Rodoslainen ravintoloitsija: "Suomalaisilla naisilla on usein värjätty tukka. Olen nähnyt heidän päässään sinistä, vihreää ja oranssia"
Kommentit (255)
On kyllä oikeassa, suomalaiset akat on mieleterveyskuntoutuja-tukkaisia järkiään.
Joko nyrhitty kananpersetukka tai värjätty mielenterveyskuntoutuja-tukka.
Vierailija kirjoitti:
Kommari lebsot maailmalla. 😂
Paitsi että nämä "lesbot" yrittää iskeä paikallisia espanjalaisia miehiä jotka ovat Suomen mittapuulla komeita:D
Rodoslainen ei tiedä väritukan viestivän,että " tumma uros, sinä-minä tule,pum-pum !"
Nämä kommentit asiakkaista on kivoja. Oltiin perheen kanssa Kreetalla silloin, kun venäläiset vielä reissasi paljon. Ollaan ihan normiperhe, ei ylipainoa, asiallinen vaatetus, ei alkoholia liikaa, tavanomaiset tipit annetaan. Neljän tähden hotelli, ai, paljon venäläisiä.
Aamiaisella tarjoilija kyseli kuulumisia kaikilta venäläisiltä ja kaateli heille teetä ja kahvia. Meitä ei palveltu mitenkään. Sama juttu vieressä istuvan ruotsalaisperheen kanssa. Hekin olivat ilmaa. Lopulta käytiin itse hakemassa kahvikannuja.
Tuli selväksi, ettei meitä siellä kaivattu. Tulkittiin asia niin, että uskovat jatkossa elävänsä venäläisestä turismista, eivätkä tarvi meitä pohjoismaalaisia. Lyhytnäköinen ja väärä asenne.
Kreetalla on käyty senkin jälkeen, tässä muuten hyvässä hotellissa ei koskaan.
Onhan se katkera pala, kun jotkut värjää tukkansa minkä väriseksi tykkää, lomailee mielensä mukaan, pitää hauskaa eikä välitä muitten ajatuksista.
Sellainen vapaus pistää kyllä vihaksi. Mutta ajattelin niellä katkeruuteni. Itse olen asiani hoitanut niin, ettei mulla ole varaa tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen joitakin espanjalaisia ja kaikki ämä tuntemani ovat olleet sitä mieltä, että suomalaiset todellakin tunnistaa helposti värjätystä tukasta ja suomalaisittain värjättyjen tukkien omistajia pidetään lapsellisina ja tyylittöminä. Tässä siis tosiaan puhutaan vihreistä, sinisistä ja pinkeistä yms. tukan väreistä.
Ihan varmasti tunnet, juu juu, ja yleinen puheenaiheenne on suomalaisnaisten shokkivärihiukset. Juu juu 🥱🥱🥱
missähän väitin, että yleinen puheenaihe on shokkivärihiukset? Mutta kyllä siitä on puhuttu. Se on varsin tavallista, että jos on vaikka kahden kulttuurin ihmisiä,niin aletaan puhua kulttuurieroista. Tajuan toki, kirjoituksestani tekemiesi oletusten johdosta ettet snä tajua tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi otsikkoon on haluttu nostaa tuo asia?
Itsellä esim. tämä kiinnitti huomiota:
"Kaikki suomalaiset ovat pohjoismaalaisten tavoin erittäin siistejä. Ruokailun jälkeen he veivät aina astiat ja roskat oikeille paikoilleen. Minkään muun maan ihmiset eivät sitä tehnee"
Itselleni oli muuten Espanjassa jonkinlainen järkytys, kun käytiin jossain kahvilassa, niin ihmiset vain heittivät käytetyn servietin lattialle ja siitä sitten kahvilan henkilökunta kävi sen korjaamassa pois. Kun itse lähdin etsimään roskakoria, johon voisin omani laittaa,niin sain kuulla, että "tiputa se vain lattialle". Jotenkin tuntui aivan käsittämättömältä.
Pitäähän sitä jollain saada huomio pois liikakiloista 😆
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt edes käy rhodoksella nykypäivänä paitsi se kansanosa jolle matkailukin on vaan tekosyy vetää känniä.
Tuttavapiiristä tuolla on tänä vuonna käynyt esim. lääkäripariskunta, jotka ei juo alkoholia ollenkaan. Kävivät rentoutumassa ja tutustumassa heille mielenkiintoisiin kohteisiin.
Omituista tuollainen toisten lomakohteiden arvostelu, voihan niitä nännejä vetää missä tahansa, jos sellainen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa mietin sitä, että miten rannalla hedelmiä myymällä pystyy oikeasti tienaamaan elantonsa? Siis tarkoitan tätä positiivisessa mielessä, hieno juttu jos pystyy, mutta miten tuo bisnes oikeasti voi kannattaa?
"Vrouclis on ollut yli 40 vuotta hedelmäkauppiaana ja oppinut tuntemaan suomalaiset "
Kreikkalaiset eivät maksa veroja, eivät halua, se on heidän mielestään turhaa.
Ja vanhemmilla naisilla miestukka. Jos on paksu kaula ja isot korvat, silloin näyttävät ihan mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kiviäkään, mitä joku kreikkalainen rantakauppias ajattelee suomalaisista. Kasvattakaa nyt oikeesti vähän sitä itsetuntoa!
Mua kyllä jäi kiinnostamaan mitä on se suomalainen liikkuminen josta heidät tunnistaa jo 50 metrin päästä.
Iines ankka vaappuen kun läskit painaa ja persjalkaisilla lonkat paskana painosta
ay palkitsee hyvät toverit ilmais matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kiviäkään, mitä joku kreikkalainen rantakauppias ajattelee suomalaisista. Kasvattakaa nyt oikeesti vähän sitä itsetuntoa!
Sanoo vain ääneen sen mitä suomalaisetkin miehet ajattelevat.
En voi käsittää miksi ne hiukset pitää pilata eriskummallisilla väreillä.
Persjalkaset neonvätipolkkatukkaiset suomitädit tunnistetaan kyllä kaukaa.
Siellä tyylikkäät suomalaiset oikein pirtsakkoina värikkäissä hiuksissaan. Kyllä varmasti erottuu. Myös pukeutuminen on varmasti Euroopan muodikkainta.
"Pitäiskö bongata joku Casanova täältä":D