Rodoslainen ravintoloitsija: "Suomalaisilla naisilla on usein värjätty tukka. Olen nähnyt heidän päässään sinistä, vihreää ja oranssia"
Kommentit (255)
Naisen keho, naisen päätös ja päälle mopon osia naamaan!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset näkee jo kaukaa. Katsokaapa, kuinka ruotsalaiset kävelevät. Suora ryhti ja vakaa askel. Suomalaiset taas löntystelevät tai keinuvat puolelta toiselle.
Multa kerran Puertossa yksi puolituttu kysyi, miksi suomalaiset kävelevät kummasti oikealta vasemmalle eikä suoraan. Korosti ettei kyse ole alkoholista vaan jotain muuta siinä on. Veikkasin lonkkavikaa, en tiedä.
Maalaiset löntystää kuin olis sontaiset navettasaappaat jalassa. Loikkivat vanhasta muistista sontakourun yli. Useimmat miehet ei opi koskaan kävelemään pakaralihaksilla lantio keinuen ja joustavana. Ne löntii ja töpsöttää kuin papat. Ei sitten ihme, että on selkä, lonkat ja polvet tohjona alle 50-vuotiaana.
Naiset kävelee joustavasti, jos ovat pitäneet itsensä kuosissa. Ylipaino ja tasapainon heikkeneminen saa aikaan leveän jänkälöntystämisen.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon kuulluut, että suomalaiset tunnistaa naamasta. Sellainen aasialaisen ja possun yhdistelmä. Myös suomalaisten naisten perseet ovat isoja
Aasialaiset ovat kauniita ja possut ovat söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti menee johonkin Rhodokselle...?
Oli kyseessä Rhodos, Tallinna tms.kohde, niin siellä voi viettää varsin monenlaisia lomia. Jotkut on sukat sekaisin jo Suomessa, toiset taas nauttivat kulttuurista tai viettävät aktiivista lomaa upeissa paikoissa.
Nämä "kuka menee johinkin Rodokselle?"-huutelijat ovat itse pullossa kasvaneita, eivätkä todellisuudessa tiedä yhtään mitä kyseisessä kohteessa on mahdollista nähdä, tehdä ja kokea.
Ei ehkä ole koskaan käyneet missään, mutta kommentoida pitää.
Sanottiin paljon muutakin ja pääosin erittäin positiivista, mutta ap jämähti naisten hiusväreihin. Kova on pojulla puute!
Pullukat & värjätyt hiukset& tatuoinnit pthyi yrjö tulee...
On se jännä miten me ollaan erilaisia. Ap on kuin söisi joka päivä vadillisen paskaa. Mulla taas on asiat loistavasti :D
N
Pillupulaansa ap vain taas huutelee. Kun ei saa niin ei saa ja se panee solvaamaan ja kitisemään kaipuun kohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyseessä Rhodos, Tallinna tms.kohde, niin siellä voi viettää varsin monenlaisia lomia. Jotkut on sukat sekaisin jo Suomessa, toiset taas nauttivat kulttuurista tai viettävät aktiivista lomaa upeissa paikoissa.
Nämä "kuka menee johinkin Rodokselle?"-huutelijat ovat itse pullossa kasvaneita, eivätkä todellisuudessa tiedä yhtään mitä kyseisessä kohteessa on mahdollista nähdä, tehdä ja kokea.
Juuripa näin. Tallinnan reissu mahtaa olla ainut elämys huutajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otsikkoon on haluttu nostaa tuo asia?
Itsellä esim. tämä kiinnitti huomiota:
"Kaikki suomalaiset ovat pohjoismaalaisten tavoin erittäin siistejä. Ruokailun jälkeen he veivät aina astiat ja roskat oikeille paikoilleen. Minkään muun maan ihmiset eivät sitä tehnee"
Itselleni oli muuten Espanjassa jonkinlainen järkytys, kun käytiin jossain kahvilassa, niin ihmiset vain heittivät käytetyn servietin lattialle ja siitä sitten kahvilan henkilökunta kävi sen korjaamassa pois. Kun itse lähdin etsimään roskakoria, johon voisin omani laittaa,niin sain kuulla, että "tiputa se vain lattialle". Jotenkin tuntui aivan käsittämättömältä.
Palvelu takaa heille työpaikat. Kun asiakkaat odottaa palvelua, ravintola pitää henkilökuntaa. Meidät on opetettu nöyriksi itsepalveluperiaatteelle. Se on vienyt Suomessakin monet työpaikat. Meillehän piti tulla palveluyhteiskunta, mutta tulikin itsepalveluyhteiskunta. Koskee monia aloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh, räväkkä nainen, jolla shokkivärihiukset!
Tulin jo.
t: mies
Tälle on oma nimikin "mielenterveystukka"
Pitänee käydä kaupasta joku voimaannuttava väri. Olen m-terveyspotilas ja hiukset on ihan au naturel (tumma kastanja vaaleilla raidoilla).
Älä esitä ap, tykkäät kuitenkin. Mitä sinisempi ja kouvolaisempi tukka, sitä kuumemmaksi sä käyt housuista. Saattaa mennä 5 cm rikki.
Ai saakeli:D Tää on muuten totta!
Asuin Rodoksella 12 vuotta ja tosiaankin, Suomi-mammoilla on lyhyeksi nyrhitty tukka, jossa "kivoja" raitoja...lilaa, pinkkiä, vihreätä. Ja puhun näistä keski-ikäisistä tädeistä. Paikalliset kysyivätkin, että miksei teillä ole pitkiä hiuksia...
Kouvolalaisetkin ovat siis löytäneet Rodoksen. Antakaa heidänkin nauttia, sossutuki on mennyt lippuihin ja mielenterveystukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuripa näin. Tallinnan reissu mahtaa olla ainut elämys huutajille.
Ei nää pojat pääse edes Mäntyharjulta Mikkeliin. Pelottavia niin isot kaapunnit.
Vierailija kirjoitti:
Asuin Rodoksella 12 vuotta ja tosiaankin, Suomi-mammoilla on lyhyeksi nyrhitty tukka, jossa "kivoja" raitoja...lilaa, pinkkiä, vihreätä. Ja puhun näistä keski-ikäisistä tädeistä. Paikalliset kysyivätkin, että miksei teillä ole pitkiä hiuksia...
Suomalaismiehiltä voi vastaavasti kysyä, miksei niillä ole hiuksia. Kas kun pohjolan olosuhteissa ei ole tarvittu tuuheaa karvapeitettä niin aika harvakarvaisiahan me ollaan kaikki. Poislukien eräät savolaisen ja apinan risteymät, jotka joutuu ajelemaan parran lisäksi leuasta alaspäin olevat rinta- ja selkäkarvansakin ettei kauluksesta pursua.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa suomimammalla tulee vaihe, jolloin se pää on kynittävä. En tiedä mikä ikä se on, mutta viimeistään 35 vuotiaana lähtee pitkä tukka. Se on sääli, koska lähes aina se pitkä tukka on parempi kuin poikamainen tukka.
-Mies
Se suomalinen maantienvärinen luonnollinen hiusväri on oikeesti kaunis. En ymmärrä miksi ihmiset haluaa olla näitä räväköitä neonväreineen ja tatuoineen.
Vierailija kirjoitti:
Sanottiin paljon muutakin ja pääosin erittäin positiivista, mutta ap jämähti naisten hiusväreihin. Kova on pojulla puute!
Hiusvärit varmaan Rodoksella erottuvat. Eiväthän paikalliset pysty itse hiuksiaan värjäämään. Mustassa hiuksessa ei näy mikään väri. Värin poisto ja värjääminen puolestaan rasittavat hiusta turhan paljon ja lopputulos voi olla jotain muuta kuin mitä haluttiin.
Tatuointeja näyttävät kuitenkin mielellään ottavan.
Värjätyt tukat just hyviä jos muu tyyli kondiksessa eikä mikään violetti kouvolatukka
M35