Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
581/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.

Miksi yleensä menette parisuhteeseen kun seksi ei kiinnosta?  Jokainen tietää että mies haluaa, ja kun hän saa, niin moni asia sujuu paremmin.  Naiset, nyt tuo minäminä ajattelu romukoppaan ja olkaa naisia miehillenne. 

Ajatusmaailmasi on oksettava. Mieluummin vaikka ikuisesti yksin kuin suhteessa jossa on tuollainen "mies muuttuu vaikeaksi pikkulapseksi jos seksi ei ole hänen munansa palvelua varten, nainen antaa ja mies saa"-kuvio.

Onneksi on olemassa myös tasapainoisia miehiä, jotka haluavat ihan oikean ihmissuhteen ja ihanaa rakastelua.

Eikö oikeaan ja tasapainoiseen suhteeseen kuulu, että mies haluaa naistaan? Ja jotta homma pysyy tasapainossa, niin myös naisen pitäisi haluta miestään. Tasapainoisessa ja oikeassa ihmissuhteessa ei ole ap:n kaltaista ongelmaa. Eikä tämä tarkoita, että molempien pitäisi haluta koko ajan.

Vierailija
582/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anna sille miehelle pillua. Saat sen aktivoitua kummasti kun se on hyvällä mielellä. Auttaa sinua varmaan keittiöhommissakin jos vain ymmärrät pyytää. 

Hitto, että tämmöisiä elementarijuttuja pitää naisille opettaa. 

Toivottavasti tämän viestin kirjoittaja vain provoaa. Siis naisen pitäis antaa miehelle niin se saattaa auttaa keittiöhommissa jos pyytää. Kunnollinen seksikäs mies tekee pyytämättäkin keittiöhommia. Ja kunnollista miestä nainen kunnioittaa ja haluaa. Sitten taas apn miehen tyyppiset ei kiinnosta lainkaan. Kiristetään mökötyksellä ym että saisi seksiä. Miksi ei hoida vaikka omalla kädellä enimmät paineet pois ja sitten voisi olla normaalisti naisensa seurassa ja saisi tämän halut syttymään. Mutta ei kun kiukuttelee kuin pikku poika joka ei saanut jätskiä vaikka halusi. Kiukuttelee mutta ei tee mitään sen eteen että saisi haluamansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan seksi ole ensimmäisenä mielessä kun mökille pääsen. Oikeasti kiinnostaa kaikki muu ennen sitä. Saunominen, uiminen, veneily, hyvä ruoka ja hyvä leffa. Jos mies vonkaa niin hätyytän pois. Eipä tuo kyllä vonkaakaan. Ei sitäkään kiinnosta, enää. Toista se oli vielä muutama vuosi sitten. 

Vierailija
584/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei pidä pihdata. Se on henkistä väkivaltaa kun nainen pihtaa. Seksillä ei pidä kiristää että pitää muutaki tehdä. Lomalla pitääkin naida eikä se seksi kestä kuin vartin korkeintaan ja sitten voi tehdä jotain muuta.

Kuule. Yksikään nainen vapaaehtoisesti ja vastikkeetta ei suostu seksiin, johon mies lähtee ajatuksella, että se on korkeintaan vartin (oikeasti korkeintaan kolme minuuttia), että hän hoitelee omat tarpeensa siitä vaan nopeasti. 

Kuule sinä. Mun puoliso lähti hommaan meidän ekana lomailtana. Ja ihan omasta tahdostaan. Kävi sängylle kontilleen ja sanoi, että tätähän sinä halusit. Herkullinen pylly silmieni edessä ja kiiltelevä vako jalkojen välissä. Vartti siinä joo meni ja molemmat oltiin maalissa. Näitä onkin s

Mieti sitä iltaisin kun yksin käperryt nukkumaan. Olisi kivaa jos sullakin olisi jotain muisteltavaa!

Vierailija
585/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.

Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.

Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu."

Sanokaa mulle pliis että tää ei oo totta. Kai maksun otat tuosta 2-5 minuutista? Jumalauta jos miehen joka-aamuisesta orgasmista on onni kiinni, niin olkoot. Ihan samoinhan se mies voi jokapäivä käyttää aikaa sen vaimon kanssa olemiseen, jonka jälkeen saattaisi vaimoakin kiinnostaa. Avioero kun on halvatun kallis ratkaisu.

Vierailija
586/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa kylmiä naisia,  on vaan taitamattomia miehiä!

Suhteen ensimmäiset 1-3 vuotta on taivaallista aikaa, kaikki käy.

Sitten alkaa kehittyminen. Ei se kukko käskien laula eikä kana pissi.

Vierailija
587/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on yliarvostettua ja joka paikassa liikaa läsnä.

Tää on niiiin totta. 

Te, jotka olette sitä mieltä, että seksi on yliarvostettua, ettekö nauti siitä? 

Minä ainakin kaipaan läheisyyttä, sitä, miltä mies tuntuu sisällä ja toki kaipaan orgasmeja. Kaipaan sitä, miten haluan toista, ja sitä, miten mies haluaa minua. 

Voi rakastella hitaasti ja hellästi, tai kiihkeämmin. Aina se on nautinnollista ja ihanaa. 

Ei ne halua, eikä ne välitä. Ihan sama niille koko homma. Kuhan sen lapsen saisi aikaiseksi. Sitten sakset kiinni. Orkkua ne ei saa edes omassa seurassaan.

Vierailija
588/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä parisuhdetta, johon ei kuulu seksiä ja toisen ottamista huomioon muutenkin. Jotenkin sairasta.

Vierailija
589/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.

Miksi yleensä menette parisuhteeseen kun seksi ei kiinnosta?  Jokainen tietää että mies haluaa, ja kun hän saa, niin moni asia sujuu paremmin.  Naiset, nyt tuo minäminä ajattelu romukoppaan ja olkaa naisia miehillenne. 

Ajatusmaailmasi on oksettava. Mieluummin vaikka ikuisesti yksin kuin suhteessa jossa on tuollainen "mies muuttuu vaikeaksi pikkulapseksi jos seksi ei ole hänen munansa palvelua varten, nainen antaa ja mies saa"-kuvio.

Onneksi on olemassa myös tasapainoisia miehiä, jotka haluavat ihan oikean ihmissuhteen ja ihanaa rakastelua.

Eikö oikeaan ja tasapainoiseen suhteeseen kuulu, että mies haluaa naistaan? Ja jotta homma pysyy tasapainossa, niin myös naisen pitäisi haluta miestään. Tasapainoisessa ja oikeassa ihmissuhteessa ei ole ap:n kaltaista ongelmaa. Eikä tämä tarkoita, että molempien pitäisi haluta koko ajan.

Aika useinhan kuvio menee niin että alunperin molemmat ovat toisiaan halunneet, sillä suhteeseen päätyneet. Sitten tulee tilanteita, joissa syystä tai toisesta toinen haluaa ja toinen ei. Jos näissä tilanteissa esiintyy painostusta tai syyllistystä, tai muusta syystä kuten liiasta kiltteydestä ja miellyttämisenhalusta harrastetaan seksiä toisen mieliksi, pikkuhiljaa halut tuhoutuvat kokonaan. Sitten alkaa itku siitä kun toinen ei halua lainkaan.

Vierailija
590/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niiiin totta. 

Minä ainakin kaipaan läheisyyttä, sitä, miltä mies tuntuu sisällä ja toki kaipaan orgasmeja. Kaipaan sitä, miten haluan toista, ja sitä, miten mies haluaa minua. 

Voi rakastella hitaasti ja hellästi, tai kiihkeämmin. Aina se on nautinnollista ja ihanaa. 

Aika moni mies on ruinaaja ja silloin luultavasti muutenkin itsekäs eli kuvaus seksistä ei ole noin ihana. 

Ja ruinaajat on niitä, jotka ei saa tarpeeksi seksiä. Luulisi sunkin jo ymmärtävän tämän.

Vierailija
591/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niiiin totta. 

Ehkä silloin voi ajatella noin, jos ei ole koskaan saanut hyvää seksiä.

Määrittele hyvä seksi!

Sehän riippuu omista mieltymyksistä. 

Mutta hyvä seksi on sellaista, että sitä haluaa lisää.  Ja jos sitä miettii vaikkapa joskus myöhemmin, kiihottuu edelleen.

Hyvä seksi saa haluamaan omaa puolisoa ihan silmittömästi. 

Ilmeisesti et ole saanut hyvää seksiä, kun et tiedä, mistä puhutaan,  vaan asia pitää määritellä. 

Se on vanhapiika ja siksi kiertää täällä kylvämässä myrkkyä muihin.

Vierailija
592/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joillakin on todella kiero ajatusmaailma, jossa on jotenkin normaalia että mies haluaa panna koko ajan, nainen haluaa harvemmin ja ratkaisuna on "naisen joustaminen".

Mitä oikein saatte tuollaisesta suhteesta? Eikö tuo ole aika nöyryyttävää olla miehen tyydytysalusta?

Jos haluat eivät kohtaa, ei ole kunnioittavaa vaatia seksiä. Silloinhan seksi olisi yksipuolista eli ei mitään rakastelua vaan juurikin sitä "pallien tyhjennystä" tai mikä nyt onkaan naiselle vastaava ilmaus. Kuin joku kotityö, tylsääkin tylsempää. Eikö olisi kivempi pitää rakastelu rakasteluna, ihanana ja molemmille upeana kokemuksena? Pysyy ne halut molemmilla. Jos ei satu yhtäaikaa haluttamaan niin on monia muitakin tapoja osoittaa hellyyttä ja rakkautta.

Ja jos se muu hellyys ja rakkaus ei riitä, pari ei yksinkertaisesti ole yhteensopiva.

AP:n mies on raiskaaja. Raiskaajat on typeriä miehiä.

Vierailija
593/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niiiin totta. 

Aika moni mies on ruinaaja ja silloin luultavasti muutenkin itsekäs eli kuvaus seksistä ei ole noin ihana. 

Ja ruinaajat on niitä, jotka ei saa tarpeeksi seksiä. Luulisi sunkin jo ymmärtävän tämän.

Jännä, miksiköhän eivät "saa tarpeeksi seksiä". Voi miesparkoja.

Vierailija
594/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niiiin totta. 

Ruinaajat ei osaa kiihottaa eikä tyydyttää naista. Mitäpä jos opettelisi? 

Vierailija
595/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on harrastaa seksiä parisuhteessa miellyttääkseen toista? 

Mitä pahaa on tehdä itselleen epämieluisia asioita, jotta toinen innostuisi seksistä? En minäkään antaisi, jos toinen ei suostu tekemään mitään, mikä minusta on hauskaa. 

Eikö seksi ole mielestäsi hauskaa?

Miten lapsellinen ihminen kuvittelee että seksi on kaikille aina hauskaa :D

Itse taidat olla lapsellinen. 

Kyllä, esimerkiksi minulle naisena seksi mieheni kanssa on hauskaa. Aina. Jos joskus ei niin huvitakaan, innostun kyllä, kun hommiin aletaan. Ja laukeankin. Yleensä kyllä meillä menee halut hyvin yksiin,  ja seksiä on paljon. Se on taatusti molempien mielestä hauskaa, nautinnollista ja tyydyttävää. 

Todella omituinen kommentti sinulta. Ehkä haluat kertoa, miksi seksi ei ole sinusta hauskaa?

Vierailija
596/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on harrastaa seksiä parisuhteessa miellyttääkseen toista? 

Mitä pahaa on tehdä itselleen epämieluisia asioita, jotta toinen innostuisi seksistä? En minäkään antaisi, jos toinen ei suostu tekemään mitään, mikä minusta on hauskaa. 

Eikö seksi ole mielestäsi hauskaa?

Miten lapsellinen ihminen kuvittelee että seksi on kaikille aina hauskaa :D

Itse taidat olla lapsellinen. 

Kyllä, esimerkiksi minulle naisena seksi mieheni kanssa on hauskaa. Aina. Jos joskus ei niin huvitakaan, innostun kyllä, kun hommiin aletaan. Ja laukeankin. Yleensä kyllä meillä menee halut hyvin yksiin,  ja seksiä on paljon. Se on taatusti molempien

Ja sinä kuvittelet että seksi on KAIKILLE ja AINA hauskaa? Huh huh. 

Vierailija
597/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole naiselle muusta elämästä irrallinen osa.

Pitää olla muutenkin kivaa yhdessä, muuten naisen  halu kuolee ja seksi loppuu. Miksei miehet tajua tätä???

Mä lemppasin tuollaisen itsekkään miehen. Hän alkoi ällöttää mua kinuamalla.

Vierailija
598/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli pistää parastaan. Mitä sieniä poimit tähän aikaan vuodesta ap?

Kanttarellejä mulla on korissa. Eikä lajilla ole niin väliä. Kuhan saa kerätä niitä, eikä tarvi sitä yhtä vonkaajaa katella. Sienet on nyt kerätty, mutta onneksi käpyjä näytti olevan myös runsaasti. Menee viikko kivasti niitä kerätessä. 

ap

Vierailija
599/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vonkaaja ja pihtaaja yhdessä. Miksiköhän avioliitto ei toimi?

Koska mies on tollo raiskari.

Vierailija
600/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas mietin joka päivä, miksi minä en kelpaa enää miehelle. ja ei, en ole lihonut, olen ollut yhtä lihava yli 20 vuotta ja meillä oli hyvä seksielämä, tosin mies ei ole koskaan halunnut/pystynyt niin usein kuin minä olisin halunnut. Miehellä on sairauksia ja hän on jo kuusikymppinen, minä viisikymppinen, mutta ei minulla ole halut kadonneet, ei vaikka mies on lihonut, se häiritsee häntä itseään kyllä. Kuulemma syy ei ole minussa. Mutta kyllä minä tarvitsen läheisyyttä, kosketusta, suutelua ja seksiä ylipäätään, jotta voin olla onnellinen, hyväntuulinen ja luottaa miehen rakkauteen. Minulle seksi on fyysistä rakkauden osoittamista. En ole mennyt naimisiin miehen kanssa saadakseni kämppiksen ja kivan kaverin. Mies ei oikeasti ole niin kiva kaveri kuitenkaan arjessa, että pelkästään sen takia olisin parisuhteessa, parisuhteeseen kun kuuluu seksi.

Olet ap kohtuuton.

Minä olen odottanut jo kolme vuotta, jotta mieheni saisi selvitettyä omat asiansa, hän söi välillä mielialalääkettä ja kävi psykologilla... sanoi että välillä tuntee että haluaisi, mutta kuulemma minä sitten katson telkkaria tai nukun tai jotain, vaikka tietää helvetin hyvin, että jos hän haluaa seksiä, minut saa herättää vaikka koomasta, koska minä odotan sitä joka saatanan päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi