Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paleltaako vanhuksia kun tällä helteellä näkyy mummoja takit päällä

Vierailija
21.07.2025 |

En ole nähnyt yhtään vanhusta hihattomassa paidassa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä tykkään peittävästä. En viitsi esitellä ihon virheitä ja alleja, tai painoa.

Mitä väliä sillä enää on. Kukaan ei huomaa keski-ikäistä. 

Vierailija
42/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloni kyylämummo kesät talvet takki ja pitkät housut päällä. Tänään näin myös nuoren pojan villapipo päässä.

Niinhän ne koulukkainakin kuulemma hiihtivät kouluun kesät talvet samoilla suksilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsette traumaterapiaa sen jälkeen kun kaikki paljastavat itsensä puolipukeiseksi ja alkaa näkyä kaikkea. Takit on ihan syystä päällä ja kaavut.

Vierailija
44/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä tykkään peittävästä. En viitsi esitellä ihon virheitä ja alleja, tai painoa.

Et sä halua katsoa muiden rupuista ihoa ja velttoa ylipainoa, valkoista lihaa. Sano mun sanoneen.

Vierailija
45/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen käveli vastaan joku alle 60v mies farkut ja paksu takki päällä. Naama punaisena ja hiusraja hiestä märkänä enkä ihmettele yhtään. Miksi ei voinut ottaa sitä takkia pois päältä? Eihän tuollainen ole enää tervettä. 

kun on vaatetta kunnolla päällä, ei pääse lämmin liki.

terv: toppahousu

Vierailija
46/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin hikisiä ja paskanhajuisia inseleitä on tullut bongattua, pukeutuvat yleensä epäsiististi ja mustaan. Nämä muuten yleensä kuvaa nuoria tyttöjä, joten kannattaa olla valppaana. 

Laadukasta sisältöä päivystävältä vanhapiialta 👍

Vierailija
47/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloni kyylämummo kesät talvet takki ja pitkät housut päällä. Tänään näin myös nuoren pojan villapipo päässä.

Mikäs kyylä se sinä olet, kun toisten vaatetustakin vahtaat? Tähän sopii lempilauselmani, pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

Vierailija
48/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelen motskarilla nahkakuteet päällä. Viima viilentää.

HD

No ne nahkavaatteet ovatkin ns. suojavarusteet. Tulee paha ihottuma jos on hihaton paita ja shortsin kun kaatuu motskarilla tai millä tahansa mopolla.

Ja ne suojaa näin kesällä ajellessa paarmoilta ja muilta lentäviltä. Paljaalle iholle tai vain teepaidan läpi sellaisen osuminen maantie nopeuksissa kerran opettaa muistamaan miksi hieman paksumpi asu on ihan hyvä idea.

Vierailija
49/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat niitä, jotka eivät harkinneet miltä tatuoinnit näyttävät sitten vanhana. Nuoruutta vartenhan ne otetaan.

Minä olen 66 ja minulla on paljon tatuointeja, mutta kyllä ne saavat näkyä.

😁😁 Minä olen 74 ja 4 tatuointia. Pyöräilen 60km lähes päivittäin ja näkyyhän ne ja saa näkyä, kyllä on hellepaita ja shortsit päällä. Pitkähihaista paitaa en ole ajatellut vielä päälleni pukea näin 30 asteen helteellä. Sitä paitsi, ne tatuoinnit on ihan itseäni varten, ei muita varten, aivan samoin kuin on elämänikin vain minun omaani😁. 

Vierailija
50/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat niitä, jotka eivät harkinneet miltä tatuoinnit näyttävät sitten vanhana. Nuoruutta vartenhan ne otetaan.

Ei nyt ihan vielä taida tuo ilmiö olla ajankohtainen, sillä tatuoinnithan alkoivat yleistyä Suomessa nuorilla aikuisillakin vasta siinä vuosituhannen vaihteen tienoilla. Keski-ikäisillä niitä on jo paljon muttei vielä vanhuksilla, joitain ihan harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta.

Vierailija
51/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen käveli vastaan joku alle 60v mies farkut ja paksu takki päällä. Naama punaisena ja hiusraja hiestä märkänä enkä ihmettele yhtään. Miksi ei voinut ottaa sitä takkia pois päältä? Eihän tuollainen ole enää tervettä. 

Mun mies häpeää ylipainoaan ja pukee aina kaksi paitaa, kuvitellen että sitten ei näy ne ylimääräiset. Lopputulos on, että hikoilee valtavasti.

Vierailija
52/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleltaa. Lisäksi sopiva vaatetus myös viilentää, kun aurinko ei pääse iholle ja villa, silkki, pellava, hamppu lämmittää kylmällä ja viilentää kuumalla. Ei puuvillakaan huono ole. 

Vierailija
53/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä halua katsoa muiden rupuista ihoa ja velttoa ylipainoa, valkoista lihaa. Sano mun sanoneen.

En minäkään, mutta ei kuulu minulle mitä muut pukee päälle. Joutuu sitä itseäkin peilistä katsomaan. 

Vierailija
54/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen palelee aina ja kaikkialla. 

Veikkaan että paleltaa on Karjalan murretta. Kuka tietää?

Vierailija
55/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoohan ne jotkut esim. puhelun päätteeksikin että palellaan...

Vierailija
56/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunahatut suojaa päänsäryltä niitä keille tulee kehno olo saunassa. Jos siis niin kuin tykkää sanomisesta niin hattu päähän.

Vierailija
57/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole kuuma, koska olen tottunut paljon pahempiin lämpötiloihin. Nyt on miellyttävä ja sopiva lämpötila. 

Vierailija
58/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelen motskarilla nahkakuteet päällä. Viima viilentää.

HD

No ne nahkavaatteet ovatkin ns. suojavarusteet. Tulee paha ihottuma jos on hihaton paita ja shortsin kun kaatuu motskarilla tai millä tahansa mopolla.

Ja ne suojaa näin kesällä ajellessa paarmoilta ja muilta lentäviltä. Paljaalle iholle tai vain teepaidan läpi sellaisen osuminen maantie nopeuksissa kerran opettaa muistamaan miksi hieman paksumpi asu on ihan hyvä idea.

Niin. eli siis sujavaruste.

Vierailija
59/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan vielä taida tuo ilmiö olla ajankohtainen, sillä tatuoinnithan alkoivat yleistyä Suomessa nuorilla aikuisillakin vasta siinä vuosituhannen vaihteen tienoilla. Keski-ikäisillä niitä on jo paljon muttei vielä vanhuksilla, joitain ihan harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta.

On ollut kautta aikain, erityisesti vangeilla ja merimiehillä/naisilla.

Vierailija
60/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiki sekä kusesta kyllästetyt tenat haisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi