Stringibikinit uimarannalla (tai uimahallissa)
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011366672.html
Jokainen pukeutukoon kuten tuntee hyväksi. Yleisellä uimarannalla ei saa alasti kuitenkaan olla, koska nudistirannat ovat erikseen.
Minun rehellinen mielipiteeni? En tuntisi oloani hyväksi yleisellä paikalla stringeissä. Koska en hakua antaa kehostani ja seksuaalisuudestani kellekään satunnaiselle paikalla olevalle heteromiehelle yhtään enempää mitä jo tavallisista bikineistä tai uimapuvusta saa. Koska jos menen rannalle, menen viettämään mukavaa aikaa ja rentoutumaan, en herättämään seksuaalisia tunteita satunnaisissa paikalla olevissa heteromiehissä.
Suurin osa naisista tietää sen tunteen, kun on saanut ei-toivottua seksuaalista huomiota - se limainen, "violated" tunne. En halua kokea sitä, jos olen vain viattomasti uimassa tai rannalla aikaa viettämässä.
En halua tuomita tai halveksua stringibikineitä käyttäviä- kunhan vaan ilmaisen oman näkökantani.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Sinä nimenomaan peräät selitystä, jossa sinulle myönnettäisiin että kaikki naiset ovat miesten huomion perään 24/7 ja ainoa motiivi on seksikkyys, joka taas tekee seksikkäistä naisista sinusta lort*oja, joten voit halveksua heitä ja tuntea jonkinlaista kuvitteellista paremmuutta.
Rauhoitu, hyvä ihminen.
Kirjoitin, että lopettakaa selittely. Ei tuossa perätä (tirsk) yhtään mitään.
Ajattelen niitä nähdessäni, että kyseessä on kaksi eri naiskategoriaa.
Toinen on itsensäpaljastelijatyyppi, joka haluaa, että häntä katsotaan ja saa siitä kicksejä. Se tuntuu seksuaaliselta häirinnältä.
Toinen on nuori sinisilmäinen nainen, joka ajattelee, että se nyt vaan on muotia ja on nähnyt vastaavia julkkiksilla somessa ja olettaa, että näin kuuluu pukeutua. Sellaiset tytöt kiusaantuvat tuijottavien kuolaavien setämiesten huomiosta ja kärsivät siitä. Näitä nuoria katson sympatialla ja säälienkin, heillä on vielä kasvu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkyyttä on verhoaminen, ei itsensäpaljastelu niin että muut joutuvat kärsimään. Pitäisikö soittaa poliisit paikalle kun seuraavaksi joku paljastelee itseään? Niin oksettavan näköistä ja onhan se seksuaalista häirintää.
Juurikin näin! Tämän kirjoittaja on vihdoinkin ymmärtänyt mistä lähi-idän kulttuurissa oikeasti on kyse.
Oletteko huomanneet; Jo tosi nuorilla, jopa ala- asteikäisillä tytöillä näkyy todella pieniä, lyhyitä "vaatteita"?
Näyttävät joskus pelkältä pieneltä kangaspalalta, hädin tuskin siis vaatteilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt ja ruma mies, joten olen ulkona pelistä. Mutta jos olisin komea ja lihaksikas, niin kyllä haluaisin komeuttani hieman esitellä ja nauttia naisten himoitsevista katseista ja miesten kateellisista tai tsemppaavista katseista. Ymmärrän hyvin, että monet naiset haluavat nauttia seksuaalisuudestaan. Ja ymmärrän senkin, että monet eivät halua.
Itse olen hakenut huomiota pääosin taloudellisilla avuilla. En paljon, eikä se ehkä edes näy muiden silmiin, mutta tuleehan siitä omalla tavallaan kihelmöivä tunne, kun juhlissa muilla on sämpylä-Eccot ja itsellä käsintehdyt Oxfordit. Jotain samaa, joskin paljon voimakkaampaa, lienee string-bikineiden käyttämisessä.
Eli paikkaat huonoa itsetuntoasi tuolla tavalla. Ja olet siitä rehellinen sekä itsellesi että muille. Ottakaapa tästä mallia, naruperät.
Pojille on jo hyvissä ajoin opetettu, että munat ja perse pitää peittää ja moni nuorista uskalla mennä edes speedoissa rannalle, joten menevät mieluummin capreissa.
Vierailija kirjoitti:
Katse on energiaa. Huonolla itsetunnolla varustetut tytöt saa energiaa siitä kun tuntemattomat miehet katsoo heitä. Se nostaa heidän itsetuntoaan. Tosin vaikutus ei ole kestävä.
Ehkä, mutta sitten nämä samat " energiaa" saavat samaan aikaan syyttävät seksuaalisesta häirinnästä.
Valitettavaa, että seksuaalisuudesta ei osata Suomessa nauttia luontevasti. Asuin Etelä-Amerikassa tovin, ja siellä pieni pilke on silmäkulmassa jatkuvasti, eikä paljaan pinnan näkyminen kauhista ketään. Täällä varsinkin naisilla tilanne on erikoisesti se, että arkipäivän seksuaalisuus on piilossa ja paheksuttuakin, mutta irtoseksissä ollaan maailman huippua.
Minua ei haittaa ne aikuisilla, jos oma mies vilkuilee niin ei voi mitään.
Eri asia kun ihan vasta yleisellä uimarannalla oli isä esiteini-ikäisten tytärtensä kanssa, tytöillä pakarat vilkkui. Seurasin sivusta, kun ällöttävästi äijät katseli. Miehet tuossa väärin tekivät, mutta silti, eikö mitään suojeluvaistoa vanhemmilla?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen niitä nähdessäni, että kyseessä on kaksi eri naiskategoriaa.
Toinen on itsensäpaljastelijatyyppi, joka haluaa, että häntä katsotaan ja saa siitä kicksejä. Se tuntuu seksuaaliselta häirinnältä.
Toinen on nuori sinisilmäinen nainen, joka ajattelee, että se nyt vaan on muotia ja on nähnyt vastaavia julkkiksilla somessa ja olettaa, että näin kuuluu pukeutua. Sellaiset tytöt kiusaantuvat tuijottavien kuolaavien setämiesten huomiosta ja kärsivät siitä. Näitä nuoria katson sympatialla ja säälienkin, heillä on vielä kasvu kesken.
H*ora/madonna-myytti näyttää olevan voimissaan. Mitä jos ajateltaisiin, että ne on vaan tavallisia naisia rannalla. Kuten miehet uimasortseissaan ja pikkuspeedoissaan, jotkut stringeissä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet; Jo tosi nuorilla, jopa ala- asteikäisillä tytöillä näkyy todella pieniä, lyhyitä "vaatteita"?
Näyttävät joskus pelkältä pieneltä kangaspalalta, hädin tuskin siis vaatteilta.
Tää on oikeesti ihan hiton surullista, mutta minkäs teet kun äiti on samanlainen
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt ja ruma mies, joten olen ulkona pelistä. Mutta jos olisin komea ja lihaksikas, niin kyllä haluaisin komeuttani hieman esitellä ja nauttia naisten himoitsevista katseista ja miesten kateellisista tai tsemppaavista katseista. Ymmärrän hyvin, että monet naiset haluavat nauttia seksuaalisuudestaan. Ja ymmärrän senkin, että monet eivät halua.
Itse olen hakenut huomiota pääosin taloudellisilla avuilla. En paljon, eikä se ehkä edes näy muiden silmiin, mutta tuleehan siitä omalla tavallaan kihelmöivä tunne, kun juhlissa muilla on sämpylä-Eccot ja itsellä käsintehdyt Oxfordit. Jotain samaa, joskin paljon voimakkaampaa, lienee string-bikineiden käyttämisessä.
Et varmasti haluaisi, että äitisi ja mummisi ikäiset siiderivalaat tuijottaisivat sinua himoiten ja koskettaisivat 'vahingossa' ohi kulkiessaan.
Yleisenä huomiona: Ottaen huomioon, että pyllystä tulee ulos vastenmielisiä asioita (pieru ja paska), niin on tavallaan erikoista. että ainakin hyvämuotoinen naisen pylly on kiihottavimpia asioita maailmassa. Eikä kyse ole siitä, että pitäisi välttämättä anaaliseksistä, mutta siinä takaapäin naidessa se ryppyreikä on edessä yhtäkaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikkyyttä on verhoaminen, ei itsensäpaljastelu niin että muut joutuvat kärsimään. Pitäisikö soittaa poliisit paikalle kun seuraavaksi joku paljastelee itseään? Niin oksettavan näköistä ja onhan se seksuaalista häirintää.
Juurikin näin! Tämän kirjoittaja on vihdoinkin ymmärtänyt mistä lähi-idän kulttuurissa oikeasti on kyse.
Lähi-idän kulttuurissa me kristittyjen maiden ihmiset eletään.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavaa, että seksuaalisuudesta ei osata Suomessa nauttia luontevasti. Asuin Etelä-Amerikassa tovin, ja siellä pieni pilke on silmäkulmassa jatkuvasti, eikä paljaan pinnan näkyminen kauhista ketään. Täällä varsinkin naisilla tilanne on erikoisesti se, että arkipäivän seksuaalisuus on piilossa ja paheksuttuakin, mutta irtoseksissä ollaan maailman huippua.
Näinpä, suomalaisilla nykynaisilla on satoja, jopa tuhansia seksikumppaneita. Jos kunnollista naista haluaa niin kannattaa suunnata katse ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli paikkaat huonoa itsetuntoasi tuolla tavalla. Ja olet siitä rehellinen sekä itsellesi että muille. Ottakaapa tästä mallia, naruperät.
Sanoisin, että ihmisyyteen kuuluu erottamattomana osana hyväksynnän ja huomion hakeminen. Jostain syystä vaan on niin, että kun mies on bodannut koko talven ja menee rannalle pyörimään, niin itsetunto koetaan hyväksi ja mies on voittaja. Ja kun nainen tekee saman ja valitsee kaupasta mielestään seksikkäät vaatteet, niin se onkin huonoa itsetuntoa. Vaikka tarve on pohjimmiltaan sama ja molemmat tavat lopulta harmitonta leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla niin, että joistain ihmisistä seksikästä ja paljas pinta ja joistain peitetty? Jälkimmäiset taitavat kuitenkin olla vähemmistössä.
Paljas pinta ei ole suurimman osan mukaan seksikästä, vaan verhoiltu. Asia on juuri päin vastoin. Pienemmälle osalla paljastelu on seksiskästä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa ne aikuisilla, jos oma mies vilkuilee niin ei voi mitään.
Eri asia kun ihan vasta yleisellä uimarannalla oli isä esiteini-ikäisten tytärtensä kanssa, tytöillä pakarat vilkkui. Seurasin sivusta, kun ällöttävästi äijät katseli. Miehet tuossa väärin tekivät, mutta silti, eikö mitään suojeluvaistoa vanhemmilla?
Ehkä ne äijät katseli kuinka ällöttävän näköistä tuollainen on. Kyllä mies voi katsoa lasta muutenkin kuin seksuaalisesti.
Varmaan olisivat tuijottaneet jos tytöllä olisi ollut mahtavat huulitäytteet samalla tavalla.
Itse ajattelen että näillä itsensäpaljastelijoilla on huono itsetunto ja tarvitsevat huomiota sitä pönkittääkseen. Ovat kyllä usein muutenkin todella white trash.
Muuten ok mutta hauskoja tilalla pitäisi olla tyhmiä.