Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
5 minuutin uhraus ja loppuloma pelastettu. Tuskin olet teini joka kuvittelee miesten olevan ihania keskustelukumppaneita ilman mitään vastinetta.
Ja sinun ikä oli?
Aika sama.
Sillä pitiperiaatteensa ja palkinto oli: äijä lähti. Priima alku lomalle.
Itse olet miehesi valinnut. Ei mekään ruusuilla tanssita aina, mutta toisen keholla ja mielellä on arvo. Vonkaaminen ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeimmät ensin, kuten hengittäminen, seksi ja ravinto. Ei taida olla Maslowin tarvehierarkia tuttu juttu.
Kai tiesit että Maslew on ihan pseudotiedettä
Uskallan olla eri mieltä. Toki voit kokeilla kuinka hyvin työpäivä sujuu hengittämättä, tai työviikko juomatta, tai kuukausi töissä syömättä.
No tietenkään ei voi olla hengittämättä, juomatta, syömättä ja nukkumatta, mutta ilman seksiä pystyy kyllä elämään!
Ja seksiä voi harrastaa myös yksin. Ei siihen toista ihmistä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka naiset aina suuttuvat kun ensin kiristää miestä seksillä jonka jälkeen mies suuttuu. Todistaa vain sen että joka nainen on maksullinen kun nainen kiristää itselleen maksun ennen kun suostuu seksiin. Maksuhan se huomiointi, palveluksia ja lahjonta on mitä naiset vaatii maksuksi ennen kun suostuu seksiin. Harmi vaan kun täällä ei saa puhua tuommoisesta naisesta oikealla nimellä ettei naiset pahoita mieltään vaikka itse naiset itsestään maksullisen tekee
Ei se ole maksu. Et ymmärtänyt ollenkaan, mistä on kyse. Naisen halu syttyy siitä, että hän kokee olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi. Siinä kohtaa nainen haluaa ja jos mieskin haluaa, niin seksiä harrastetaan. Eli jos mies todella haluaa seksiä, kannattaa pienin elein saada nainen kokemaan olonsa hyväksytyksi, siis kokonaisena ihmisenä.
Olen eri ja en ymmärtänyt sanomaasi. Terveessä suhteessa on arvomaailma samanlainen.
Ei tässä ole kyse arvomaailmasta, vaan naisen biologiasta. Nainen (eivät kaikki naiset, mutta suuri osa) syttyy hitaasti ja yksikin väärä sana tai teko voi romuttaa naisen tunnelman ja siten halun. Nainen ei temppuile, vaan tuo on, niinkuin sanottu, biologiaa. Ei naisen halua saa päälle käskemällä eikä napista painamalla.
Joku sanoi, että ap voisi kertoa miehelleen, millä kellonlyömällä hän haluaa seksiä. Ei se toimi niin! Ei hän etukäteen osaa sanoa, milloin haluaa ja haluaako ollenkaan. Halut syttyvät vähitellen, kun miehen kanssa on hyvä tunnelma. Mies voi myös tuhota tuon naisen halun tokaisemalla jotakin haventavaa, kuten vaikkapa "no joko nyt pannaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minulla oli kerran ulkomaalainen tyttöystävä. Se halusi aina seksata heti kun nähtiin ja ennenkuin tehtiin mitään muuta tai lähdettiin mihinkään. Huhhuh! ei yksikään suomalainen nainen, yhtä milffiä lukuunottamatta, ole tajunnut tätä. Seksi ei pidä olla mikään palkinto vaan mahdollisuus yhteisestä nautinnosta.
Sitähän se onkin. Mutta ap tarvii tunnelmaan päästäkseen aikaa ja mukavaa yhdessäoloa.
Me ihmiset olemme erilaisia.
Tuo yllä mainittu on yleinen ominaisuus naisilla. On toki naisia, jotka ovat erilaisia, mutta suurin osa naisista on kuitenkin samanlaisia kuin ap. Tämä ominaisuus ei häviä sillä, että löydetään joku nainen, joka onkin erilainen.
Hyvin hämmästyneenä luen näitä. Itse olen siinä onnellisessa asemassa että jos mieheni sanoo että tänään illalla on sexxxxhetki kun tuun töistä olen kierroksilla koko päivän ja odotan.
Joku kirjoitti että ei suostu rais kattavaksi jos mies haluaa häntä vaikka 10 min verran ja siihen pitäisi antautua. Ettekö ajattele että ihanaa, mieheni haluaa minua vieläkin näitten vuosien jälkeen.
Näille naisille vinkki: jos haluatte miehenne olevan iloisia ,vailla normaalia sekuaalista halua TEITÄ kohtaan, käy marjassa kanssanne ja iltasouteluissa niin ostakaa lahjakortti thai-hierontaan. Seksuaalisuus on normaali vietti. Se pitää hoitaa tavalla tai toisella.
Rouva 62 v.
Sano sille miehellesi, että jatka vaan sitä runkkaamista, mietitään sitä seksiä sitte syssymmällä.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille miehellesi, että jatka vaan sitä runkkaamista, mietitään sitä seksiä sitte syssymmällä.
Ei mikään korvaa lämmintä ihokosketusta ja jos vaimolta ei saa niin aina joku naapurinmarjukka on myös vailla lämpöä. Ilman marjaämpäriä.
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin.
No hieman krouvisti sanottu, mutta monilla naisilla on kyllä niin, että halu nousee toiminnan myötä. Tämä aiheuttaa vaikean tilanteen, kun ensin pitäisi ns haluttomana (mutta ei vastentahtoisena!) lähteä mukaan lämmittelyyn.
Voihan homman aina keskeyttää, jos ei kuitenkaan ala syttyä.
Luulen, että naiset, jotka annostelevat seksiä palkintona, eivät saa itse siitä paljoakaan. Eipä se silloin ole ihme, ettei oikein huvita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hämmästyneenä luen näitä. Itse olen siinä onnellisessa asemassa että jos mieheni sanoo että tänään illalla on sexxxxhetki kun tuun töistä olen kierroksilla koko päivän ja odotan.
Joku kirjoitti että ei suostu rais kattavaksi jos mies haluaa häntä vaikka 10 min verran ja siihen pitäisi antautua. Ettekö ajattele että ihanaa, mieheni haluaa minua vieläkin näitten vuosien jälkeen.
Näille naisille vinkki: jos haluatte miehenne olevan iloisia ,vailla normaalia sekuaalista halua TEITÄ kohtaan, käy marjassa kanssanne ja iltasouteluissa niin ostakaa lahjakortti thai-hierontaan. Seksuaalisuus on normaali vietti. Se pitää hoitaa tavalla tai toisella.
Rouva 62 v.
Entäs jos se sexxxxhetki on joka päivä? Kestää 2-3 min ja itse et ehdi edes mukaan.
Meillä miehen hieronta piti aina päätyä seksiin, ikään kuin palkinto hieronnasta. Ja se varsinainen hieronta lyheni joka kerta, sit päädyttiin seksiin. Pikaiseen. Nykyään en käy edes ammattihierojalla, ällöttää koko hieronta.
Mies on ex
Onni on olla sinkkuna ja selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 62 v.
Entäs jos se sexxxxhetki on joka päivä? Kestää 2-3 min ja itse et ehdi edes mukaan.
Meillä miehen hieronta piti aina päätyä seksiin, ikään kuin palkinto hieronnasta. Ja se varsinainen hieronta lyheni joka kerta, sit päädyttiin seksiin. Pikaiseen. Nykyään en käy edes ammattihierojalla, ällöttää koko hieronta.
Okei, tämmöinen tilanne. Miehellä ilmeisesti sexaddiktio. Ette varmaan keskustelleet siitä?
Mitä siinä hierottiin? Ei varmaan hartioita? Jos käy heti miehen paikkojen hierontaan niin ei siinä mies kauaa kestä. Mies pitää opettaa mitä pitää tehdä.
Asioista pitää puhu niiden oikeilla nimillä. Naamatusten. Ei täällä muille.
Ja onhan se niin ettei kaikkien halut kohtaa. Hyvä että on ex. Kummallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeimmät ensin, kuten hengittäminen, seksi ja ravinto. Ei taida olla Maslowin tarvehierarkia tuttu juttu.
Kai tiesit että Maslew on ihan pseudotiedettä
Uskallan olla eri mieltä. Toki voit kokeilla kuinka hyvin työpäivä sujuu hengittämättä, tai työviikko juomatta, tai kuukausi töissä syömättä.
No tietenkään ei voi olla hengittämättä, juomatta, syömättä ja nukkumatta, mutta ilman seksiä pystyy kyllä elämään!
Ja seksiä voi harrastaa myös yksin. Ei siihen toista ihmistä tarvita.
JA aina on ihmisiä jotka sitä haluaa. Ilman ei tarvi olla. Rahallakin saa. Molemmat voittaa. Maksaja ja maksun saaja.
"Nainen (eivät kaikki naiset, mutta suuri osa) syttyy hitaasti ja yksikin väärä sana tai teko voi romuttaa naisen tunnelman ja siten halun. Nainen ei temppuile, vaan tuo on, niinkuin sanottu, biologiaa. Ei naisen halua saa päälle käskemällä eikä napista painamalla."
Ja mistähän biologiakirjasta tämä on? Puhu vain omasta puolestasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 62 v.
Meillä miehen hieron
Okei, tämmöinen tilanne. Miehellä ilmeisesti sexaddiktio. Ette varmaan keskustelleet siitä?
Mitä siinä hierottiin? Ei varmaan hartioita? Jos käy heti miehen paikkojen hierontaan niin ei siinä mies kauaa kestä. Mies pitää opettaa mitä pitää tehdä.
Asioista pitää puhu niiden oikeilla nimillä. Naamatusten. Ei täällä muille.
Ja onhan se niin ettei kaikkien halut kohtaa. Hyvä että on ex. Kummallekin.
Hän kertoi, että mies hieroi häntä ja palkinnoksi hieronta piti päättää seksiin. Sinällään minusta todella huono ajoitus, koska hieronnan jälkeen on rento ja raukea. Paitsi tietyst, jos se on pari lääppäisyä, jotta saisi seksiä.
Addiktio ei katoa keskustelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 62 v.
Entäs jos se sexxxxhetki on joka päivä? Kestää 2-3 min ja itse...
Hän kertoi, että mies hieroi häntä ja palkinnoksi hieronta piti päättää seksiin. Sinällään minusta todella huono ajoitus, koska hieronnan jälkeen on rento ja raukea. Paitsi tietyst, jos se on pari lääppäisyä, jotta saisi seksiä.
Addiktio ei katoa keskustelemalla.
Ei katoa ei, joskus terapiassa käynti auttaa mutta addiktio EI katoa myöskään selibaatissa.
Keskusteliteko miehen kanssa onko hänellä jokin tasoinen addiktio vai panettaako vaan normaalisti?? Joillekin 3-4 kert viikossa on ihan normaali tahti.
Asioista voi keskustella ja niin saada joku tasapaino parisuhteeseen. Ettei miehellä ole pian pari suhdetta..
Ja minäkin ymmärsin lauseen pätkästä "miehen hierontahetki"...että miestä hierottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, p*llua vonkaava mies onkin todella ihanaa seuraa..not. Ketjun viestejä lukiessa ei voi todeta muuta kuin, että naiselle sinkkuelämä on parasta - suosittelen :)
NYT naisena tullut baareissa yn muualla vastaan miehiä mitkä sanoo olen kyllä varattu mut nainen ei enään halua haittaako.ei haittaa paneevat yleensä innolla sit pihtari akan luokse yöllä taksilla.
Yhdessä virkkeessä seitsemän kirjoitus- ja kielioppivirhettä, aika hyvin. Ihan varmasti, olet nainen, jep,jep.
Vierailija kirjoitti:
NIinpä. Tuolla kommentoijanaisella, joka haluaa seksiä missä ja milloin vain, on tasan varmasti liikaa testosteronia ja esim akne. Kun hän aikanaan kärsii lapsettomuudesta, menee vihdoin tutkimuksiin, hänellä todetaan polykystiset ovariot.
No ei nyt sentään. Olen yli nelikymppinen, minulla on useampi lapsi. Vaihdevuosista ei ole vielä merkkiäkään ja munasarjat ja muu hedelmällisyys on edelleen normaalia. Ovuloin yhä ja kierto on säännöllinen. Tämä itseasiassa selvisi erään toisen tutkimuksen yhteydessä.
Aknea minulla ei ole koskaan ollut, enkä nyt oikein liialliseen testosteroniinkaan usko.
Hormonaalista ehkäisyä en käytä, ihan siksi, että se vie halut.
No onhan sulla selvästikin normaalia enemmän testosteronia kun sehän juuri ne seksihalut saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa voimassa jokin pakkoavioliittolaki? Vai miksi ap roikkuu tuollaisen paskan (luin rivien välistä) miehen kanssa. Eikö olisi järkevämpää vaan erota. Onko se tosiaankin Suomessa kiellettyä?
Vai pelottaako yksinolo kuitenkin? Eikö taloudelliset realiteetit salli sitä? Vai mikä h.lvetti pitää teidätkin yhdessä? Kerro ap kerro, jos et ole mikään provo.
Vastaan myöhemmin. Nyt menen syömään kanttarellipiirakkaa ja kaatamaan miehen saunakaljat nurmikolle. Ton vonkaajan ei tartte saada pienintäkään nautintoa tämän loman aikana. Toivottavasti mun menkat ei vaan nyt ala tällä viikolla. Ovulaatio aikana minua panettaa aivan älyttömästi ja mies ei varmasti nyt anna mulle. Älkää alkako nyt, pliis!
Niin, siis kumpi sulla nyt on; ovulaatioaika vai menkat alkamassa?
Vit-tu mikä ressi ois lomaa odotellessa? En ikinä alistuisi.