Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paleltaako vanhuksia kun tällä helteellä näkyy mummoja takit päällä

Vierailija
21.07.2025 |

En ole nähnyt yhtään vanhusta hihattomassa paidassa.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on siis todellinen vanhus, niin kyllä elintoiminnot alkaa hiipumaan. Ei ole lainkaan samankaltaiset kuin monella nuoremmalla. Lisäksi he tuskin niin enää välittävät mitenkään paljastella kehoaan.

Syynä voi olla joidenkin ruokakauppojen jäätävä kylmyys.  Olen joutunut poistumaan sellaisesta kaupasta noeasti, koska olin tosiaan kesävaatteissa. Hame ja lyhythihainen kesäpusero päällä.

Vierailija
62/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloni kyylämummo kesät talvet takki ja pitkät housut päällä. Tänään näin myös nuoren pojan villapipo päässä.

Niinhän ne koulukkainakin kuulemma hiihtivät kouluun kesät talvet samoilla suksilla...

Nuorilla pojilla on lakki päässä sisällä kaikkina vuodenaikoina. Outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sitten, jos ja kun, olet vanhus, saat tietää.

Vierailija
64/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Joitakin hikisiä ja paskanhajuisia inseleitä on tullut bongattua, pukeutuvat yleensä epäsiististi ja mustaan. Nämä muuten yleensä kuvaa nuoria tyttöjä, joten kannattaa olla valppaana.'

'Laadukasta sisältöä päivystävältä vanhapiialta 👍'

Ei Savosta. Incel-sanaa käytetään usein.

Mä vältän näitä sanoja, en todellakaan 

nuoria sikkumiehiä täällä halveeraa.

-vela wanhapiika

Vierailija
65/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on siis todellinen vanhus, niin kyllä elintoiminnot alkaa hiipumaan. Ei ole lainkaan samankaltaiset kuin monella nuoremmalla. Lisäksi he tuskin niin enää välittävät mitenkään paljastella kehoaan.

Syynä voi olla joidenkin ruokakauppojen jäätävä kylmyys.  Olen joutunut poistumaan sellaisesta kaupasta noeasti, koska olin tosiaan kesävaatteissa. Hame ja lyhythihainen kesäpusero päällä.

Tuo on totta. Tai oikeastaan oli. Meidän cittari rempattiin ja vaihtui kylmäkaapit/altaan nykyaikaisiin niin enää ei ole jäätävän kylmää.

Vierailija
66/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, vanhusten termostaatti ei toimi. Paksut vaatteet päällä, asunnossa 31 astetta, viilennintä ei saa laittaa päälle, öisinkin ikkunat kiinni. Ja lisäksi vettä ei juoda. 

Ja vaikka on jo menty lämpöhalvauksen ja nestehukan vuoksi kahtena kesänä päivystykseen ja osastolle nesteytykseen, niin mitään ei opita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme