Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moottoriveneet ja pelastusliivit

Vierailija
21.07.2025 |

Olen monesti ihmetellyt miksi ihmiset eivät käytä pelastusliivejä, jos on pikkuisenkin isompi moottorivene. Onko tähän jokin järkevä syy? Ihan samalla tavallahan niilläkin voi sattua onnettomuus. Mies hankki meille nyt vastaavan, saapa nähdä saanko hänet pukemaan pelastusliivit. Ei varmasti pue ainakaan silloin kun minä en ole paikalla. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vene ja käytän aina liivejä. Sitten kun se onnettomuus tapahtuu niin on myöhäistä niitä liivejä etsiä. olen työtön ja kalastan lähes joka päivä ja veneilen siis paljon. Kyllä tuolla näkee ettei kaikilla ole liivejä.

Vierailija
2/4 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukkuliivit ovat helpot ja kevyet päällä. Ei kukaan niitä oransseja jaksa päivää pitää. Lapset tietenkin eri juttu. Liivit päälle jo ennen laiturille menoa heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan riittää, että liivit ovat veneessä mukana. Kaikki eivät tajua, että veneestä ulos lentämiseen liittyy usein pään kalautus partaaseen, jolloin toimintakyky ja hengitysrytmikin hajoaa niin että henki on vaarassa.

Vierailija
4/4 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit ei pelasta jos vesi on kylmää ja rantaan on 300 metriä kun putoo mereen. Siinä äkkiä kroppa kylmettyy niin paljon ettei voi uida enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan