Liike nyt sai uuden äänestäjän
Harkimolla on ollut usein järkeviä avauksia ja nyt kun se uskaltaa puuttua myös maahanmuuttoon niin äänestän mieluummin häntä kuin persuja. Liike nyt on parempi vaihtoehto pienyrittäjälle kuin kokoomus tai persut.
Kommentit (69)
Harkimo ymmärtää enemmän taloudesta kuin Orpo ja Purra.
Se horiseva äijä ei ole ollut missään muussa tiimissä kuin Team Harkimossa. Tietää, että ei tule ikinä pääsemään hallitukseen, niin takki kääntyy lennossa Marinin oikeisto-oppositiosta nykyiseen vasemmisto-oppositioon. Helppo olla puskista huutelija.
Harkimo on täysin oikeassa tuossa asiassa.
Jos liike nyt saa tarpeeksi äänestäjiä persuilta niin se voisi ohittaa RKP.n ja sitä kautta voitaisiin saada jotain järkeä rahan tuhlaamiseen kaksikielisyyden vuoksi.
Harkimolta tulee aika ajoin ihan hyviä mielipiteitä mutta puolue on auttamatta liian pieni.
Hyvä että muutkin puolueet uskaltavat arvostella maahanmuuttoa.
Jokainen ääni pois persuilta on hyvä asia.
Joskus oli kojuja juttelin jonkun Liike nyt hakijan kanssa. Keskustelu oli tasapainoinen ja jäi hyvä kuva. En tiedä pääsikö kyseinen henkilö silloin.
Moni kokoomuksen äänestäjä hyötyisi oikeasti enemmän liike nytin linjasta mutta puolue on todellisuudessa vain Hjallis.
Vierailija kirjoitti:
Jos liike nyt saa tarpeeksi äänestäjiä persuilta niin se voisi ohittaa RKP.n ja sitä kautta voitaisiin saada jotain järkeä rahan tuhlaamiseen kaksikielisyyden vuoksi.
Hjallis puhuu äidinkielenään Ruotsia, joten turha luulo. Toi sakki on niin sisäsiittoista että alkavat muistuttaa jo Oululaisia.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen harkinnut Harkimon äänestämistä mutta se puolue on liian pieni.
Mä äänestän silti.
Äänestän Hjallista vain siksi että se on piikki Orpon lihassa. Orpo on tunari.
Vierailija kirjoitti:
Tai jos demareista siirtyy tarpeeksi porukkaa harkimon taakse, muutama viheriäinen ja vassari siihen lisäksi, muistakaa äänestää. Itse en siihen pysty kun olen siirtynyt persujen kannattajaksi ja siellä aion myös pysyä.
Tässä äänestäjä lisää. Olikin paras aamu-uutinen.
Jallis ei ikinä tuu pääsemään todelliseen päättäjän asemaan eli ministeriksi, joten voi huudella sivusta kaikkea mistä tietää valtaosan ihmisten pitävän. Yhden ihmisen puolueella ei ole mitään merkitystä eduskunnassa. Häntä äänestämällä ääni menee täysin hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että muutkin puolueet uskaltavat arvostella maahanmuuttoa.
Sopivasti kun vaalit lähestyy niin takki kääntyy hehhehheeeee.....
Vierailija kirjoitti:
Jallis ei ikinä tuu pääsemään todelliseen päättäjän asemaan eli ministeriksi, joten voi huudella sivusta kaikkea mistä tietää valtaosan ihmisten pitävän. Yhden ihmisen puolueella ei ole mitään merkitystä eduskunnassa. Häntä äänestämällä ääni menee täysin hukkaan.
Persutkin oli alkujaan protestiäänipuolue.
Vierailija kirjoitti:
Harkimo on täysin oikeassa tuossa asiassa.
Hjalliksen ulostulot tulevat skarpimmiksi iän myötä.
Se on harvinaista vanhoilla (päättävissä asemissa) olevilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persutkin oli alkujaan protestiäänipuolue.
Myös heitä äänestämällä ääni menee täysin hukkaan.
Itsekin olen harkinnut Harkimon äänestämistä mutta se puolue on liian pieni.