Rodoslainen ravintoloitsija: "Suomalaisilla naisilla on usein värjätty tukka. Olen nähnyt heidän päässään sinistä, vihreää ja oranssia"
Kommentit (255)
Yhhyh ja hyhhyh ,läskiä ja lotinaa...
Jossain ulkomailla ihmiset kuulemma tekevät kaikkensa, jotta saisivat sellaisen luonnollisen viileän "maantievärin".
Suomessa markettishokkivärit on enemmän se juttu, vaikka harvaahan ne imartelee.
Pullukat rodoksella teemaviikko
Minulla on keltainen kananpersetukka ja olen hieman ylipainoinen. Tykkään ryypätä ja polttaa. Olen iloinen ja räväkkä. 17 tatskaa löytyy ja nenärengas.
Tunnen yhden ihmisen, jolla on räikeästi värjätty tukka. Sekään ei ole shokkiväri vaan sellainen räväkän ritun punainen. Itse värjään hiukseni mahdollisimman lähelle omaa sävyä.
Sehän on ihan ymmärrettävää, että suomalaiset värjäävät. Että erotuttais ikuisen marraskuun harmaudesta. Meillä on niin hailakka väritys muuten. Maantienväriset hiukset, silmät, ripset ja kulmat, ja läpikuultavan kalvakka iho.
Etelä-Euroopassa monet naiset vaalentavat hiuksiaan. On siellä joillakin luonnostaankin melko vaaleat hiukset, mutta blondatut erottaa aina. Joillakin on kellertävät ja joillakin harmahtavat, mutta muusta ulkonäöstä näkee, että henkilö ei ole luonnonblondi. Suomalainen menee aidosta blondista kun vaalentaa maantienväriset hiuksensa, sillä muu väritys sopii vaaleisiin hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalaiset pitävät maataan ainoa oikea mailman ensimmäinen "historian ainutlaatuinen" En oo käynyt, mutta vanhemmat kertoi, kun kävivät.
Ketään kiinnosta! Paitsi päättäjiä joilla on tarve syynätä rahaa Espanja, Italia, Kreikka ym Tuskin maltan odottaa, kun Bulgaria on käsi ojossa.
Suomessa on naisella tosiaan oma valinta millainen tukka. Tuolla ukko vetelee turpaan, jos nainen tekee mitään kysymättä ukolta.
Se vielä, että lähtökohta ihan eri. Kreikkalaisten ei ehkä tarvi värjätä hiuksiaan, mutta aika monella suomalaisella on maantien harmaa tukka. Kelle se sopii? Ehkä sellasten junttien mielestä, kun mitään ei saa käyttää ulkonäköönsä.
Tuo että viimeistään 35v pitäs leikata pitkä tukka on kyllä jotain niin typerää etten ikinä ottais asiakkaaksi. Täytän 40v ja pitkä hopea blondi tukka on hyvässä kunnossa. Useammat kehut sain taas töissä. Ei se iästä riipu vaan elintavoista. Tervee
Huh no aikamoista ylimielistä tekstiä taas. Kannattaa vaikka seurata jotain Pariisin muotiviikkoja ym.. niin muodikas hiusmalli ei ole joka vuosi pitkä. Sellainen pitkä missitukka on vähän last season. Itsellä oli juurikin sellainen yli 10 vuotta. Nyt on pitkä vaalennettu polkka ja tämä on niin paljon freesimpi kun se pitkä tumma missitukka. Olen siro ja hoikka, joten tämä tukka sopii hyvin.
Enemmänkin se on se olemus mikä vaikuttaa. Jos ylipainoisella Pirjolla on pitkä tukka ni silti hän on ylipainoinen Pirjo. Jos on taas Halle Berry niin on kaunis lyhyemmälläkin tukalla.
Pidänkö itse shokkiväristä? No en. Mutta jos joku sellaisen haluaa itselleen ni go for it. Jos se tyyli on jollain muutenki ylipainoa ja caprit niin ei se missitukka tee mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa aloittajan linkin artikkelin neljäs kuva, mitä miehen kädelle on tapahtunut? Muissa kuvissa normaalit kädet. Miksi värjäävät hiuksia, en minä värjää, ehkä luonnolle parempi.
Näkee jonkin verran kreikkalaisilla, geenivirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa aloittajan linkin artikkelin neljäs kuva, mitä miehen kädelle on tapahtunut? Muissa kuvissa normaalit kädet. Miksi värjäävät hiuksia, en minä värjää, ehkä luonnolle parempi.
Näkee jonkin verran kreikkalaisilla, geenivirhe.
Ja siis niissä muissa kuvissahan on eri mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli:D Tää on muuten totta!
Asuin Rodoksella 12 vuotta ja tosiaankin, Suomi-mammoilla on lyhyeksi nyrhitty tukka, jossa "kivoja" raitoja...lilaa, pinkkiä, vihreätä. Ja puhun näistä keski-ikäisistä tädeistä. Paikalliset kysyivätkin, että miksei teillä ole pitkiä hiuksia...
Jossain vaiheessa suomimammalla tulee vaihe, jolloin se pää on kynittävä. En tiedä mikä ikä se on, mutta viimeistään 35 vuotiaana lähtee pitkä tukka. Se on sääli, koska lähes aina se pitkä tukka on parempi kuin poikamainen tukka.
-Mies
Suomalaiset miehethän on komeudestaan kuuluja maailmalla, Kreikkaa myöten! Vai oliko se sittenkin Thaikkula... eikä ulkonäöllä niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Pullukat iskemässä Gigoloita, joillakin Gigoloilla fetissi pullukoihin, jotkut taas katsoo säälin ja inhon silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukat iskemässä Gigoloita, joillakin Gigoloilla fetissi pullukoihin, jotkut taas katsoo säälin ja inhon silmillä.
Kreikassa ei enää taida olla tätä kulttuuria, kreikkalainen gigoloa vastaava on kamaki. Sivistäpä itseäs sen verran että ymmärrät kirjoittaa gigolonkin ihan vaan pienellä kirjaimella.
Mitä se kenellekään kuuluu vaikka värjäisi päänsä vaikka sateenkaarenväreillä??
Ei kuulukaan ellet halua joutua naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
"Suomalainen turisti erottuu Rodoksella jo sadan metrin päästä"
Hyvä Suomi !
Ruotsissa Jane Hellen teetti tutkimuksen, jonka mukaan blondausaineet ja raidoitustuotteet ovat vieläkin, vuosikymmenien menestyksen jälkeen, ruotsalaisnaisten suosikkeja. Vaalea tukka kuuluu ruotsalaiseen kauneusihanteeseen. Sen vuoksi muita värejä myydään merkittävästi vähemmän ruotsalaisille kaupoissa. Menekkiä ei vain ole, vaikka Ruotsissa on nykyään tummatukkaisia väestöä ~20%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks tuttu, jolla joka kuukausi eri värinen pää. On sanonut monta kertaa että se maantienvärinen tukka on tylsä. Värjännyt hiuksensa pilalle. Sellaista palannen näköistä haperoa koko tukka.
Justiinsa näin. Eivät tajua shokkivärjäilijät että tukan pitäisi antaa vähintään sen 3 kuukautta olla ennenkuin värjää uudelleen. Tiedän kans näitä jotka joka kuukausi värjäilee ja ollaan äimän käkenä kun hiuksia irtoilee ja on kaljua kohtia. Mitkään hoitoaineetkaan ja rauhoittavat hiusnaamiot ei auta koska kokoajan pitää jatkuvalla syötöllä pilata hiuksensä voimakkaalla värillä
Varsinainen asiantuntija. 😂
Olen eri mutta pisti silmään tämä teksti. Se juurikin noin että pitää antaa olla sen 3 kuukautta jos värjää jatkuvasti hiuksia. Palanutta hamppua useammalla ku voimakkaalla shokkivärillä värjäävät hiuksensa piloille. Ja jos sattuu omaamaan huonot geenit niin hiuksia irtoilee varsinkin blondauksen yhteydessä. Mun entinen kaveri värjäili joka kuukausi harmaata juurikasvuaan piiloon blondivärjäyksellä, tuloksena oli päänmyöten menevä ohut latvoista hampputukka. Keskeltä erottuu jos katsoo tarkkaan pieniä osia kaljuja kohtia. Eli ei se jatkuva blondaus kotivärjäyksin tee hyvää hiuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh, räväkkä nainen, jolla shokkivärihiukset!
Tulin jo.
t: mies
Tälle on oma nimikin "mielenterveystukka"
Eiks toi oo kouvolatukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa ei enää taida olla tätä kulttuuria, kreikkalainen gigoloa vastaava on kamaki. Sivistäpä itseäs sen verran että ymmärrät kirjoittaa gigolonkin ihan vaan pienellä kirjaimella.
Kyllä äidinkielenopettaja kunhan ensin opit itse kirjoittamaan sanan sivistys pienellä kirjaimella se on: sivistäppäs ei Sivistäpä:D
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulukaan ellet halua joutua naurunalaiseksi.
No Suomessa tuntuu olevan mitä hullummalta näytät sen paremmin sut jätetään rauhaan. Helsingissä varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset näkee jo kaukaa. Katsokaapa, kuinka ruotsalaiset kävelevät. Suora ryhti ja vakaa askel. Suomalaiset taas löntystelevät tai keinuvat puolelta toiselle.
Multa kerran Puertossa yksi puolituttu kysyi, miksi suomalaiset kävelevät kummasti oikealta vasemmalle eikä suoraan. Korosti ettei kyse ole alkoholista vaan jotain muuta siinä on. Veikkasin lonkkavikaa, en tiedä.
Maalaiset löntystää kuin olis sontaiset navettasaappaat jalassa. Loikkivat vanhasta muistista sontakourun yli. Useimmat miehet ei opi koskaan kävelemään pakaralihaksilla lantio keinuen ja joustavana. Ne löntii ja töpsöttää kuin papat. Ei sitten ihme, että on selkä, lonkat ja polvet tohjona alle 50-vuotiaana.
Naiset kävelee joustavasti, jos ovat pitäneet itsensä kuosissa. Ylipaino ja tasapainon heikkeneminen saa aikaan leveän jänkälöntystämisen.
Eihen kestä😂.vai sontakourun yli🤣.leveä jänkälöntystäminen..
Niin ja se verotus.