Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stringibikinit uimarannalla (tai uimahallissa)

Vierailija
19.07.2025 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011366672.html

Jokainen pukeutukoon kuten tuntee hyväksi. Yleisellä uimarannalla ei saa alasti kuitenkaan olla, koska nudistirannat ovat erikseen.

Minun rehellinen mielipiteeni? En tuntisi oloani hyväksi yleisellä paikalla stringeissä. Koska en hakua antaa kehostani ja seksuaalisuudestani kellekään satunnaiselle paikalla olevalle heteromiehelle yhtään enempää mitä jo tavallisista bikineistä tai uimapuvusta saa. Koska jos menen rannalle, menen viettämään mukavaa aikaa ja rentoutumaan, en herättämään seksuaalisia tunteita satunnaisissa paikalla olevissa heteromiehissä.

Suurin osa naisista tietää sen tunteen, kun on saanut ei-toivottua seksuaalista huomiota - se limainen, "violated" tunne. En halua kokea sitä, jos olen vain viattomasti uimassa tai rannalla aikaa viettämässä.

En halua tuomita tai halveksua stringibikineitä käyttäviä- kunhan vaan ilmaisen oman näkökantani. 

Kommentit (435)

Vierailija
341/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa IS:n jutussa naiset kertovat syyksi stringibikinien käytölle?

Vierailija
342/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei oikeastaan vois vähempää kiinnostaa, mitä tuntemattomat miehet ajattelevat. Toiminta on se mikä mua vaivaa, jos vaivaa. En usko mihinkään Duggar-tyyliseen konservatiiviseen ajatteluun, jossa naisten pitää suojella miehiä houkutuksilta tai syntisiltä ajatuksilta. Mua on ahdisteltu jo 12-vuotiaana ihan normipeittävissä vaatteissakin, eli en usko vaatetuksella olevan niin merkitystä. 

Kummallista tämä nykyaika, että muiden ihmisten huomioon ottaminen on konservatiivista ajattelua?! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin stringinarun takaa peppureiän, kun nainen oikein kumartui

Tarkasti olet katsonut. Käytitkö oikein kiikareita? Oliko yllättävä löydös?

Vierailija
344/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei oikeastaan vois vähempää kiinnostaa, mitä tuntemattomat miehet ajattelevat. Toiminta on se mikä mua vaivaa, jos vaivaa. En usko mihinkään Duggar-tyyliseen konservatiiviseen ajatteluun, jossa naisten pitää suojella miehiä houkutuksilta tai syntisiltä ajatuksilta. Mua on ahdisteltu jo 12-vuotiaana ihan normipeittävissä vaatteissakin, eli en usko vaatetuksella olevan niin merkitystä. 

Kummallista tämä nykyaika, että muiden ihmisten huomioon ottaminen on konservatiivista ajattelua?! 

Tarkoitatko sitä, että miehet eivät ahdistelidi teinityttöjä? Minua ahdisteltiin ensimmäisen kerran kun olin 9-vuotias.

Vierailija
345/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vosut tykkää näyttää perskannikoitaan uimarannoilla. 

Joo, kun ei muuten saa huomiota, ni peffa sitten avuksi! Voi voi..

Vierailija
346/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä jännä tämä ilmiö. lapsenikin hihitteli tälle että pylly näkyy, kun olimme ihan sellaisella lapsille tarkoitetulla uimamontulla, jossa siis vain metrin verran vettä, kun eteemme pysäköi nainen stringibikineissään. sitten seisoskeli ja pyllisteli ihan siinä meidän edessä jalat suorina, ei siis kyykistynyt. eli just ja just peräreikä oli piilossa, kaikki muu näkyi . oli vähän vaikea olla katsomatta.

ehkä saa sitten jotain mielihyvää itsensä esittelystä, mutta mietin vaan että eikö tuo ole vähän seksuaalista häirintää.. ainakin lähellä sitä alkaa olla.

Vierailija
347/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua pakarat paljastavat uima-asut aikuisilla haittaa, mutta kun niitä näkee 13-14 v teineillä, niin se on jo huolestuttavaa.

Mautonta on etupuolelta kapeat alaosat, jotka paljastavat jo osan ihan kumpua. 

Vierailija
348/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän siinä mitään, jos se  pylly on kiinteä, mutta kun siellä näkee sellaisia mammuttiperseitä, että voi kamala sentään.  

Mammuttiperseetkin näyttää hyvältä stringeissä :)

M46

Kaikista mammuttiperseistä ei aina edes huomaa, onko päällä stringit ( japaniksi horonaru ) vai ei!

Vierailija
349/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on kyllä jännä tämä ilmiö. lapsenikin hihitteli tälle että pylly näkyy, kun olimme ihan sellaisella lapsille tarkoitetulla uimamontulla, jossa siis vain metrin verran vettä, kun eteemme pysäköi nainen stringibikineissään. sitten seisoskeli ja pyllisteli ihan siinä meidän edessä jalat suorina, ei siis kyykistynyt. eli just ja just peräreikä oli piilossa, kaikki muu näkyi . oli vähän vaikea olla katsomatta.

ehkä saa sitten jotain mielihyvää itsensä esittelystä, mutta mietin vaan että eikö tuo ole vähän seksuaalista häirintää.. ainakin lähellä sitä alkaa olla.

Minä koen myös seksuaalisena häirintänä ja silloin se on sitä jos vastapuoli niin kokee. Tästä lähin soitan poliisit paikalle ja kerron seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
350/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua pakarat paljastavat uima-asut aikuisilla haittaa, mutta kun niitä näkee 13-14 v teineillä, niin se on jo huolestuttavaa.

Mautonta on etupuolelta kapeat alaosat, jotka paljastavat jo osan ihan kumpua. 

Osalla näkyy karvoitustakin yläpuolelta, on kiin härskin näköstä ettei mikään. Mut on on jäänyt vaille huomiota niin pukeudutaan noin.

Vierailija
351/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea olla näkemättä kun suoraan naaman eteen tuodaan anus.

Vierailija
352/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voisi välttyä nykypäivänä julkisella paikalla näkemästä anusreikiä? Jotenkin järkyttävää että niiden esittely on sallittua.

Vierailija
353/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan lukenut juttua?

Vierailija
354/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavampi ja merkitsevämpi ongelma on kaavutus kyseisissä paikoissa. Tai missään.  Niillä naisilla ei ole turvallista. Missään, eikä edes kaavutettuina.

Vierailija
355/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voisi välttyä nykypäivänä julkisella paikalla näkemästä anusreikiä? Jotenkin järkyttävää että niiden esittely on sallittua.

Ei järkytä. Itselläkin on sellainen luulen. En ole katsonut omaa enkä muiden.

Vierailija
356/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan lukenut juttua?

Miksi pitäisi selitellä kun ei riko sp-siveellisyyttä joka on hyvin pienesti hoidettavissa. 

Vierailija
357/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokin tarkkaan sitten.

Vierailija
358/435 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen biologia, keho ja sen toiminnallisuus on tosiaan aika konservatiivista.  Niiden seksualisoiminen asiaan kuulumattomasti on häiritsevää.  Lähes taikauskoa.

Vierailija
359/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään järjen käyttö on nykyisin konservatiivista. Kohtuullisuus, harkitsevuus ja vastuullisuus ovat täysin vanhentuneita asenteita. Aikuisia ei ole juuri missään. Nykyisin pitää olla äärimmäinen, impulsiivinen ja toimia kuin vastuuton teini.

Vierailija
360/435 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko sitä, että miehet eivät ahdistelidi teinityttöjä? Minua ahdisteltiin ensimmäisen kerran kun olin 9-vuotias.

Kommentin kirjoittaja tarkoitti, että paljaan pepun esittelemisessä ei oteta muita ihmisiä huomioon. Kyllä sinä sen tiesit, mutta piti vaan saada päivän miesvihakommentti ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän