntä ihmisten edessä.
Vierailija kirjoitti:
Kysy sillai vähän huumorin kanssa. Esim. Kaneli-kahvilasta saa kinuskileivoksia, lähetäänkö kahville sinne. Tms.
Voi myös lainata vanhaa mainosta eli "Seinän takana olisi patukkaa tarjolla!".
Jos olet verbaalisesti ja sosiaalisesti hyvin lahjakas ja osaat muotoilla pyyntösi niin ettei hänelle tule tukala olo, jos joutuukin vastaamaan ei, niin kehtaa. Muussa tapauksessa: anna hänelle työrauha ja olla ilman asiakkaiden ahdistelua. Etsi hänet facesta tai tinderista
Vierailija kirjoitti:
Eli jos nainen on nätti hänet saa nolata missä vaan? hmm... Kauppa ei ole mikään paikka iskeä työntekijää. Hän on siellä töissä. Jos kuitenkin olet noin nolo, niin anna vaikka lappu hänelle mieluummin ettet nolaa häntä ihmisten edessä.
Kysymällä se selviää. Olisi jäänyt aika moni suomalainen syntymättä jos sinun ohjeita noudatettaisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Jos olet verbaalisesti ja sosiaalisesti hyvin lahjakas ja osaat muotoilla pyyntösi niin ettei hänelle tule tukala olo, jos joutuukin vastaamaan ei, niin kehtaa. Muussa tapauksessa: anna hänelle työrauha ja olla ilman asiakkaiden ahdistelua. Etsi hänet facesta tai tinderista
Tuommoinen netti-stalkkaus se vasta creepyä on. Parempi kysyä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä se selviää. Olisi jäänyt aika moni suomalainen syntymättä jos sinun ohjeita noudatettaisiin :D
Miksei voi lähestyä jossain muualla kuin kaupassa? Tosi outoa!