Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIehet, jotka valitatte sitä, ettei nainen aina jaksa seksiä. Onko niin, että jos nainen pyytää hieromaan tai paijaamaan, toteutatte sen joka kerta? Mitään puolivillaista vasurilla tehtyä paria hipaisua ei lasketa.
Ei mun mies ainakaan. Kerran kipeänä pyysin, että pitäisi vähän hyvänä, niin vastaus oli: "Aikuista ihmistä!" pilkallisen naurahduksen kera. Enkä usein, jos koskaan pyydä mitään. Miestä kyllä saan rapsutella ja silitellä, kun se krapuloissaan makaa tai hieroa, kun potee selkäänsä. Mitään hellyyttä en häneltä saa, paitsi silloin, kun hän on seksiä vailla. Tarvitseeko sanoa, että lähtölaskenta on alkanut?
Tuossa kohtaa miehessä on vika. Ei se siltikään muuta sitä, että hyvässä parisuhteessa nainen ei kiristä seksillä tai pidä sitä jonkin miehen tekemän suoritteen palkintona silloin harvoin kun suorite on naisen mielestä riittävän kelvollinen. Hyvässä suhteessa seksi on läsnä ja yhteinen nautinto. Siinä kohden siinä myös joustetaan joskus toisen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai mä ymmärrän sitä miestäkin. Hänelläkin oli tietyt odotukset lomalle ja ihan yhtä lailla sitten pettyi kun ne odotukset eivät täyttyneet. En mä ihan käsitä miksi naisen odotusten pitäisi jotenkin olla tärkeämpiä tai parempia tai oikeampia.
Ehkä olen jäävi sanomaan koska mun mies ei seksistä kauheasti piittaa ja aika lailla ilman "saan" olla. Mä en kyllä vonkaa tai murjota mutta joo, kyllä mä salaa olen pettynyt että meillä ei ole seksiä. Tai pettynyt on varmaan väårä sana. Olen surullinen.
Tässä on juuri se ero suhtautumisessa. Nainen suhtautuu asiaan täysin toisin. Milloin vonkaaminen, murjottaminen ja painostus olisi saanut ketään haluamaan. Päinvastainen vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ap:n kaltaisia ihmisiä, joille seksi on vallankäytön väline. Kummallinen ajattelumalli, että seksi pitää jotenkin ansaita tai että se on palkinto jostain miehen suorituksesta. Seksi on osa parisuhdetta. Oma vaimo haluaa seksiä edelleen usein, vaikka takana on yli 20 vuotta yhteiseloa. Ei ole tarvinnut vongata, kun aina on ollut tarjolla, kun on tehnyt mieli, puolin ja toisin. Olen ollut siinä kuvitelmassa, että toimivassa parisuhteessa molemmat osapuolet haluavat seksiä.
M48
Tässä aloituksessa seksi on vallankäytön väline MIEHELLE. Ap haluaisi seksiä, jos mies osoittaisi kiinnostusta häneen ihmisenä ja siten saisi hänet syttymäån. Nyt ap ei halua seksiä, kun mies kohtelee häntä halveksuvasti ja esineellistäen. Tämä on 100% normaalia ja luonnollista.
Mies sen sijaan periaatteesta ei halua antaa ap:lle arvostusta ja kokemusta siitä, että tykkää ap:sta ihmisenä, vaikka tietää, että se tekisi ap:n onnelliseksi ja haluamaan seksiä. Ei. Kyse on miehen näkökulmasta valtataistelusta ja hän pyrkii murskaamaan ap:n peitellyllä väkivallalla eli passiivis-aggressiivisesti mököttäen.
Suosittelen eroa, koska miehen luonne on niin naisvihamielinen, ettei kukaan voi olla onnellinen parisuhteessa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen parisuhdetarpeissa seksuaalinen täyttymys tulee ensimmäisenä.
Mikä pettymys ap:lle ja eronneille mammoille.
Ollaan oltu seksittä yli 3 vuotta jo. Edelleen naimisissa ja saman katon alla. Ei ole mies lähtenyt mihinkään. Töissä käy ja tekee kotihommia, kuten minäkin. Nukumme samassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIehet, jotka valitatte sitä, ettei nainen aina jaksa seksiä. Onko niin, että jos nainen pyytää hieromaan tai paijaamaan, toteutatte sen joka kerta? Mitään puolivillaista vasurilla tehtyä paria hipaisua ei lasketa.
Ei mun mies ainakaan. Kerran kipeänä pyysin, että pitäisi vähän hyvänä, niin vastaus oli: "Aikuista ihmistä!" pilkallisen naurahduksen kera. Enkä usein, jos koskaan pyydä mitään. Miestä kyllä saan rapsutella ja silitellä, kun se krapuloissaan makaa tai hieroa, kun potee selkäänsä. Mitään hellyyttä en häneltä saa, paitsi silloin, kun hän on seksiä vailla. Tarvitseeko sanoa, että lähtölaskenta on alkanut?
Meinaatko laskea kymmeneen vai kymmeneen miljoonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi ihmeessä olla suhteessa ihmisen kanssa jolle normaali ystävällisyys, yhteinen iloinen ajanviettäminen ja muu perusarkinen mukavuus onnistuu vain jos ensin on seksiä? Minusta tuo kuulostaa siltä että AP:n mies suurinpiirtein inhoaa AP:ta eikä halua olla edes ystävällisissä väleissä vaan seksi on ainoa syy olla yhdessä"
Niin. Mies luulee että on kyse seksin puutteesta ja nainen että on kyse on siitä että ei haluta kun ei saa riittävästi läheisyyttä yhteistä tekemistä yms mutta oikeasti ongelma on jossain muualla. Ja se kirkastuu viimeistään siinä vaiheessa kun miestäkään ei enää se seksi kiinnosta ja kumpikaan ei voi teeskennellä että on kyse seksistä.
Jos oman puolison kunnioittava kohtelu ei onnistu, on aika erota. Miehillä tämä tulee usein esille siinä jos ei saa mitä haluaa juuri silloin kuin halua
Eli kunnioitusta on tehdä, kuten vaimo haluaa? Miehen tunteilla, tarpeilla ja toiveilla ei ole väliä.
Okei.
Tässä oli hyvä esimerkki uhmaikäisen reaktiosta. Usko tai älä, on myös aikuinen tapa reagoida erilaisiin haluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu seksittä yli 3 vuotta jo. Edelleen naimisissa ja saman katon alla. Ei ole mies lähtenyt mihinkään. Töissä käy ja tekee kotihommia, kuten minäkin. Nukumme samassa sängyssä.
Ajatteletko ettei miehesi käytä seksipalveluja? Vai onko suhteen haluton osapuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ette pane. Se hoidetaan ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan on pelkän seksin takia mennyt yhteen kumppaninsa kanssa? Siksi ihmettelenkin, eikö ap:n mies enää halua suhteelta muuta kuin seksiä? Jos toisen kanssa viihtyy ja on muutakin yhteistä kuin jörniminen, niin eiköhän sitä sitten seksiäkin ole jos suhde on muutenkin hyvä.
Seksi on iso osa parisuhdetta. Miksi se on pelkkä seksi, jos mies haluaa naiselta seksiä. Haluaa varmasti muutakin, mutta jos nainen suhtautuu seksiin nuivasti ja vaatii erikoisia temppuja että suostuu sitä harrastamaan ollaan hakoteillä. Tietysti oletus on taustalla, että he molemmat kohtelevat toisiaan hyvin muutoinkin arjessaan.
"kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää"
Erikoiset temput = normaali kanssakäyminen, yhteinen mukava aika. Älä tuhlaa naisten aikaa roikkumalla suhteissa, joissa vihaat sitä toista ihmistä niin paljon että noinkin pieni asia on erikoinen temppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Häh miksi kävisin? Ap
Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy.
Mitä väliä? Senkun käy sitten.
En oikein ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa. Miksi olette näissä suhteissa, jos koette että mies murjottaa kun ei saa seksiä ja ilmeisesti tekin murjotatte kun mies ei ole tyytyväisenä marjastamassa. Kannattaako tästä edes keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kohtaa miehessä on vika. Ei se siltikään muuta sitä, että hyvässä parisuhteessa nainen ei kiristä seksillä tai pidä sitä jonkin miehen tekemän suoritteen
Hyvässä suhteessa ei ole seksiin painostusta. Eri pariset halut ovat ihan yleinen juttu: syyllistys ja painostus siihen aivan kamala reaktio. Aikuinen ihminen kyllä keksii toista ihmistä arvostavan ja kunnioittavan tavan lähteä keskustelemaan ja miettimään miten toimitaan.
Koskaan, ikinä, ei ole niin että seksiä kuuluisi harrastaa jos toiselle ajatus ei ole mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota vaikka suihin häneltä? Ei sen aina tarvitse olla yhdyntää.
Koska se on naisen alistamista.
ap
No eihän ole vaan toisen huomioimista. Minä olen vaihdevuosi-iässä oleva nainen ja hormonimuutoksista johtuen seksi ei oikein kiinnosta, ainakaan kovin usein. Mutta haluan silti huomioida puolisoni ja hänen halunsa. Ei se ole mitään alistamista, kun omasta tahdostani hoidan miehelle orgasmin kädellä ja suulla.
Sekin on totta, mitä täällä on sanottu, että orgasmin jälkeen mies on rennompi ja innokkaampi muuhun yhteiseen tekemiseen
Oletkin niitä harvoja vanhan arkijärjen ihmisiä, jotka vielä ymmärtävät miten homma toimii ja maailma makaa. Nainen itsekin ja tämä on ensimmäisiä asioita mitä kannatta
Huh huh. Onneksi olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Häh miksi kävisin? Ap
Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy.
Mitä väliä? Senkun käy sitten.
No ei mitään väliä kun tollaisen hölmön kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ap:n kaltaisia ihmisiä, joille seksi on vallankäytön väline. Kummallinen ajattelumalli, että seksi pitää jotenkin ansaita tai että se on palkinto jostain miehen suorituksesta. Seksi on osa parisuhdetta. Oma vaimo haluaa seksiä edelleen usein, vaikka takana on yli 20 vuotta yhteiseloa. Ei ole tarvinnut vongata, kun aina on ollut tarjolla, kun on tehnyt mieli, puolin ja toisin. Olen ollut siinä kuvitelmassa, että toimivassa parisuhteessa molemmat osapuolet haluavat seksiä.
M48
Olet 48 vuotta ja sinulle tulee yllätyksenä että seksiä ei aina haluta yhtä aikaa ja yhtä paljon? Just joo.
Ei tule yllätyksenä, mutta ihmettelen asiaa. Eikä tässä ole enää edes kyse siitä, että haluttaako ap:tä yhtä paljon tai samaan aikaan, vaan siitä, ettei ap halua miestään enää ollenkaan. Miksi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jota ei halua? Jos seksi ei kiinnosta, niin eikö silloin olisi parempi olla yhdessä samankaltaisen kanssa? Ja jos parisuhdeseksi toimii vain silloin, kun ap niin päättää, niin eikö se ole silloin vallankäyttöä?
Toinen kysymys on tietysti se, että miksei ap:n mies halus tehdä noita normaalilta kuulostavia mökkijuttuja ap:n kanssa? Kuulostaa, että ovat pariterapian tarpeessa.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kohtaa miehessä on vika. Ei se siltikään muuta sitä, että hyvässä parisuhteessa nainen ei kiristä seksill
Eikä mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota vaikka suihin häneltä? Ei sen aina tarvitse olla yhdyntää.
Koska se on naisen alistamista.
ap
No eihän ole vaan toisen huomioimista. Minä olen vaihdevuosi-iässä oleva nainen ja hormonimuutoksista johtuen seksi ei oikein kiinnosta, ainakaan kovin usein. Mutta haluan silti huomioida puolisoni ja hänen halunsa. Ei se ole mitään alistamista, kun omasta tahdostani hoidan miehelle orgasmin kädellä ja suulla.
Sekin on totta, mitä täällä on sanottu, että orgasmin jälkeen mies on rennompi ja innokkaampi muuhun yhteiseen tekemiseen
Oletkin niitä harvoja vanhan arkijärjen ihmisiä, jotka vielä ymmärtävät miten homma toimii ja maailma makaa. Nainen itsek
Ja tulet pysymäänkin sinkkuna.
Minä en kyllä usko että toi ap mitään seksiä koskaan haluaa. Kuitenkin on marjat väärin kerätty ja miehen vika kun kala ei syö ja turhaan rämmitty metsissä sieniä etsimässä. Sitten kun se mies on silleen, että eikö tämä marjassa ja sienessä juokseminen riitä, ap ei ainakaan anna sille.
Niin ne haluaakin. Mutta nyt ollaan vauvapalstalla ja täällä on eri totuudet ja käytännöt. Eikä näille va.akeille kannata mitään selitellä. Ne elää omassa tynnyrissään, eikä näe kuita missään. Miehet on niille vaan sikoja ja hyväksikäyttäjiä.