Stringibikinit uimarannalla (tai uimahallissa)
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011366672.html
Jokainen pukeutukoon kuten tuntee hyväksi. Yleisellä uimarannalla ei saa alasti kuitenkaan olla, koska nudistirannat ovat erikseen.
Minun rehellinen mielipiteeni? En tuntisi oloani hyväksi yleisellä paikalla stringeissä. Koska en hakua antaa kehostani ja seksuaalisuudestani kellekään satunnaiselle paikalla olevalle heteromiehelle yhtään enempää mitä jo tavallisista bikineistä tai uimapuvusta saa. Koska jos menen rannalle, menen viettämään mukavaa aikaa ja rentoutumaan, en herättämään seksuaalisia tunteita satunnaisissa paikalla olevissa heteromiehissä.
Suurin osa naisista tietää sen tunteen, kun on saanut ei-toivottua seksuaalista huomiota - se limainen, "violated" tunne. En halua kokea sitä, jos olen vain viattomasti uimassa tai rannalla aikaa viettämässä.
En halua tuomita tai halveksua stringibikineitä käyttäviä- kunhan vaan ilmaisen oman näkökantani.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa stringeistä ahdistuvista on mielenterveysongelmaisia, ahdasmielisiä tai yksinkertaisesti kateellisia naisia. Normaali ihminen ei häiriinny toisen ihmisen uima-asuvalinnoista.
Ei vaan ärsyttää se että ei myönnetä että käytetään niitä koska halutaan tuoda esiin seksikkyyttä ja tehdä vaikutus miehiin :D sitä selitellään jollain mukavuudella ja rusketusrajoilla. Se siinä haittaa että ei myönnetä tätä, tajuatko.
Tajuatko itse ettei kukaan ole velvollinen selittelemään sulle yhtään mitään ja että eri ihmisillä voi olla erilaisia syitä valinnoilleen?
No lopettakaa sitten se rusketusrajoista selittely.
Kenenkään ei tarvitse selitellä sinulle pukeutumistaan millään tavalla. Miksi edes kuvittelet että pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Näihin pukeutujat tietävät, että huomio on maksimoitu, kun näissä keikistelevät.
Kyllä. Itse en mitenkään voi ymmärtää että jotkut naiset puhuu voimmaantumisesta samassa yhteydessä kun on itsensä paljastelu lähes kiikunkaakun lain rajoissa.🤔🤔.
Vierailija kirjoitti:
"Et sinäkään MYÖNNÄ, että stringipeput ärsyttää, koska saavat miesten huomion. Se mahdollinen omakin miehesi voi niitä katsella ja se jo raivostuttaa."
Miksi minua ärsyttäisi kun olen kauniiksi kehuttu 28v nainen joka voisi itsekin mennä tuolla stringinaru perseessä rannoilla? :D en tee niin ja aloituksessani hyvin sen selitin. Minua ei kiinnosta sen lähiö-Penan seksuaalinen huomio.
Lähes kukaan nainen ei pysty/halua myöntää että tekee jotain miesten takia. Oli se sitten meikkaus tai pukeutuminen. Miehethän tekee lähes kaiken naisen(pillun) takia.
Näkyykö huulilerpakkeet? Stringit on kutsu koskettamaan, väittivät akat mitä huvittaa.
Ymmärrätkö ap että terveydenhuolto on oikea osoite hakea apua mielenterveysongelmiisi?
Tuo ei nimittäin ole normaalia että kokee ongelmaksi sen ettei toiset jopa tuntemattomatkin myönna sulle jotain mitä olet itse oman pääsi sisällä kehitellyt?
Vaikka joku pukeutuu tietyllä tavalla huomiota saadakseen myöntämättä sitä kuitenkaan sinulle, sen ei pitäisi olla sun ongelma eikä välttis ongelma ylipäätään.
Minusta jokainen voi käyttää sellaisia asuja rannalla kuin tykkää. En provosoidu saati kiihotu rannalla muiden asuista, vaikka mies olenkin (varmaan koska parisuhteessa saan seksiä ihan riittävästi)
Yhtä asiaa en kuitenkaan ymmärrä - eli jos tarkoituksena on pukeutua mahdollisimman huomiota herättävästi tai paljastavasti, miksi sitten valitetaan jos saa katseita ja huomiota?
Sama kun valittaisi siitä kun vesi on märkää.
Noh, ei ole ensimmäinen kerta kun kohautan olkiani naisten logiikalle
Joillekin ei riitä edes se, että rillutaan rannoilla puolipaljaana.
Näin just yks päivä kaupungilla naisen, jolla oli pelkät narut yläosana.
Jotkut shortsit oli sentään jalassa, nekin tietysti aikamoisen lyhyet ja pinkeät...
Mitenkäs nämä urheilukilpailujen naisten pikkuhousut, jotka usein liukuvat sinne pakaroiden väliin niin, että persposket tulevat esiin. Nykyisin on mahdollisuus käyttää sellaisiakin malleja, jotka pysyvät paikoillaan tai on hiukan lahjetta, mutta ilmeisesti jotkut urheilijatkin haluavat esitellä kauniita pakaroitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa stringeistä ahdistuvista on mielenterveysongelmaisia, ahdasmielisiä tai yksinkertaisesti kateellisia naisia. Normaali ihminen ei häiriinny toisen ihmisen uima-asuvalinnoista.
Ei vaan ärsyttää se että ei myönnetä että käytetään niitä koska halutaan tuoda esiin seksikkyyttä ja tehdä vaikutus miehiin :D sitä selitellään jollain mukavuudella ja rusketusrajoilla. Se siinä haittaa että ei myönnetä tätä, tajuatko.
Tajuatko itse ettei kukaan ole velvollinen selittelemään sulle yhtään mitään ja että eri ihmisillä voi olla erilaisia syitä valinnoilleen?
No lopettakaa sitten se rusketusrajoista selittely.
Kenenkään ei tarvitse selitellä sinulle pukeutumistaan millään tavalla. Miksi edes kuvittelet että pitäisi?
Mähän juuri sanoin, että lopettakaa selittely. Miten onnistuitkin ymmärtämään asian täysin päin vastoin.
On muuten mielenkiintoista, miten peräaukkoa peittämään ei ole kehittynyt sosiaalisia sääntöjä! Hävyn alue pitää peittää, samoin rinnat tai tarkemmin ottaen nännit.
Ehkä ei ole aiemmin esiinnytty näin paljastavissa asuissa.
Naiset on hauskoja. Valittavat, että heitä esineellistetään ja kuitenkin suurinosa naisista esineellistää itsensä.
Uimarannoilla vain esteettinen haitta, onhan se ruman ja nolon näköistä kulkea perse paljaana mutta aivan sama mulle muuten kun otan aurinkoa ja luen kirjaa.
Tasokkaammissa kylpylöissä ei onneksi näitä white trash -naisia naru perseenvälissä juuri näe , jos näkyisi niin menisin sanomaan sen verran, että nolostuisi ja lähtisi pois. Ruotsissa on kylpylöitä, joihin perse paljaana ei ole asiaa, onkohan Suomessa? Näihin paikkoihin ei kyllä wt ihmisillä ole edes varaa, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinun ei tarvitse näyttää seksikkäältä. En ymmärrä miksi sinua haittaa jos joku haluaa näyttää seksikkäältä. Selitätkö?"
Ongelma on se että ei MYÖNNETÄ että halutaan näyttää seksikkäältä niille tuntemattomille rannalla oleville ihmisille :D vaan käytetään tekosyynä jotain mukavuutta ja rusketusrajoja.
Olisiko syy se, että itsekin tiedostavat että se olisi noloa koska se paljastaisi sen että ihmisellä on heikko omanarvontunto ja tarvitsee vahvistusta viehättävyydestään tuntemattomilta ihmisiltä
Onpa tämä sinulle tunteellinen juttu. Ehkä joku haluaa näyttää seksikkäältä ja hänellä on ihan hyvä omanarvontunto? Seksikkyydessä ei ole mitään pahaa. Sinuna miettisin, miksi jonkun seksikkyys menee sinulla noin ihon alle.
Et varmaan ymm
Noiden takia en itse käytä miehenä norsunkärsäuimahousuja tai boratuimapukua.
Seksikkäithän ne olisi päälläni mutta ajattelen myös muita...
Täällä haukutaan kritisoivia mielenterveyden ongelmista.
Asiahan on täysin päinvastoin, ongelmia on juurikin näillä paljastelijoilla.
Mikä ei silti tarkoita, että edes kaikki mielenterveysongelmaiset käyttäytyisi noin typerästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lopettakaa sitten se rusketusrajoista selittely.<
Sinä nimenomaan peräät selitystä, jossa sinulle myönnettäisiin että kaikki naiset ovat miesten huomion perään 24/7 ja ainoa motiivi on seksikkyys, joka taas tekee seksikkäistä naisista sinusta lort*oja, joten voit halveksua heitä ja tuntea jonkinlaista kuvitteellista paremmuutta.
Olen lyhyt ja ruma mies, joten olen ulkona pelistä. Mutta jos olisin komea ja lihaksikas, niin kyllä haluaisin komeuttani hieman esitellä ja nauttia naisten himoitsevista katseista ja miesten kateellisista tai tsemppaavista katseista. Ymmärrän hyvin, että monet naiset haluavat nauttia seksuaalisuudestaan. Ja ymmärrän senkin, että monet eivät halua.
Itse olen hakenut huomiota pääosin taloudellisilla avuilla. En paljon, eikä se ehkä edes näy muiden silmiin, mutta tuleehan siitä omalla tavallaan kihelmöivä tunne, kun juhlissa muilla on sämpylä-Eccot ja itsellä käsintehdyt Oxfordit. Jotain samaa, joskin paljon voimakkaampaa, lienee string-bikineiden käyttämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Uimarannoilla vain esteettinen haitta, onhan se ruman ja nolon näköistä kulkea perse paljaana mutta aivan sama mulle muuten kun otan aurinkoa ja luen kirjaa.
Tasokkaammissa kylpylöissä ei onneksi näitä white trash -naisia naru perseenvälissä juuri näe , jos näkyisi niin menisin sanomaan sen verran, että nolostuisi ja lähtisi pois. Ruotsissa on kylpylöitä, joihin perse paljaana ei ole asiaa, onkohan Suomessa? Näihin paikkoihin ei kyllä wt ihmisillä ole edes varaa, onneksi.
Ne kylpylöissä naru uimapukuna olevat naiset on 95% venäläisiä.
Katse on energiaa. Huonolla itsetunnolla varustetut tytöt saa energiaa siitä kun tuntemattomat miehet katsoo heitä. Se nostaa heidän itsetuntoaan. Tosin vaikutus ei ole kestävä.