Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.
Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.
Miehenä tulkitsen samoin, eli niin että kiristämistä ei ole oletus (velvollisuus) että aktiivisesti osoitan välittämistä ja arvostusta saatuani seksiä.
Kiristämistä on että minun pitäisi tehdä paljon asioita ensin ja palkinnoksi saisin sitten (ehkä) seksiä.
Naisten kannalta näen niin että jos ensin harjoitetaan seksiä, mutta vastapainoksi mies on kuitenkin laiska paska, niin mies vaihtoon. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Häh miksi kävisin? Ap
Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy.
Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap
Sinulla tuntuu näitä omia vaatimuksi
Mitä ihmettä sönkötät? Se mies nimenomaan haluaa AP.tä, ja seksiä AP.n kanssa.
Eikö AP ole silloin tärkeä miehelle? AP itse ei tunnu miehestä välittävän, eihän hän edes halua miestä lähelleen!
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Seksi tekee parisuhteesta parisuhteen, ja on suhteen liima. Se yhteinen, nautinnollinen juttu
Jokin on vialla, että AP ei halua miestä. Ja se vika on AP.ssä itsessään.
Kun seksielämä on hyvää ja nautinnollista, sitä puolisoa kyllä haluaa, vaikkei kaikki olisikaan täydellistä. Haluaa silloinkin, kun ei ole luotu tunnelmaa ja lämmitetty ja fiilistelty vuorokautta ensin.
Ne hyvät, yhteiset seksihetket ovat itseään ruokkiva kierre.
se oma puoliso näyttäytyy kaikkein haluttavimpana ja oikein odottaa, että pääsee hänen lähelleen.
Loma nimenomaan on yhdessä oloa ja rentoutumista. Hyvä seksi rentoutta
Se, että joku haluaa seksiä kanssasi, ei todellakaan ole mikään indikaattori siitä, että hän pitäisi sinua tärkeänä. Ääriesimerkit huumattua Giselle Pelicotia rais*anneet miehet, oranki ollut bordellin suosituin työntekijä, sata miestä jonossa panemaan jotain OF-tyyppiä, joka on sekaisin päästään. Jne jne. Sitten kotoisampi esimerkki on mies, joka on "tyytynyt" vaimoonsa, kun ei saanut haluamansa kaltaista naista ja ne, jotka iskevät läskejä, vaikka eivät niistä pidä, koska uskovat niiltä saavansa seksiä helpommin mielistelemällä.
Miehen parisuhdetarpeissa seksuaalinen täyttymys tulee ensimmäisenä.
Mikä pettymys ap:lle ja eronneille mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Seksi parisuhteessa on bare minimum naisen osalta kun ei naiset mitään muutakaan parisuhteeseen tuo. Kertoo paljon naisesta joka ei edes siihen kykene
Tässä on sitten toisenlainen noidankehä kuin aiemmin kuvattu parisuhteen toimiva seksielämä ja muut tekemiset hyvin lomittain.
Mies, joka haluaa naisensa vain seksin vuoksi, saa naisen aika nopeasti vihaamaan seksiä. Ja jos mies ei osaa arvostaa naisessa mitään muuta kuin seksiä, kyse ei ole naisen puutteista vaan siitä, että mies haluaa naisen vain seksiä varten. Muussa tapauksessa hän kyllä kykenisi näkemään moniakin asioita, joita parisuhteesta saa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen parisuhdetarpeissa seksuaalinen täyttymys tulee ensimmäisenä.
Mikä pettymys ap:lle ja eronneille mammoille.
Alapeukku, hienoa!
Tulkitsen asian niin, että miehen suhdetarpeita arvostetaan ja ne halutaan täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Seksi parisuhteessa on bare minimum naisen osalta kun ei naiset mitään muutakaan parisuhteeseen tuo. Kertoo paljon naisesta joka ei edes siihen kykene
Nainen tuo parisuhteeseen AINA enemmän kuin mies!
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääset, kun hoidat ne sänkyhommat pois heti alta, niin ehkä sitten mies lähtee tyytyväisenä veneilemään ja saunomaan. Riippuen minkä ikäisiä olette ja missä kunnossa olette fyysisesti, voi olla että saat rauhassa nauttia mökkilomasta sen jälkeen. Joo, tiedän, ettei kuulosta ideaalilta ratkaisulta mutta jos tosissaan mietitään niin kuinka monessa suhteessa miehen ja naisen seksihalut oikeasti kohtaavat? Kompromisseja on tehtävä. Mies ei varmaan saa seksiä niin paljon kun haluaisi ja sinä joudut sitä harrastamaan silti enemmän kuin haluaisit.
Oikeastiko ap:n pitäisi ryhtyä se ksiin vaikkei kiinnosta? Milloin mieheltä odotettaisi vastaavaa?
Mies on muuten siitä kummallinen olento, että hänelle tuntuu olevan yhdentekevää onko kumppani halukas kanssakäymiseen vai ei. Voi olla haluton, tiedoton(=raiskaus) ,ei väliä.
Olen korkealibidoinen ja seksi yleensä kelpaa aina. Mutta kun seurustelin hetken sellaisen miehen kanssa, joka kaikesta esityksestään huolimatta halusikin minut pääasiassa seksiä varten, huomasin varsin nopeasti, että vaikka haluan seksiä, en halua sitä juuri häneltä, koska hän on kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on meneillään tuolla toinen oma ketjusi "Monet miehet jäävät tahattomasti lapsettomiksi, kun eivät kelpaa naisille parisuhteeseen". Hopi hopi mene sinne ketjuun takaisin.
En ymmärrä näitä ap:n kaltaisia ihmisiä, joille seksi on vallankäytön väline. Kummallinen ajattelumalli, että seksi pitää jotenkin ansaita tai että se on palkinto jostain miehen suorituksesta. Seksi on osa parisuhdetta. Oma vaimo haluaa seksiä edelleen usein, vaikka takana on yli 20 vuotta yhteiseloa. Ei ole tarvinnut vongata, kun aina on ollut tarjolla, kun on tehnyt mieli, puolin ja toisin. Olen ollut siinä kuvitelmassa, että toimivassa parisuhteessa molemmat osapuolet haluavat seksiä.
M48
Ap:n tulisi nyt rehellisesti kertoa miehelleen, että seksi ei ole hänen listassaan se ykkösjuttu. Ei nyt eikä ensi lomalla. Lisäksi olisi ehkä syytä ensi kesänä lomailla ihan eri aikoihin ja molemmat tekee sitten niitä itselleen kivoja juttujaan.
En minäkään miehenä tuollaista pitkään jatkaisi. Jos vaimoa ei seksi kanssani kiinnosta, niin merkit ovat kyllä täysin selvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota vaikka suihin häneltä? Ei sen aina tarvitse olla yhdyntää.
Koska se on naisen alistamista.
ap
No eihän ole vaan toisen huomioimista. Minä olen vaihdevuosi-iässä oleva nainen ja hormonimuutoksista johtuen seksi ei oikein kiinnosta, ainakaan kovin usein. Mutta haluan silti huomioida puolisoni ja hänen halunsa. Ei se ole mitään alistamista, kun omasta tahdostani hoidan miehelle orgasmin kädellä ja suulla.
Sekin on totta, mitä täällä on sanottu, että orgasmin jälkeen mies on rennompi ja innokkaampi muuhun yhteiseen tekemiseen
Oletkin niitä harvoja vanhan arkijärjen ihmisiä, jotka vielä ymmärtävät miten homma toimii ja maailma makaa. Nainen itsekin ja tämä on ensimmäisiä asioita mitä kannatta
Näin 58-vuotiaana olen samaa mieltä. Meillä asia keskusteltiin. Mies haluaisi pari krt viikossa, minä ehkä kahdessa viikossa. Kompromissi on yksi kerta viikossa. Itse en aina halua, joten homma hoidetaan toisin, mies saa haluamansa. Mutta saan itse kyllä huomiota, sitten kun on fiilis. Tämä on sellainen juttu, että oma ajattelumalli pitää muuttaa, eikä kokea asiaa negatiivisena. Parisuhteessa haluaa hyvää toiselle. Ja pitää ymmärtää toisen osapuolen erilaisuus näiden asioiden suhteen. Toki tilanne voi olla päin vastoinkin. Toki tässä tapauksessa ei taideta päästä järkevään keskusteluyhteyteenkään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ap:n kaltaisia ihmisiä, joille seksi on vallankäytön väline. Kummallinen ajattelumalli, että seksi pitää jotenkin ansaita tai että se on palkinto jostain miehen suorituksesta. Seksi on osa parisuhdetta. Oma vaimo haluaa seksiä edelleen usein, vaikka takana on yli 20 vuotta yhteiseloa. Ei ole tarvinnut vongata, kun aina on ollut tarjolla, kun on tehnyt mieli, puolin ja toisin. Olen ollut siinä kuvitelmassa, että toimivassa parisuhteessa molemmat osapuolet haluavat seksiä.
M48
Olet 48 vuotta ja sinulle tulee yllätyksenä että seksiä ei aina haluta yhtä aikaa ja yhtä paljon? Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tuo parisuhteeseen AINA enemmän kuin mies!
Miten tää toimii lesboilla?
Vierailija kirjoitti:
Olen seksiä paljon suhteessa haluava nainen. En koskaan valitsisi olla kaltaisesi miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääset, kun hoidat ne sänkyhommat pois heti alta, niin ehkä sitten mies lähtee tyytyväisenä veneilemään ja saunomaan. Riippuen minkä ikäisiä olette ja missä kunnossa olette fyysisesti, voi olla että saat rauhassa nauttia mökkilomasta sen jälkeen. Joo, tiedän, ettei kuulosta ideaalilta ratkaisulta mutta jos tosissaan mietitään niin kuinka monessa suhteessa miehen ja naisen seksihalut oikeasti kohtaavat? Kompromisseja on tehtävä. Mies ei varmaan saa seksiä niin paljon kun haluaisi ja sinä joudut sitä harrastamaan silti enemmän kuin haluaisit.
Oikeastiko ap:n pitäisi ryhtyä se ksiin vaikkei kiinnosta? Milloin mieheltä odotettaisi vastaavaa?Mies on muuten siitä kummallinen olento, että hänelle tuntuu olevan yhdentekevää onko kumppani halukas kanssakäymiseen vai ei. Voi olla haluton, tiedoton(=raiskaus) ,ei väliä.
Voinko mäkin väittää, että kaikki suomalaiset naiset on h.oria, kun yksi niistä petti mua?
Vierailija kirjoitti:
MIehet, jotka valitatte sitä, ettei nainen aina jaksa seksiä. Onko niin, että jos nainen pyytää hieromaan tai paijaamaan, toteutatte sen joka kerta? Mitään puolivillaista vasurilla tehtyä paria hipaisua ei lasketa.
Ei mun mies ainakaan. Kerran kipeänä pyysin, että pitäisi vähän hyvänä, niin vastaus oli: "Aikuista ihmistä!" pilkallisen naurahduksen kera. Enkä usein, jos koskaan pyydä mitään. Miestä kyllä saan rapsutella ja silitellä, kun se krapuloissaan makaa tai hieroa, kun potee selkäänsä. Mitään hellyyttä en häneltä saa, paitsi silloin, kun hän on seksiä vailla. Tarvitseeko sanoa, että lähtölaskenta on alkanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.
Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.
Miehenä tulkitsen samoin, eli niin että kiristämistä ei ole oletus (velvollisuus) että aktiivisesti osoitan välittämistä ja arvostusta saatuani seksiä.
Kiristämistä on että minun pitäisi tehdä paljon asioita ensin ja palkinnoksi saisin sitten (ehkä) seksiä.
Naisten kannalta näen niin et
Jos minä en halua seksiä niin en minä sitten harrastakaan seksiä. Koko ajatus on outo. Voin kyllä kertoa että miten minut lämmitellään: jos olen parisuhteessa miehen kanssa niin hän on kyllä sellainen uros joka halutessaan saa minut lämpimäksi. En ole 24/7 valmiudessa ja aivan minimi on ystävällinen käytös, jonka vastakohta on esimerkiksi mökötys.