Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
801/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista lukea miten moni mies näyttää ajattelevan että naisella on velvollisuus antaa miehelle seksiä, naisen haluista viis. 

Onneksi minulla ei ole tuollaista miestä. Vaikka menee välillä pitkiäkin aikoja ilman seksiä, hän silittelee joka päivä, sanoo rakastavansa, tekee asioita minulle ja kanssani, on kiltti, hellä ja empaattinen. Ja minä tietysti hänelle myös. 

Eli mies tekee juuri kuten oppikirjassa sanotaan, ja silti ei seksiä tipu?

Tämä on myös oma kokemukseni. Voit antaa naiselle omaa aikaa, hoitaa metatyöt, halailla ja arvostaa niin paljon kuin ikinä ehdit, mutta ei se johda halujen heräämiseen. Naisen sytyttää jännittävä mies, ei hoivaajamies!

Vierailija
802/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootta te hyviä asiantuntijoita! Kehtaatte vielä määrittää hyvän seksin ja jaella sitä tietoa muille! Minä vaan kerroin haaveestani yhteisestä mökkilomasta, soutelusta ja onkimisesta. Muusta en edes kerro, vaikka anonyyminä pysyn. Hyvää seksiä ei määritellä muille, se on kahden kauppa. 

Mies soutelee pian toisella veneellä. Lisäksi aloituksen nainen kertoi VAATIMUKSISTA, ei haaveistaan. No mutta nyt on aikaa toteutella niitä omia vaatimuksiaan. Tuskin pyörii mies jaloissa häiritsemässä.

Ei minun mies, mutta apn saattaisi. Mene ja tiedä?! 

Pettäminen tuleekin AINA yllätyksenä!

Ja kokemuksen äänellä puhut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä joidenkin miesten möykkääminen tässä ketjussa on kyllä silmiä avaavaa. Olen sinkku ja pitääkin parinvalinnassa olla tarkkana ettei tällaisiin mieslapsiin koske tikullakaan.

Onko vinkkejä miten selvittää, onko miehen ajatusmaailma itsekkäästi munansa ympärillä pyörivä vai normaalin aikuisen ajatusmaailma?

Tarkkaile onko miehellä stereotyyppisiä ja naisvihamielisiä asenteita, kaksoisstandardeja eli eri säännöt miehille kuin naisille, ja miten puhuu eksistään ja naisista yleensä. Arvostaako ja kunnioittaako hän naisia ihmisinä, vai onko havaittavissa halveksuntaa ja pinnallisuutta? Tykkääkö sovinistisista naisia våheksyvistä vitseistä?

Omistushaluisuus on iso varoitusmerkki, sillä se tarkoittaa, että mies ei näe naista ihmisenä, kumppanina, vaan omistettavana esineenä, jota miehellä kuuluu olla oikeus käyttää. Omistushaluinen, mustasukkainen mies ei ole rakastunut mies, mihin moni sen erehtyy sekoittamaan.

Vierailija
804/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä joidenkin miesten möykkääminen tässä ketjussa on kyllä silmiä avaavaa. Olen sinkku ja pitääkin parinvalinnassa olla tarkkana ettei tällaisiin mieslapsiin koske tikullakaan.

Onko vinkkejä miten selvittää, onko miehen ajatusmaailma itsekkäästi munansa ympärillä pyörivä vai normaalin aikuisen ajatusmaailma?

Ehkä kannattaa puhua ihan suoraan seksuaalisista tarpeista jo suhteen alkuaikoina. Minä tein itse naisena sen virheen, että seksiä oli minusta liian harvoin jo silloin alussa ja mukauduin siihen. Siinä on sellainen ajatus, että kyllä se siitä piristyy. Tai että kun oikein laitan seksikkäät alusvaatteet ja keikistelen edessä, toinen alkaa haluta. Ei se niin toimi, kun ollaan erilaisia tarpeiltamme. Jossain vaiheessa kun lapset oli pieniä, otin puheeksi sen, että meillä oli mennyt 2 kk edellisestä kerrasta ja minulla alkoi olla jo kovat halut. Mieheni sanoi, että mistä keksin noita juttuja että 2 kk mennyt ja suuttui, että merkitsenkö kalenteriin oikein jokaisen panon. En tietenkään merkitse, mutta seksi on minulle niin tärkeää, että ne monesti jää mieleen, milloin viimeksi ja mitä silloin tapahtui. Se on jollain tavalla myös fantasioiden kohde muistella jotain milloin on ollut tosi kivaa. En katso videoita yms. toisten ihmisten seksistä vaaln minua sytyttää enemmän omat kokemukset. Ehkä enemmän olen tuntoherkkä kuin visuaalinen. Meillä edelleen on seksiä minulle liian harvoin, eikä ne halut tunnu hiipuvan. En ajattele aktiivisesti edes joka päivä, mutta yöllä saatan nähdä unia tai nukkumaan mennessä vähän silitellään tai puolison käsi osuu minuun kun on nukahtanut ja vaihtaa asentoa, niin minun tekee jo mieli. Paras ystäväni on sanonut, että heillä yli 20 yhteiselon jälkeen edelleen on seksiä vähintään kerran viikossa. Olen kateellinen, kun hän on löytänyt puolison, joka antaa myös fyysistä rakkautta noin usein.

Tarpeet ovat erilaisia ja oman kokemukseni pohjalta vahvasti suosittelen, että alussa jo puhuu, uskaltaa avata suunsa ja tarvittaessa lähtee eri teille.

Vierailija
805/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
806/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, tämän saman aloituksen olen lukenut aiemminkin... Trolli on!

Ehkä, mutta tuollaisia naisia on ihan oikeastikin, paljon. Huomaathan sen kommenteistakin

Vierailija
807/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Ethän sinäkään piittaa paskaakaan miehen tunteista ja haluista. Etpä ole yhtään sen parempi! 

Ohis

Vierailija
808/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot sille HETI, millaisen sun halut ja toiveet seksin suhteen ovat. Ei voi mennä vikaan.

Halut ja toiveet muuttuvat tietysti, alkuvaihe on yleensä ihan erilainen kuin pitkän suhteen toiveet

No se on sittenihan itsesä kiinni.

Vierailija
809/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet jo valmistautunut seksittömään suhteeseen miehen kanssa. Lienee parasta, että pysyt edelleenkin sinkkuna, elämäsi loppuun asti. 

Vierailija
810/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Mitäs miehen pitäis sun mielestä tehdä? Laittaa omat tarpeensa syrjään, esittää ja palvoa maata sun jalkojesi alla, niin EHKÄ, EHKÄ SITTEN saa jotain itselleen. 

Jestas.

Vierailija
811/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi pidät naistasi panobottina? Jos olette jo "panneet" niin mikä ongelma? Ei kukaan aikuinen vuokraa mökkiä pelkästään "panemista" varten vaan rentoutumista. Ylläri miehille, naisille seksi on harvemmin rentoutumista varsinkaan vanhemalla iällä. Siitä ähkimisestä on rentoutuminen kaukana"

Onpa sinulla huonoa seksiä. Ei ihme, että olet kiukkuinen ja dissaat muita. 

Tässä ketjussa on omituisinta suoranainen viha ja halveksunta niitä naisia kohtaan, jotka haluavat seksiä ja nauttivat siitä.

Vierailija
812/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista lukea miten moni mies näyttää ajattelevan että naisella on velvollisuus antaa miehelle seksiä, naisen haluista viis. 

Onneksi minulla ei ole tuollaista miestä. Vaikka menee välillä pitkiäkin aikoja ilman seksiä, hän silittelee joka päivä, sanoo rakastavansa, tekee asioita minulle ja kanssani, on kiltti, hellä ja empaattinen. Ja minä tietysti hänelle myös. 

Tämä on myös oma kokemukseni. Voit antaa naiselle omaa aikaa, hoitaa metatyöt, halailla ja arvostaa niin paljon kuin ikinä ehdit, mutta ei se johda halujen heräämiseen. Naisen sytyttää jännittävä mies, ei hoivaajamies!

Jep ja huomaa miten tuokin itsekäs nainen kiittelee omaa onnea. Miehen onni ei kiinnostele paskaakaan. ONNEKSI MINÄ SAAN MITÄ MINÄ HALUAN. Muusta viis

🤢🤮

Vierailija
813/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.

Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.

Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.

Voisihan sitä miehen mieliksi käyttää päivittäin 2-5 minuuttia vaikkapa sormen muusiksi hakkaamiseen vasaralla. Se olisi varmaan vähemmän haitallistakin kuin vastentahtoinen seksi.

Teidän suhteenne kuulostaa kamalalta. Sinä alennat itsesi miehen h*oraksi, ja mies maksaa palveluistasi puusavotalla. 

Vierailija
814/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävä on ilmoittanut, että jos hänen ei joskus tee mieli, niin minä voin kyllä "käyttää" häntä, että minulla on hänen mukaansa siihen oikeus, koska olen hänen miesystävänsä.

Koskaan en tosin tätä "oikeutta" ole käyttänyt, se tuntuisi oudolta. Tuntuu kuitenkin hyvältä tietää, että vaikka naiseni ei teekään mieli, hän ei koe/kokisi lähestymistäni tms toimintaa vastenmielisenä.

Mutta AP, kerro mitä ajattelet tuosta naisystäväni asenteesta?

M51

Vierailija
815/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta 40 vuoden avioliitto on sellainen oppikirja, joka on yhdessä laadittu ja muilla ei samanlaista ole. Mitäs tähän sanot? 

Vierailija
816/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa puhua ihan suoraan seksuaalisista tarpeista jo suhteen alkuaikoina. Minä tein itse naisena sen virheen, että seksiä oli minusta liian harvoin jo silloin alussa ja mukauduin siihen. Siinä on sellainen ajatus, että kyllä se siitä piristyy. Tai että kun oikein laitan seksikkäät alusvaatteet ja keikistelen edessä, toinen alkaa haluta. Ei se niin toimi, kun ollaan erilaisia tarpeiltamme. Jossain vaiheessa kun lapset oli pieniä, otin puheeksi sen, että meillä oli mennyt 2 kk edellisestä kerrasta ja minulla alkoi olla jo kovat halut. Mieheni sanoi,

Ei auta. Juttelin asian läpi alkumetreillä mieheni kanssa ja hän sanoi, että ellei ole seksiä, tulee ero. Sitten hän itse lopettikin seksin.

Se ero on ilmeisesti näinpäin, että jos mies ei saa seksiä huimaan kuukauteen, hän syyttää siitä vaimoa ja alkaa uhkailla pettämisellä ja erolla. Hönen mielestään vika on virheellisessä naisessa.

Kun taas minä en saanut seksiä vuosiin, ajattelin että vika on minussa ja että ei varmaan kukaan muukaan in vastenmielistä naista halua.

Sama se on muutenkin, mies tyypillisesti oireilee huonoa oloaan ulospäin ja voi tulla väkivaltaiseksi muita kohtaan, nainen taas oireilee sisäänpäin ja masentuu yksinään.

Vierailija
817/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee.

Valtaenemmistö naisista ei ole sen miehen kanssa, jota haluaisi vaan on vain tyytynyt "alemman tason mieheen". Tästä sitten hyvin pian seuraa tyytymättömyyttä ja seksittömyyttä. Toivon että mies, joka lukee tätä ketjua ja viestiäni sisäistää viimeistään nyt, että se vaimosi tai tyttöystäväsi kyllä mieluusti harrastaisi seksiä, ja ehkä harrastaakin, komean ja muutenkin haluttavan miehen kanssa, mutta ei sinun. Aika tehdä looginen ratkaisu ja lopettaa parisuhde. Kyse ei ole naisen hetkellisestä oikkuilusta, vaan perustuvanlaatuisesta tyytymättömyydestä sinuun. Tilanne ei tule paranemaan. 

Vierailija
818/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta 40 vuoden avioliitto on sellainen oppikirja, joka on yhdessä laadittu ja muilla ei samanlaista ole. Mitä

Yhdessä sitä ei ole laadittu, jos vain toisen tarpeet ja toiveet on tärkeitä. Silloin se on yksipuolisesti laadittu ja toinen vaan tyytyy allekirjoittamaan sen. Niin kauan kuin tyytyy.

Vierailija
819/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen ollut tuossa tilanteessa. Koska mikään haluttomuuden ohimenevä syy ei täsmännyt (stressi, mielenterveys tai vastaavat), niin ymmärsin pian, että en yksinkertaisesti ole seksuaalisesti kiinnostava mies hänen mielestään, vaikka kumppanuus erinomaista olikin. Ikävä havainto, mutta asian ymmärtäminen vapautti henkisesti, enkä enää painostanut kumppania puhumalla seksistä, mutta en myöskään yrittänyt ansaita seksiä.

Vierailija
820/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.

Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.

Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.

Voisihan sitä miehen mieliksi käyttää päivittäin 2-5 minuuttia vaikkapa sormen muusiksi hakkaamiseen vasaralla. Se olisi varmaan vähemmän haitallistakin kuin vastentahtoinen seksi.

Teidän suhteenne kuulostaa kamalalta. Sinä alennat itsesi miehen h*oraksi, ja mies maksaa palveluistasi pu

No paljon terveemmältähän tuo aiemman kuvaama suhde kuulostaa, kuin verrata omaan rakkaaseen koskemista sormensa hakkaamiseen vasaralla??! Milloin se rakas muuttui niin iljettäväksi??

Mieti vähän itse nyt mitä sanot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi