Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille?

Vierailija
12.07.2025 |

Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten. 

Kommentit (625)

Vierailija
161/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa edellä minua käskettiin laihduttamaan itseni hoikaksi ja treenaamaan peppu salilla kiinteäksi. Siihen en kuitenkaan aio ryhtyä, koska viihdyn kehossani hyvin näin ja tämä tuntuu olevan minulle luontainen paino, kun se on pysynyt tällaisena jo vuosikausia. Enkä usko, että pariutuminen olisi oikeasti parista ylikilosta kiinni, etenkin kun itse kelpuuttaa itselleen vastaavan kumppanin. Usein näkee kadulla ja kaupoissa pariskuntia, joissa nainen on ylipainoinen. Olen kuitenkin jo sen ikäinen, että en usko tässä iässä miesten miettivän pelkkää ulkonäköä naisissa. Ap

No sä olet ihan virallisesti ylipainoinen kun BMI on 27 joten kyse ei ole vaan muutamasta ylimääräisestä kilosta vaan olet reippaasti ylipainoinen vaikka sun peilikuvasi muuta väittäisi ja vaikka kuinka kropassasi viihtyisit. Vuoden parin päästä saatat päästä BMI 30 joka on liikalihava.

Kun näet pariskuntia joissa nainen on tukeva, niin et voi tietää oliko nainen tukeva kun he tapasivat. Nämä pariskunnat ovat saattaneet olla yhdessä vaikkapa 10v ja tällöin rakkaus kestää sen että toinen puolisosta tukevoituisi. Lisäksi esim lapsettomuushoidot saattavat lisätä naisen painoa 10-20kg. Sinkkunaisen tilanne on täysin eri ja laihduttaminen kaikista yksinkertaisin tapa saada miehet kiinnostumaan. Sulla on toki täysin lupa elää tyytyväisenä sun ylipainoisessa kropassa ja jatkaa näin miehen etsimistä. Mutta turha tulla tänne asiasta itkemään jos mikään asian suhteen ei muutu kun sun painokaan ei laske. Täällä saat kuulla ne faktat joita sun läheiset eivät pysty sulle päin naamaa sanomaan kun pelkäävät sinun loukkaantuvan.

Vierailija
162/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kelpaisit" lukemani perusteella varmasti minulle. Missä pyörit vapaa-ajallasi? Ehkä vielä törmätään...

Olen tietenkin päivisin töissä, työmatkat kuljen julkisilla, lisäksi minut voi kohdata ruokakaupoissa, tainenäyttelyissä, museoissa, kirjastossa, erilaisilla kursseilla, ulkoilemassa lähiseudun ulkoilualueilla, nyt kesäisin myös ravintoloiden terasseilla. Baareissa ja kapakoissa en noin muuten juuri käy, kun en oikein niissä viihdy ja koska en käytä itse paljoakaan alkoholia (ehkä lasin viiniä tai jonkun erikoisoluen joskus). Ap

Kaupunki 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelleko miehelle olet mennyt juttelemaan esim tänä vuonna? 

En kyllä muista! Juttelen paljon vieraille ihmisille bussipysäkillä, metrossa, tai jos satutaan samaan lounaspöytään tai vaikka kassajonossa. Useamman kerran tullut ihan ulkona pysähdyttyä vaihtamaan muutama sana tuntemattoman vastaantulijankin kanssa. En laske kertoja tällaisista ollenkaan. Olen sosiaalinen ihminen, joka ei ole ollenkaan ujo ja tykkään jutella vieraiden ihmisten kanssa. En siis välttämättä mene jotenkin juuri iskemistarkoituksessa juttelemaan tuntemattomalle miehelle, että sinulla on kivat silmät käytkö usein täällä, vaan ryhdyn vain yleisesti juttelemaan ihmisille lähistöllä, silleen tavallisesti ja kohteliaasti ilman taka-ajatuksia. Ap

Sinun pitää ehkä kokeilla uudestaan nettideittejä, esim Bumble tai mitä näitä on ja lähestyä niitä tavismiehiä jotka ei saa yhtään osumia. 

Vierailija
164/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotispäivästä lähtien naisen markkina-arvo alkaa romahtaa eksponentiaalisella käyrällå. Itsellä esim. lapsiluku täynnä, niin ensinnäkään en ala enää ikinä seurustelemaan ja toisekseen tapailen vain parikymppisiä naisia, jotka haluaa kevyitä juttuja.

M41

Vierailija
165/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten parantaisit miehen elämää taiteen tuntemisella? Olet todennäköisesti jo liian vanha tekemään lapsia, joten parhaat ikäisesi miehet eivät kiinnostu susta.

Olisi kannattanut olla aktiivinen kymmenen vuotta sitten. Nyt sun kannattaa hankkia kissa tai pari. 

Minulla on takana 15 vuoden suhde, josta osa siitä avoliitossa. Aloimme seurustelemaan jo aika nuorina lukiossa. Erosimme vähän sen jälkeen kun täytin 30, koska kasvoimme erilleen, elämä muutti meitä aikuistuessa liian erilaisiksi ja eri asioita haluaviksi. Eron jälkeen olin jonkun aikaa tarkoituksella ihan yksin. Nyt jo useamman vuoden etsinyt uutta parisuhdetta, mutta en ole sellaista löytänyt. En ole siitä huolimatta kissaihminen. Ja 10 vuotta vanhempi mies olisi ok. Ap  

Vierailija
166/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori kun menen suoraan asiaan. Itselläni on keskivertoa selvästi syvempi emätin ja olen huomannut mikromunamiesten (onneksi) inhoavan minua automaattisesti, aivan kuin ne vaistoaisivat, etteivät ikinä olisi minulle riittäviä.

Uskon siis että ihmisillä on vaistotoimintaa tämän asian suhteen ja monet jotenkin vaistoavat, keiden genitaalit sopivat yhteen.

Huomasin tämän asian jo paljon ennen kuin edes tiesin, että emättimeni on paljon keskivertoa syvempi. Aiemmin myös ajattelin ettei tällaisilla asioilla olisi väliä eikä pituus merkitsisi mitään, mutta kyllä se vaikuttaa. Ei ole mukavaa jos yhdyntä jää fyysisesti vajaaksi. 

Mun ex olisi sulle ihan täydellinen. Oikea jättislaikka. Tuli ero syystä että liian iso eikä mulla paikat kestä.

Vierailija
167/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa edellä minua käskettiin laihduttamaan itseni hoikaksi ja treenaamaan peppu salilla kiinteäksi. Siihen en kuitenkaan aio ryhtyä, koska viihdyn kehossani hyvin näin ja tämä tuntuu olevan minulle luontainen paino, kun se on pysynyt tällaisena jo vuosikausia. Enkä usko, että pariutuminen olisi oikeasti parista ylikilosta kiinni, etenkin kun itse kelpuuttaa itselleen vastaavan kumppanin. Usein näkee kadulla ja kaupoissa pariskuntia, joissa nainen on ylipainoinen. Olen kuitenkin jo sen ikäinen, että en usko tässä iässä miesten miettivän pelkkää ulkonäköä naisissa. Ap

No sä olet ihan virallisesti ylipainoinen kun BMI on 27 joten kyse ei ole vaan muutamasta ylimääräisestä kilosta vaan olet reippaasti ylipainoinen vaikka sun peilikuvasi muuta väittäisi ja vaikka kuinka kropassasi viihtyisit. Vuoden parin päästä saatat päästä BMI 30 joka on liikalihava.

Kun näet pari

Ei BMI 27 ole reippaasti ylipainoinen. Sellaiset näkyvästi ylipainoiset painaa päälle sata kiloa. 

Vierailija
168/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen"

Läskiä harva mies hyväksyy parinvalintaa tehdessään. Miehet jotka ovat suhteessa läskin kanssa, menivät yleensä yhteen hoikan naisen kanssa joka sittemmin on märehtinyt itsensä läskisi.

BMI 27 on järkyttävä arvo, laihduta jonnekin alle BMI 20 ja sitten pue paljaiden koipireisiesi peitoksi järkyttävän lyhyt minihame, varmasti on vientia.

Vierailija
169/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että ap yliarvioi oman tasonsa. Hän on korkeintaan keskitasoa ja hänelle kelpaa vain tasokas alfa eli kirurgilääkärimiesmalli.

Itse taas veikkaisin, että AP on ehkä jotenkin pliisu ja huonolla tavalla hillitty, liian asiakeskeinen?

Asuinpaikka voi myös vaikuttaa. Ruuhka-Suomen ulkopuolella voi olla paremmat markkinat. 

Olen kyllä jonkun verran asiakeskeinen ja hillitty, mutta en nyt kai liian pahasti, kun olen kuitenkin myös sosiaalinen ja iloinen. Asuinpaikka Pk-seutu. 

Ap

Joo. Olen tuo, joka tuntee sen nelikymppisen, pullukan naisen jolla riittää vientiä. 

Kyseinen nainen asuu kaukana pk-seudusta ja on tosi rento, ei oikeastaan ollenka

No jaa. Itse olen sarjaa hajuton ja mauton. Hyvinkin asiallinen ja hillitty, enkä omaa vahvoja mielipiteitä oikein mistään. Olen kuitenkin treenattu kropaltani ja nätti kasvoiltani. Ei ole mun asiallisuus ja hillitty olemus ollut miehille koskaan mikään este. Varattu toki olen mutta mieheni paikalle olisi kyllä jatkuvasti tunkua. 

PS. Parhaimmat ominaisuuteni ovat kuitenkin sisäisiä.

Silloin kun ulkokuori on kunnossa, sitä saa paljon enemmän tilaisuuksia esitellä niitä muitakin hyviä ominaisuuksia, kuten huumorintajua. 

Vierailija
170/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kelpaisit" lukemani perusteella varmasti minulle. Missä pyörit vapaa-ajallasi? Ehkä vielä törmätään...

Olen tietenkin päivisin töissä, työmatkat kuljen julkisilla, lisäksi minut voi kohdata ruokakaupoissa, tainenäyttelyissä, museoissa, kirjastossa, erilaisilla kursseilla, ulkoilemassa lähiseudun ulkoilualueilla, nyt kesäisin myös ravintoloiden terasseilla. Baareissa ja kapakoissa en noin muuten juuri käy, kun en oikein niissä viihdy ja koska en käytä itse paljoakaan alkoholia (ehkä lasin viiniä tai jonkun erikoisoluen joskus). Ap

Kaupunki 

Pk-seutu. Sekä asuinpaikka että työpaikka alueella. Ap

Vierailija
171/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä olet ihan virallisesti ylipainoinen kun BMI on 27 joten kyse ei ole vaan muutamasta ylimääräisestä kilosta vaan olet reippaasti ylipainoinen vaikka sun peilikuvasi muuta väittäisi ja vaikka kuinka kropassasi viihtyisit. Vuoden parin päästä saatat pääst

Ei satakiloa ole mikhään. Kun tasaisesti on kehossa. Tykkään kun on jotain mistä ottaa kiinni. 

M39

Vierailija
172/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 27 on nimenomaan muutama ylimääräinen kilo. Ei kymmeniä ylimääräisiä kiloja. 

Vierailija
173/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka pl., meinaatko ihan tosissasi että noissa luettelemissasi paikoissa voisit miehen kohdata? Ehkä elokuvissa, mutta ei todellisessa elämässä miehet lähesty ruokakaupassa tai kirjastossa naisia:) Korkeintaan tuo voisi terassilla onnistua. 

Vierailija
174/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro AP vähän tarkemmin numeroita:

Montako kertaa olet ollut treffeillä viimeisen kahden vuoden aikana? Ja jatkokysymyksenä: montako kertaa on näillä treffeillä käynyt niin, että sinä olisit halunnut tavata uudelleen, mutta mies ei?

Vierailija
175/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen"

Läskiä harva mies hyväksyy parinvalintaa tehdessään. Miehet jotka ovat suhteessa läskin kanssa, menivät yleensä yhteen hoikan naisen kanssa joka sittemmin on märehtinyt itsensä läskisi.

BMI 27 on järkyttävä arvo, laihduta jonnekin alle BMI 20 ja sitten pue paljaiden koipireisiesi peitoksi järkyttävän lyhyt minihame, varmasti on vientia.

Alle BMI 20 on alipainoinen, jos sellaista mies etsii niin en suosittele tällaista miestä kenellekään. Ei ap:n BMI tässä ole mikään este. 

Vierailija
176/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin piti tulla aito poikamies, mutta kun muutama Lady oli kaapanut niin tässä sitä istutaan kuudenetatoista vuotta .....vankilassa. Lady on sellinvartija. 193 cm rotewanbaksu mies poraa. Naurakaa kuorossa. 

Vierailija
177/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut kantapään kautta seuraava asian:

On lähes mahdotonta iskeä mies, jos se mies ei pidä sinua seksuaalisesti viehättävänä. Ja käänteisesti, on äärimmäisen helppoa iskeä mies, jos hän pitää sinua seksuaalisesti viehättävänä. 

No tässä se totuus "miehistä" tuli. Ei enää ole tosimiehiä. Ainoastaan miehen sukupuolielimet omaavia neitejä joita pitäisi iskeä ja jahdata! 😂😂😂😂 Voi kyynel! 😂😂😂😂

Riippuu ihan naisesta. On paljonkin sellaisia naisia, joiden ei todellakaan tarvitse jahdata miehiä, vaan miehet kyllä hakeutuvat heidän seuraansa ihan oma-aloitteisesti. 

Vierailija
178/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehessä tärkeintä on se, että mies on hyvä ihminen ja hänellä on kultainen sydän. Tuolla tavoin miten kirjoitat ajatteleva mies (ja tuollaista puhetyyliä käyttävä) ei oikein osu tähän tärkeimpään kriteeriini, joten minulle on ihan ok että kaltaisesi mies ei minusta kiinnostu enkä aio pyrkiä sellaiseksi että kiinnostuisi. Ap

Vierailija
179/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle BMI 20 on alipainoinen, jos sellaista mies etsii niin en suosittele tällaista miestä kenellekään. Ei ap:n BMI tässä ole mikään este. 

OT: normaalipainon alue on bmi 18,5-25. 

Vierailija
180/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään kaapaajistani ei ole käytänyt minihametta. Puhe on se millä meikä on kaadettu.