Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
381/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo huomata näistä keskusteluista, miksi ihmiset ovat tyytymättömiä tai sopivaa kumppania ei löydetä. Ihan molemmin puolisesti näyttää olevan niin, että vain itse odotetaan ja halutaan, muttei haluta antaa mitään toiselle. Jos haluaa olla onnellinen jonkun kanssa, ajatellaan automaattisesti toisen parasta puolin ja toisin sekä joustetaan myös omissa toiveissa puolin ja toisin. Toimii molempiin suuntiin. Niin naisilla kuin miehillä. 

Vierailija
382/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joillakin on todella kiero ajatusmaailma, jossa on jotenkin normaalia että mies haluaa panna koko ajan, nainen haluaa harvemmin ja ratkaisuna on "naisen joustaminen".

Mitä oikein saatte tuollaisesta suhteesta? Eikö tuo ole aika nöyryyttävää olla miehen tyydytysalusta?

Jos haluat eivät kohtaa, ei ole kunnioittavaa vaatia seksiä. Silloinhan seksi olisi yksipuolista eli ei mitään rakastelua vaan juurikin sitä "pallien tyhjennystä" tai mikä nyt onkaan naiselle vastaava ilmaus. Kuin joku kotityö, tylsääkin tylsempää. Eikö olisi kivempi pitää rakastelu rakasteluna, ihanana ja molemmille upeana kokemuksena? Pysyy ne halut molemmilla. Jos ei satu yhtäaikaa haluttamaan niin on monia muitakin tapoja osoittaa hellyyttä ja rakkautta.

Ja jos se muu hellyys ja rakkaus ei riitä, pari ei yksinkertaisesti ole yhteensopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä ap:n kaltaisia ihmisiä, joille seksi on vallankäytön väline. Kummallinen ajattelumalli, että seksi pitää jotenkin ansaita tai että se on palkinto jostain miehen suorituksesta. Seksi on osa parisuhdetta. Oma vaimo haluaa seksiä edelleen usein, vaikka takana on yli 20 vuotta yhteiseloa. Ei ole tarvinnut vongata, kun aina on ollut tarjolla, kun on tehnyt mieli, puolin ja toisin. Olen ollut siinä kuvitelmassa, että toimivassa parisuhteessa molemmat osapuolet haluavat seksiä.

M48

Olet 48 vuotta ja sinulle tulee yllätyksenä että seksiä ei aina haluta yhtä aikaa ja yhtä paljon? Just joo.

Ei tule yllätyksenä, mutta ihmettelen asiaa. Eikä tässä ole enää edes kyse siitä, että haluttaako ap:tä yhtä paljon tai samaan aikaan, vaan siitä, ettei ap halua miestään enää ollenkaan. Mik

Ei se ole vallankäyttöä silloin, jos naidaan vain ovulaation aikaan vaimon tahdosta. Silloinhan molemmat haluaa sitä!

Vierailija
384/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä usko että toi ap mitään seksiä koskaan haluaa. Kuitenkin on marjat väärin kerätty ja miehen vika kun kala ei syö ja turhaan rämmitty metsissä sieniä etsimässä. Sitten kun se mies on silleen, että eikö tämä marjassa ja sienessä juokseminen riitä, ap ei ainakaan anna sille. 

Sama, ihmettelen miten miehet jaksaa ylipäänsä katsoa haluttomia akkojaan. Ilmeisesti eivät saa muitakaan. 

Vierailija
385/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttö harrastaa seksiä vain silloin kun siihen on halua? Joo onhan se tavallaan vallankäyttöä, jos ei harrasta seksiä silloin kun ei sitä halua. Sellaista ihan terveellistä vallankäyttöä että on esimerkiksi valta omaan vartaloonsa ja siihen, milloin on valmis seksiin.

Vierailija
386/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen parisuhdetarpeissa seksuaalinen täyttymys tulee ensimmäisenä.

Mikä pettymys ap:lle ja eronneille mammoille.

Ollaan oltu seksittä yli 3 vuotta jo. Edelleen naimisissa ja saman katon alla. Ei ole mies lähtenyt mihinkään. Töissä käy ja tekee kotihommia, kuten minäkin. Nukumme samassa sängyssä. 

Mutta ette pane. Se hoidetaan ihan muualla.

Meille paneminen ei ilmeisesti olennaisin osa suhdettta. Minä en ainakaan pane ketään. Jos mies panee, niin todella harvlin ja hyvin ja onnistuneesti sen salaa sitten, kun ei epäilyn tynkääkään sellaisesta ole herännyt. 

Vierailija
387/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap:lle kirjaa Why does he do that, mikä kertoo parisuhdeväkivaltaisista miehistä.

Yksi piirre on se, että niiden miesten mielestä naisella ei saa olla mitään tarpeita tai toiveita. Kaiken pitää pyöriä miehen miellyttämisen ympärillä. Esimerkiksi ap:n vaatimaton toive siitä, että mies viettäisi aikaa hänen kanssaan on sellaisen naisia vihaavan miehen mielestä törkeä ja ylimitoitettu vaatimus. Sellainen mies myös k0st @@ naiselle esimerkiksi mökötyksellä, jos nainen "hyppii silmille" kehtaamalla ilmaista tarvitsevansa itsekin jotain parisuhteessa. 

Lue se kirja ap.

Vierailija
388/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeköhän ap nyt kanttarellipiirakkaa? Saisi mies edes jotain piirakkaa, kun muuta ei nyt ole tarjolla. Ehkä kuitenkin mustikkapiirakkaa. EI kuitenkaan kahta piirakkaa samalla viikolla. Se lienee jo kaikille selvä asia.

Vierailija
389/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu seksittä yli 3 vuotta jo. Edelleen naimisissa ja saman katon alla. Ei ole mies lähtenyt mihinkään. Töissä käy ja tekee kotihommia, kuten minäkin. Nukumme samassa sängyssä. 

Meille paneminen ei ilmeisesti olennaisin osa suhdettta. Minä en ainakaan pane ketään. Jos mies panee, niin todella harvlin ja hyvin ja onnistuneesti sen salaa sitten, kun ei epäilyn tynkääkään sellaisesta ole herännyt. 

Anna miehesi numero voisin antaa sille pimppaa kun munaa tekee taas mieli.

Vierailija
390/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä antaisin miehelle yksipuolisen suikkarin, odottaisin jotain vastavuoroisesti takaisin. Joko makuuhuoneessa tai muualla. Jos ei kuuluisi jotain minun toivomaani asiaa (oli se sitten romanttinen illallinen, kokovartalohieronta tai suuhoito naiselle TAI vaikka viikonloppu marjastamassa) niin enhän minä nyt tietenkään alkaisi miksikään suikkariautomaatiksi. Varsinkaan jos kieltävään vastaukseen reaktiona olisi odotettavissa mökötys.

Jos pyydätte yksipuolisia palveluita, kannattaa niistä näyttää kiitollisuutta ja saattaa joskus toistuakin. Seksiasioissa tosin osa ihmisistä ei yksinkertaisesti tunne oloaan mukavaksi antaa edes sitä suikkaria jos itsellä ei ole seksiolo.

Vierailija
391/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole, jos ette ole kolmeen vuoteen panneet.

Vierailija
392/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kyllä epäillä. Aivan oikeasti. 

Vierailija
393/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä antaisin miehelle yksipuolisen suikkarin, odottaisin jotain vastavuoroisesti takaisin. Joko makuuhuoneessa tai muualla. Jos ei kuuluisi jotain minun toivomaani asiaa (oli se sitten romanttinen illallinen, kokovartalohieronta tai suuhoito naiselle TAI vaikka viikonloppu marjastamassa) niin enhän minä nyt tietenkään alkaisi miksikään suikkariautomaatiksi. Varsinkaan jos kieltävään vastaukseen reaktiona olisi odotettavissa mökötys.

Jos pyydätte yksipuolisia palveluita, kannattaa niistä näyttää kiitollisuutta ja saattaa joskus toistuakin. Seksiasioissa tosin osa ihmisistä ei yksinkertaisesti tunne oloaan mukavaksi antaa edes sitä suikkaria jos itsellä ei ole seksiolo.

Noiden ketjun miesten mielestä sinä olet törkeä, kun kehtaat odottaa itsellesi jotain, etkä vain kuuliaisesti tyydytä miestä saamatta koskaan itse mitään vastineeksi.

Vierailija
394/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehesi numero voisin antaa sille pimppaa kun munaa tekee t

Mitä häntä tunnen 30 vuoden ajalta, niin hän ei ole kiinnostunut tyrkkyhoroista. On kohtelias ja älykäs mies kaikin puolin. 

Vierailija
395/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ap:lle kirjaa Why does he do that, mikä kertoo parisuhdeväkivaltaisista miehistä.

Yksi piirre on se, että niiden miesten mielestä naisella ei saa olla mitään tarpeita tai toiveita. Kaiken pitää pyöriä miehen miellyttämisen ympärillä. Esimerkiksi ap:n vaatimaton toive siitä, että mies viettäisi aikaa hänen kanssaan on sellaisen naisia vihaavan miehen mielestä törkeä ja ylimitoitettu vaatimus. Sellainen mies myös k0st @@ naiselle esimerkiksi mökötyksellä, jos nainen "hyppii silmille" kehtaamalla ilmaista tarvitsevansa itsekin jotain parisuhteessa. 

Lue se kirja ap.

Missä välissä ap:n mies on jo vaimoonsa ehtinyt hakata. Eihän se edes lähtenyt mukaan sinne sienimetsään.

Vierailija
396/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joillakin on todella kiero ajatusmaailma, jossa on jotenkin normaalia että mies haluaa panna koko ajan, nainen haluaa harvemmin ja ratkaisuna on "naisen joustaminen".

Mitä oikein saatte tuollaisesta suhteesta? Eikö tuo ole aika nöyryyttävää olla miehen tyydytysalusta?

Jos haluat eivät kohtaa, ei ole kunnioittavaa vaatia seksiä. Silloinhan seksi olisi yksipuolista eli ei mitään rakastelua vaan juurikin sitä "pallien tyhjennystä" tai mikä nyt onkaan naiselle vastaava ilmaus. Kuin joku kotityö, tylsääkin tylsempää. Eikö olisi kivempi pitää rakastelu rakasteluna, ihanana ja molemmille upeana kokemuksena? Pysyy ne halut molemmilla. Jos ei satu yhtäaikaa haluttamaan niin on monia muitakin tapoja osoittaa hellyyttä ja rakkautta.

Ja jos se muu hellyys ja rakkaus ei riitä, pari ei yksinkertaisesti ole yhteensopiva.

Miksi olla yhdessä, jos ei halua seksiä? Täällä on monta kommentoijaa jo kysellyt samaa asiaa. Rakastelu upeana kokemuksena on vähän sellainen suhteen alkuhuuman juttu. Se on silloin jotain ainutlaatuista. Minusta rakastelusta voi pitää ihan vain sen itsensä vuoksi ilman että täytyy odottaa sen olevan jotain mahtavaa. Meillä mies haluaa harvemmin kuin minä. Joskus se harmittaa, usein ei. Olen itse ajatellut niin, että sitten jos lakkaan kokonaan saamasta, pannaan lusikat jakoon. Vielä ei olla niin pahassa tilanteessa, vaikka minulle kerran kuukaudessa on todella harvoin. Kesällä saan vähän useammin kun lomaillaan.

Vierailija
397/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ollenkaan haittaa antaa miehelleni käsihoitoa tai suikkaria vaikka en juuri siinä hetkessä haluaisi muuta. Haluan että minulla on onnellinen kumppani. Miten tuo olisi minulta pois, koen kyllä olevan aivan päin vastoin. Eikä hänen tarvitse mitään palvelusta suorittaa tästä hyvästä. Hän tekee sitten vastaavasti jotain muuta eteeni joskus, emme pidä kirjaa. 

Vierailija
398/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Ap:lla soi Coldplay luupilla.

Vierailija
399/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap olisi saanut kaveri sienimetsälle ja kivan lomaviikon. Mutta eipä kelvannut tuo ajatus.

Vierailija
400/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla yhdessä, jos ei halua seksiä? Täällä on monta kommentoijaa jo kysellyt samaa asiaa. Rakastelu upeana kokemuksena on vähän sellainen suhteen alkuhuuman juttu. Se on silloin jotain ainutlaatuista. Minusta rakastelusta voi pitää ihan vain sen itsensä vuoksi ilman että täytyy odottaa sen olevan jotain mahtavaa. Meillä mies haluaa harvemmin kuin minä. Joskus se harmittaa, usein ei. Olen itse ajatellut niin, että sitten jos lakkaan kokonaan saamasta, pannaan lusikat jakoon. Vielä ei olla niin pahassa tilanteessa, vaikka minulle kerran kuukaudessa on todella harvoin. Kesällä saan vähän useammin kun lomaillaan.

Sekoitat nyt sen että joku ei halua seksiä tai että on kaksi puolisoa, jotka eivät halua sitä yhtä paljon ja samaan aikaan.

"Ja jos se muu hellyys ja rakkaus ei riitä, pari ei yksinkertaisesti ole yhteensopiva." Tämä pätee varmasti myös teidän tilanteeseenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän