Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten värjääminen kotona. Miksi väri pitää laittaa pyyhekuiviin

Vierailija
18.05.2024 |

hiuksiin? Kampaamossa laitetaan kuiviin ja likaisiin. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiaineet on "hellempiä", joten hiusten täytyy siksi olla puhtaat. Jotkut kotivärit laitetaan puhtaisiin kuiviin hiuksiin, mutta paino sanalla puhdas. 

Vierailija
2/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut kosteisiin ja likaisiin.Hyvin on toiminut.Väri ottanut tasaisesti kiinni ja pysynyt pitkään hyvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laittanut itse likaisiin kuiviin kotona, ja ihan hyvin on väri tarttunut.

Vierailija
4/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiaineet on "hellempiä", joten hiusten täytyy siksi olla puhtaat. Jotkut kotivärit laitetaan puhtaisiin kuiviin hiuksiin, mutta paino sanalla puhdas. 

Kotiaineet ovat kaikkea muuta kuin hellempiä. 

Vierailija
5/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ne ei sitten tartu likaisiin kuiviin hiuksiin?

Vierailija
6/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä sanotaan, että pesemättömiin kosteisiin hiuksiin. Hiukset on kyllä kuivina omasta mielestäni helpompi jakaa osioihin. Sitten vaikka sumutepullolla kostuttaa. Levittäminen kannattaa aloittaa värin kohdalla tyvestä, vaalennusaineen kohdalla puolestaan latvasta. Sillä tyylillä, että vaan märkään tukkaan länttää väriä harvoin tulee lähimainkaan kampaamolaatuista lopputulosta.

Vierailija
7/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat käyttävät hyvin harvoin valmiita värejä. Yleensä he sekoittavat sopivan värin itse. Toisaalta ei ehkä ole järkevää värjätä likaisia hiuksia koska kuka haluaa likaa värin ja hiuksen väliin.

Vierailija
8/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin, siis täysin kyseisestä, väristä. Kampaamoväri jytäkämmällä hapetteella ei ole hellävaraisempi kuin esim kotikäyttöön myytävä sävyte, tai kevytväri. Ei voi yleistää, koska hellävaraisuus ei riipu millään tavoin siitä, laitetaanko väri kotona vai kampaamossa, vaan mistä väristä on kyse.

Vierailija
9/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajat käyttävät hyvin harvoin valmiita värejä. Yleensä he sekoittavat sopivan värin itse. Toisaalta ei ehkä ole järkevää värjätä likaisia hiuksia koska kuka haluaa likaa värin ja hiuksen väliin.

Ei se lika sinne väri ja hiuksen väliin jää. 

Vierailija
10/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun värissä sanotaan,  että pestyihin pyyhekuiviin hiuksiin. 

Vierailija
11/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, väri menee hiukseen lian läpi, lika peseytyy pesussa pois. Ei lika jää värin ja hiuksen väliin!

Vierailija
12/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittyy tasaisemmin.

Vierailija
13/15 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi sen värin tarrautuvan vähän kohteeseen hiukseen helpommin kuin kuivaan?

Vierailija
14/15 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut kuiviin ja pesemättömiin sekä pestyihin ja kosteisiin enkä ole huomannut mitään eroa lopputuloksessa. Helpompaa mielestäni laittaa kuiviin koska hiukset helpompi jakaa osioihin. 

Vierailija
15/15 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä idea on siinä, että pitäisi kosteisiin laittaa, kun kampaamossa laitetaan kuiviin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi