Miten kestätte olla, kun muut naiset on niin kauniita?
Laittauduin ennen kaupungille lähtemistä ja ajattelin olevani ihan hyvännäköinen. Heti kun pääsin ihmisten ilmoille, niin joka paikka oli täynnä kauniita nuoria naisia ja näytinkin ihan hirveältä suttuiselta rievulta. Typerät vaatteet, kauheat hiukset, rasvainen ja kalpea naama, olemattomat rinnat ja muutenkin huono kroppa. Lähdin liikkeelle iloisella mielellä ja tulin takaisin aiemmin kuin pitikään, kun oli niin paska fiilis.
Kommentit (96)
Olen biseksuaali nainen, joten naiskauneus ei yleensä minua pahemmin haittaa.
Usein käy kyllä niin, että kotona sitä tuntee olevansa ihan kivan näköinen, mutta kun kaupan kirkkaissa valoissa katsoo peiliin niin onkin ihan rähjäisen näköinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni ja siro nainen mutta reisissä on löllyvää samoin kuin alleissa. Pukeudun niin että ne peittyvät.
Se on petos. Et saa piilotella löllyviäsi.
🙄
Harlekiini-prinssin paskat novellit.
Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava.
V*tuttaa nuorten naisten litteät vatsat kun napapaidat taas muotia!
Vierailija kirjoitti:
Vain incelin mielestä ulkoinen kauneus määrittää ihmisarvon.
Vain incel kuvittelee, että on vain yhdenlainen käsitys kauneudesta.
Vain incel luulee, että nainen piittaa runkkarien huomiosta.
Ihan hyvinhän AP pääsi ihon alle kommenteista päätellen.
Kauniit naiset kiukuttavat 🤭
En ajattele ulkonäköäni niin paljon.
Saat lohtua tästä faktasta: Kaikki naiset on rumia.
Vain eläimet on kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Harlekiini-prinssin paskat novellit.
Mikä keleen harlekiini? Ei täällä taida olla ketään 30-luvulla syntynyttä, joka edes tietäisi, mikä on harlekiini.
Myönnän, että joskus tunnen kateutta, kun näen jonkun, jolla on upeat hiukset tai täydellinen tiimalasivartalo. Tärkeintä on hyväksyä tunne ja jatkaa eteenpäin.
Yksi keino on alkaa elämään itsenäistä elämää, jossa ei kiinnitä mitään huomiota muihin ihmisiin. Ainakaan ulkonäköön. Pysyy poissa sosiaalisista kuvioista, elää enimmäkseen yksin, ja jättää ihmiset ja heidän ihmissuhdekuvionsa lopullisesti taakseen.
Olen tietysti itse niiiiiiiiiiiin kaunis ja iso bosainen et en välitä.
Pitää saada itselleen hyvä olo, niin ei ole sitten kateellinen muille. Eli panosta itseesi (kuntoilu jne.) niin olosi kohenee, etkä ole enää katkera muille kun olosi on hyvä.
Naiset meikkaavat vain koska ne ovat rumia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset meikkaavat vain koska ne ovat rumia.
Miksi rumat miehet eivät ota samaa kikkaa käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kuvaili itseään yksinäinen mies joka ei ole nähnyt vittua sitten äitinsä karvaläpästä ulostullessaan!
Niin nainen on ihmiskunnan synnyttäjä.
Tämä. Jokainen nainen voi naiseksi synnyttyään ihan vaan sisäisesti ja hiljaisesti olla ylpeä ja tyytyväinen. Luonto antoi meille enemmän. Miesten väheksynnästä, vallankäytöstä, rajoittamisesta huolimatta olevan. Mielipiteistä, asenteista, tms. riippumattomia.
Naiset XX ja miehet XY. Saaneet osan siitä, mitä meillä on. Jokaikisessä solussa. Miehillä on vain 50-60 geeniä, kun naisilla on 800-900. Emäspareja 59 milj., kun naisilla 155.
Biologisesta näkökulmasta patriarkaalinen höpöhöpö siitä, etä nainen on muodostunut miehestä, on vain vallankäyttösyistä luotu tarina. Jokainen poika, ja jokainen mies, on muodostunut vain äitinsä mahdollistamana. On tehty kokeita (mielestäni epäeettisiä), että hiiret on "saatu alulle" pelkillä siittiöillä. Elinkelpoisuus 0. Ja olen skeptinen, että on päästy edes kahta solua pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Pitää saada itselleen hyvä olo, niin ei ole sitten kateellinen muille. Eli panosta itseesi (kuntoilu jne.) niin olosi kohenee, etkä ole enää katkera muille kun olosi on hyvä.
Se tässä just eniten harmittaakin, että kaikesta yrityksestä huolimatta onnistun olemaan ihan kauhean näköinen. Olen epäonnistunut jopa hoikkuudessa olemalla rumalla tavalla hoikka. Jos en edes yrittäisi niin tuskin haittaisi epäonnistua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muiden naisten kauneus minun olemiseeni vaikuttaisi?
Tekee olon mitättömäksi. Vähän kuin olisit leiponut vaikka kakun, joka on mielestäsi hieno ja joku tuo siihen viereen aivan uskomattoman upean luomuksen eikä sun kakkusi näytä enää yhtään miltään. Sitten vaan häivyt kakkuinesi takavasemmalle eikä kukaan muista enää, että olet edes olemassa.
Ap
Jos jatketaan tuolla kakkuesimerkillä, niin oikeasti ihmiset katsoisivat että "jes! kaksi kakkua!"
Miten sä ap kestät olla lyhyempi, lihavampi ja rumempi kuin muut miehet?
Mies, jota kukaan nainen ei halua.