Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain ihmisillä on ihan litteä takapuoli?

Vierailija
16.07.2025 |

Sellainen joka ei erotu selästä mitenkään vaan on samaa suoraa linjaa alaselän kanssa. Eivät vissiin liiku ollenkaan?

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pylly alhaalla eli pitkä selkä, lyhyet jalat. Selän notkoalue on jotenkin pidempi mitä yleensä, notkon ja pyllyn väliin jä selkärankaa. Ihan tyhmä.. ei oo paljon pyllyäkään mut vaikka olis niin tyhmä kun eka notko ja sit selkää ja sit vasta pylly.

Jotkut takit, tunikat/lyhyet mekot ym mitkä malleilla yltää hyvin just pyllyn alle tai enemmänkin niin mulla ei...vielä kun olis kunnon kohoava peppu niin ei yltäis senkään vertaa. Mut ihan tyhmän näköinen joku lyhyempi takkikin kun on vaan selkää koko takki eli näyttää suht pitkältä mut ei siltikään pylly peity. Inhoon niin paljon. Tai jos ostaa muka pidemmän takin joka monilla on yli puoleen reiteen niin mulla just pyllyn peittää. 

Pitkä selkä, lyhyet reidet ja sääret. Shortsitkin näyttää ihan sanonko miltä. Kun siis halusin vähän pidemmät shortsit niin ei passaa sitten yhtään. Ihan tantan näköinen. Ollaan sit ilman shortseja.. yhet lyhyet on mitkä ok,mut en tykkää niin lyhyiä pitää julkisilla paikoilla. 

Vierailija
122/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin samaa kysymystä viikko sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, todennäköisesti tuttipulloiässä. Mitäs luulet, mitä tapahtuu LIHASMASSALLE kun ihminen ikääntyy, mieti ja palaa kun olet keksinyt vastauksen. Harvemmalla 60-80 -kymppisellä on 30-kymppisen takalisto. Huoh !

Lihasmassa vähenee ikääntyessä, jos sitä ei rasita treenillä. 

Vierailija
124/151 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut litteä maha edes silloin kun bmi oli alle 17.

Tai sulla oli ongelmia kehonkuvassa. 

Vierailija
125/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvin nätti ja antaa siron olemuksen. Itsellä ollut joskus isompi, en tykännyt. Ei pannukakussa mitään vikaa ole. Se on vain niiden Kardashianeiden humpuukia.

Vierailija
126/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän pystyperse ole luonnollinen, vaan luonnoton. Iso ulkoneva perse on ruma. Pieni siro lattapylly, pienet kiintwät pakarat on kaunis. Ei leveäperseistä kukaan oikeasti tykkää. Iso ja haiseva, ei mulle.

Vierailija
127/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On omenavartaloja ja päärynävartaloja. Laihduttaminen tai treenaaminen ei vartalomallia muuta, omenavartaloisen on usein todella hankala saada muotoa peppuun. Onpa toisaalta sutjakat reidetkin, vaikka maha herkästi paisuu, jos ei ole tarkkana.

Itse olen muodoltani tiimalasi, isot rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio. Mutta takapuoli sellainen lättänä neliö. Mikään salitreeni tai syöminen ei auta, persus ei vain kasva, vaan säilyy lätyskänä. Minulle ei muodostu myöskään kauniita muodokkaita pohkeita, vaan pohkeet ja nilkat on yhtä samaa suoraa, pohkeet on sellaiset pitkän malliset eikä ne erotu juuri ollenkaan, vaikka treenistä se ei ole kiinni. 

N37

Ala kävellä vauhdilla ja työstä kävelyliikettä, niin että pohkeissa tuntuu. Pitkiä askeliä ja työntö takajalalla myös.

Vierailija
128/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaatuuppari on litistänyt litteäksi vuosikausien tuuppimisella.

Vierailija
129/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse niin kuin seitsemän leivän uuni. Yäk.

Vierailija
130/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon ihan perseetön, itku. Käyn lenkillä ja salilla, mut ei ole, eikä tule kunnolla muotoa. Melkein pelkkää lihasta se on kyl. Geenit?

Ihan sama minulla, taidetaan olla sukulaisia

Vierailija
131/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On omenavartaloja ja päärynävartaloja. Laihduttaminen tai treenaaminen ei vartalomallia muuta, omenavartaloisen on usein todella hankala saada muotoa peppuun. Onpa toisaalta sutjakat reidetkin, vaikka maha herkästi paisuu, jos ei ole tarkkana.

Tietenkin muuttaa. Jos tiputtaa rasvaprosenttia ja kasvattaa lihasta, pääsee varsinkin omenasta tiimalasiin helpostikin. Tikkuvartalon muokkaaminen vaatii enemmän työtä. 

Höpö höpö. Olen omenavartaloinen ja jonkinlainen vyötärö minulla on vain roimasti alipainoisena.

Vierailija
132/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mies 57v laihdutti ittensä tikuksi ja lankuksi. Perse hävis ihan kokonaan. Keho oli ontto laiha kelopuu. Näytti teinipojalta. Komea mies hävisi.

Vierailija
133/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täysin perseetön, selkä ja peffa samaa lautaa.

No, eipä tuolla väliä😉

Vierailija
134/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne on ne geenit??

Itse lihon tasaisesti eli mahaa on jonkun verran, mutta myös reidet ja pohkeet ovat paksut 

Toisilla taas näkyy olevan keskivartalo paksu, maha saattaa roikkua jopa reisille asti ja siitä huolimatta reidet ja pohkeet ovat kapeat.

Eli eiköhän kyse ole geeneistä. Myös takapuolen kohdalla.

Vierailija
135/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pylly alhaalla eli pitkä selkä, lyhyet jalat. Selän notkoalue on jotenkin pidempi mitä yleensä, notkon ja pyllyn väliin jä selkärankaa. Ihan tyhmä.. ei oo paljon pyllyäkään mut vaikka olis niin tyhmä kun eka notko ja sit selkää ja sit vasta pylly.

Jotkut takit, tunikat/lyhyet mekot ym mitkä malleilla yltää hyvin just pyllyn alle tai enemmänkin niin mulla ei...vielä kun olis kunnon kohoava peppu niin ei yltäis senkään vertaa. Mut ihan tyhmän näköinen joku lyhyempi takkikin kun on vaan selkää koko takki eli näyttää suht pitkältä mut ei siltikään pylly peity. Inhoon niin paljon. Tai jos ostaa muka pidemmän takin joka monilla on yli puoleen reiteen niin mulla just pyllyn peittää. 

Pitkä selkä, lyhyet reidet ja sääret. Shortsitkin näyttää ihan sanonko miltä. Kun siis halusin vähän pidemmät shortsit niin ei passaa sitten yhtään. Ihan tantan näköinen. Ollaan sit ilman shortseja.. yhet lyhyet on mitkä ok

Pidä lyhyitä trikoiden tai sukkahousujen kanssa.

Vierailija
136/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.

Pah. Eikä ollut.

Vierailija
137/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on tyhmä kuin saapas.

Ja vielä vasemman jalan saapas.

Olipas rumasti sanottu saappaasta.

Vierailija
138/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.amazon.sg/Roger-Moore-Britt-Ekland-Harry/dp/138836784X

Ruotsalainen Bond-tyttö Britt Ekland bikineissä v 1974.

Minulla on tuollainen tikkumainen, kurviton ja lättäpeppuinen vartalomalli myös, paitsi nyt 50+ on tullut pömppömahaa.

Tuollainen rakenteellinen takamus ei tule isoksi, vaikka kuinka kyykkäisi. Jos haarojen ja pakaralihaksen yläosan väli on 10 cm, niin se ei tule yhtä isoksi kuin jos se väli on vaikka 20 tai 30 cm kuten joillain.

Ohis, mutta kyykky on enemmän reisiliike. Pakaroita kasvatetaan muilla liikkeillä, jokaista kolmea osaa rasittaen. Jokaisella ihmisellä on takapuolessa lihakset ja ne kasvavat, jos niitä rasittaa tarpeeksi kovaa ja treenaaja syö tarpeeksi. 

Jos kyykkysi tuntuu reisissä, teet sen väärin. Paino kantapäille ja työnnä takapuolta taaemmas.

Vierailija
139/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suurenna, koska näytän nuorekkaammalta ja haluan yhä mahtua pillifarkkuihini.

Vierailija
140/151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen mies 57v laihdutti ittensä tikuksi ja lankuksi. Perse hävis ihan kokonaan. Keho oli ontto laiha kelopuu. Näytti teinipojalta. Komea mies hävisi.

Vaihtoiko sukupuolta, kunon entinen mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän