Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut aloituksessa vonkauksesta. Puhutko miehesikin kanssa seksistä yhtä seksinegatiivisilla termeillä? Hän siis teki aloitteen (joita kaikesta päätellen sinä et tee, ja joita parisuhteessa kuitenkin jommankumman pitää tehdä, jos ajatelaan että jossain vaiheessa on myös seksiä). Ei hän tehnyt mitään väärin. Ihan niinkuin sinäkään et tee väärin, jos kaipaat yhteistä tekemistä.
Sinä myös sanoit: "Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää."
Ei ne seksihalut kuule marjastamalla ja kalastamalla yhtäkkiä herää. Yhteistä tekemistä toki tarvitaan, niinkuin seksiäkin, mutta tämä oli sinänsä todella huono ehdotus aasinsiltana seksihalujen heräämiselle!
Minusta kuulostaa että sinäLoistavasti sanoitettu ja tästä on juurikin kyse. Mutta kuten normaalisti, meillä on vaan ap versio tarinasta.
Olen aivan varma, että mies on saanut useat pakit vaimoltaan jo aiemmin ja sen kuppi alkaa täyttyä niistä. Pian se lopettaa vonkaamisen ja silloin peli on selvä. Ap puhui joka päiväisestä vonkaamisesta. Se tarkoittaa vain sitä, että mies ei saa kotona puolisoltaan tarpeeksi seksiä. Tämä on 100% fakta. Jos seksiä on suhteessa tarpeeksi, se on vain 10% koko asiasta. Jos sitä ei ole, se onkin 90% koko jutusta.
Miten yksi suihinotto on noin elämän ja kuoleman kysymys. En tajua eikä tajua moni muukaan. Toki siihen tarvitaan halua tuottaa hyvää toiselle ja se ap:ltä puuttuu täysin. Ei ihme, jos seurauksena sitä mökötystä. Ilostako miehen pitäisi hyppiä?
Onneksi on olemassa naisia sekä miehiä, jotka haluavat ja tahtovat. Minä olen yksi näistä miehistä ja puolisoni yksi niistä naisista. Koettaakaa räpiköidä suhteissanne. Mä lueskelen silloin tällöin näitä kauhutarinoita ja taputtelen itseäni olkapäälle (ja naistani pyllylle, ja taas joku saa kilarit), siitä miten onnekas (ei tähän pelkkä onni riitä) olen ollut. Hyvä suhde vaatii molempien osallistumista.
Pihdatkoot ap puolestani vaikka lumentuloon asti. Mies on jo siinä vaiheessa purkanut paineensa muualla. Siinä vaiheessa kun se vonkaaminen loppuu, miehellä on toinen nainen. Joten ap, olehan tarkkana miehesi käytöksen kanssa!
Kyllä, ap:n miehen pitäisi "hyppiä ilosta", kun saa viettää mukavaa aikaa rakkaan vaimonsa kanssa. Jos vaimo ei kiinnosta ihmisenä, niin ei ole ihme, jos vaimoa ei kiinnosta seksi tuon miehen kanssa. Vaimokin kaipaa hyväksyntää. Ilman sitä ei ole seksihaluja. Nyt ilmeisesti ap:n mies on suhteessa vain seksin takia, vaimo persoonana ja hyvänä seurana ei kiinnosta häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa ei pidä pihdata. Se on henkistä väkivaltaa kun nainen pihtaa. Seksillä ei pidä kiristää että pitää muutaki tehdä. Lomalla pitääkin naida eikä se seksi kestä kuin vartin korkeintaan ja sitten voi tehdä jotain muuta.
Kuule. Yksikään nainen vapaaehtoisesti ja vastikkeetta ei suostu seksiin, johon mies lähtee ajatuksella, että se on korkeintaan vartin (oikeasti korkeintaan kolme minuuttia), että hän hoitelee omat tarpeensa siitä vaan nopeasti.
Kuule sinä. Mun puoliso lähti hommaan meidän ekana lomailtana. Ja ihan omasta tahdostaan. Kävi sängylle kontilleen ja sanoi, että tätähän sinä halusit. Herkullinen pylly silmieni edessä ja kiiltelevä vako jalkojen välissä. Vartti siinä joo meni ja molemmat oltiin maalissa. Näitä onkin sitten kiva muistella pimeinä talvi-iltoina.
No vaimo on sitten varmaan etukäteen ajatellut tuhmia ja siten päässyt sopivaan mielentilaan, ja alakertakin kostunut. Ei mulla ainakaan ole alakerta koko ajan valmiina. Se vaatii lämmittelyä, ettei tule vammoja.
Mutta jos mies yhtäkkiä vain esittää vaatimuksen, niin aika paha siinä on saada sopivaa mielentilaa aikaan.
Seksi niinku ykkösenä mielessä. Lähde heti hlvettiin tollasen vinkujan elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääset, kun hoidat ne sänkyhommat pois heti alta, niin ehkä sitten mies lähtee tyytyväisenä veneilemään ja saunomaan. Riippuen minkä ikäisiä olette ja missä kunnossa olette fyysisesti, voi olla että saat rauhassa nauttia mökkilomasta sen jälkeen. Joo, tiedän, ettei kuulosta ideaalilta ratkaisulta mutta jos tosissaan mietitään niin kuinka monessa suhteessa miehen ja naisen seksihalut oikeasti kohtaavat? Kompromisseja on tehtävä. Mies ei varmaan saa seksiä niin paljon kun haluaisi ja sinä joudut sitä harrastamaan silti enemmän kuin haluaisit.
Eli komennat naista tulemaan miehensä raiskaamaksi?
Ei hyvää päivää. Kyllä on helle ja viina vienyt sinulta sen viimeisenkin aivosolun. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua ja joka paikassa liikaa läsnä.
Tää on niiiin totta.
Te, jotka olette sitä mieltä, että seksi on yliarvostettua, ettekö nauti siitä?
Minä ainakin kaipaan läheisyyttä, sitä, miltä mies tuntuu sisällä ja toki kaipaan orgasmeja. Kaipaan sitä, miten haluan toista, ja sitä, miten mies haluaa minua.
Voi rakastella hitaasti ja hellästi, tai kiihkeämmin. Aina se on nautinnollista ja ihanaa.
Kaipaan silloin, kun panettaa. Muulloin pidän seksiä vain ylimääräisenä toimintona. On kiva tehdä myös kaikkea muuta, ja erityisesti pystyä keskittymään niihin muihin asioihin ilman, että ajatus harhautuu mihinkään seksuaaliseen vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nään miehet, ketkä kehuvat, että aina on vaimo valmiina seksiin ja niin kovasti siitä tykkää, tietoisia, että aika helkkarin moni nainen feikkaa ne peti puuhat. Ja juuri siitä syystä, että pääsee siitä vonkaamisesta ja miehen raivoamisesta, tai mököttämisestä. Sitten kun se seksielämä on tälläkonstin kokonaan tuhottu, niin eihän sillä sitten niin väliä olekkaan, miltä se tuntuu. Ihmisillä on niin monia muitakin syitä yrittää pitää parisuhteensa kasassa, että suostuuhan sitä pientä filmirooliakin esittää.
Höpö höpö. Se että sinä feikkaat, ei tarkoita, että muut tekisivät niin. Moni nainen on aidosti todella halukas. Minä esimerkiksi haluan seksiä aidosti, ja usein. Nautin siitä myös aidosti.
Joku tuolla provoili että eihän kukaan nainen oikeasti tykkää ottaa suihin. No tykkää tietysti, itsekin kuulun niihin, jotka tykkäävät. Sii
Minäkin tykkään ottaa suihin silloin, kun olen halukas seksiin. Muina aikoina se on lähinnä omituinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääset, kun hoidat ne sänkyhommat pois heti alta, niin ehkä sitten mies lähtee tyytyväisenä veneilemään ja saunomaan. Riippuen minkä ikäisiä olette ja missä kunnossa olette fyysisesti, voi olla että saat rauhassa nauttia mökkilomasta sen jälkeen. Joo, tiedän, ettei kuulosta ideaalilta ratkaisulta mutta jos tosissaan mietitään niin kuinka monessa suhteessa miehen ja naisen seksihalut oikeasti kohtaavat? Kompromisseja on tehtävä. Mies ei varmaan saa seksiä niin paljon kun haluaisi ja sinä joudut sitä harrastamaan silti enemmän kuin haluaisit.
Ei hyvää päivää. Kyllä on helle ja viina vienyt sinulta sen viimeisenkin aivosolun. 🙄
Jo on kuuma sekoittanut sinunkin pääsi. Jos vaimo antaa miehelleen vapaaehtoisesti seksiä niin onko se raiskaus ?MITÄ?
Ja jos on niin joka aviomies sitten vaan oikeuden eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Ei tarvitse.
Katsos, me naiset vain laitetaan halut päältä pois jos mies on paska tai miestä ei ole.Se tapahtuu aivoissa. Siellä naisen halu syntyy jos on syntyäkseen viisaan miehen kanssa.
Se on hyvin helppoa. Mijset itse opettele? Eikö riitä kuupassa vääntö?
Klikkasin agree, mutta haluan lisätä, että aina haluja ei saa pois päältä. Testosteroni tekee sekä naisista että miehistä himokkaita, mahdollisesti siihen vaikuttaa muitakin hormoneja. Jos himo on hormonaalista, se ei välttämättä mene pois päältä. Siihenkin toki auttaa oma käsi. Ei tarvi olla toista ihmistä, jotta saa kehon paineita purettua.
Eikö ole olemassa miehiä jotka haluavat seksittömän suhteen. Huippunaisia olisi tarjolla jos ne housut vain pysyisivät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua ja joka paikassa liikaa läsnä.
Tää on niiiin totta.
Te, jotka olette sitä mieltä, että seksi on yliarvostettua, ettekö nauti siitä?
Minä ainakin kaipaan läheisyyttä, sitä, miltä mies tuntuu sisällä ja toki kaipaan orgasmeja. Kaipaan sitä, miten haluan toista, ja sitä, miten mies haluaa minua.
Voi rakastella hitaasti ja hellästi, tai kiihkeämmin. Aina se on nautinnollista ja ihanaa.
Aika moni mies on ruinaaja ja silloin luultavasti muutenkin itsekäs eli kuvaus seksistä ei ole noin ihana.
Ja ruinaajat on niitä, jotka ei saa tarpeeksi seksiä. Luulisi sunkin jo ymmärtävän tämän.
Ruinaamalla sitä ei ainakaan saa. Syttyisitkö itse ihmisestä, joka vinkuvonkuu jostakin asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Ei tarvitse.
Katsos, me naiset vain laitetaan halut päältä pois jos mies on paska tai miestä ei ole.Se tapahtuu aivoissa. Siellä naisen halu syntyy jos on syntyäkseen viisaan miehen kanssa.
Se on hyvin helppoa. Mijset itse opettele? Eikö riitä kuupassa vääntö?
Toimii ehkä sinulla, muttei kaikilla naisilla. Minä olen nainen, ja todellakin haluan seksiä sinkkuna tai sen paskan miehen kanssakin. Toki silloin vielä kuvittelen miehen muuttuvan. Ne halut nyt jokatapauksessa on ja pysyy, ei ne mene päältä pois. On vähintään omaa kivaa sitten.
Mullakin on omaa kivaa silloin, kun panettaa ja mies nukkuu. Ei olisi ikinä tullut mieleenkään alkaa urputtaa miehelle siitä, ettei hän ole aina käytettävissä tai ei aina halua (joskus kieltäytyy, jos on liian väsynyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole naiselle muusta elämästä irrallinen osa.
Pitää olla muutenkin kivaa yhdessä, muuten naisen halu kuolee ja seksi loppuu. Miksei miehet tajua tätä???
Mä lemppasin tuollaisen itsekkään miehen. Hän alkoi ällöttää mua kinuamalla.
Tuskin sinäkään jaksat näillä helteillä marjastaa ja sienestää. Tuo nyt on vaan tuollaista näennäistä, että pitää ravata metsässä ja kalastaa, vaikka on kuuma ja hiki ja huono olo. Kun ei se kummallekaan ole kivaa.
Mun mies kyllä tykkää helteistä. On mieluummin ulkona 30 asteen lämmössä kuin sisällä viileässä, jossa on ILP. Mutta hän tykkää myös saunomisesta, toisin kuin esim. minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan seksi ole ensimmäisenä mielessä kun mökille pääsen. Oikeasti kiinnostaa kaikki muu ennen sitä. Saunominen, uiminen, veneily, hyvä ruoka ja hyvä leffa. Jos mies vonkaa niin hätyytän pois. Eipä tuo kyllä vonkaakaan. Ei sitäkään kiinnosta, enää. Toista se oli vielä muutama vuosi sitten.
Ei vonkaa ei. Sillä onkin jo toinen nainen, jolta SAA seksiä.
Maksullisissa käy tavalliset, fiksut ja koulutetut suomalaiset miehet. Jonkun aviomiehiä ne maksullisten mukaan usein ovat. Voi olla juuri hänen tai jonkun muun kerran kuussa tai harvemmin seksiin suostuvan.
Parempi maksullinen kuin uusi suhde. Heistä kun pääsee eroon rahalla, eivätkä tule perään.
Toki mulle vaimona tulisi kamala olo, jos paljastuisi, että mieheni on käynyt maksullisissa, mutta silti, parempi se kuin uusi, romanttinen suhde jonkun nuoremman ja nätimmän (ja terveemmän) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle naiselle se ei toimi niin, että jos on sopinut parisuhteen henkilön X kanssa ja X täyttää tietyt kriteerit, hän automaattisesti haluaa seksiä aikavälin Z välein. Vaan henkilö X on ihminen, jonka kanssa haluaa jakaa elämää ja hyvän yhteiselon seurauksena myös seksi maistuu. On olemassa monenlaisia naisia, mutta naisille on myös yleistä että halu pitää herättää esimerkiksi tietynlaisella tunnelmalla. Tunnelma valaistus, rauhallinen keskustelu, kauniit kehut, hellät kosketukset ja halu alkaa pörräämään.
Minulle esimerkiksi olisi aivan absurdi ajatus yhtäkkiä kesken jonkun muun arkisen touhun yhtäkkiä haluta hypätä johonkin puskaan seksihommiin. Mutta seksiä haluan kyllä usein, kunhan suhde on turvallinen ja romanttinen.
Ja jos mietit miksi? Mieti hetki biologiaa ja luultavasti asia alkaa valjeta. Naiselle seksillä on huomattavasti suuremmat biologiset seuraukset...
Olen nainen, enkä lainkaan samaistua kertomaasi. Minä voin aivan hyvin yhtäkkiä kesken arkisten touhujen hypätä seksihommiin. En tarvitse tunnelmavalaistusta tai muuta romantiikkaa. Haluun riittää se ihan tavallinen arki, ohimennen takapuolelle taputtelu tai kun mies vaikka tiskatessani painautuu minua vasten,ehkä jo hieman kovana. Kyllä ne tiskit jää just siihen.
Mun halun syttyminen vaatii vähän enemmän aikaa. En voi sille mitään. En vain ole tuollainen salamana syttyvä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Sinä luulet olevasi normaali. Niinhän vaikkapa hullutkin luulevat olevansa normaaleja. Tai AP, jolle ei kelpaa mikään. Ei se ole normaalia, ja siitä ne ongelmat johtuvatkin
Kelpaahan ap:lle. Hänhän kertoi miehelleen, millä hänen halunsa saisi syttymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on kuuma sekoittanut sinunkin pääsi. Jos vaimo antaa miehelleen vapaaeht
Oletko typerä vai muuten vaan tyhmä? Lue se minun kommenttini ajatuksen kanssa, jos mitenkään humalatilaltasi pystyt. Epäilen sitä kyllä suuresti.
Minulla on helleripulikakka pöksyissä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIinpä. Tuolla kommentoijanaisella, joka haluaa seksiä missä ja milloin vain, on tasan varmasti liikaa testosteronia ja esim akne. Kun hän aikanaan kärsii lapsettomuudesta, menee vihdoin tutkimuksiin, hänellä todetaan polykystiset ovariot.
No ei nyt sentään. Olen yli nelikymppinen, minulla on useampi lapsi. Vaihdevuosista ei ole vielä merkkiäkään ja munasarjat ja muu hedelmällisyys on edelleen normaalia. Ovuloin yhä ja kierto on säännöllinen. Tämä itseasiassa selvisi erään toisen tutkimuksen yhteydessä.
Aknea minulla ei ole koskaan ollut, enkä nyt oikein liialliseen testosteroniinkaan usko.
Hormonaalista ehkäisyä en käytä, ihan siksi, että se vie halut.
Olen tuo joka alunperin sanoi että voi olla hitunen enemmän testosteronia. Ei ollut tarkoitus vihjata mistää
Luulen, että haluttomilla naisilla se ongelma on korvien välissä. Ihan siellä omassa mielessä, miten miehestä ajattelee. Että onko se vonkaava ällötys vai seksikäs ja tyydyttävä.
Hyvä seksi on itseään ruokkiva kierre. Eihän suurempaa nautintoa voi ollakaan.
Syytät nyt haluttomuudesta naisia, jotka syttyvät hitaasti. Kyllä meilläkin haluja on, välillä paljonkin, ne vain eivät mene päälle käskemällä.
Vonkaaminen taas ei tee kenestäkään haluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstamammat puolustelevat täällä trollia suu vaahdossa? Ja trolli on kaiken lisäksi 99,999% varmuudella joku kaljaa kiskova miesoletettu, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteesta.
En usko, että mies osaisi kirjoittaa noin seikkaperäisesti naisen seksuaalisuudesta.
Juuri tuo vie seksihalut varmasti. Kun tietää, että toinen tekee kaiken vain ostaakseen seksiä. Ei tule kovin haluttu, turvallinen ja hyväksytty olo, kun toisella on pakkomielle saada seksiä palkinnoksi.