Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
781/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit saanut ton kaiken haluamasi jos olisitte sekstanneet heti ekana päivänä.

Vonkaaminen loppuu jos annat. Kokeileppa.

EI mun ole pakko antaa, jos en halua!

ap

Ap voi varmaan avata miksei halua seksiä kumppaninsa kanssa? Kaikki tiedämme jo, ettet halua, koska pidät tätä epäviehättävänä, mutta varmaan sinullekin parempi, että avoimesti sen ilmaiset ja kohtaat totuuden. Normaalit terveet ihmiset, jotka haluavat kumppaniaan, harrastavat kyllä seksiä. 

Ap on trolli eikä todellinen hahmo. Mutta ei naisen tarvitse mitään tällä palstalla perustella. Se riittää, kun vaan on jotain mieltä.

Saako joku jotain iloa tuosta kun tuntuu joka keskustelussa riittävän näitä "ap on trolli" juttuja :D Ilmeisesti elämäni on sitten niin koomista ettei sitä voi uskoa todeksi kukaan! Ja en tosiaan jaksaisi keksiä juttuja, ei ole niin paljoa aikaa että jaksaisin satuilla tänne. Pakko vaan päästä johonkin mieltä purkamaan kun nämä on vähän sellaisia ettei viitsi ystävillekään kertoa. Ap

Vierailija
782/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä lapsellisesti kieltäydyit, kun puoliso ehdotti seksiä. Ryhdyit k0st@ maan. Se pilaa suhteen 100% hetkessä. Yeit seksistä megasuuren ongelman niin, etyä jatkossa puoliso ei voi enää koskaan kieltäytyä seksistä vapaasti, vaikka ei sitä haluaisi juuri jonain hetkenä, koska sinä k0st@t ja rankaiset siitä. Seksi (sinun kanssasi) ei enää ole puolisollesi mukava vapaaehtoinen asia, vaan pakkopullaa ja häneltä tulee oikeasti låhtemään halut sen takia.

Sinä lapsellisesti uhkaat puolisoa erolla ja pettämisellä, jos hän ei sormia napsauttamalla halua seksiä juuri silloin kun sinä haluat. Tämä on vakavaa ja rankkaa henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. Sinä käyttäydyt parisuhdeväkivalyqisesti. Lue se uudestaan ja sisäistä lukemasi. Mene sitten terapiaan ja yritä kehittyä ihmisenä." 

Tässä asian ydin. Itse on ole koskaan kieltäytynyt seksistä mitenkään pihtaus mielessä tai kostoksi tmv

Mutta naisen toistuva pakkien antaminen miehelleen ei sitten aiheuta mitään noista mainitsemistasi asioista? Ei vaikuta mieheen millään tapaa. No eihän miehillä tunnetusti edes ole tunteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet ajattele koskaan mitään muuta kuin seksiä. Kaikki yhdessä kun olo kulminoituu seksiksi ja sen odotteluksi, niin ei ihme, että jäävät yksin epidemiaksi asti

Miehillä on korkeampi libido ja enemmän testosteronia kuin naisilla, joten ymmärrettävästi ajattelevat enemmän seksiä keskimäärin, kyllä. Mutta tässä on kyse myös validaatiosta. Miestä sattuu olla "parisuhteessa" naisen kanssa, joka ei edes halua tätä ja saattapi pitää suorastaan kuvottavana. Enemmän tuossa vaiheessa mennään psykologisiin seikkoihin kuin pelkkään seksinhimoon. 

Naista sattuu olla parisuhteessa miehen kanssa, jonka mielestä olisi hyvä idea harrastaa seksiä jossa nainen ei ole halukas. Ruinaamalla ja painostamalla varmistaa sen että muuttuu ällöttäväksi ja limaiseksi toisen silmissä

Vierailija
784/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Heti kun se mies on hyvällä tuulella. Keinonhan jo tiedätkin.

Miksi kukaan haluaisi olla suhteessa miehen kanssa, jos todellisuus on sitä että nainen keho on joku uhmaikäisen ukon tunteidensäätelyväline?

Vierailija
785/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinä lapsellisesti kieltäydyit, kun puoliso ehdotti seksiä. Ryhdyit k0st@ maan. Se pilaa suhteen 100% hetkessä. Yeit seksistä megasuuren ongelman niin, etyä jatkossa puoliso ei voi enää koskaan kieltäytyä seksistä vapaasti, vaikka ei sitä haluaisi juuri jonain hetkenä, koska sinä k0st@t ja rankaiset siitä. Seksi (sinun kanssasi) ei enää ole puolisollesi mukava vapaaehtoinen asia, vaan pakkopullaa ja häneltä tulee oikeasti låhtemään halut sen takia.

Sinä lapsellisesti uhkaat puolisoa erolla ja pettämisellä, jos hän ei sormia napsauttamalla halua seksiä juuri silloin kun sinä haluat. Tämä on vakavaa ja rankkaa henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. Sinä käyttäydyt parisuhdeväkivalyqisesti. Lue se uudestaan ja sisäistä lukemasi. Mene sitten terapiaan ja yritä kehittyä ihmisenä." 

Tässä asian ydin. Itse on ole koskaan kieltäytynyt seks

Luetunymmärtäminen. Mies itse kirjoitti kieltäytyneensä tahallaan k0staakseen. Se on aivan eri asia kuin haluttomuus.

Aikuinen ihminen ratkoo ongelmia rakentavasti eli keskustelemalla pyrkii selvittämään syyn sille, että mistä haluttomuus johtuu. Toki se on myös haluttoman omalla vastuulla miettiä, mistä haluttomuus johtuu ja mitä sille voi tehdä, vai onko se merkki, että suhde ei enää toimi muutenkaan.

Vierailija
786/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joillakin on todella kiero ajatusmaailma, jossa on jotenkin normaalia että mies haluaa panna koko ajan, nainen haluaa harvemmin ja ratkaisuna on "naisen joustaminen".

Mitä oikein saatte tuollaisesta suhteesta? Eikö tuo ole aika nöyryyttävää olla miehen tyydytysalusta?

Jos haluat eivät kohtaa, ei ole kunnioittavaa vaatia seksiä. Silloinhan seksi olisi yksipuolista eli ei mitään rakastelua vaan juurikin sitä "pallien tyhjennystä" tai mikä nyt onkaan naiselle vastaava ilmaus. Kuin joku kotityö, tylsääkin tylsempää. Eikö olisi kivempi pitää rakastelu rakasteluna, ihanana ja molemmille upeana kokemuksena? Pysyy ne halut molemmilla. Jos ei satu yhtäaikaa haluttamaan niin on monia muitakin tapoja osoittaa hellyyttä ja rakkautta.

Ja jos se muu hellyys ja rakkaus ei riitä, pari ei yksinkertaisesti ole yhteensopiva.

Miksi seksin pitäisi olla aina rakastelua? Miksi se ei voi toisinaan olla ihan vain paineiden purkua, pikapanoja ja toiselle hyvän olon tekemistä? Kyllä mä naisena haluan vain joskus tulla, ilman mitään sen kummempaa rakastelua. Kunhan vain purkaa paineet, puolin ja toisin. Ja välillä taas ihanaa rakastelua pitkän 

Ei sen pidäkään olla. Mutta kun se ei ole koskaan rakastelua vaan aina panemista, sitä ei läheskään kaikkien psyyke kestä. 

Vierailija
787/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä joidenkin miesten möykkääminen tässä ketjussa on kyllä silmiä avaavaa. Olen sinkku ja pitääkin parinvalinnassa olla tarkkana ettei tällaisiin mieslapsiin koske tikullakaan.

Onko vinkkejä miten selvittää, onko miehen ajatusmaailma itsekkäästi munansa ympärillä pyörivä vai normaalin aikuisen ajatusmaailma?

Opetella narsismin ja toksisen suhteen tunnistamisen merkit. Silloin voi ainakin huomattavasti lyhentää suhteessa viettämäänsä aikaa. 

Vierailija
788/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä joidenkin miesten möykkääminen tässä ketjussa on kyllä silmiä avaavaa. Olen sinkku ja pitääkin parinvalinnassa olla tarkkana ettei tällaisiin mieslapsiin koske tikullakaan.

Onko vinkkejä miten selvittää, onko miehen ajatusmaailma itsekkäästi munansa ympärillä pyörivä vai normaalin aikuisen ajatusmaailma?

Opetella narsismin ja toksisen suhteen tunnistamisen merkit. Silloin voi ainakin huomattavasti lyhentää suhteessa viettämäänsä aikaa. 

Veikkaan että tällaista asennetta löytyy valitettavasti ilman mitään narsismiakaan, juuret jos ovat yhteiskunnan suhtautumisessa naisiin. Mutta mitä ne merkit ovat?

Vierailija
789/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap tolla miehellä teet? 🙄

Se vie mut mökille, kun mulla ei ole ajokorttia. Ja se pitää sen kesämökin kunnossa, tekee polttopuut ja ajelee nurmikot.

Ajokortti löytyy, omissa nimissä itse ostettu autokin (miehellä oma), työpaikka jossa tienaan ihan kivasti. Lisäksi tuolla mökillä se olen ollut minä joka on maalannut mökkiä, pinonnut puita ja sen nurmikonkin trimmeröin samalla kun katselin sitä kiukuttelevaa miestä laiturilla kännykkä kädessä. Niin, en tosiaan tiedä mitä sillä teen. Kait haikailen niiden parin ensimmäisen vuoden perään jolloin kaikki toimi, mies oli mielellään mukana kaikessa, seksiä oli useammin ja jos joskus en ollut sillä tuulella, se ei ollut ongelma. Mökillä ei ole mitään, mitä en osaisi tai pystyisi tehdä. No okei, moottorisahan käynnistys ja puun kaataminen o

Minkä v.tun takia olette edes yhdessä? Oletko kuitenkin täysi v.jakki?

Miehesi ei vaan enää halua sinua samalla lailla kun kolme kesää sitten. Mistä tämä mahtaa johtua, onkohan sienistä tullut jo pakkopullaa? Seksi jostain syystä vähentynyt. Eikös se kolme vuotta ollut sitä parisuhteen parasta aikaa ja sitten iskee se arki kasvoja päin kun märkä rätti.

Mutta syy on taas miehessä. Yksin miehessä. Ao on pysynyt täysin samanlaisena, mies vaan on muuttunut.

Nyt kun olet linjoilla, niin voisitkin jo vihdoin kertoa, että kuinka usien teillä keskimäärin on sitä seksiä? 

Vai onko jo niin harvoin, että et vaan kehtaa kertoa?

Vierailija
790/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot sille HETI, millaisen sun halut ja toiveet seksin suhteen ovat. Ei voi mennä vikaan.

Vierailija
791/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit saanut ton kaiken haluamasi jos olisitte sekstanneet heti ekana päivänä.

ap

Ap voi varmaan avata miksei halua seksiä kumppaninsa kanssa? Kaikki tiedämme jo, ettet halua, koska pidät tätä epäviehättävänä, mutta varmaan sinullekin parempi, että avoimesti sen ilmaiset ja kohtaat totuuden. Normaalit terveet ihmiset, jotka haluavat kumppaniaan, harrastavat kyllä seksiä. 

Ap on trolli eikä todellinen hahmo. Mutta ei naisen tarvitse mitään tällä palstalla perustella. Se riittää, kun vaan on jotain mieltä.

Saako joku jotain iloa tuost

Tilanne kieltämättä on aika koominen ja täysin käsittämätön. Miksi olette yhdessä???

Vierailija
792/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot sille HETI, millaisen sun halut ja toiveet seksin suhteen ovat. Ei voi mennä vikaan.

Halut ja toiveet muuttuvat tietysti, alkuvaihe on yleensä ihan erilainen kuin pitkän suhteen toiveet

Vierailija
793/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhuu exästään tai ylipäätään kenestäkään ihmisestä sanalla pihtari, päätä suhde siltä istumalta

Vierailija
794/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet ajattele koskaan mitään muuta kuin seksiä. Kaikki yhdessä kun olo kulminoituu seksiksi ja sen odotteluksi, niin ei ihme, että jäävät yksin epidemiaksi asti

Kyllä ajattelee. Mutta jos sitä seksiä ei ole, niin pakostakin sitä silloin ajattelee. Siitä puhe, mistä puute, nääs.

Su ei ilmeisesti koskaan haluta niin paljoa, että pitäisi ihan ajatella seksiä.

Kasarilla hoettiin tuota siitä puhe mistä puute. Ei taida enää oikein kuulua kenenkään suuhun.

Kyllä se vaan yhä pitää paikkansa. Tykkäät tai et.

Ei ne naisetkaan valita läheisyyden puutetta, jos sitä läheisyyttä on tarpeeksi. Vai oletko eri mieltä tästä?

Läheisyyden puutteesta puhuminen eri asia. Toki minulla ja miehelläni kunnioitukseen kuuluu myös puhetyyli.

Vierailija
795/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Saako joku jotain iloa tuost

Ehkäpä sun pitäisi puhua sen miehesi kanssa!

ps. kiva kulissiliitto teillä

Vierailija
796/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Saako joku jotain iloa tuosta kun tuntuu joka keskustelussa riittävän näitä "ap on trolli" juttuja :D Ilmeisesti elämäni on sitten niin koomista ettei sitä voi uskoa todeksi kukaan! Ja en tosiaan jaksaisi keksiä juttuja, ei ole niin paljoa aikaa että jaksaisin satuilla tänne. Pakko vaan päästä johonkin mieltä purkamaan kun nämä on vähän sellaisia ettei viitsi ystävillekään kertoa. Ap

Omasta kokemuksesta ja muiden kokemuksista lukeneena voin kertoa, että tuo on se kohta, kun alat avata silmiäsi todellisuudelle. 

Alat tajuta, että on hirveä määrä kaikenlaista, mitä ei pitäisi olla. Yksittäin ne vielä jotenkin menevät, mutta kun ne kerää yhteen kuvioksi, tilanne näyttää paljon pahemmalta. 

Niin kauan kuin ei ole valmis itse tekemään mitään ratkaisuja, ei näistä asioista puhu ystävälle, ei oikein välttämättä myönnä itsellekään tai yrittää unohtaa tai sivuuttaa ne. Olet nyt kuitenkin avannut keskustelun ja se on merkki siitä, että alitajuntasi alkaa haluta ulospääsyä. Jos et (vielä) halua kertoa asiasta kenellekään, voit vaikka chatGPT:lle kuvailla niitä "koomisia" juttuja ja pyytää sitä analysoimaan, mistä on kyse. Sieltä saa yllättävän hyvää näkemystä. 

Halaus <3

Vierailija
797/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikielteiset naiset eivät ansaitse miestä. 

Vierailija
798/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et saa varmaankin orgasmia kun sekstaatte. Et saa nautintoa seksistä? Etkä kehtaa ehkäpä itseäsi hieroa niin että saisit orkun kun sekstaatte.

Minun ei ole koskaan täytyny itseäni tyydyttää, kun olen ollut aviomieheni kans. 

Vierailija
799/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä on aika pari tavallista ja perustavanlaatuista ongelmaa ,joita on kieltämättä vaikea ratkaista

1) miesten on ilmeisesti, ja aika yleisestikin, vaikea käsittää että naisella se halu ei välttämättä ole koko aikaa olemassa siellä aivoissa, kuten miehillä usein on, johtuen juurikin korkeammasta testosteroni tasosta, kuten on lukuisia kertoja todettu, ja siitä on paljon tutkimusnäyttöäkin. Sen vuoksi miesten olisi hyvä yrittää asettua naisen tasolle ja ymmärtää, että se naisen haluttomuus ei nyt kohdistu siihen omaan mieheen, tai sen viehättävyyteen tai sen viehättävyyden puutteeseen, vaan sitä halua ei vaan ole, ja monet muut asiat tuottaa naisille enemmän mielihyvää,  useimmiten. Kuten vaikkapa edellä mainittu yhdessä tekeminen, juttelu, yhteinen ruoan laitto jne. Poikkeuksia tietenkin aina löytyy.

2) Usein kysymys on myös ikäkysymys. Erittäin monilla viimeistään vaihdevuodet taakseen jättäneillä, ja varsinkin pitkissä parisuhteissa se  nuoruuden  ja /tai tuoreen suhteen aiheuttama kiima haihtuu siinä 2-3 v kohdalla, ja tällöin seksistäkin muodostuu pelkästään lähinnä arkivelvoite. Se on silloin tällöin ok, mutta jos seksi on miehen puolelta nimenomaan sitä tylsää jyystöä ja suoraan hommiin vaan-asennetta , niin tällä kyllä saa naisen himot tapettua aika vuorenvarmasti. Itsekin kerran törmännyt mieheen joka oli tällainen yksioikoinen jyystäjä, ja kun ehdotin että voitaisiin ottaa jotain dildotyyppistä pelivälinettä mukaan, että minäkin joskus saisin, niin johan loukkaantui , ettei hänkö muka ei riitä yms ,ja suhdekin siinä sitten aika nopeasti lopahti, onneksi. Naisen kannalta tarkasteltuna tyyppi oli vain osaamaton ja itsekäs, vaikka komea ja monin tavoin "tavoiteltu" mies olikin.

Itsekin monenlaista kokenut ja ystävättäriltäkin kuullut, että kyllä näitä 2 min miehiä (työntö, nosto ja ravistus) on aika käsittämättömän paljon, niin ei tarvitse ihmetellä jos iso osa naisista valitsee lopulta elää yksin, ilman painostusta ja paineita. Kuten minäkin. 

Vierailija
800/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on korkeampi libido ja enemmän testosteronia kuin naisilla, joten ymmärrettävästi ajattelevat enemmän seksiä keskimäärin, kyllä. Mutta tässä on kyse myös validaatiosta. Miestä sattuu olla "parisuhteessa" naisen kanssa, joka ei edes halua tätä ja saattapi pitää suorastaan kuvottavana. Enemmän tuossa vaiheessa mennään psykologisiin seikkoihin kuin pelkkään seksinhimoon. 

Naista sattuu olla parisuhteessa miehen kanssa, jonka mielestä olisi hyvä idea harrastaa seksiä jossa nainen ei ole halukas. Ruinaamalla ja painostamalla varmistaa sen että muuttuu ällöttäväksi ja limaiseksi toisen silmissä

Kuka pakottaa?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme