Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
541/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään avaisi jalkojani kiukuttelevalle lapselle. Jos ei oo henkistä yhteyttä, niin ei kiinnosta fyysinenkään puoli.

T. N39

Vierailija
542/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmasti provo. 

Tottakai on provo ja trolli, mutta osui hyvää aiheeseen palstamammojen suhteen. Siksi tämmöinen pöhinä päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen sinkku. Ei tarvii sinkkuna miettiä että taas nainen pihtaa lomalla tai muuten. Seksi on muutenkin yliarvostettua ja suurin osa naisista harrastaa seksiä pakosta koska vain mies haluaa ja nainen haluaa mielistellä miestä jotta se ei suuttuisi. Naiset ei uskalla erotakkaan koska mies on komea  mutta muuten surkimus kumppani joka ei huomioi naista eikä tee sen kanssa mitään.

Se on sillai että ap roikkuu miehessä joka tapauksessa vaikka se vonkaa seksiä eikä halua muuta tehdä.

Vierailija
544/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna sille miehelle pillua. Saat sen aktivoitua kummasti kun se on hyvällä mielellä. Auttaa sinua varmaan keittiöhommissakin jos vain ymmärrät pyytää. 

Hitto, että tämmöisiä elementarijuttuja pitää naisille opettaa. 

Vierailija
545/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmasti provo. 

Tottakai on provo ja trolli, mutta osui hyvää aiheeseen palstamammojen suhteen. Siksi tämmöinen pöhinä päällä.

Just. Mikä tässä on sellaista ettei voisi olla oikeasta elämästä? Jos ette koko ketjua ole jaksaneet lukea niin moni muukin on samoilla linjoilla ap:n kanssa.

Vierailija
546/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmasti provo. 

Just. Mikä tässä on sellaista ettei voisi olla oikeasta elämästä? Jos ette koko ketjua ole jaksaneet lukea niin moni muukin on samoilla linjoilla ap:n kanssa.

Tietenkin palstamammat on samaa mieltä. Itsessä ei mitään vikaa, mutta miehet ovat demoneja.

Vierailija
547/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut aloituksessa vonkauksesta. Puhutko miehesikin kanssa seksistä yhtä seksinegatiivisilla termeillä? Hän siis teki aloitteen (joita kaikesta päätellen sinä et tee, ja joita parisuhteessa kuitenkin jommankumman pitää tehdä, jos ajatelaan että jossain vaiheessa on myös seksiä). Ei hän tehnyt mitään väärin. Ihan niinkuin sinäkään et tee väärin, jos kaipaat yhteistä tekemistä.

Sinä myös sanoit: "Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää."

Ei ne seksihalut kuule marjastamalla ja kalastamalla yhtäkkiä herää. Yhteistä tekemistä toki tarvitaan, niinkuin seksiäkin, mutta tämä oli sinänsä todella huono ehdotus aasinsiltana seksihalujen heräämiselle!

Minusta kuulostaa että sinä vain kärsit haluttomuudesta, tai olet seksinegatii

Loistavasti sanoitettu ja tästä on juurikin kyse. Mutta kuten normaalisti, meillä on vaan ap versio tarinasta.

Olen aivan varma, että mies on saanut useat pakit vaimoltaan jo aiemmin ja sen kuppi alkaa täyttyä niistä. Pian se lopettaa vonkaamisen ja silloin peli on selvä. Ap puhui joka päiväisestä vonkaamisesta. Se tarkoittaa vain sitä, että mies ei saa kotona puolisoltaan tarpeeksi seksiä. Tämä on 100% fakta. Jos seksiä on suhteessa tarpeeksi, se on vain 10% koko asiasta. Jos sitä ei ole, se onkin 90% koko jutusta.

Miten yksi suihinotto on noin elämän ja kuoleman kysymys. En tajua eikä tajua moni muukaan. Toki siihen tarvitaan halua tuottaa hyvää toiselle ja se ap:ltä puuttuu täysin. Ei ihme, jos seurauksena sitä mökötystä. Ilostako miehen pitäisi hyppiä?

Onneksi on olemassa naisia sekä miehiä, jotka haluavat ja tahtovat. Minä olen yksi näistä miehistä ja puolisoni yksi niistä naisista. Koettaakaa räpiköidä suhteissanne. Mä lueskelen silloin tällöin näitä kauhutarinoita ja taputtelen itseäni olkapäälle (ja naistani pyllylle, ja taas joku saa kilarit), siitä miten onnekas (ei tähän pelkkä onni riitä) olen ollut. Hyvä suhde vaatii molempien osallistumista.

Pihdatkoot ap puolestani vaikka lumentuloon asti. Mies on jo siinä vaiheessa purkanut paineensa muualla. Siinä vaiheessa kun se vonkaaminen loppuu, miehellä on toinen nainen. Joten ap, olehan tarkkana miehesi käytöksen kanssa!

Vierailija
548/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeimmät ensin, kuten hengittäminen, seksi ja ravinto. Ei taida olla Maslowin tarvehierarkia tuttu juttu.

Kai tiesit että Maslew on ihan pseudotiedettä

No joo, ehkä elämää naisen kanssa on muutenkin parempi pyrkiä hahmottamaan Lorenzin systeemin avulla, sikäli kun moiseen haluaa ryhtyä.

Aurinko paistaa tahi voipi olla paistamatta, tahi paistaa muttei sitä näy, kuten lauloi Eppu Normaali.

Vierailija
549/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joillakin on todella kiero ajatusmaailma, jossa on jotenkin normaalia että mies haluaa panna koko ajan, nainen haluaa harvemmin ja ratkaisuna on "naisen joustaminen".

Mitä oikein saatte tuollaisesta suhteesta? Eikö tuo ole aika nöyryyttävää olla miehen tyydytysalusta?

Jos haluat eivät kohtaa, ei ole kunnioittavaa vaatia seksiä. Silloinhan seksi olisi yksipuolista eli ei mitään rakastelua vaan juurikin sitä "pallien tyhjennystä" tai mikä nyt onkaan naiselle vastaava ilmaus. Kuin joku kotityö, tylsääkin tylsempää. Eikö olisi kivempi pitää rakastelu rakasteluna, ihanana ja molemmille upeana kokemuksena? Pysyy ne halut molemmilla. Jos ei satu yhtäaikaa haluttamaan niin on monia muitakin tapoja osoittaa hellyyttä ja rakkautta.

Ja jos se muu hellyys ja rakkaus ei riitä, pari ei yksinkertaisesti ole yhteensopiva.

Miksi seksin pitäisi olla aina rakastelua? Miksi se ei voi toisinaan olla ihan vain paineiden purkua, pikapanoja ja toiselle hyvän olon tekemistä? Kyllä mä naisena haluan vain joskus tulla, ilman mitään sen kummempaa rakastelua. Kunhan vain purkaa paineet, puolin ja toisin. Ja välillä taas ihanaa rakastelua pitkän kaavan mukaan.

En ihan ymmärrä miksi yhteisestä harrastuksesta, seksistä, tehdään niin monimutkaista. Ja kyllähän se on parasta lomalla kun työpaineet ja kiireet ei paina. Vaikka makoilla tuntikausia sängyllä, tehden hyvää toiselle ja itselle. Ei sellaiseen ole jaksamista työpäivän jälkeen.

Näin 35v yhdessä olon jälkeen edelleenkin haluan tuottaa hyvää oloa miehelleni, ja hän minulle. Molemmat antaa ja saa. 

Vierailija
550/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Naisen on alistuttava täysimääräisesti miehen tahtoon ilman mitään kyseenalaistamista.

No ei nyt täysimääräisesti tietenkään!

Kyllä minä joskus harrastan seksiä vaikkei niin tekisi mieli, mutta tiedän että mies myös tekee juttuja minun eteeni vaikka häntä ei aina niin huvittaisikaan. Jos molemmilla stressiä, niin sitten kerrotaan se ja kumpikin ymmärtää miksi ei peitto heilu ja kestetään se. Kannattaa jutella eikä olla vain minä ja minun tahtoni.

Tiedän että mies käyttää kättään tarvittaessa ja se on mulle ihan ok. Toisinaan minäkin. On siitä huolimatta hyvä yhteinen elämä ja hyvää seksiä, eikä tarve vieraisiin sänkyihin. Niitäkin miehiä on nähty.

30+ vuotta rakkautta molemmin puolin

Vierailija
551/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei pidä pihdata. Se on henkistä väkivaltaa kun nainen pihtaa. Seksillä ei pidä kiristää että pitää muutaki tehdä. Lomalla pitääkin naida eikä se seksi kestä kuin vartin korkeintaan ja sitten voi tehdä jotain muuta.

Kuule. Yksikään nainen vapaaehtoisesti ja vastikkeetta ei suostu seksiin, johon mies lähtee ajatuksella, että se on korkeintaan vartin (oikeasti korkeintaan kolme minuuttia), että hän hoitelee omat tarpeensa siitä vaan nopeasti. 

Kuule sinä. Mun puoliso lähti hommaan meidän ekana lomailtana. Ja ihan omasta tahdostaan. Kävi sängylle kontilleen ja sanoi, että tätähän sinä halusit. Herkullinen pylly silmieni edessä ja kiiltelevä vako jalkojen välissä. Vartti siinä joo meni ja molemmat oltiin maalissa. Näitä onkin sitten kiva muistella pimeinä talvi-iltoina. 

Onko elämä aivan kauhean rankkaa, kun on noin negatiivinen ihminen. Ja sinua nyt tarkoitan?

Vierailija
552/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy molempien miettiä, mikä on tahtotila. Saan suuntaan vai eri suuntaan? Molemmilta pitää löytyä halua lähestyä ja haluta toiselle myös hyvää. 

Meillä vähän sama tilanne mutta sukupuoliroolit toisin päin. Minä naisena olisin halukas vähän aina ja joka paikassa. Minulle hyvä sitoutunut fiilis tulee (fyysisestä) läheisyydestä ja pitkä aika ilman herättää ärtyisyyttä ja jopa turhautumista. Meillä on melko pienet lapset, joten lastenhoidon työtehtävien jakamisesta tulee välillä neuvottelua. Lisäksi mieheni on äärimmäisen herkkäuninen ihminen ja vaativassa työssä, eli hänellä vireystaso riittää seksiin melko harvoin. Mutta seksiä luitenkin on ja se on hyvää. 

Mieheni on pohjimmiltaan tunteellinen ja hänelle halu herää, kun kaikki on hyvin ja vuorovaikutus toimii ja on saanut nukuttua (hyvin nukkuminen on yllättävän vaikea osa-alue nukkumisen vaikeuksista kärsivälle, kun unettomuutta on lähes koko ajan). 

Tässä on vuosien saatossa haettu yhteisymmärrystä ja koitettu ratkoa tätä eritahtisuutta ja totaalisen erilaista rakkauden kieltä. Lisäksi lastenhoidon työnjakoa on työstetty ja koitettu helpottaa minun taakkaani sillä alueella, ettei se turhauttaisi minua. Mun työ joustaa enemmän ja asumme maassa, jossa lapsia ei voi jättää yksin käytännössä ennen teini-ikää, eli olemme eri tavalla sidottuja lasten harrastuksiin, koulunkäyntiin ja yleiseen kuskaukseen kuin mihin Suomessa on totuttu. 

Minä olen nyt vuosikymmenen jälkeen hyväksynyt, että jos haluan olla tässä suhteessa ja harrastaa hänen kanssaan seksiä, niin minun on pakko tietoisesti välttää ärtymystä ja luoda tilanteita, jossa olemme yhdessä ja teemme asioita yhdessä (harrastuksia jne). Eli luoda tilanteita, joissa vietämme kuvaa aikaa yhdessä, niin toinen helpompi nähdä mukavassa valossa. Kiukuttelulla en saa mitään. Meillä on yleensä löytynyt kompromissi, joka tyydyttää molempia. Jos jatkuvasti intän ja vonkuan, niin toiselle tulee aika saamaton olo ja vetäytyy entistä enemmän. Mutta tietää kyllä, että minä haluan ja olen valmis työstämään asioita. Kyllä mieskin sitten järjestää yhteistä aikaa ja osallistuu arkeen ja tulee vastaan läheisyydessä. Sitten taas löytyy molempia tyydyttävä kompromissi.

Mutta se hyvä fiilis ja hyvä kierre löytyy mutta sen ylläpito vaatii työtä ja yritystä molemmilta. 

Joku tulee huutamaan tähän, että "mies pettää ja on haluton, kun olet lihonut". Ihan mahdollista mutta epätodennäköistä. Näillä mennään sinne asti, että joku tällainen kuvio paljastuu taustalta. Mikään arjessa ei vielä viittaa siihen. 

Vierailija
553/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap googlaa Lundy Bancroft: Why does he do that

Sen saa tilattua netistä, jotkut ovat tosin löytäneet sen lukemiseen netistä jopa ilmaisen linkin, mikä on varmaan laiton tekijänoikeusmielessä

Sä olet varmaan jokin kirjakauppias.

Vierailija
554/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävää kovaa k.llia.

Vierailija
555/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on harrastaa seksiä parisuhteessa miellyttääkseen toista? 

Mitä pahaa on tehdä itselleen epämieluisia asioita, jotta toinen innostuisi seksistä? En minäkään antaisi, jos toinen ei suostu tekemään mitään, mikä minusta on hauskaa. 

Eikö seksi ole mielestäsi hauskaa?

Miten lapsellinen ihminen kuvittelee että seksi on kaikille aina hauskaa :D

No kyllähän se vaan on. Toki lopuksi molemmat saamat huippunsa. Sulla taitaa tämä osuus jäädä vähän vajaaksi.

Vierailija
556/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy molempien miettiä, mikä on tahtotila. Saan suuntaan vai eri suuntaan? Molemmilta pitää löytyä halua lähestyä ja haluta toiselle myös hyvää. 

Meillä vähän sama tilanne mutta sukupuoliroolit toisin päin. Minä naisena olisin halukas vähän aina ja joka paikassa. Minulle hyvä sitoutunut fiilis tulee (fyysisestä) läheisyydestä ja pitkä aika ilman herättää ärtyisyyttä ja jopa turhautumista. Meillä on melko pienet lapset, joten lastenhoidon työtehtävien jakamisesta tulee välillä neuvottelua. Lisäksi mieheni on äärimmäisen herkkäuninen ihminen ja vaativassa työssä, eli hänellä vireystaso riittää seksiin melko harvoin. Mutta seksiä luitenkin on ja se on hyvää. 

Mieheni on pohjimmiltaan tunteellinen ja hänelle halu herää, kun kaikki on hyvin ja vuorovaikutus toimii ja on saanut nukuttua (hyvin nukkuminen on yllättävän vaikea osa-alue nukkumisen vaikeuksista kärsivälle, kun unettomu

Sinä vaikutat todella fiksulta ihmiseltä

Vierailija
557/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei pidä pihdata. Se on henkistä väkivaltaa kun nainen pihtaa. Seksillä ei pidä kiristää että pitää muutaki tehdä. Lomalla pitääkin naida eikä se seksi kestä kuin vartin korkeintaan ja sitten voi tehdä jotain muuta.

Kuule. Yksikään nainen vapaaehtoisesti ja vastikkeetta ei suostu seksiin, johon mies lähtee ajatuksella, että se on korkeintaan vartin (oikeasti korkeintaan kolme minuuttia), että hän hoitelee omat tarpeensa siitä vaan nopeasti. 

Kuule sinä. Mun puoliso lähti hommaan meidän ekana lomailtana. Ja ihan omasta tahdostaan. Kävi sängylle kontilleen ja sanoi, että tätähän sinä halusit. Herkullinen pylly silmieni edessä ja kiiltelevä vako jalkojen välissä. Vartti siinä joo meni ja molemmat oltiin maalissa. Näitä onkin sitten kiva muistella pimeinä talvi-iltoina. 

Tää on just sitä, että nainen haluaa hoitaa homman äkkiä pois alta niin sitten saa rentoutua.

Tota mäkin teen, ilman mitään esileikkejä takapuoli pystyyn tai kyljelleen haarat levälleen. Noi asennot on mulle parhaat kun mies painaa 140 kg. Liukjarit peliin eikä mee kahta minuuttia niin mies on tyytyväinen. Mä voin olla omissa ajatuksissani.  Sit mä saan olla rauhassa seuraavaan päivään.

Vierailija
558/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä ap:n kaltaisia ihmisiä, joille seksi on vallankäytön väline. Kummallinen ajattelumalli, että seksi pitää jotenkin ansaita tai että se on palkinto jostain miehen suorituksesta. Seksi on osa parisuhdetta. Oma vaimo haluaa seksiä edelleen usein, vaikka takana on yli 20 vuotta yhteiseloa. Ei ole tarvinnut vongata, kun aina on ollut tarjolla, kun on tehnyt mieli, puolin ja toisin. Olen ollut siinä kuvitelmassa, että toimivassa parisuhteessa molemmat osapuolet haluavat seksiä.

M48

Olet 48 vuotta ja sinulle tulee yllätyksenä että seksiä ei aina haluta yhtä aikaa ja yhtä paljon? Just joo.

Ei tule yllätyksenä, mutta ihmettelen asiaa. Eikä tässä ole enää edes kyse siitä, että halutt

Tämä tosiaan on pattitilanne, koska minun puoleltani vastaan tuleminen tarkoittaisi sitä että annan kehoni miehen käyttöön vasten tahtoani (ja satutan sillä itseäni henkisesti) tai alan tyydyttää häntä useammin, mikä myöskään ei tunnu hyvältä koska tiedän että mies haluaisi enemmän. Lisäksi jäänyt häiritsemään kun joskus "käsihoidon" jälkeen mies totesi jotenkin että "kiitos, ysi plus" tai jotenkin noin että ihan hyvä mutta ei mikään täydellinen. Ap

Kaikesta sinä jaksat pahoittaa mielesi. Se ysiplus oli hyvä, vain yhdyntä olisi ollut kymppi. Mieshän oli tyytyväinen. 

Milloin sinä ylipäätään viimeksi olet halunnut seksiä? 

Milloin teillä on ollut seksiä viimeksi? 

Kuinka usein sitä on? Oletko tyytyväinen seksiin? 

Olen itse nainen, ja olen ollut seksittömässä suhteessa. Se mies ei vaan koskaan halunnut. Kyllä se tappoi suhteen. 

Nykyinen mieheni on niin ikään ollut seksittömässä suhteessa. Hänen ex vaimonsa oli vähän samantyylinen, eli miehen olisi pitänyt tehdä jotain, olla jotain, koskettaa jotenkin jotta naisen halut olisivat heränneet. Todellisuudessa nainen ei halunnut, koskaan. 

Tietysti asiasta oli puhuttu, mutta ratkaisua ei löytynyt. 

Lopulta mies ei enää jaksanut, ja tämä seksittömyys, kun ratkaisua ei löytynyt oli yksi suuri syy eroon.

Se, että se oma rakas ei halua sinua, tuhoaa itsetunnon. Se tuhoaa suhteen.

Mies on todella kiltti, lempeä, huomioiva ihan arjessakin. Tekee kotitöitä siinä missä minäkin, on hyvä luonteinen kaikin puolin. Hän on myös todella taitava sängyssä. Tietysti ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, mutta hän kyllä haluaa että nainen nauttii. 

Miehesi ei varmaan jaksa enää kauaa, Ap. 

Toki aloitus voi olla Provo, mutta tiedän omissa ystävissänikin  vastaavia naisia.

Vierailija
559/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joillakin on todella kiero ajatusmaailma, jossa on jotenkin normaalia että mies haluaa panna koko ajan, nainen haluaa harvemmin ja ratkaisuna on "naisen joustaminen".

Mitä oikein saatte tuollaisesta suhteesta? Eikö tuo ole aika nöyryyttävää olla miehen tyydytysalusta?

Jos haluat eivät kohtaa, ei ole kunnioittavaa vaatia seksiä. Silloinhan seksi olisi yksipuolista eli ei mitään rakastelua vaan juurikin sitä "pallien tyhjennystä" tai mikä nyt onkaan naiselle vastaava ilmaus. Kuin joku kotityö, tylsääkin tylsempää. Eikö olisi kivempi pitää rakastelu rakasteluna, ihanana ja molemmille upeana kokemuksena? Pysyy ne halut molemmilla. Jos ei satu yhtäaikaa haluttamaan niin on monia muitakin tapoja osoittaa hellyyttä ja rakkautta.

Ja jos se muu hellyys ja rakkaus ei riitä, pari ei yksinkertaisesti ole yhteensopiva.

Miksi seksin pitäisi olla aina rakastelua? Miksi se ei voi toisinaan olla ihan vain paineiden purkua, pikapanoja ja toiselle hyvän olon tekemistä? Kyllä mä naisena haluan vain joskus tulla, ilman mitään sen kummempaa rakastelua. Kunhan vain purkaa paineet, puolin ja toisin. Ja välillä taas ihanaa rakastelua pitkän kaavan mukaan.

En ihan ymmärrä miksi yhteisestä harrastuksesta, seksistä, tehdään niin monimutkaista. Ja kyllähän se on parasta lomalla kun työpaineet ja kiireet ei paina. Vaikka makoilla tuntikausia sängyllä, tehden hyvää toiselle ja itselle. Ei sellaiseen ole jaksamista työpäivän jälkeen.

Näin 35v yhdessä olon jälkeen edelleenkin haluan tuottaa hyvää oloa miehelleni, ja hän minulle. Molemmat antaa ja saa.

Ihmiset ovat erilaisia. Aika monella miehellä täällä on ajatus että nainen antaa ja mies saa. Teillä on hieman eri kuvio, siksi tuo paineiden purkukin puolin ja toisin toimii. Jos vain toinen purkaa paineita ja toinen on siihen välineenä, kyseessä on aika inhottava kuvio.

Vierailija
560/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselleni on kaikki jo nykyään yhdentekevää kyllästymisen ja menopaussin johdosta. Sekä seksi että se, jos mies lähtee kokonaan litomaan ruinaamasta. Yritti vastikään marttyroida, ettei tee oikein enää mieli, kun olen niin äkäinen. Totesin, että hänen halujensa katoaminen on minulle pelkkä totaalihelpotus. Jopas alkoi vetämään sanojaan takaisin, kun huomasi, ettei tuokaan naula vetänyt. Että teki mieli sittenkin. Mulla se ja sama. Näillä mennään ja joku päivä ei tartte tätäkään kuivaa puurtamista enää harrastaa, eli ns. antaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan