Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte olla, kun muut naiset on niin kauniita?

Vierailija
19.07.2025 |

Laittauduin ennen kaupungille lähtemistä ja ajattelin olevani ihan hyvännäköinen. Heti kun pääsin ihmisten ilmoille, niin joka paikka oli täynnä kauniita nuoria naisia ja näytinkin ihan hirveältä suttuiselta rievulta. Typerät vaatteet, kauheat hiukset, rasvainen ja kalpea naama, olemattomat rinnat ja muutenkin huono kroppa. Lähdin liikkeelle iloisella mielellä ja tulin takaisin aiemmin kuin pitikään, kun oli niin paska fiilis.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaunis. 

En kadehdi muilta mitään muuta kuin hyvää rakastavaa parisuhdetta.

Siinä onkin aihetta kerrakseen.

Vierailija
62/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul tuli kans paha olo Treen keskustassa. On niin pilvin pimein uskomattoman hyvän näköisiä naisia. Mä kun pidän itteni kauniina mut näytin ihan perunalta. Vartalo kun on kalpea säkki.... urheilen ja syön terveellisesti 

en käsitä miten ihmiset ovat niin täydellisen näköisiä, ruskea iho, silee iho. Nää viel syö mäkkärissä.

Ne geenit...

Vierailija
64/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muiden naisten kauneus minun olemiseeni vaikuttaisi?

Tekee olon mitättömäksi. Vähän kuin olisit leiponut vaikka kakun, joka on mielestäsi hieno ja joku tuo siihen viereen aivan uskomattoman upean luomuksen eikä sun kakkusi näytä enää yhtään miltään. Sitten vaan häivyt kakkuinesi takavasemmalle eikä kukaan muista enää, että olet edes olemassa.

Ap

Jos jatketaan tuolla kakkuesimerkillä, niin oikeasti ihmiset katsoisivat että "jes! kaksi kakkua!"

Joku saattaisi tosin ajatella, että se toinen kakku on niin hieno, ettei sitä raaski edes leikata ja syödä. Eikö?

Ap

Lopulta sekin kaunis kakku alkaisi vain mädäntyä. Kauneus on joka tapauksessa katoavaista, eli kannattaa pidemmällä tähtäimellä panostaa johonkin ihan muuhun kuin ulkonäköön.

Vierailija
65/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on nätti omalla tavallaan, ihan turhaa pohtia tollasia. Nyt on kesä, nautitaan siitä 🌻🍓

Vierailija
66/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän olla kun olen myös kaunis nainen ja huolehdin itsestäni N38

Vierailija
67/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset voi kyllä olla hyvän näköisiä, mutta suurin osa ei ole yhtään naisellisia.

Vierailija
68/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kauneuden kätkee koppavuus, ei siis mitään syytä kadehtia.

Vierailija
69/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen vilpittömästi kauniita naisia. Mutta ikä tekee kaikille tehtävänsä. Esimerkiksi entinen Miss Universum Anne Pohtamo on nykyisin melko tavallisen oloinen. Arvostan, ettei ole lähtenyt "kauneusleikkaus"-linjalle. 

Joo, on levähtänyt sivusuunnassa

Vierailija
70/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus itsessään on huono juttu, ei kannata koskaan.

Vierailija
71/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen vilpittömästi kauniita naisia. Mutta ikä tekee kaikille tehtävänsä. Esimerkiksi entinen Miss Universum Anne Pohtamo on nykyisin melko tavallisen oloinen. Arvostan, ettei ole lähtenyt "kauneusleikkaus"-linjalle. 

Kaunis nainen edelleen seitsemänkymppiseksi. 

Vierailija
72/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 60v nainen. Ihan tavalisen näköinen, ei kauneusleikkauksia (eikä tule). Silti en millään lailla kadehdi tms. kauniita nuoria naisia. Leikellyt turbohuulet eivät kauniita tosin edes ole, mutta ne luonnonkauniitkaan eivät kateutta herätä. Mulla on niin vahva itsetunto, että pärjään erinomaisesti tässä maailmassa. Mulla itsetunto tulee mun hyvästä koulutuksesta ja melko älykäskin olen. En siis ole millään lailla koskaan ollut ulkonäkökeskeinen, kuin tässä nykyisessä kardashian-teko-maailmassa valitettavan moni nuori nainen on. 

Ei niitä " turbohuulia"  leikkelemällä tehdä 😁

Minulle on tehty hienovaraisia toimenpiteitä ja kaunis olen edelleen

Vierailija
73/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin paljon uskomattoman hyvänäköisiä naisia nykyään? Mä ja mun kaveri näytetään ihan naapurin tytöiltä vaikka kuinka laittautuisi. Meil on normaalit kehot verrattuna näihin mannekiineihin.

Mä välillä bussissa tujoitan näitä nuoria naisia ja on aivan käsittämätöntä ettei näy yhtäkään selluliitti kuoppaa ja iho kuin Hollywood tähdellä.

Miten ne sen tekee?? Ite on tosi taitava laittautuu mut ihoni on aivan järkyttävän näköinen, selluliittia ja punaisia pilkkuja koko keho täynnä.

Vierailija
74/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestän olla kun olen myös kaunis nainen ja huolehdin itsestäni N38

On moni muukin, eivät leuhki.

Vierailija
75/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan taviksia me kaikki ollaan tai ainakin 30 vuoden päästä.  t. muka kaunis nainen

Vierailija
76/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 60v nainen. Ihan tavalisen näköinen, ei kauneusleikkauksia (eikä tule). Silti en millään lailla kadehdi tms. kauniita nuoria naisia. Leikellyt turbohuulet eivät kauniita tosin edes ole, mutta ne luonnonkauniitkaan eivät kateutta herätä. Mulla on niin vahva itsetunto, että pärjään erinomaisesti tässä maailmassa. Mulla itsetunto tulee mun hyvästä koulutuksesta ja melko älykäskin olen. En siis ole millään lailla koskaan ollut ulkonäkökeskeinen, kuin tässä nykyisessä kardashian-teko-maailmassa valitettavan moni nuori nainen on. 

Ei niitä " turbohuulia"  leikkelemällä tehdä 😁

Minulle on tehty hienovaraisia toimenpiteitä ja kaunis olen edelleen

Mulle ei mitään ja hyvännäköinen edelleen. Liki 6kymppinen oon.

Vierailija
77/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse olen nätti kasvoista mutta en osaakaan pukeutua ja katson sillai ihaillen aina tyylikkäitä naisia: ITSE olen sellainen hiton seinäruusu ja vaateshoppailu ahdistaa. Pukeudun mustaan / harmaaseen. varmasti tylsä mutta turvallinen valinta.

Vierailija
78/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en edes oikein tunne olevani samaa lajia kuin he. Mutta siihenkin tottuu.

Vierailija
79/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos ei laittaudu, antaa kuvan ettei kiinnosta ulkonäkö. Jos laittautuu ja on silti ruma, tuntuu että hävisi jonkun pelin. Olen valinnut keskitien, laittaudun ihan kevyesti ja luonnollisen näköisesti. Näyttää pikkuisen paremmalle kuin aivan laittautumaton, mutta ulkonäkö ei kuitenkaan paljoa kiinnosta. Olen kuitenkin alkanut pitämään siitä miltä näytän kevyesti laitettuna. 

Tämä on kuin ranskalaisten naisten tyyli. Itsevarmuus on myös aina viehättävää.

Vierailija
80/96 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ihan noin huono itsetunto ole 😳

Eihän tuo ole huonoa itsetuntoa vaan pikemminkin hyvää realismia. Ei rikkaruoho ruusuksi muutu vain kuvittelemalla olevansa ruusu, ja se on fakta.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän