Rodoslainen ravintoloitsija: "Suomalaisilla naisilla on usein värjätty tukka. Olen nähnyt heidän päässään sinistä, vihreää ja oranssia"
Kommentit (255)
Mää oon kuulluut, että suomalaiset tunnistaa naamasta. Sellainen aasialaisen ja possun yhdistelmä. Myös suomalaisten naisten perseet ovat isoja
Vierailija kirjoitti:
Onhan se katkera pala, kun jotkut värjää tukkansa minkä väriseksi tykkää, lomailee mielensä mukaan, pitää hauskaa eikä välitä muitten ajatuksista.
Sellainen vapaus pistää kyllä vihaksi. Mutta ajattelin niellä katkeruuteni. Itse olen asiani hoitanut niin, ettei mulla ole varaa tuohon.
Minkä värinen tukka sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä useimmat suomalaiset erottaa maailmalla jo kaukaa ilman värjättyjä hiuksiakin. Monesta asiasta jo kaukaa, olemus, ruumiinrakenne, kasvojen piirteet, pukeutuminen, käyttäytyminen, kävelytyyli jne. Paljon olen matkustellut monissa maissa, en ehkä jokaikistä suomalaista bongannut, mutten ole ikinä erehtynyt. Monet muunmaalaiset tunnistaa myös, omat erityispiirteensä on muidenkin maiden asukkailla. Kerran osuin oikeaan intialaisparin kohdalla Kreikassa, arvasin tietyistä seikoista, että ovat Lontoosta, ihmettelivät oikeaan osunutta arvausta, kun alettiin keskustella.
Aina ei siis tarvita edes näitä huutomerkkejä, kuten tatskat ja shokkivärit vanhemmilla naisilla.Itseäni ärsyttää kun ulkomailla jatkuvasti ovat luulleet joko venäläiseksi tai ukrainalaiseksi. Aina ollut näin.
Monella suomalaisella on esi-isiä Itä-Euroopan maista. Monet eivät vain tiedä sitä itse.
Suomalaiset näkee jo kaukaa. Katsokaapa, kuinka ruotsalaiset kävelevät. Suora ryhti ja vakaa askel. Suomalaiset taas löntystelevät tai keinuvat puolelta toiselle.
Multa kerran Puertossa yksi puolituttu kysyi, miksi suomalaiset kävelevät kummasti oikealta vasemmalle eikä suoraan. Korosti ettei kyse ole alkoholista vaan jotain muuta siinä on. Veikkasin lonkkavikaa, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset näkee jo kaukaa. Katsokaapa, kuinka ruotsalaiset kävelevät. Suora ryhti ja vakaa askel. Suomalaiset taas löntystelevät tai keinuvat puolelta toiselle.
Multa kerran Puertossa yksi puolituttu kysyi, miksi suomalaiset kävelevät kummasti oikealta vasemmalle eikä suoraan. Korosti ettei kyse ole alkoholista vaan jotain muuta siinä on. Veikkasin lonkkavikaa, en tiedä.
Suomalaiset on lukeneet liikaa Aku Ankkoja ja omaksuneet sieltä vaappuvan kävelytyylin.
Meidän perhettä on luultu pariinkin otteeseen norjalaisiksi. Onko se sitten hyvä vai paha juttu? En tiedä. Mikä erottaa suomalaiset ja norjalaiset turistit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on lukeneet liikaa Aku Ankkoja ja omaksuneet sieltä vaappuvan kävelytyylin.
Voisiko joku vappuva kertoa, miksi hän kävelee niin hassusti.
Katsokaa aloittajan linkin artikkelin neljäs kuva, mitä miehen kädelle on tapahtunut? Muissa kuvissa normaalit kädet. Miksi värjäävät hiuksia, en minä värjää, ehkä luonnolle parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks tuttu, jolla joka kuukausi eri värinen pää. On sanonut monta kertaa että se maantienvärinen tukka on tylsä. Värjännyt hiuksensa pilalle. Sellaista palannen näköistä haperoa koko tukka.
Justiinsa näin. Eivät tajua shokkivärjäilijät että tukan pitäisi antaa vähintään sen 3 kuukautta olla ennenkuin värjää uudelleen. Tiedän kans näitä jotka joka kuukausi värjäilee ja ollaan äimän käkenä kun hiuksia irtoilee ja on kaljua kohtia. Mitkään hoitoaineetkaan ja rauhoittavat hiusnaamiot ei auta koska kokoajan pitää jatkuvalla syötöllä pilata hiuksensä voimakkaalla värillä
Varsinainen asiantuntija. 😂
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa aloittajan linkin artikkelin neljäs kuva, mitä miehen kädelle on tapahtunut? Muissa kuvissa normaalit kädet. Miksi värjäävät hiuksia, en minä värjää, ehkä luonnolle parempi.
Kyseessä ei ole sama mies. Kuvatekstissä näkyy että eri nimi. Itsekin luulin ekaksi samaksi henkilöksi. Samannäköisiä toki.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt edes käy rhodoksella nykypäivänä paitsi se kansanosa jolle matkailukin on vaan tekosyy vetää känniä.
En ole nähnyt kännisiä suomalaisia.Kuulin kyllä kun peruttiin Armi Dannyshow että Armi oli niin kännissä että ei pystynyt esiintymään. Säälittävä poloinen.
Dannyn kanssa juteltiin . Ei hän kertonut että Armi oli kännissä. Vaan ravintolan pitäjä,
Niin? Ootko ap värisokea vai mikä nyppii?
Vierailija kirjoitti:
"Suomalainen turisti erottuu Rodoksella jo sadan metrin päästä"
Hyvä Suomi !
Suomalaiset tosiaan tunnistaa ulkomailla. Ei olla teräväpiirteisiä, kulmikkaita ja suurinenäisiä niinkuin monet Keski-Eurooppaan kansat. Etenkin suurempina joukkoina liikkuessamme erotumme joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti menee johonkin Rhodokselle...?
Oli kyseessä Rhodos, Tallinna tms.kohde, niin siellä voi viettää varsin monenlaisia lomia. Jotkut on sukat sekaisin jo Suomessa, toiset taas nauttivat kulttuurista tai viettävät aktiivista lomaa upeissa paikoissa.
Nämä "kuka menee johinkin Rodokselle?"-huutelijat ovat itse pullossa kasvaneita, eivätkä todellisuudessa tiedä yhtään mitä kyseisessä kohteessa on mahdollista nähdä, tehdä ja kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se katkera pala, kun jotkut värjää tukkansa minkä väriseksi tykkää, lomailee mielensä mukaan, pitää hauskaa eikä välitä muitten ajatuksista.
Sellainen vapaus pistää kyllä vihaksi. Mutta ajattelin niellä katkeruuteni. Itse olen asiani hoitanut niin, ettei mulla ole varaa tuohon.
Minkä värinen tukka sulla on?
Ei ole varaa värjäyksiin. Ihan on oma väri. Eikä lomailuun.
Suomalaisia pidetään yleisesti tyylittöminä weeetee ihmisinä. Ruotsalalaiset ovat puolestaan upeita blondeja.
Tämä. Ulkomaalaisen suusta tulee totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat painaa taskuissa, sitäkö ei ruotsalaisilla ole. Visakortti , koska Ruotsissa on kielletty käteiset ostot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti menee johonkin Rhodokselle...?
Oli kyseessä Rhodos, Tallinna tms.kohde, niin siellä voi viettää varsin monenlaisia lomia. Jotkut on sukat sekaisin jo Suomessa, toiset taas nauttivat kulttuurista tai viettävät aktiivista lomaa upeissa paikoissa.
Nämä "kuka menee johinkin Rodokselle?"-huutelijat ovat itse pullossa kasvaneita, eivätkä todellisuudessa tiedä yhtään mitä kyseisessä kohteessa on mahdollista nähdä, tehdä ja kokea.
Kävin reilu vuosi sitten.
Tylsä paikka. Ja olen käynyt yli 30:ssa maassa.