Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte olla, kun muut naiset on niin kauniita?

Vierailija
19.07.2025 |

Laittauduin ennen kaupungille lähtemistä ja ajattelin olevani ihan hyvännäköinen. Heti kun pääsin ihmisten ilmoille, niin joka paikka oli täynnä kauniita nuoria naisia ja näytinkin ihan hirveältä suttuiselta rievulta. Typerät vaatteet, kauheat hiukset, rasvainen ja kalpea naama, olemattomat rinnat ja muutenkin huono kroppa. Lähdin liikkeelle iloisella mielellä ja tulin takaisin aiemmin kuin pitikään, kun oli niin paska fiilis.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muiden naisten kauneus minun olemiseeni vaikuttaisi?

Tekee olon mitättömäksi. Vähän kuin olisit leiponut vaikka kakun, joka on mielestäsi hieno ja joku tuo siihen viereen aivan uskomattoman upean luomuksen eikä sun kakkusi näytä enää yhtään miltään. Sitten vaan häivyt kakkuinesi takavasemmalle eikä kukaan muista enää, että olet edes olemassa.

Ap

Jos jatketaan tuolla kakkuesimerkillä, niin oikeasti ihmiset katsoisivat että "jes! kaksi kakkua!"

Joku saattaisi tosin ajatella, että se toinen kakku on niin hieno, ettei sitä raaski edes leikata ja syödä. Eikö?

Ap

Vierailija
42/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää saada itselleen hyvä olo, niin ei ole sitten kateellinen muille. Eli panosta itseesi (kuntoilu jne.) niin olosi kohenee, etkä ole enää katkera muille kun olosi on hyvä.

Se tässä just eniten harmittaakin, että kaikesta yrityksestä huolimatta onnistun olemaan ihan kauhean näköinen. Olen epäonnistunut jopa hoikkuudessa olemalla rumalla tavalla hoikka. Jos en edes yrittäisi niin tuskin haittaisi epäonnistua.

Ap

Ap ymmärrän mitä ajat takaa, ja olen kokenut saman. Ei siinä mun mielestä ole kyse kateudesta/katkeruudesta niitä muita kohtaan. Tulee vaan se omasta itsestä fiilis, että miksi edes yritin, kun ei se kuitenkaan riitä mihinkään. Parempi vaan ns. hillua tunikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyylikäs ja hienostunut hopeakettu kokovalkoisissani ja olen tottunut kauniiden naisten läsnäoloon vierelläni, joten en ymmärrä kysymystä???

Vierailija
44/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Opettele kehumaan itseäsi ja ajattelemaan itsestäsi positiivisesti.

Vierailija
45/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäisekseni kaunis, ei harmita

Vierailija
46/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa tekee. Varsinkin kun varattuna miehenä(kyllä, niin uskomatonta kuin se onkin, luitte oikein) koen sitä ilmiötä että naiset katsovat, kiusaavat varmaan tahallaan pienissä kesävaatteissaan.

Vierailija
47/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole täällä miellyttämässä kenenkään silmää. Tykkää tai ole tykkäämättä. Itsekin pidän ulkonäöstäni joinain päivinä, ja toisina taas en. 

Nuoret ovat kauniita, me vähän vanhemmatkin olimme kauniita nuorena, ja itse ainakin olen omasta mielestäni vieläkin. Vain eri tavalla kaunis kuin nuorena. 

Ne, joilla on vähänkään elämänkokemusta tietävät, että ulkonäkö on viimeinen asia jota miettii silloin, kun tärkeämmät asiat romahtavat ympäriltä. Nauti elämästä niin kauan kuin voit, äläkä vertaile itseäsi muihin. Jokainen on vuorollaan nuori. Ja vanha, jos saa elää. 

Vierailija
48/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tyylikäs ja hienostunut hopeakettu kokovalkoisissani ja olen tottunut kauniiden naisten läsnäoloon vierelläni, joten en ymmärrä kysymystä???

Hopeakettu... Apua naurattaa. Kuvia tai en usko. 

Vierailija
49/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele muita enkä vertaile itseäni muihin. 

Vierailija
50/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläytymisesi huutaa, että olet epävarma ja haluat huomiota. Että olet jotain vailla. Vrt tavallisen itsevarma jonka ei tarvi pälyillä, vaan on jotenkin omavarainen. Se kiinnostaa. Itsevarmuuden puute vetää vain hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
51/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää saada itselleen hyvä olo, niin ei ole sitten kateellinen muille. Eli panosta itseesi (kuntoilu jne.) niin olosi kohenee, etkä ole enää katkera muille kun olosi on hyvä.

Se tässä just eniten harmittaakin, että kaikesta yrityksestä huolimatta onnistun olemaan ihan kauhean näköinen. Olen epäonnistunut jopa hoikkuudessa olemalla rumalla tavalla hoikka. Jos en edes yrittäisi niin tuskin haittaisi epäonnistua.

Ap

Ap ymmärrän mitä ajat takaa, ja olen kokenut saman. Ei siinä mun mielestä ole kyse kateudesta/katkeruudesta niitä muita kohtaan. Tulee vaan se omasta itsestä fiilis, että miksi edes yritin, kun ei se kuitenkaan riitä mihinkään. Parempi vaan ns. hillua tunikassa.

Hyvä, että joku ymmärsi! Ja tosiaan tuntuu helpommalta mennä laittautumattomana jossain talvitakissa.

Ap

Vierailija
52/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ihan noin huono itsetunto ole 😳

Vierailija
53/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos ei laittaudu, antaa kuvan ettei kiinnosta ulkonäkö. Jos laittautuu ja on silti ruma, tuntuu että hävisi jonkun pelin. Olen valinnut keskitien, laittaudun ihan kevyesti ja luonnollisen näköisesti. Näyttää pikkuisen paremmalle kuin aivan laittautumaton, mutta ulkonäkö ei kuitenkaan paljoa kiinnosta. Olen kuitenkin alkanut pitämään siitä miltä näytän kevyesti laitettuna. 

Vierailija
54/96 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos ei laittaudu, antaa kuvan ettei kiinnosta ulkonäkö. Jos laittautuu ja on silti ruma, tuntuu että hävisi jonkun pelin. Olen valinnut keskitien, laittaudun ihan kevyesti ja luonnollisen näköisesti. Näyttää pikkuisen paremmalle kuin aivan laittautumaton, mutta ulkonäkö ei kuitenkaan paljoa kiinnosta. Olen kuitenkin alkanut pitämään siitä miltä näytän kevyesti laitettuna. 

Hei tää tyyli kuulostaakin hyvältä ja toimivalta!

Vierailija
55/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se oli jo nuorena, sittemmin en välitä pätkääkään. En olisi kukaan muu kuin minä. 

Ohjaa energiasi tärkeämpiin asioihin kuin alati rapistuvaan ulkonäköön. Niin ne nuoretkin rupsahtaa. Sisin on kuitenkin tärkein. 

Vierailija
56/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi keino on alkaa elämään itsenäistä elämää, jossa ei kiinnitä mitään huomiota muihin ihmisiin. Ainakaan ulkonäköön. Pysyy poissa sosiaalisista kuvioista, elää enimmäkseen yksin, ja jättää ihmiset ja heidän ihmissuhdekuvionsa lopullisesti taakseen.

Tämähän se. Muutama tärkeä läheinen riittää elämässä ja paras on suunnata arvokas energiansa oikeasti tärkeisiin asioihin.

Elämä on lyhyt, käyttäkää se viisaasti. 

Vierailija
57/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan leuan rintaan jos joku vilkaiseekin, ettei kukaan kuvittele että luulisin itsestäni jotain.

Vierailija
58/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin paljon muuta sisältöä elämässä, että onneksi en ehdi tällaisia stressaamaan. Kolmekymppisenä äitinä en todellakaan tunne tarvetta vertailla itseäni parikymppisiin tyttöihin, joilla on kaikki maailman aika olemassa pelkkään itsensä puunaamiseen. Olin itse aikoinaan samanlainen, ja silloin kaunis ja upea, vaikkakin tosiasiassa aina epävarma itsestäni. Nykyisin en laittaudu, mutta pidän perusasiat kunnossa. Terveys, hoikkuus, hyvä iho ja kauniit hiukset riittävät siihen että tunnen oloni ulkoisesti itsevarmaksi. Tärkeintä elämässä on kuitenkin perhe, terveys ja henkinen tasapaino.

Vierailija
59/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 60v nainen. Ihan tavalisen näköinen, ei kauneusleikkauksia (eikä tule). Silti en millään lailla kadehdi tms. kauniita nuoria naisia. Leikellyt turbohuulet eivät kauniita tosin edes ole, mutta ne luonnonkauniitkaan eivät kateutta herätä. Mulla on niin vahva itsetunto, että pärjään erinomaisesti tässä maailmassa. Mulla itsetunto tulee mun hyvästä koulutuksesta ja melko älykäskin olen. En siis ole millään lailla koskaan ollut ulkonäkökeskeinen, kuin tässä nykyisessä kardashian-teko-maailmassa valitettavan moni nuori nainen on. 

Vierailija
60/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

53/59 on hyvin oikeassa ja noudatan pyylevänä 54 v tuota itsekin. Laittautua vähän. Kulmakarvat muotoilee kosmetologi muutaman kerran vuodessa,muulloin kestovärjään ne itse. Huiskaus meikkipuuteria siveltimellä aamuisin. Oikean väriset huivit ja paidat,.Juu värianalyysi kannattaa todella.

Hiuksissa,vaaleita raitoja. Ja permanentinkin otan kerta vuoteen: ohut liru tukka toimii paremmin niin. Kynsissä kirkas clear lakka, ei näytä epäsiistiltä lohkeilleena, mutta kynnet on siistimmät sillä kuin ilman. Tälläsiä pikkujuttuja ettei töissä ja ihmisten ilmoilla näyttäisi tunkion alta tonkaistulta vaikken kaunis olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme