Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
561/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei pidä pihdata. Se on henkistä väkivaltaa kun nainen pihtaa. Seksillä ei pidä kiristää että pitää muutaki tehdä. Lomalla pitääkin naida eikä se seksi kestä kuin vartin korkeintaan ja sitten voi tehdä jotain muuta.

Kuule. Yksikään nainen vapaaehtoisesti ja vastikkeetta ei suostu seksiin, johon mies lähtee ajatuksella, että se on korkeintaan vartin (oikeasti korkeintaan kolme minuuttia), että hän hoitelee omat tarpeensa siitä vaan nopeasti. 

Kuule sinä. Mun puoliso lähti hommaan meidän ekana lomailtana. Ja ihan omasta tahdostaan. Kävi sängylle kontilleen ja sanoi, että tätähän sinä halusit. Herkullinen pylly silmieni edessä ja kiiltelevä vako jalkojen välissä. Vartti siinä joo meni ja molemmat oltiin maalissa. Näitä onkin sitten kiva muistella pimeinä talvi-iltoina. 

Eikö talvella tapahdu mitään? Muistellaan kesäistä panoa ja on kivaa?

Vierailija
562/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on yliarvostettua ja joka paikassa liikaa läsnä.

Tää on niiiin totta. 

Te, jotka olette sitä mieltä, että seksi on yliarvostettua, ettekö nauti siitä? 

Minä ainakin kaipaan läheisyyttä, sitä, miltä mies tuntuu sisällä ja toki kaipaan orgasmeja. Kaipaan sitä, miten haluan toista, ja sitä, miten mies haluaa minua. 

Voi rakastella hitaasti ja hellästi, tai kiihkeämmin. Aina se on nautinnollista ja ihanaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itselleni on kaikki jo nykyään yhdentekevää kyllästymisen ja menopaussin johdosta. Sekä seksi että se, jos mies lähtee kokonaan litomaan ruinaamasta. Yritti vastikään marttyroida, ettei tee oikein enää mieli, kun olen niin äkäinen. Totesin, että hänen halujensa katoaminen on minulle pelkkä totaalihelpotus. Jopas alkoi vetämään sanojaan takaisin, kun huomasi, ettei tuokaan naula vetänyt. Että teki mieli sittenkin. Mulla se ja sama. Näillä mennään ja joku päivä ei tartte tätäkään kuivaa puurtamista enää harrastaa, eli ns. antaa. 

Kuulostaa, että teillä on ihana ja romanttinen suhde. Ja sä kuulostat ihqulta <3

Vierailija
564/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niiiin totta. 

Te, jotka olette sitä mieltä, että seksi on yliarvostettua, ettekö nauti siitä? 

Minä ainakin kaipaan läheisyyttä, sitä, miltä mies tuntuu sisällä ja toki kaipaan orgasmeja. Kaipaan sitä, miten haluan toista, ja sitä, miten mies haluaa minua. 

Voi rakastella hitaasti ja hellästi, tai kiihkeämmin. Aina se on nautinnollista ja ihanaa. 

Aika moni mies on ruinaaja ja silloin luultavasti muutenkin itsekäs eli kuvaus seksistä ei ole noin ihana. 

Vierailija
565/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nään miehet, ketkä kehuvat, että aina on vaimo valmiina seksiin ja niin kovasti siitä tykkää, tietoisia, että aika helkkarin moni nainen feikkaa ne peti puuhat. Ja juuri siitä syystä, että pääsee siitä vonkaamisesta ja miehen raivoamisesta, tai mököttämisestä. Sitten kun se seksielämä on tälläkonstin kokonaan tuhottu, niin eihän sillä sitten niin väliä olekkaan, miltä se tuntuu. Ihmisillä on niin monia muitakin syitä yrittää pitää parisuhteensa kasassa, että suostuuhan sitä pientä filmirooliakin esittää.

Höpö höpö. Se että sinä feikkaat, ei tarkoita, että muut tekisivät niin. Moni nainen on aidosti todella halukas. Minä esimerkiksi haluan seksiä aidosti, ja usein. Nautin siitä myös aidosti. 

Joku tuolla provoili että eihän kukaan nainen oikeasti tykkää ottaa suihin. No tykkää tietysti, itsekin kuulun niihin, jotka tykkäävät. Siitä en välitä, että minua nuollaan. 

Vierailija
566/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli pistää parastaan. Mitä sieniä poimit tähän aikaan vuodesta ap?

Vierailija
567/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei pidä pihdata. Se on henkistä väkivaltaa kun nainen pihtaa. Seksillä ei pidä kiristää että pitää muutaki tehdä. Lomalla pitääkin naida eikä se seksi kestä kuin vartin korkeintaan ja sitten voi tehdä jotain muuta.

Kuule. Yksikään nainen vapaaehtoisesti ja vastikkeetta ei suostu seksiin, johon mies lähtee ajatuksella, että se on korkeintaan vartin (oikeasti korkeintaan kolme minuuttia), että hän hoitelee omat tarpeensa siitä vaan nopeasti. 

Kuule sinä. Mun puoliso lähti hommaan meidän ekana lomailtana. Ja ihan omasta tahdostaan. Kävi sängylle kontilleen ja sanoi, että tätähän sinä halusit. Herkullinen pylly silmieni edessä ja kiiltelevä vako jalkojen välissä. Vartti siinä joo meni ja molemmat oltiin maalissa. Näitä onkin s

Mä en paina 140 kiloa, eikä meillä käytetä liukkareita. Lisäksi meillä nää leikit loppuu molempien orkkuihin. Joten on hiukan epäreilua alkaa vertaamaan meidän ja teidän pikapanojanne. Itseasiassa säälittävä yritys. Mutta ymmärrän harmituksesi. Itsepähän olet puolisosi valinnut ja tehnyt päätöksen jatkaan sen kanssa.

Vierailija
568/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Häh miksi kävisin? Ap

Säälittävää selittelyä ja naisen logiikkaa.

Vierailija
569/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nään miehet, ketkä kehuvat, että aina on vaimo valmiina seksiin ja niin kovasti siitä tykkää, tietoisia, että aika helkkarin moni nainen feikkaa ne peti puuhat. Ja juuri siitä syystä, että pääsee siitä vonkaamisesta ja miehen raivoamisesta, tai mököttämisestä. Sitten kun se seksielämä on tälläkonstin kokonaan tuhottu, niin eihän sillä sitten niin väliä olekkaan, miltä se tuntuu. Ihmisillä on niin monia muitakin syitä yrittää pitää parisuhteensa kasassa, että suostuuhan sitä pientä filmirooliakin esittää.

Höpö höpö. Se että sinä feikkaat, ei tarkoita, että muut tekisivät niin. Moni nainen on aidosti todella halukas. Minä esimerkiksi haluan seksiä aidosti, ja usein. Nautin siitä myös aidosti. 

Joku tuolla provoili että eihän kukaan nainen oikeasti tykkää ottaa suihin. No tykkää tietysti, itsekin kuulun niihin, jotka tykkäävät. Sii

Palstamammat sanoo, ettei naiset halua seksiä. Piste.

Vierailija
570/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.

Miksi yleensä menette parisuhteeseen kun seksi ei kiinnosta?  Jokainen tietää että mies haluaa, ja kun hän saa, niin moni asia sujuu paremmin.  Naiset, nyt tuo minäminä ajattelu romukoppaan ja olkaa naisia miehillenne. 

Vierailija
571/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niiiin totta. 

Ehkä silloin voi ajatella noin, jos ei ole koskaan saanut hyvää seksiä.

Määrittele hyvä seksi!

Sehän riippuu omista mieltymyksistä. 

Mutta hyvä seksi on sellaista, että sitä haluaa lisää.  Ja jos sitä miettii vaikkapa joskus myöhemmin, kiihottuu edelleen.

Hyvä seksi saa haluamaan omaa puolisoa ihan silmittömästi. 

Ilmeisesti et ole saanut hyvää seksiä, kun et tiedä, mistä puhutaan,  vaan asia pitää määritellä. 

Vierailija
572/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.

Miksi yleensä menette parisuhteeseen kun seksi ei kiinnosta?  Jokainen tietää että mies haluaa, ja kun hän saa, niin moni asia sujuu paremmin.  Naiset, nyt tuo minäminä ajattelu romukoppaan ja olkaa naisia miehillenne. 

Ajatusmaailmasi on oksettava. Mieluummin vaikka ikuisesti yksin kuin suhteessa jossa on tuollainen "mies muuttuu vaikeaksi pikkulapseksi jos seksi ei ole hänen munansa palvelua varten, nainen antaa ja mies saa"-kuvio.

Onneksi on olemassa myös tasapainoisia miehiä, jotka haluavat ihan oikean ihmissuhteen ja ihanaa rakastelua.

Vierailija
573/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Hyvä trollaus tai sitten kuitenkin olet ihan s***an tyhmä. Mieti uudestaan onko mies hyvällä tuulella: hyvä loma vai ei.

Vierailija
574/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Ei tarvitse. 

Katsos, me naiset vain laitetaan halut päältä pois jos mies on paska tai miestä ei ole.Se tapahtuu aivoissa. Siellä naisen halu syntyy jos on syntyäkseen viisaan miehen kanssa.

Se on hyvin helppoa. Mijset itse opettele? Eikö riitä kuupassa vääntö?

Vierailija
575/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatusmaailmasi on oksettava. Mieluummin vaikka ikuisesti yksin kuin suhteessa jossa on tuollainen "mies muuttuu vaikeaksi pikkulapseksi jos seksi ei ole hänen munansa palvelua varten, nainen antaa ja mies saa"-kuvio.

Onneksi on olemassa myös tasapainoisia miehiä, jotka haluavat ihan oikean ihmissuhteen ja ihanaa rakastelua.

Juurihan nainen toiminnallaan itse esti sen rakastelun 😆 

Vierailija
576/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kysymys: Jos seksi ei kiinnosta lomalla, ellei mies tee ensin tahtomiasi juttuja, niin miten arjessa? Heiluuko peitto silloin usein?

Vierailija
577/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan nainen toiminnallaan itse esti sen rakastelun 😆 

?? Oletko jotenkin älyllisesti vajaa

Vierailija
578/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä ap:n kaltaisia ihmisiä, joille seksi on vallankäytön väline. Kummallinen ajattelumalli, että seksi pitää jotenkin ansaita tai että se on palkinto jostain miehen suorituksesta. Seksi on osa parisuhdetta. Oma vaimo haluaa seksiä edelleen usein, vaikka takana on yli 20 vuotta yhteiseloa. Ei ole tarvinnut vongata, kun aina on ollut tarjolla, kun on tehnyt mieli, puolin ja toisin. Olen ollut siinä kuvitelmassa, että toimivassa parisuhteessa molemmat osapuolet haluavat seksiä.

M48

Olet 48 vuotta ja sinulle tulee yllätyksenä että seksiä ei aina haluta yhtä aikaa ja yhtä paljon? Just joo.

Ei tule yllätyksenä, mutta ihmettelen asiaa. Eik

Ap voisikin vastata sinun kysymyksiisi, niin saataisiin hiukan syvyyttä keskusteluun. Mutta se taitaa olla nyt perkaamassa niitä sieniä ja puhdistamassa mustikoita. Huomenna se lähtee uudelleen metsään.

Ja ihan sama onkin. Suhde on tuhoon tuomittu. Enää jännityksen kohteena on se, että kumpi hakee eroa.

Vierailija
579/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vonkaaja ja pihtaaja yhdessä. Miksiköhän avioliitto ei toimi?

Vierailija
580/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itselleni on kaikki jo nykyään yhdentekevää kyllästymisen ja menopaussin johdosta. Sekä seksi että se, jos mies lähtee kokonaan litomaan ruinaamasta. Yritti vastikään marttyroida, ettei tee oikein enää mieli, kun olen niin äkäinen. Totesin, että hänen halujensa katoaminen on minulle pelkkä totaalihelpotus. Jopas alkoi vetämään sanojaan takaisin, kun huomasi, ettei tuokaan naula vetänyt. Että teki mieli sittenkin. Mulla se ja sama. Näillä mennään ja joku päivä ei tartte tätäkään kuivaa puurtamista enää harrastaa, eli ns. antaa. 

Voi onpa teillä lämmin ja ihana suhde. Oletteko olleet jo pitkäänkin yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi