Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
En olis päivääkään tommosen lehmän kanssa
Vierailija kirjoitti:
En olis päivääkään tommosen lehmän kanssa
Sulla ei edes ole lehmiä eikä laiduntakaan.
Ei sitä vaivannäköä varsinaisesti seksiin tarvita, seksi on mukava sivutuote, vaivannäköä tarvii parisuhteen ylläpitämiseen.
Jos parisuhde on hyvässä jamassa niin seksiäkin riittää. Jos taas ei, niin seksi hiipuu.
Jos parisuhde vaatii vaivannäköä, ihan sama, vaikka siinä olisi seksiäkin, niin lähtisin.
En ymmärrä tätä mantraa, että parisuhde vaatii julmetusti töitä. Ei se ole vaivannäköä, että lähden miehen kanssa soutelemaan, vaikka en nyt niin kamalasti vesillä viihdykään. Tai kaveriksi jonnekin ostoksille, vaikka itsellä ei kauppatarpeita olekaan jne. Se on normaalia huomioimista, jota ihmiset tekee koko ajan myös työelämässä tai kaverisuhteissa. Aikuinen ihminen tinkii mukavuuksistaan, jotta toiselle tulisi kiva olo.
Joten miksi nämä huomionosoitukset parisuhteessa muuttuvat vaivannäöksi eikä itsestään selvyyksiksi?
Mitä seksiin tulee, olen kyllä apn miehen kanssa samaa mieltä. Halua on tai ei ole, ei se millään vaivannäöllä miksikään muutu. Jos oikeasti on tilanne, että yhtenäkään päivänä edes lomalla, jolloin saa muutoin levätä ja nukkua ala hyrräämään mitkään himot toiseen niin ei ne marjametsältäkään löydy.
Tietysti jos toinen on omassa mielessä vihollinen, jolle ei anneta piiruakaan periksi, niin voihan sitä itseltäänkin seksin ilot kieltää. Itselleen se kissa kiusaa tekee, kun kuppinsa kaataa!
Ja niin olen nainen, jos sillä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhde on hyvässä jamassa niin seksiäkin riittää. Jos taas ei, niin seksi hiipuu.
Juuri näin. Kun suhde toimii, toimii seksikin.
Ymmärrän myös miksi eropiikki on elokuussa.
Oma mies on ollut niin ankea lomaseura ettei tosikaan. Itsekeskeinen alusta loppuun. Ja kun pyydän apua jossain yksittäisessä, vitkastelee tahalleen päiviä. Ihme tyyppi.
Kuullostaa niin tutulta.
Meillä ollaan kans ihan pienestä murjottamassa, eikä pystytä tekee yhtään mitään vaan ollaan ihan lamaantuneita.
Ja en ole mikään pihtaaja. Olisi vaan kiva kun itsekin saisi tarpeet tyydytetyksi, juuri tuolla, että mies olisi läsnä arjessa ja lomalla.
Nyt tuntuu juurikin tuolta, et miehen tarpeet on nro 1 ja sit jos viittii niin naisen.
Lähtekää hyvät siskot ajoissa menemään. Meillä avioliittoa takana 30 v. Äijä 72 vuotta ja vonkaaminen jatkuu. Taloudellisesti mahdotonta lähteä. Tämä on kamalaa.
Multa ei tartte avopuolison vongata, rakastan seksiä ja nimenomaan hänen kanssaan. Voisin rakastella päivittäin ja mikä on ihanampaa kuin kahdestaan jossain rauhassa ja kivaa tekemistä ja välillä rakastelua
n49
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää hyvät siskot ajoissa menemään. Meillä avioliittoa takana 30 v. Äijä 72 vuotta ja vonkaaminen jatkuu. Taloudellisesti mahdotonta lähteä. Tämä on kamalaa.
Onhan se ihan pöyristyttävää, jos aviomies halua seksiä vaimonsa kanssa 🤪
Jos päästäisiin joskus miehen kanssa kahdestaan mökille, niin juurikin seksi olisi ensimmäinen asia mitä tehtäisiin kun kamat on kannettu sisälle. Tai ehkä jo ennen sitä.
Jos ei halua niin ei halua, ehkäpä sitten voi ajatella että kun mies suorittaa x marjametsää ja kukkapenkin kitkemistä niin saa palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Sinulla on mieslapsi, jolle seksikin on joku naisen pyytettömän äidillisen rakkauden osoitus.
Tosimies saa naisen lämpimäksi.
Sen kun näkisi.
Minä rakastaisin tuollaista miestä. Mikä parempaa tekemistä mökillä kun NAUttIa voihkia ja panna. Et kyllä todellakaan arvosta miestäsi. Toivottavasti mies ymmärtää lähteä!
Olen nainen, mutta en niin hullu, että näillä helteillä lähtisin marjastamaan tai sienestämään tai soutelemaan. Lämpötilat lähellä 30, jonain päivänä paukkunut ylikin, niin ei kukaan tervejärkinen voi edes vaatia puolisolta tuollaista. Jos oma mieheni alkaisi sanoa, että hop hop, nyt marjoja poimimaan, niin sanoisin että mene keskenäsi. Kyllä se silti antaisi minulle, ei se pihtaa, vaikken hypi hänen pillin mukaan.
ap olisi paras, että muuttaisit nunnaluostariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan pöyristyttävää, jos aviomies halua seksiä vaimonsa kanssa 🤪
72 vuotias käntty. Varmaan todella haluttava haluineen.
Vierailija kirjoitti:
Jos päästäisiin joskus miehen kanssa kahdestaan mökille, niin juurikin seksi olisi ensimmäinen asia mitä tehtäisiin kun kamat on kannettu sisälle. Tai ehkä jo ennen sitä.
Jos ei halua niin ei halua, ehkäpä sitten voi ajatella että kun mies suorittaa x marjametsää ja kukkapenkin kitkemistä niin saa palkinnon.
No tämäpä! Luulen, että oikeasti jotkut naiset eivät ole kokeneet sitä, mitä tarkoittaa, kun toista oikeasti haluaa. Luulen, että heille seksi on nuoresta saakka ollut vähän semmoinen "pakkohan sitä on suhteessa harrastaa" ja omat halut on kenties jo nuoruuden suhteissa jääneet jotenkin hautautumaan. Kenties ovatkin niissä poikia miellyttäneet ja antaneet, vaikka ei haluaisi tms.
Mulle ei ole koskaan ollut vaikeaa sanoa miehille ei, enkä ole tehnyt mitään, mitä en halua. En harrastanut seksiä, siivonnut, kokannut tms. yhtään mitään, mikä ei huvita. Jos mies suuttuu, senkun, siitä vaan. Muualle menee kyllä rähisemään.
Siksi kai etsinkin miehen, jonka kanssa ei tunnu mikään pakolta tai miltään pitäähän sitä nyt jutulta. Eka tapaamisella mentiin sänkyyn ja sillä tiellä ollaan nyt 27 v myöhemmin. Kumpikaan ei painosta toista, ei kyllä minnekään marjametsäänkään, jos toista se ei huvita. Menee itsekseen sitten. Aina ei halut tietenkään kohtaa, mutta me ei kyllä niissä paikoissa aleta mitään teettämään toisella, vaan olkoon se asia nyt ja palataan sit kun taas molemmilla tekee mieli. Tietäähän sen, että ei siihen nyt kovin pitkä aika mene:-)
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa niin tutulta.
Meillä ollaan kans ihan pienestä murjottamassa, eikä pystytä tekee yhtään mitään vaan ollaan ihan lamaantuneita.
Ja en ole mikään pihtaaja. Olisi vaan kiva kun itsekin saisi tarpeet tyydytetyksi, juuri tuolla, että mies olisi läsnä arjessa ja lomalla.
Nyt tuntuu juurikin tuolta, et miehen tarpeet on nro 1 ja sit jos viittii niin naisen.
Saatteko te edes orgasmia noiden miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla katosi halut eksäni kanssa, eksäni kuulostaa juuri samanlaiselta kuin ap:n mies. Ei liiennyt arvostusta tai yhteistä aikaa, ja kuvitteli että suhteeseen kuuluu aina seksi ilman mitään vaivannäköä. Halut siis katosivat aivan täysin.
Mitä hemmetin "vaivannäköä" seksiin tarvitaan paitsi puuskutusvoimaa? Sinä ajattelet just niin kuin joku täällä sanoi, että suomi-naiset ajattelee seksiä palkintona, jonka ne antaa miehelle hyvästä käytöksestä. Ei siksi että itse haluaisi (tai osaisi) nauttia seksistä. nainen 68 v
Sinä et ole nainen. Kukaan nainen ei kuvittele vaivannäön olevan pumppaamista eikä puhu suomi-naisista.
Hei, jos olet vielä yhdessä tuollaisen ketjussa kuvatunlaisen miehen kanssa, eikä sinua huomioida sängyssä niin ala keskeyttää yhdyntä juuri siinä kohtaa, kun miehestä alkaa tuntua hyvältä. Saavat sitten miettiä, mitä vaivannökö tarkoittaa.
Sellasen miehen sitte kelpuutit? Ei kyllä kelpais mulle. Hyi.