Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stringibikinit uimarannalla (tai uimahallissa)

Vierailija
19.07.2025 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011366672.html

Jokainen pukeutukoon kuten tuntee hyväksi. Yleisellä uimarannalla ei saa alasti kuitenkaan olla, koska nudistirannat ovat erikseen.

Minun rehellinen mielipiteeni? En tuntisi oloani hyväksi yleisellä paikalla stringeissä. Koska en hakua antaa kehostani ja seksuaalisuudestani kellekään satunnaiselle paikalla olevalle heteromiehelle yhtään enempää mitä jo tavallisista bikineistä tai uimapuvusta saa. Koska jos menen rannalle, menen viettämään mukavaa aikaa ja rentoutumaan, en herättämään seksuaalisia tunteita satunnaisissa paikalla olevissa heteromiehissä.

Suurin osa naisista tietää sen tunteen, kun on saanut ei-toivottua seksuaalista huomiota - se limainen, "violated" tunne. En halua kokea sitä, jos olen vain viattomasti uimassa tai rannalla aikaa viettämässä.

En halua tuomita tai halveksua stringibikineitä käyttäviä- kunhan vaan ilmaisen oman näkökantani. 

Kommentit (435)

Vierailija
361/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne stringibikinit on ihan järkyttävän ruman näköiset ihan jokaisen päällä. :D Jos ne ei näytä hyvältä 55-kiloisen supermallin päällä, jolla on käytännössä niin täydellinen kroppa kuin olla voi, niin ei ne näytä hyvältä kenenkään toisenkaan päällä - olkoon sitten miten nuori tai timmiperseinen tahansa. Ja varmaan jokainen nainen tietää (vaikkei sitä haluakaan myöntää) että stringimalliset alusvaatteet eivät todellakaan ole mukavimmasta päästä. Ja naisena oon kanssa sitä mieltä, että jotkut naiset rakastavat sitä huomiota ja haluavat näyttää omaa persettä ja häppäreitä - niin kauan, kuin se huomio on posiitivista. Kun sitten tulee niitä soraääniä, niin itku alkaa. Itse en ymmärrä, miksi joku haluaisi pistää päälleen epämukavat, mahdollisimman epäimartelevat stringit, joista näkyy häppärit ulos ja selluliittipersus paistaa muidenkin riesaksi.

Ja sitten nää stringibikinien pitäjät on niitä samoja, jotka eivät halua olla saunassa ilman uimapukua. 

Vierailija
362/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia seksualisoidaan ja se on monien mielestä hyvä asia. Itse en sitä kehitystä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin stringinarun takaa peppureiän, kun nainen oikein kumartui

Tarkasti olet katsonut. Käytitkö oikein kiikareita? Oliko yllättävä löydös?

Vaikea olla näkemättä kun suoraan naaman eteen tuodaan anus.

Miten voisi välttyä nykypäivänä julkisella paikalla näkemästä anusreikiä? Jotenkin järkyttävää että niiden esittely on sallittua.

Ei järkytä. Itselläkin on sellainen luulen. En ole katsonut omaa enkä muiden.

Se, että sinua ei hävetä, ei tarkoita, etteikö suurinta osaa muita ihmisistä hävettäisi. Muilla on tavanomainen moraali tallella.

Vierailija
364/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naru on helppo siirtää sivuun

Vierailija
365/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena ajattelen ehkä enemmänkin niin että MINÄ EN HALUA katsella kenenkään paljaita persauksia ja narua siellä jossain, missään. Uimahallin tms yleinen sauna on eri asia kun ollaan alasti syystäkin. 

Ihan sama on nämä ohuet persvaon kohdalta rypytetyt hanurilegginssit jotka on siis niin pervot että huh huh. Miksi ikinä kukaan pitää noita - toki huomiota kerjäävät ja muutoin ihmiset joille seksuaalisuuden korostaminen on tärkeää, mutta on oksettavaa jossain ruokakaupassa kulkea ihmisen perässä jolla "hanurirypyt" persvaon kohdalla ja kannikat hyllyy siinä ees taas. Ihan törkeetä ja mielestäni jo sillä rajalla että ei kai muiden ns normaalisti pukeutuvien ihmisten tarvitsisi joutua tuota katselemaan. 

Vierailija
366/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kieltää, koska tuo menee jo "viuhahtelun" puolelle. Ymmärretään se että joidenkin ihmisten pitää olla aina tietynlaisia ja mennä muodin mukaan ja yrittää näyttää seksikkäältä. Mut miks muiden pitää joutua näkemään toisten paljasperse. Miks sit tissit peitetään jos perse voi olla paljaana?

Vierailija
367/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuulu yleiselle uimarannalle! Kotipihat ja kesämökit ovat asia erikseen! 

Vierailija
368/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä ne kinkun nyörit, joita kannikoidensa välissä hierovat. Vastenmielistä se eritteiden ja läskin löyhkä joka läiskyvistä lihoista lähtee, kun kulkevat rannalla.

Vierailija
369/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallilla ja salilla huomio omaan suoritukseen, rannalla katse omiin lapsiin miin ettei ne katoa. 

Olen aika varma että palstan paheksujamammat paheksuu yhtä paljon stringejä ja burkinia. Ei saa olla noin!  Pitää olla niinkuin minä sanon! 

Vierailija
370/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena ajattelen ehkä enemmänkin niin että MINÄ EN HALUA katsella kenenkään paljaita persauksia ja narua siellä jossain, missään. Uimahallin tms yleinen sauna on eri asia kun ollaan alasti syystäkin. 

Ihan sama on nämä ohuet persvaon kohdalta rypytetyt hanurilegginssit jotka on siis niin pervot että huh huh. Miksi ikinä kukaan pitää noita - toki huomiota kerjäävät ja muutoin ihmiset joille seksuaalisuuden korostaminen on tärkeää, mutta on oksettavaa jossain ruokakaupassa kulkea ihmisen perässä jolla "hanurirypyt" persvaon kohdalla ja kannikat hyllyy siinä ees taas. Ihan törkeetä ja mielestäni jo sillä rajalla että ei kai muiden ns normaalisti pukeutuvien ihmisten tarvitsisi joutua tuota katselemaan. 

Sinä naisena voinet malttaa siirtää huomiosi johonkin sinua miellyttävämpään asiaan ettei okseta.

Vierailija
371/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ap ja ap:n näkökanta.

Vierailija
372/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taattua weetee meininkiä. Useimmiten näilä naisilla on myös tatuointeja, irtoripset ja shokkivärjätyt hiukset. On kuule seksikkyys kaukana 

Ei muuten ole. Pääsääntöisesti kaikilla nuoremmilla string-tyyppiset uikkarit ja harvempi on töhrinyt itsensä, ainakaan suuresti.

Vierailija
373/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevää on myös ne, jotka menee esim kylpylään pelkät narut päällä. Sitten esim liukumäen portaissa jonotetaan niin kyllä se on ällöttävää jos edellä menevällä pers vilkkuu. 

En ikinä pukisi mitään noin mautonta päälleni. 

Vierailija
374/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vosut tykkää näyttää perskannikoitaan uimarannoilla. 

Aina on naurussa pitelemistä kun näkee näitä mammoja. Reppanat kuvittelee että on jotenkin kauniit posket. Yleensä on kyllä täysin littanat ilman lihaksen lihasta. Joiltakin puuttuu itsekriittisyys ja häpeäntunne.

Vierailija
375/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkekoot vaikka alasti. Ei haittaa. Ketä kiinnostaa. Kukaan ei kuole jos joku kulkee alasti tai vähissä vaatteissa uimarannalla. Tarviiko olla tuomitsemassa muita koko ajan? Onko kyseessä kateus jos muut naiset saavat enemmän huomiota kuin itse?

Vierailija
376/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vanhempana huomaa että aurinkoa on otettu, iho kuivuu, on ryppyjä ym.  Sitäpaitsi liika rusketus vanhentaa, rusketushan on ihon puolustus säteille.  Puhumattakaan syövästä ym mitä aurinko tekee. 

Vierailija
377/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulkekoot vaikka alasti. Ei haittaa. Ketä kiinnostaa. Kukaan ei kuole jos joku kulkee alasti tai vähissä vaatteissa uimarannalla. Tarviiko olla tuomitsemassa muita koko ajan? Onko kyseessä kateus jos muut naiset saavat enemmän huomiota kuin itse?

On paljon ihmisiä, jotka eivät ole välinpitämättömiä ja heitä nolottaa julkinen alastomuus. Itsekeskeinen ihminen ei tätä käsitä.

Vierailija
378/435 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä kun rannoilla näkee hyvä kuntoisen naaraan semmoisiin pukeutuneena, niin minulle tapahtuu näkyvä erektio. 

Vierailija
379/435 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit eivät sovi kenellekään, ei kenellekään.

Vierailija
380/435 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon ihmisiä, jotka eivät ole välinpitämättömiä ja heitä nolottaa julkinen alastomuus. Itsekeskeinen ihminen ei tätä käsitä.

Surullista että Suomessa on vielä paljon naisia haluavat kontrolloida toisten naisten vapautta pukeutua miten haluaa. Onko syynä kateus, kun toiset naiset ovat timmissä kunnossa ja uskaltavat olla itsevarmasti sujut oman kehonsa kanssa? Saavat huomiota enemmän kuin itse? Ei oikein muuta järkevää selitystä ole, miksi pitäisi puuttua toisten ihmisten elämään, ellei omassa itsetunnossa ole pahaa kolausta.

Harmi kun joutuu elää niin katkerana.

Jos naisen paljas iho kauhistuttaa, Lähi-Idästä löytyy monta maata, jossa voi löytää itselleen "safe spacen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan