Laitatteko kevätjuhliin tai yo-juhliin sukkahousut jos on yli 20 astetta lämmintä?
Pidetäänkö etiketistä vielä nykyään kiinni kauhean voimakkaasti?
Kommentit (50)
No tietyissä piireissä kyllä pidetään. Itse pukeudun etiketin mukaan. Jos ne on jotkut kaljabileet nii ehkä asia eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
No tietyissä piireissä kyllä pidetään. Itse pukeudun etiketin mukaan. Jos ne on jotkut kaljabileet nii ehkä asia eri juttu.
Määrääkö se etiketti, että millaisia alusvaatteita tai sukkahousuja saa pitää missäkin juhlassa? Nehän eivät yleensä näy sen kalliin juhlapuvun alta, ja tuskin missään juhlapaikassa tarkistettaisiin vieraiden alusasut.
En, jos on suinkin mahdollista olla ilman. Riippuu juhlista ja isäntäväestä.
Riippuu pitkälti kengistä ja säärien ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
En laita.
M56
Minä laitan aina!
M60, rehtori.
Tietenkin. Tietty jos on pitkä mekko ei välttämättä tarvitse ellei ole esim häät
Epävirallisiin puutarhajuhliin en.
Pitkän mekon tai housujen kanssa polvisukat, lyhyen mekon kanssa stay-upit. Ovat huomattavasti viileämmät päällä kuin sukkahousut.
Ihan pitkän mekon kanssa en välttämättä. Muuten käytän kyllä kesäjuhlissakin sukkahousuja.
Ei koulun kevätjuhlissa ole kamalasti sukkiksia kyllä näkynyt.
En laita. Mulla on nätit sääret, ei tarvi verhota mihinkään sukkahousuihin. Ihan sama mitä etiketti sanoo, en todellakaan kesähelteillä pue mitään hiostavia sukkahousuja.
Vierailija kirjoitti:
En laita. Mulla on nätit sääret, ei tarvi verhota mihinkään sukkahousuihin. Ihan sama mitä etiketti sanoo, en todellakaan kesähelteillä pue mitään hiostavia sukkahousuja.
En minäkään laita, en edes tajua miksi tuollainen sääntö on olemassa. Näyttääkin hölmöltä olla helteessä sukkahousut jalassa ja varsinkin jos on avokärkiset kengät tai sandaalit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
En laita.
M56
Ihanaa ettet laita!
En laita.
M56