Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
1201/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla uninen mies vieressä, jonka saa herättää pikku hiplailulla. Ei siihen halujen heräämiseen muuta tarvita.

N50, kohta 30v yhdessä

Nyt kuitenki oli kyse apsta, jonka mies vonkaa seksiä, josta ap ei pidä. Kyllä minäkin voin huoletta hiplailla mieheni hereille ja kohta molemmat hiplaa. N55, M60

Vierailija
1202/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.

Ei sekään niin kivaa ole jos mies ei enää yhtään koskaan enää vonkaa. Niinkin voi kuulemma käydä. 

Mun mielestä se olisi ihanaa ja helpotus!

Miksi ihmeessä miehesi vonkaa? Onko jotain pielessä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää hyvät siskot ajoissa menemään. Meillä avioliittoa takana 30 v. Äijä 72 vuotta ja vonkaaminen jatkuu. Taloudellisesti mahdotonta lähteä. Tämä on kamalaa.

Onhan se ihan pöyristyttävää, jos aviomies halua seksiä vaimonsa kanssa 🤪

72 vuotias käntty. Varmaan todella haluttava haluineen.

Äitini sanoi 70-vuotiaana, kun kysyin, miten se seksi isän kanssa siinä iässä: "Ei siitä mitään tulisi jos ei olisi rakkautta." Mieti tätä ja rakkauden yhteyttä seksuaalisuuteen hetki. Sulla ei varmaan ole siitä kokemusta.

Ilmeisesti itse aiot lopettaa seksin harrastamisen siinä 45-50 -vuotiaana? Koska sen jälkeen kukaan ei voi sua enää haluta? 

Rakkaus muuttaa muotoaan.

Vierailija
1204/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihanaa. Juuri, kun lapset lähtivät uimaan isosiskonsa kanssa, rakastelimme intohimoisesti mieheni kanssa. Eilen illalla samoin. Minä en ymmärrä, että jotkut naiset vaatii ensin sitä, tätä ja tuota, muuten taika menee pilalle. Joka kerta myös minä saa , ei pelkästään mieheni. Olemme viiskymppisiä.

Kaikki nyt vaan eivät ole yhtä seksuaalisia kuin te! 

Vierailija
1205/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

En jaksa edes lukea pidemmälle.

Missä vaiheessa miehen halut otetaan huomioon? Jo miehen pitää hakata halkoja, käydä kalassa ja marjassa niin heikossa on teidänkin yhteiselämä. Seksi kuuluu avioliittoon. Ei se ole palkinto mistään marjaämpärillisestä. Koita nyt edes se 10 min kestää miehen haluja sinua kohtaa.

Terveisin yli 6kymppinen 40 vuotta naimisissa.

On myös niitä, joilla ikääntyessä halut hiipuu. Vonkaaminen ei siihen auta. Olen sitä mieltä, että mikäli puolisoa tulee miellyttää seksuaalisesti, ilman omaa mieltymystä, on väärin kumpaakin kohtaa. Minun mieheni ei ole kuunaan vongannut saatika minä. Olen yli 5kymppinen, mieheni 6kymppinen. Omaamme erilaisen arvomaailman, jossa molempia tulee kunnioittaa, ei alistaa omien mieltymysten mukaisesti.

Vierailija
1206/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai naisen pidä käyttäytyä kuin äiti tai rakastajatar. Ihme jaottelua. OLE VAIMO!

Kuka teillä tekee ns miestentyöt? Pesee auton, vaihtaa talvirenkaat, huolehtiin vuotavista hanoista, siivoaa autotallia ja muuta ns miehistä työtä. Mies ehkä ajattelee että ruuan valmistaa se joka osaa SEN parhaiten. Päästätkö edes miestä keittiöön vai haukutko heti ette osaa...

Ja että mies lähtisi heti mökillä jonnekin soutelemaan...menkää vaikka uistelemaan niin on joku fuktio sille hommalle. (Ja katsele itse vähemmän amerikkalaisia romanttisia elokuvia.)

Ja anna sitä pimpulaa kun mies haluaa niin sinulla on iloinen mies. Ja ei sitä seks iä palkaksi tai palkinnoksi vaan  ihan rakkaudesta lajia kohtaan.

Meillä ei töitä lasketa. Ei vongata pimpulaa ei mulkeroa. Hyvässä, rakastavassa suhteessa ei oteta, ei anneta!

Vierailija
1207/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa niin tutulta. 

Meillä ollaan kans ihan pienestä murjottamassa, eikä pystytä tekee yhtään mitään vaan ollaan ihan lamaantuneita.

Ja en ole mikään pihtaaja. Olisi vaan kiva kun itsekin saisi tarpeet tyydytetyksi, juuri tuolla, että mies olisi läsnä arjessa ja lomalla.

Nyt tuntuu juurikin tuolta, et miehen tarpeet on nro 1 ja sit jos viittii niin naisen.

Mistä teitä sikiää? Meillä ei edes kesäkuumalla käy mielessäkään seksi. Mies kattoo olokkarissa telekkaria, minä makaan puhelin kädessä makkarissa. Asiasta tehen tuli mies just suukon antamaan poskelle ja meni takaisin. Poikaki tuossa käväsi moikkaamassa. Kyllä tässä kelpaa. 

Vierailija
1208/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Ei minuakaan aina huvita. Alkaa olla ikää jne. Mutta olen sisäistänyt sen tosiasian että sen tyyppisille miehille joista olen kiinnostunut seksi on tärkeä osa elämää ja ongelmat alkaa jos mies ei seksiä saa. 

Tuskin sinäkään oikeasti mitään homoa tai aseksuaalia muunsukupuolista mieheksesi haluaisit.

Yrittäkää saada aikaiseksi lämmin hyvä hetki. Saunokaa, jutelkaa, syökää hyvin ja ottakaa vähän viiniä tms. Ja anna miehelle pieni lahja. Vaikka vaan käsin jos et muuhun pysty. Ei naista aina huvita ja ymmärrän tilanteesi. Mutta tällaista elämä on ja se vaan sujuu ihan mielettömän paljon paremmin kun itsekin taipuu tekemään vähän työtä parisuhteen eteen. Saat sitten vastalahjaksi onnellisen miehen, hyvän kaverin ja kuuntelijan.

Tärkeintä on ymmärtää että seksi on keskimäärin miehelle todella tärkeää

Ei se seksi ole mikään itsestäänselvä palkinto jonka moes ansaitsee vain olemalla miessukupuolen edustaja. Kyllä miehenkin pitää viitsiä nähdä vaivaa jotta nainen jaksaa haluta häntä. Ei nainen ole mikään miehen seksipalvelija. 

Vierailija
1209/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää hyvät siskot ajoissa menemään. Meillä avioliittoa takana 30 v. Äijä 72 vuotta ja vonkaaminen jatkuu. Taloudellisesti mahdotonta lähteä. Tämä on kamalaa.

Ku mun mies täyttää tuon, nii avioliittoa enemmän takana. Nyt tähän mennessä ei oo vongannu kertaakaan, täyttää 59 vuotta. Jää nähtäväksi, tekeekö ikä kepposet? 

Vierailija
1210/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan pöyristyttävää, jos aviomies halua seksiä vaimonsa kanssa 🤪

72 vuotias käntty. Varmaan todella haluttava haluineen.

Ei kait omaa puolisoa voi alkaa inhoamaan? Ikääntyminen on normaalia. Toki mulla käy hauska kuva mielessä omasta miehestä, jos tuossa iässä alkaisi vonkaamaan. No varmaan mulla menis huumorin puolelle. Tiedän, että rakastan häntä loppuun asti ja sen jälkeenkin. 

Vierailija
1211/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos olet vielä yhdessä tuollaisen ketjussa kuvatunlaisen miehen kanssa, eikä sinua huomioida sängyssä niin ala keskeyttää yhdyntä juuri siinä kohtaa, kun miehestä alkaa tuntua hyvältä. Saavat sitten miettiä, mitä vaivannökö tarkoittaa. 

Törkeyden huippu! En alentuisi kumpaankaan!

Vierailija
1212/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron hiukan ajatuksiani ketjusta ja koko sopasta. 

Ensinnäkin on täysin väärä ajatus, että lomalla kaikki asiat muuttuisivat paremmiksi, jos ne muussa arjessa on jo p.akaa. Tässä on käynyt juuri niin. Ap syyttää miestään "päivittäisestä vonkaamisesta". Se kertoo täysin varmasti siitä, että seksiä ei ole ollut, ainakaan miehen mielestä tarpeeksi. Syyt tietää vain ap ja sen mies.

Yksi asia mitä useat naiset eivät ymmärrä, on se miltä miehestä tuntuu, kun saa jatkuvasti pakkeja. Ap:n mies saanut niitä kaiketi päivittäin. Kyse ei vain siitä, että ei saa pillua. Saat myös tietää miltä tuntuu, kun et ole enää haluttu puolison silmissä, jota kuitenkin haluat. Jos näin ei olisi, niin ap:n mies olisi jo mennyt panemaan muita naisia. Ja voi olla, että on jo mennytkin.Täällä muutama nainen on kertonut, että miltä tuntuu, kun mies ei halua. No ihan samalta se tuntuu miehestäkin. Tästä seuraa monesti sellainen henkinen

Ensimmäiseen kappaleeseen pääsin ja annan vastauksen: keskustelu puolison kans!

Vierailija
1213/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla oli kerran ulkomaalainen tyttöystävä. Se halusi aina seksata heti kun nähtiin ja ennenkuin tehtiin mitään muuta tai lähdettiin mihinkään. Huhhuh! ei yksikään suomalainen nainen, yhtä milffiä lukuunottamatta, ole tajunnut tätä. Seksi ei pidä olla mikään palkinto vaan mahdollisuus yhteisestä nautinnosta.

Sitähän se onkin. Mutta ap tarvii tunnelmaan päästäkseen aikaa ja mukavaa yhdessäoloa. 

Me ihmiset olemme erilaisia.

Vierailija
1214/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kyseli että miksi nainen sitten on yhdessä miehen kanssa jonka seurassa ei koe itseään arvostetuksi ym ja siksi ei halua miestään.

No yleensä syy lienee toivo. Eli toivotaan esim että kyllä me lomalla soudellaan yhdessä mökillä ym ja suhde palaa hyväksi.  Toivotaan että kun puhuu asiasta niin kyllä se mies rupeaa Huomioimaan kuten alussa.

Oikeasti osa miehistä taantuu siinä kohden kun mennään naimisiin/ensimmäinen lapsi syntyy. Ei enää huomioida naista kuten siihen asti vaan suhtaudutaa puolisoon kuin omaan äitiin. Lapsen synnyttyä mies kokee puolisonsa muuttuneen äidiksi. Jos naista kohtelee kuin äitiään niin on turha odottaa nainen käyttäytyy kuin rakastajatar.

Nainen pysyy yhdessä koska toivoo että kyllä mies kohta huomioi kuten alussa.

Sain tästä mielikuvan kuin apn mies vonkaisi äitiään! 

Vierailija
1215/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry vaan ap, mut pistän paremmaks. 

Mulle miehet ovat olleet pettymys koko elämäni joka ikinen jollain tapaa. Joten älä vingu yhdestä viikosta.

N 55v

No itse olet tiesi valinnut! Luulisi tuohon ikään oppineen edes jotain. N54 

Vierailija
1216/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut melkein 25 vuotta mies, joka ei saanut vaimoltaan. Ero tuli ja taisin vähän vaikutttaakin asiaan.  Syyksi sanoi aikoinaan ettei kertakaikkiaan saa kotona riittävästi.

Koko tämän ajan ollaan oltu aktiivisia ja ei ehkä enää näin vnhana olis aina huvittanut, mutta hyvä mieli siitä silti aina jää ja keskusteltu on ym ym marjastukset ja soutelut onnistuneet.

Jos meillä tulee tilanne, että ei olla samalla viivalla, voidaan huoletta kertoa, ettei pysty keskittymään. Se on ok, sitten vaan hellitään ja hoivataan ja keskustellaan tai sitten ollaan vain hiljaa. Hyvä mieli siitä jää. Olemme myös ikääntyvä aviopari. 

Vierailija
1217/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin evääminen ja sillä kontrollointi on rumaa ja julmaa henkistä väkivaltaa. En soisi kenenkään joutuvan tuota kokemaan. Toivon mukaan ap:n mies voi puhua jollekin tästä, ja saa rohkeuden erota manipuloivasta kumppanistaan.

Mitä helvettiä juuri luin? "Seksin evääminen"... siis kuvitteletko sinä että sinulla on joku omistajan oikeus muiden ihmisten vartaloihin?

No kylläpä nyt taas meni herne nenään.

Jos ollaan parisuhteessa, niin naiseni on mun henkilökohtainen tyydyttäjäni. Ja minä naiseni. Mikä tässä nyt taas on väärin? No vastaan itse kysymykseeni. Mies haluaa naistaan.

Mitä tarkoitat henkilökohtaisella tyydyttäjällä?

Eikö oma mieli

Jos mun mies sanois mua henk.koht. tyydyttäjäksi, sais keitellä omat pottunsa ja seksiä ei tippuis.

Vierailija
1218/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

5 minuutin uhraus ja loppuloma pelastettu. Tuskin olet teini joka kuvittelee miesten olevan ihania keskustelukumppaneita ilman mitään vastinetta. 

Ja sinun ikä oli?

Vierailija
1219/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap. vielä tavoitettavissa ?

Miten nyt menee ?

Mies häipyi mökiltä. Sanoi viettävänsä loppu loman ilman minua.

Ap

Noniin, sehän meni mainiosti sitten, nyt on aikaa rauhassa kalastaa, veneillä, käydä sienessä ja marjastaa!

Mietin, että tuleekohan apn mies hakemaan loman lopussa 🙄. Ap kertoi, että hänellä ei oo ajokorttia. 

Vierailija
1220/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 minuutin uhraus ja loppuloma pelastettu. Tuskin olet teini joka kuvittelee miesten olevan ihania keskustelukumppaneita ilman mitään vastinetta. 

Ja sinun ikä oli?

Aika sama. 

Sillä pitiperiaatteensa ja palkinto oli: äijä lähti. Priima alku lomalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi