Rodoslainen ravintoloitsija: "Suomalaisilla naisilla on usein värjätty tukka. Olen nähnyt heidän päässään sinistä, vihreää ja oranssia"
Kommentit (255)
"Suomalainen turisti erottuu Rodoksella jo sadan metrin päästä"
Hyvä Suomi !
Ooh, räväkkä nainen, jolla shokkivärihiukset!
Tulin jo.
t: mies
Vierailija kirjoitti:
Tulin jo.
Räväkästä poikatytöstähän sä tykkäät. Semmoisesta, joka rassailee autoja, mutta tykkää vain miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Hehe ja yllättyneitä olivat?? 😆
Ap on selkeästi saanut pakit ja jäänyt linjoille huutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulin jo.
Tälle on oma nimikin "mielenterveystukka"
Kuka oikeasti menee johonkin Rhodokselle...?
Niin. Onko tämäKIN sinulle ongelma, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin jo.
Tälle on oma nimikin "mielenterveystukka"
Toisaalta hyvä, kun merkitsevät itse itsensä, ihotuhruilla tai väritukalla.
Ei kiinnosta kiviäkään, mitä joku kreikkalainen rantakauppias ajattelee suomalaisista. Kasvattakaa nyt oikeesti vähän sitä itsetuntoa!
Tällä hetkellä raha on kuitenkin tiukassa, Zagorianos harmittelee.
Paikalliset pitävät suomalaisten mutkattomasta luonteesta, mutta myös järjestelmällisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuva ja räiskyvä😆👍😆
Voimaantuva ja räksyttävä. Muut on aina sekopäitä, enhän minä.
Vierailija kirjoitti:
Tulin jo.
Unohdit äänekkyyden.
Kuka nyt edes käy rhodoksella nykypäivänä paitsi se kansanosa jolle matkailukin on vaan tekosyy vetää känniä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä juntteja, jotka on jääny vuoteen 2007. Käyvät aina samalla kampaajalla ja aina sama kampaaja suosittelee jotain vuoden 2007 muotitukkaa.
Mi käy ihmeen takia ei saisi värjätä hiuksia jos itse haluaa? Väri lähtee aina pois. Mielestäni rohkeaa ja leikkisää. Ei ehkä tyylikkyyden huippu, mutta ennemmin oman luonteenukaisesti kuin tekotyylikäs. Monista huomaa kuinka epävarmoja he ovat itsestään. Vihteätukkainen taas usein vaikuttaa varmalta ja vahvalta. Siltikin, vaikka itse kuulun sarjaan: luonnollinen keinolla millä hyvänsä..
Harvemmin tuollaisia näkee edes Suomessa, miten ovat niin yleisiä Rodoksella? Joku maalaisilmiö? Toisaalta en voisi vähempää välittää mitä joku ylipainoinen setä miettii.
Jutussa mietin sitä, että miten rannalla hedelmiä myymällä pystyy oikeasti tienaamaan elantonsa? Siis tarkoitan tätä positiivisessa mielessä, hieno juttu jos pystyy, mutta miten tuo bisnes oikeasti voi kannattaa?
"Vrouclis on ollut yli 40 vuotta hedelmäkauppiaana ja oppinut tuntemaan suomalaiset "
Ne on niitä juntteja, jotka on jääny vuoteen 2007. Käyvät aina samalla kampaajalla ja aina sama kampaaja suosittelee jotain vuoden 2007 muotitukkaa.