Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rodoslainen ravintoloitsija: "Suomalaisilla naisilla on usein värjätty tukka. Olen nähnyt heidän päässään sinistä, vihreää ja oranssia"

Kommentit (255)

Vierailija
161/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiin paljon muutakin ja pääosin erittäin positiivista, mutta ap jämähti naisten hiusväreihin. Kova on pojulla puute!

Hiusvärit varmaan Rodoksella erottuvat. Eiväthän paikalliset pysty itse hiuksiaan värjäämään. Mustassa hiuksessa ei näy mikään väri. Värin poisto ja värjääminen puolestaan rasittavat hiusta turhan paljon ja lopputulos voi olla jotain muuta kuin mitä haluttiin.

Tatuointeja näyttävät kuitenkin mielellään ottavan.

Täytyyhän lihassa nyt leimat olla.

Vierailija
162/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli:D Tää on muuten totta!

Asuin Rodoksella 12 vuotta ja tosiaankin, Suomi-mammoilla on lyhyeksi nyrhitty tukka, jossa "kivoja" raitoja...lilaa, pinkkiä, vihreätä. Ja puhun näistä keski-ikäisistä tädeistä. Paikalliset kysyivätkin, että miksei teillä ole pitkiä hiuksia...

Jossain vaiheessa suomimammalla tulee vaihe, jolloin se pää on kynittävä. En tiedä mikä ikä se on, mutta viimeistään 35 vuotiaana lähtee pitkä tukka. Se on sääli, koska lähes aina se pitkä tukka on parempi kuin poikamainen tukka.

-Mies

Ja sitten kun nämä emännät kynivät tukkansa ja pistävät someen kuvan uudesta tukastaan. Yleisin kommentti on "Simpsakka!" Siis nimenomaan sitä kuvaillaan sanalla "SIMPSAKKA"! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ilman vaan ap, ei sulle kukaan tyrkytä.

Naiset

Vierailija
164/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten tukkaan väri tarttuu päinvastoin kuin etelämaalaisten mustaan jouheen. Iloitaan siitä!

Vierailija
165/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola valtaa Rhodoksen!

Vierailija
166/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Rodoksella joku aika sitten. Luulivat venäläiseksi. Pääasia, etten näytäkään suomimammalta. Ei ole yhtään kiloakaan liikaa eikä ihoa sotkettu. 

Vierailija
167/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri nämä naiset käyvät Rhodoksella ja Kreetalla. 

Vierailija
168/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa näki paikallisilla jonkun verran, että yrittivät olla blondeja. Siis se musta tukka oli blondattu. Näkyi pikimusta juurikasvu ja sitten sellainen pilalle palanut blondattu sotkukasa.  

Vähän sama juttu, kun suomaliset vetää pikimustaksi ja sitten se juurikasvu näyttää siltä, että on kaljuuntumassa. 

Vierailija
169/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin Rodoksella 12 vuotta ja tosiaankin, Suomi-mammoilla on lyhyeksi nyrhitty tukka, jossa "kivoja" raitoja...lilaa, pinkkiä, vihreätä. Ja puhun näistä keski-ikäisistä tädeistä. Paikalliset kysyivätkin, että miksei teillä ole pitkiä hiuksia...

Jossain vaiheessa suomimammalla tulee vaihe, jolloin se pää on kynittävä. En tiedä mikä ikä se on, mutta viimeistään 35 vuotiaana lähtee pitkä tukka. Se on sääli, koska lähes aina se pitkä tukka on parempi kuin poikamainen tukka.

-Mies

Se vaihe tulee useimmille silloin kun hiukset alkavat ohenemaan niin, että pitkät hiukset näyttävät kuivahtaneelta rotan hännältä. Silloin moni leikkaa mielellään hiukset lyhyiksi. 

Onneksi Suomessa naisetkin saavat päättää itse hiuksistaan.

Vierailija
170/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset turistit tunnistaa heti ulkomailla. Rumat Prisma vaatteet, lihavuus, tatuoinnit, rumat hiukset, eivät osaa käyttäytyä, huutavat puhelimeen, törttöilevät kaduilla ja kaupoissa aivan kuin olisivat eksyneet. Häpeän suomalaisia. 

Itse valitsen yleensä lomakohteen, MISSÄ ON HYVIN VÄHÄN SUOMALAISIA. Lennän myös SAS:lla, koska ruotsalaiset osaavat käyttäytyä paremmin ja ovat siistimpää kansaa. Otan hotellin aina erikseen ja siellä ei todellakaan ole suomalaisia. Valitsen yleensä 5 tähden hotellin. Suomalaiset Prisma asiakkaat ei näihin eksy, onneksi. 

Terveisin lentoemäntä

Vierailija
171/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Rodoksella joku aika sitten. Luulivat venäläiseksi. Pääasia, etten näytäkään suomimammalta. Ei ole yhtään kiloakaan liikaa eikä ihoa sotkettu. 

Hyi. Onko sulla sellainen jättinenä ja kolho naama niinkuin rysyillä?

Vierailija
172/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

No mä en tunne ketään joka olisi 35-vuotiaana leikkannut pitkät hiukset lyhyiksi, jos siis itse pitkistä pitää. Vasta paljon vanhempana, koska suomalainen hiuslaatu on ohut ja naisenkin hiukset ohenevat iän myötä. Harva, pitkä hiirenhäntä ei ole mitenkään automaattisesti nätimpi kuin kiva lyhyt malli. Kaiken lisäksi naisten ei tarvitse näyttää aina nätiltä, etenkään sun silmään. Jokainen on vapaa tekemään hiuksilleen mitä lystää ja hyvä niin.

Vierailija
173/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset turistit tunnistaa heti ulkomailla. Rumat Prisma vaatteet, lihavuus, tatuoinnit, rumat hiukset, eivät osaa käyttäytyä, huutavat puhelimeen, törttöilevät kaduilla ja kaupoissa aivan kuin olisivat eksyneet. Häpeän suomalaisia. 

Itse valitsen yleensä lomakohteen, MISSÄ ON HYVIN VÄHÄN SUOMALAISIA. Lennän myös SAS:lla, koska ruotsalaiset osaavat käyttäytyä paremmin ja ovat siistimpää kansaa. Otan hotellin aina erikseen ja siellä ei todellakaan ole suomalaisia. Valitsen yleensä 5 tähden hotellin. Suomalaiset Prisma asiakkaat ei näihin eksy, onneksi. 

Terveisin lentoemäntä

Kertoo aika paljon, jos näin puhuu omasta kansastaan. Joo mee vaan! Tollasta ilopilleriä kaipaa varmaan nii moni, että jonoksi asti ihmisiä. 

Vierailija
174/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa näki paikallisilla jonkun verran, että yrittivät olla blondeja. Siis se musta tukka oli blondattu. Näkyi pikimusta juurikasvu ja sitten sellainen pilalle palanut blondattu sotkukasa.  

Vähän sama juttu, kun suomaliset vetää pikimustaksi ja sitten se juurikasvu näyttää siltä, että on kaljuuntumassa. 

Kyllähän Suomessa näkyy myös mustiksi värjättyjä hiuksia. 

Vierailija
175/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin lentoemäntä

Kertoo aika paljon, jos näin puhuu omasta kansastaan. Joo mee vaan! Tollasta ilopilleriä kaipaa varmaan nii moni, että jonoksi asti ihmisiä. 

Mitäs se kertoo sinulle, että en pidä omasta kansasta. Olen suorapuheinen ja nähnyt niin paljon erilaisia kulttuureja ja ihmisiä, että tiedän mistä puhun. Suomalaiset ovat järkyttävää JUNTTI kansaa. Suomalaisen todella tunnistaa heti ulkomailla ja negatiivisessa valossa. Ulkomaalaiset naureskelevat suomalaisille, nämä juntti suomalaiset eivät vain tiedä sitä, kun ovat niin rakastuneita siihen juntti olemukseensa ja luulevat olevansa jotain ihmeellistä.  Suosittelen suomalaisille tyylitajua ja käytöstapoja, ne voi myös opetella, jos eivät tule äidinmaidossa. 

Vierailija
176/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin lentoemäntä

-----------Täällä entinen lentoemäntä. Minä taas koen suomalaiset fiksuina ja kiltteinä. En tarvi viiden tähden hotellia, mikä meille annettiin ilmaiseksi kun olimme töissä. Halvempikin olisi kelvannut.

Jos vertaat, esim englantilaiset ovat likaisia , hielle haisevia. Ei suomalaiset .......

Ei espanjalaiset eikä kreikkalaiset väheksy suomalaisia paitsi ne kateelliset. Aika monta avioliittoa ulkomaalaisten kanssa .....

Vierailija
177/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Minulla valtavan kauniit vaaleat pitkät hiukset, paksut ja oman väriset.Ikä 70 plus. Ei näy kasvoistakaan. 

Vierailija
178/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset pitävät maataan ainoa oikea mailman ensimmäinen "historian ainutlaatuinen" En oo käynyt, mutta vanhemmat kertoi, kun kävivät. 

Ketään kiinnosta! Paitsi päättäjiä joilla on tarve syynätä rahaa Espanja, Italia, Kreikka ym Tuskin maltan odottaa, kun Bulgaria on käsi ojossa.

Suomessa on naisella tosiaan oma valinta millainen tukka. Tuolla ukko vetelee turpaan, jos nainen tekee mitään kysymättä ukolta.

Se vielä, että lähtökohta ihan eri. Kreikkalaisten ei ehkä tarvi värjätä hiuksiaan, mutta aika monella suomalaisella on maantien harmaa tukka. Kelle se sopii? Ehkä sellasten junttien mielestä, kun mitään ei saa käyttää ulkonäköönsä.

Tuo että viimeistään 35v pitäs leikata pitkä tukka on kyllä jotain niin typerää etten ikinä ottais asiakkaaksi. Täytän 40v ja pitkä hopea blondi tukka on hyvässä kunnossa. Useammat kehut sain taas töissä. Ei se iästä riipu vaan elintavoista. Terveellinen ja monipuolinen ruoka. Kala, kvino, marjat jne netistä löytyy. Aina voi tehostaa Priorin, Biotiniini, hiusteho.

Niitä shokki värjäyksiä on muillakin ku suomalaisella. Myös Thaikuilla. 

Kampaaja 39

Vierailija
179/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin lentoemäntä

Mitäs se kertoo sinulle, että en pidä omasta kan

No ainakin sen että, jos inhoat kaikkea niin vika on jossain muualla. Vai onko peukutusten perusteella täällä muotia inhota ja haukkua oma kansaa? Tuliko nyt hyvä olo.

Kyllä minäkin häpeän monia asioita meissä, mutta olen myös matkustanut kaikki mantereet muutamaan kertaan. Pelkästään Afrikassa yli 14 kertaa Olen ymmärtänyt arvostamaan Suomea. Kaikissa kansoissa omat vikansa. Suomessa ärsyttää

-naiivi, auktoriteetti uskovainen

-Junttius jos joku elää vähän eri tavalla, niin pitää vihata

-Kateus, sisäänpäin lämpenevät ihmiset joiden kans lähes mahdoton ystävystyä. 

-Ollaan mukamas mukavia, mutta kun selkäs käännät haukkuvat pystyyn. 

Puhumattakaan hallituksesta joilla on aina rahaa muille paitsi niille heikoimmissa asemissa oleville. Ylipäätään omalle kansalle. 

Kyllä minäkin vikaa löydän, mutten yleistä. Luulen, että oot aika nuori. No kerro mikä se ihanin maa tai toiseksi ihanin. Laitetaan ehkä harkintaan mihin seuraavaks. 

-

Vierailija
180/255 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Se vaihe tulee useimmille silloin kun hiukset alkavat ohenemaan niin, että pitkät hiukset näyttävät kuivahtaneelta rotan hännältä. Silloin moni leikkaa mielellään hiukset lyhyiksi. 

Onneksi Suomessa naisetkin saavat päättää itse hiuksistaan.

Juurikin näin. Ei tarvitse kuunnella incel miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan