Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stringibikinit uimarannalla (tai uimahallissa)

Vierailija
19.07.2025 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011366672.html

Jokainen pukeutukoon kuten tuntee hyväksi. Yleisellä uimarannalla ei saa alasti kuitenkaan olla, koska nudistirannat ovat erikseen.

Minun rehellinen mielipiteeni? En tuntisi oloani hyväksi yleisellä paikalla stringeissä. Koska en hakua antaa kehostani ja seksuaalisuudestani kellekään satunnaiselle paikalla olevalle heteromiehelle yhtään enempää mitä jo tavallisista bikineistä tai uimapuvusta saa. Koska jos menen rannalle, menen viettämään mukavaa aikaa ja rentoutumaan, en herättämään seksuaalisia tunteita satunnaisissa paikalla olevissa heteromiehissä.

Suurin osa naisista tietää sen tunteen, kun on saanut ei-toivottua seksuaalista huomiota - se limainen, "violated" tunne. En halua kokea sitä, jos olen vain viattomasti uimassa tai rannalla aikaa viettämässä.

En halua tuomita tai halveksua stringibikineitä käyttäviä- kunhan vaan ilmaisen oman näkökantani. 

Kommentit (435)

Vierailija
61/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät kovana kerään materiaalia omaan runkkupankkiini🤤

Vierailija
62/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en mää pystyis esittelemään persettäni julkisesti uimarannalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun semmoiset on päällä, niin se tarkoittaa että haluaa harrastaa seksiä kaikkien miesten kanssa jotka on näköetäisyydellä.

Vierailija
64/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuriikkiset stringit on paljon paremman näköiset kuin perusbikinit. Perusbikinit näyttää hyville vain jos ne on täytetty. Jos esimerkiksi etupuoli on kurtussa/montulla eikä häpykumpu pullota niin nehän on kuin värikkäät mummoalkkarit

Vierailija
65/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Vierailija
66/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia häiritsee vaan läskiperseitä. Kaikille muille se on ihan OK.

Vierailija
67/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tätä ongelmaa ei ole naturistirannoilla. Kenenkään ei tarvitse esitellä mitään ja alasti uiminen on aivan muuta kuin nihkeässä uimapuvussa kituuttaminen.

Vierailija
68/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne pirun seksikkäät

Oletko mies vai nainen? 

Itse en näe että mikään vaatekappale tekisi kenestäkään erityisen seksikästä. Ja juuri tuo - jos itse menen rannalle, niin menen sinne viettämään kivaa iltaa - en herättämään satunnaisissa, minulle tuntemattomissa miehissä seksihaluja.

Herää ne halut siitä huolimatta millainen alaosa rannalla on. Miehet himoaa naisia luonnostaan.

Kuten ekalla sivulla kommentoija sanoi että stringit on "pirun seksikkäät" niin on siinä eroa että pukeeko ne vai ihan tavallisen alaosan tai uimapuvun. 

Mitäs vikaa seksikkyydessäkään on?

Kuten sanoin, en halua antaa itsestäni jollekin satunnaiselle likaiselle runkkarille yhtään enempää kuin on tarpeen :) ja miksei sitten nuo myönnä että seksikkyyden takia käyttävät stringibikinejä?

-ap

Vierailija
69/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun semmoiset on päällä, niin se tarkoittaa että haluaa harrastaa seksiä kaikkien miesten kanssa jotka on näköetäisyydellä.

Jaa, no minulla oli eilen sellaiset päällä enkä nähnyt yhtään miestä, jonka kanssa olisin halunnut harrastaa seksiä. Pasqaisia persvakoja oli kyllä niilläkin näytillä.

Vierailija
70/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua weetee meininkiä. Useimmiten näilä naisilla on myös tatuointeja, irtoripset ja shokkivärjätyt hiukset. On kuule seksikkyys kaukana 

Vierailija
71/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan ,että näitä itsensäpaljastelijoita on, niin pervot keskittyvät heihin, eikä meihin muihin naisiin rannoilla.

Ahdistavinta ja inhottavaa on uimaan meno juuri siksi, kun vieraat oksettavat miehet tuijottavat päästä varpaisiin estottomasti, eikä ihan viitsisi vaatteet päälläkään uida.

Ei hyvin mene jos pidät miehiä oksettavina. Et varmaan ole rannalla edes käynyt 😅 Joku lihava mummo maalta.

Vierailija
72/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset haluavat vilautella ja sallittakoon se heille. Olin hiljattain ulkomailla ja eräässä turistikohteessa kuljimme jonossa korkeita portaita ylöspäin. Nostin katsetta niin huomasin että hieman ylempänä heilui nuoren naiset takapuoli erittäin lyhyeen mekkoon verhoutuneena. Hänellä ei näyttänyt olevan edes stringejä alla. En usko etteikö hän tiennyt mitä teki. Oli niin itsevarman oloinen. 

Jos jotkut miehet haluavat vilautella, sallitaanko se heille? Onko naispuolisen parafilia hyväksyttävämpää?

Vierailija
73/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? 

Itse en näe että mikään vaatekappale tekisi kenestäkään erityisen seksikästä. Ja juuri tuo - jos itse menen rannalle, niin menen sinne viettämään kivaa iltaa - en herättämään satunnaisissa, minulle tuntemattomissa miehissä seksihaluja.

Et taida ymmärtää ihmisistä yhtään mitään. Oletko aseksuaali? Jos olet, niin kokemuksesi elämästä on meille normaaleille ihmisille täysin käsittämätön.

En ole aseksuaali, olen heteronainen :D ja stringibikikit eivät tee kenestäkään automaattisesti seksikästä. Ihan niinkuin kauluspaita ja farkut eivät tee kenestäkään miehestä automaattisesti seksikästä :D mutta ymmärrän, että yksinkertaiset ihmiset saattavat luulla niin. Siksi on esim paljon ankkahuulisia naisia jotka silmät sirrillään poseeraavat luullen olevansa seksikkäitä ja eroottisia.

Vierailija
74/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? 

Herää ne halut siitä huolimatta millainen alaosa rannalla on. Miehet himoaa naisia luonnostaan.

Kuten ekalla sivulla kommentoija sanoi että stringit on "pirun seksikkäät" niin on siinä eroa että pukeeko ne vai ihan tavallisen alaosan tai uimapuvun. 

Mitäs vikaa seksik

Sinun ei tarvitse näyttää seksikkäältä. En ymmärrä miksi sinua haittaa jos joku haluaa näyttää seksikkäältä. Selitätkö?

Vierailija
75/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä kaikilla, siksi suosittelen. 

Vierailija
76/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä runkata kotona kun katellut naisten stringipyllyjä

Vierailija
77/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä peliin!

Vierailija
78/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan ,että näitä itsensäpaljastelijoita on, niin pervot keskittyvät heihin, eikä meihin muihin naisiin rannoilla.

Ahdistavinta ja inhottavaa on uimaan meno juuri siksi, kun vieraat oksettavat miehet tuijottavat päästä varpaisiin estottomasti, eikä ihan viitsisi vaatteet päälläkään uida.

Minä seuraan mielummin vartailoita jotka ei ole puettu pelkkään uimanaruun. Ja luulen, että en ole ainoa mies jonka mielestä hieman peittävämpi kledju on sexympi joten saat silmäni porautumaan piilotettuun perseeseesi, olkoon se sitten pervoa tai ei.

Vierailija
79/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori en mää pystyis esittelemään persettäni julkisesti uimarannalla. 

Mutta miksi haluat kieltää sen heiltä, jotka pystyy?

Vierailija
80/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? 

Et taida ymmärtää ihmisistä yhtään mitään. Oletko aseksuaali? Jos olet, niin kokemuksesi elämästä on meille normaaleille ihmisille täysin käsittämätön.

En ole aseksuaali, olen heteronainen :D ja stringibikikit eivät tee kenestäkään automaattisesti seksikästä. Ihan niinkuin kauluspaita ja farkut eivät tee kenestäkään miehestä automaattisesti seksikästä :D mutta ym

Olisit voinut vain suoraan sanoa, ettet ymmärrä ihmisistä yhtään mitään. Miksi tuhlaat sanoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan