Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
301/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikki palstan miehet ovat r*iskaajia, joille pelkästään seksillä on väliä. Käykää silloin maksullisilla älkääkä menkö ikinä naimisiin.

Vierailija
302/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Häh miksi kävisin? Ap

Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy. 

Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap

Sinulla tuntuu näitä omia vaatimuksi

Mutta ei palstamammaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nauroin ääneen ap:lle, vaikka olenkin nainen. 

Vierailija
304/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaanpas tilanne että mies olis tehnyt kaiken kuten nainen halusi. Loman päätteeksi mies on niin puhki ettei seksi enää kiinnosta, mieshän sen työn siinäkin tekee. Miehen vi tu tus vaan kasvaa. Sitten ihmetellään kun ukko yhtäkkiä ilmottaa että on löytänyt nuoremman et se on moro vaan.

Kuka lesboseksissä tekee työn kun siinä ei ole yhtään miestä? Viittaan siis väitteeseesi siitä, että mies tekee seksissä kaiken "työn"... (jos seksi tuntuu työltä niin kannattaako sitä edes harrastaa?)

Vierailija
305/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juttelu onnistuu jos molemmat osallistuvat siihen. Apn tapauksessa AP juttelee ja kertoo, miten asian saisi ratkaistua ja mies mököttää tuppisuuna."

AP.n "juttelu" taitaa olla miehen syyttelyä. Mies tekee kaiken väärin, jos ei tekisi, AP.ta haluttaisi. 

Oikeasti AP ei vain halua, mutta hän ei ymmärrä, että syy on hänessä itsessä, ei miehessä

Vierailija
306/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan on pelkän seksin takia mennyt yhteen kumppaninsa kanssa? Siksi ihmettelenkin, eikö ap:n mies enää halua suhteelta muuta kuin seksiä? Jos toisen kanssa viihtyy ja on muutakin yhteistä kuin jörniminen, niin eiköhän sitä sitten seksiäkin ole jos suhde on muutenkin hyvä.

Seksi on iso osa parisuhdetta. Miksi se on pelkkä seksi, jos mies haluaa naiselta seksiä. Haluaa varmasti muutakin, mutta jos nainen suhtautuu seksiin nuivasti ja vaatii erikoisia temppuja että suostuu sitä harrastamaan ollaan hakoteillä. Tietysti oletus on taustalla, että he molemmat kohtelevat toisiaan hyvin muutoinkin arjessaan. 

Monet miehet pystyy maksulliseen seksiin eli panna ilman tunteita. Sitten on miehiä jotka eivät pysty siihen ilman tunnesidettä ja monelle miehelle seksi maksua vastaan on suoranainen loukkaus ihmisyyttä vastaan.

Moni nainen tekee siinä mielessä vakavan virheen ehdollistaessaan seksin saannin. Jos mies tuntee että "joutuu maksamaan" seksistä voit olla varma että se haijastuu kaikkeen seksi ja tunne-elämässä. 

Vierailija
307/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ota vaikka suihin häneltä? Ei sen aina tarvitse olla yhdyntää. 

Koska se on naisen alistamista.

ap

No eihän ole vaan toisen huomioimista. Minä olen vaihdevuosi-iässä oleva nainen ja hormonimuutoksista johtuen seksi ei oikein kiinnosta, ainakaan kovin usein. Mutta haluan silti huomioida puolisoni ja hänen halunsa. Ei se ole mitään alistamista, kun omasta tahdostani hoidan miehelle orgasmin kädellä ja suulla.

Sekin on totta, mitä täällä on sanottu, että orgasmin jälkeen mies on rennompi ja innokkaampi muuhun yhteiseen tekemiseen

Vierailija
308/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit iloinen että miehesi haluaa sua. Voisi olla niinkin ettei halua.

En halua enää vaimoani enkä niitä v.tun sieniäkään. Keräilköön niitä, jos haluaa. Minä keräilen loman loputtua kamani ja muutan muualle. Nää ovulaatiopanot loppu nyt. Tyhjän saa ihan pyytämättäkin.

Vierailija
309/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hele. Kuka nainen muka pitää suuseksistä,  todella? Tätä ei varmaan saa kas täällä sanoa. Mut joo, ei kiinnosta tod. En minäkäån pyytäisi miestä tekemään jotakin mikä on vastenmielistä. 

Vierailija
310/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai mä ymmärrän sitä miestäkin. Hänelläkin oli tietyt odotukset lomalle ja ihan yhtä lailla sitten pettyi kun ne odotukset eivät täyttyneet. En mä ihan käsitä miksi naisen odotusten pitäisi jotenkin olla tärkeämpiä tai parempia tai oikeampia. 

Ehkä olen jäävi sanomaan koska mun mies ei seksistä kauheasti piittaa ja aika lailla ilman "saan" olla. Mä en kyllä vonkaa tai murjota mutta joo, kyllä mä salaa olen pettynyt että meillä ei ole seksiä. Tai pettynyt on varmaan väårä sana. Olen surullinen. 

Vierailija
311/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan on pelkän seksin takia mennyt yhteen kumppaninsa kanssa? Siksi ihmettelenkin, eikö ap:n mies enää halua suhteelta muuta kuin seksiä? Jos toisen kanssa viihtyy ja on muutakin yhteistä kuin jörniminen, niin eiköhän sitä sitten seksiäkin ole jos suhde on muutenkin hyvä.

Ikävä kyllä nykypäivänä naiset ei tuo parisuhteeseen mitää muuta kuin seksin. Sen takia kun naisilta kysytään että mitä tuot parisuhteeseen nainen näyttää kehoaan ja itseään kun tietää itsekin ettei kykene tuomaan muuta positiivistä kuin seksin. Vaatimuksia ja ongelmia naiset tuo todella paljon mutta ne ei ole positiivisia asioita

Ai jaa? Ja kuitenkin samaan aikaan ilmiö, jossa nsiset valitsevat elää yksin, selitetään johtuvan siitä, että nainen ei enää tarvitse elättäjää kuten ennen. Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että nainen kykenee elättämään itsensä, eli hänellä on edes jonkun verran tuloja ja/tai omaisuutta. Nyt täällä joku randomukko kertoo, ettei naisilla ole tuoda  kuin vartalonsa 😂 

Vierailija
312/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki palstan miehet ovat r*iskaajia, joille pelkästään seksillä on väliä. Käykää silloin maksullisilla älkääkä menkö ikinä naimisiin.

Vedäpä nyt hiukan happea ja anna verenpaineitteisi tasaantua. On se kumma homma, jos parisuhteessa ei saa seksiä pyytää tai vaatia. No ehkä teillä lesboilla asiat menee sitten jotenkin toisella tavalla? Kerro toki miten.

Vierailija
313/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juttelu onnistuu jos molemmat osallistuvat siihen. Apn tapauksessa AP juttelee ja kertoo, miten asian saisi ratkaistua ja mies mököttää tuppisuuna."

AP.n "juttelu" taitaa olla miehen syyttelyä. Mies tekee kaiken väärin, jos ei tekisi, AP.ta haluttaisi. 

Oikeasti AP ei vain halua, mutta hän ei ymmärrä, että syy on hänessä itsessä, ei miehessä

Ai että sä rakastat lähteä tulkitsemaan ja kuvittelemaan omiasi.

Vierailija
314/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on maksullisia käyttää kun JOKAINEN nainen vaatii maksun ennen kun suostuu seksiin. Maksuhan se huomiointi, lahjonta ja palvelu on. Yksikään nainen  ei suostu seksiin miehen kanssa ennen kun mies tekee jotain naisen hyväksi

Vierailija
315/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaanpas tilanne että mies olis tehnyt kaiken kuten nainen halusi. Loman päätteeksi mies on niin puhki ettei seksi enää kiinnosta, mieshän sen työn siinäkin tekee. Miehen vi tu tus vaan kasvaa. Sitten ihmetellään kun ukko yhtäkkiä ilmottaa että on löytänyt nuoremman et se on moro vaan.

Kuka lesboseksissä tekee työn kun siinä ei ole yhtään miestä? Viittaan siis väitteeseesi siitä, että mies tekee seksissä kaiken "työn"... (jos seksi tuntuu työltä niin kannattaako sitä edes harrastaa?)

Ei lesboilla ole seksiä. Siellä rakastellaan!

Vierailija
316/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.

oliko tämä vitsi

...OLIHAN tämä vitsi.

En ole se, joka tuon kirjoitti, mutta miksi se olisi vitsi? Minä ainakin saatan yllättää miehen vaikkapa suihinotolla, ja hän todellakin nauttii siitä, varmaan monestakin syystä. 

Luulen, että yksi syy on se, että hän saa vain nauttia, ei tarvitse tehdä mitään, tai huolehtia minusta. Hän on todella hyvä rakastaja ja loistava sängyssä, saan aina useita orgasmeja hänen kanssaan. 

Minusta taas on todella kiihottavaa ottaa suihin häneltä. Vaikka minä sillä kerralla jään ilman, (esimerkiksi automatkalla pysähdymme jonnekin vähän sivummas, olen toki huom

Hieno lukea naisesta, joka osaa täyttää miehensä seksuaaliset tarpeet, nauttien siitä itsekin, tekemättä asiasta monimutkaista ja hankalaa valtataistelua.

Vierailija
317/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedäpä nyt hiukan happea ja anna verenpaineitteisi tasaantua. On se kumma homma, jos parisuhteessa ei saa seksiä pyytää tai vaatia. No ehkä teillä lesboilla asiat menee sitten jotenkin toisella tavalla? Kerro toki miten.

Missään suhteessa ei seksiä kannata alkaa vaatimaan. Ehkä syy miksi olet ilman?

Vierailija
318/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No eihän ole vaan toisen huomioimista. Minä olen vaihdevuosi-iässä oleva nainen ja hormonimuutoksista johtuen seksi ei oikein kiinnosta, ainakaan kovin usein. Mutta haluan silti huomioida puolisoni ja hänen halunsa. Ei se ole mitään alistamista, kun omasta tahdostani hoidan miehelle orgasmin kädellä ja suulla.

Sekin on totta, mitä täällä on sanottu, että orgasmin jälkeen mies on rennompi ja innokkaampi muuhun yhteiseen tekemiseen

Kyllä on. Mieti nyt naista lattialla polvillaan miehen edessä. Ihan sadistista alistamisthan tuo nyt on.

Vierailija
319/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä teidän aamu-, päivä ja iltapanot ovat kuin voileipää söisi. Sitten se on ohi ja "ukko" on tyytyväinen ja voi rempata saunaa ja tehdä halkoja... Kun lukee tätä palstaa tällainen tavallinen, ensimmäisessä pitkässä avioliitossa oleva nainen, tulee kanit mieleen. Se on panoa tai eroa, lapsista ja kodista ei väliä. 

Ehkä kannattaa sille ukolle ihan kädestä pitäen näyttää, miten sinä laukeat. Ilmeisesti se ei tiedä sitä, jos touhu tuntuu sinusta voileivän syönniltä. 

Miehen vika se ei kylläkään ole, on sinun vastuullasi huolehtia, että hän tietää, miten sinut tyydytetään.

Vierailija
320/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletkin niitä harvoja vanhan arkijärjen ihmisiä, jotka vielä ymmärtävät miten homma toimii ja maailma makaa. Nainen itsekin ja tämä on ensimmäisiä asioita mitä kannattaa ymmärtää jos mielii suhteessa olla. Kyse on toiselle hyvän tekemisestä. Tee toiselle niin kuin tahtoisit itsellesi tehtävän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi