Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille?

Vierailija
12.07.2025 |

Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten. 

Kommentit (625)

Vierailija
141/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli vaikuttaa kans yllättävän paljon. Jos on harmaavarpunen ja pukeutuu suoriin housuihin....

Vierailija
142/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan mm. matkustelua, valokuvausta, erästä taidejuttua, klassista musiikkia, lukemista, novellien kirjoittamista pöytälaatikkoon, hiihtämistä (silloin joskus harvoin kun täällä pk-seudulla on lunta). Lisäksi minua kiinnostaa taidehistoria ja kaikki kulttuurijutut. Ei ole näistä harrastuksista löytynyt seuraa, mutta kuten sanottu niin minulla on laaja yleistieto niin osaan kyllä keskustella laajasti muistakin asioista ja harrastuksista ja lähden mielelläni mukaan kokeilemaan uusia juttuja. Ap

Nuissa harrastuspiireissä hoikkuus ja hoikan ihmisen eteerisyys olisi plussaa.

Bmi 27 taas ei haittaa, jos harrastuksiin kuuluisi noiden lisäksi myös salin ryhmäjumppaa, terassilla käymistä ja Suomipop-festivaalia. 

Taideihmiset ei pidä edes normaalipainon yläpäästä. 

En ole etsimässä mitään taidemiestä. Enkä harrasta noita asioita miehen etsinnän takia vaan koska tykkään niistä asioista ja ystäväni myös. Ja lisäksi usein niissä seurana minulla on joku miespuoleinen ystävä, niin ei silloin edes ole mahdollista jotain seuraa sieltä löytää. Uskon, että minunlaiselle ihmiselle helpoin tapa löytää seuraa on netti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyli vaikuttaa kans yllättävän paljon. Jos on harmaavarpunen ja pukeutuu suoriin housuihin....

Mutta kun etsin tavallista harmaavarpusta mieheksi, joku sellainen kauluspaita ja suorat housut olisi juuri hyvä miehellä. Eikö silloin ole hyvä etten ole itse räväkän näköinen tai tatuoitu tms? Ap

Vierailija
144/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi sinulla olevan vientiä. Haluatko lapsia vielä yrittää? 

Vierailija
145/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..vaikka itse kuvailet itseäsi noin, niin totuuttahan ei voi  näytön takaa tietää. Saatat vain oikeasti olla kuitenkin veemäinen kanttura, vaikka miten suloisesti itsestäsi puhutkin.

Jos olet vaikka puoluekannalta vihreä tai vasemmistolainen, niin se karsii miehistä 60% heti myös pois.

Joku vikahan sinussa ilmeisesti on.

Minulla on kuitenkin useita ystäviä (sekä naisia että miehiäkin) ja ystävät vaikuttavat pitävän minusta eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään sellaista että olisin veemäinen tai kanttura tai vastaavaa. Olen töissäkin pidetty ihminen työkavereiden keskuudessa. Puoluekantaa ei ole, en kuulu mihinkään poliittiseen tai muuhunkaan ideologiaan. Miksi puoluekanta silti karsisi 60 pros miehistä pois? Ap

Jos sinulla on miehiä kavereina, niin voisiko olla,  että kuulut siihen naisryhmään, jonka miehet mieltävät "yksi jätkistä"? Olet tai miehet kokevat sinut jostain syystä liian epänaisellisena, jolloin kaipaamaasi romanttista viehätystä ei miesten puolelta synny? Miehet voivat siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi pitää sinusta,  mutta vain kaverina. 

Vierailija
146/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyli? Sanoit tyylisi olevan tavallinen? Onko tyylisi tylsä? Kannattaa päivittää vaatekaappia ja pukeutua kivasti. 

Huumorintaju? Jos ei ole kovin huumorintajuinen ja on vähän hissukka (tai tylsä), niin se saattaa olla myös ongelma.

Heittäydytkö tilanteisiin ja olet valmis kohtaamaan ihmisiä? vai ajatteletko että pitää olla X koulutus jne. Jos on liian tiukat kriteerit ja ei ole avoin, niin saattaa kyllä jäädä helposti yksin. Odotetaan jotain Herra Täydellisyyttä.

Tyylini on tavallinen, monen mielestä ehkä huomaamaton tai tylsäkin. Mutta siis siistit asialliset vaatteet (housut, paita, jakku, neule tms), joissa jokin naisellinen vivahde mukana esim huivi tms. 

En ole räväkän näköinen, en minkään alakulttuurin tai ideologian edustaja (eli en kuulu ulkoisestikaan sellaiseen tyyliin), en toisaalta ole niin vara

Huivi naisellinen vivahde..? Tyylisi vaikuttaa tylsältä, kannattaa varata stailistille aika jos itselläsi ei ole ideoita. Räväkkyys on eri juttu kuin hyvä tyyli. Olen itse vaatemyyjä ja kyllä tyylillä on myös iso merkitys.

Vierailija
147/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parantaisit miehen elämää taiteen tuntemisella? Olet todennäköisesti jo liian vanha tekemään lapsia, joten parhaat ikäisesi miehet eivät kiinnostu susta.

Olisi kannattanut olla aktiivinen kymmenen vuotta sitten. Nyt sun kannattaa hankkia kissa tai pari. 

Vierailija
148/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On valtavasti kivoja ja perusnättejä naisia, jotka ei kelpaa miehille. Vaikka miehet muuta väittää.

Ongelma on siinä että nuo naiset eivät kelpuuta niitä miehiä joille he kelpaisivat.

Vierailija
149/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun etsin tavallista harmaavarpusta mieheksi, joku sellainen kauluspaita ja suorat housut olisi juuri hyvä miehellä. Eikö silloin ole hyvä etten ole itse räväkän näköinen tai tatuoitu tms? Ap

Miksi takerrut räväkkyyteen? Nyt puhutaan tyylistä! Ei miehiä kiinnosta nainen, joka käyttää aina jotain suoria housuja ja on harmaavarpunen.

Vierailija
150/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi voi hyvin olla se, että haet miestä joka on samanlainen itsesi kanssa. Mutta silloin kriteerisi ovat sellaisia, että tapaamasi miehet ovat sinua suositumpia. Roteva ja hyvässä ammatissa oleva mies on suositumpi kuin vastaava nainen. Aivan samoin kuin hoikka, lyhjyt, sporttinen ja pienituloinen nainen on suositumpi kuin vastaava mies. Tapaamasi miehet juttelevat kanssasi mielellään, mutta sitten jatkavat etsimistä. 

.

Tuo voi kyllä osua oikeaan, että haen miestä joka on melko samanlainen kuin minä. Mutta ei minusta kyllä ole kiinnostuneita ne erilaisetkaan ainakaan niin, että se kiinnostus kävisi minulle ilmi jollain tavalla. Olen siis itse pitkä ja kun on muutama ylikilokin, niin olen ajatellut, että vähintään samanpituinen ja joko ylipainoinen tai muuten roteva mies olisi se joka voisi minusta kiinnostua. En oikein usko, että minua selvästi lyhempi ja

AP sanot olevasi pitkä. Siinä kenties se kompastuskivi. Pitkille miehille on vientiä niin sulle ei jää. Ja ymmärrän että lyhyemmät miehet eivät sinusta kiinnostu. 

Ei Ap ole kuin vaivaiset 172cm. Sellainen ei vaikuta mihinkään. 

Vierailija
151/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli femcelien kokoontumisajot

Vierailija
152/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ala lesboksi ja hommaa naista?

Vierailija
153/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja tyylissä tietysti, kuin kaksi ääripäätä! 

Vierailija
154/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelleko miehelle olet mennyt juttelemaan esim tänä vuonna? 

En kyllä muista! Juttelen paljon vieraille ihmisille bussipysäkillä, metrossa, tai jos satutaan samaan lounaspöytään tai vaikka kassajonossa. Useamman kerran tullut ihan ulkona pysähdyttyä vaihtamaan muutama sana tuntemattoman vastaantulijankin kanssa. En laske kertoja tällaisista ollenkaan. Olen sosiaalinen ihminen, joka ei ole ollenkaan ujo ja tykkään jutella vieraiden ihmisten kanssa. En siis välttämättä mene jotenkin juuri iskemistarkoituksessa juttelemaan tuntemattomalle miehelle, että sinulla on kivat silmät käytkö usein täällä, vaan ryhdyn vain yleisesti juttelemaan ihmisille lähistöllä, silleen tavallisesti ja kohteliaasti ilman taka-ajatuksia. Ap

Vierailija
155/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulinasi on täysin turhaa ja "ongelmasi" täyttä hevonpaskaa.

Vierailija
156/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi sinulla olevan vientiä. Haluatko lapsia vielä yrittää? 

Ehkä. Jos löytyy oikeasti hyvä suhde, mies haluaa lapsia ja raskaus osoittautuu mahdolliseksi niin kyllä. Mutta toisaalta taas ei mitenkään pakosti, vaan olen ihan tyytyväinen myös lapsettomaan elämään. Ap

Vierailija
157/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat tylsältä. Mulla on just samanlainen kaveri, joka on ollut sinkkuna koko elämänsä ja on 50v. 

Vierailija
158/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..vaikka itse kuvailet itseäsi noin, niin totuuttahan ei voi  näytön takaa tietää. Saatat vain oikeasti olla kuitenkin veemäinen kanttura, vaikka miten suloisesti itsestäsi puhutkin.

Jos olet vaikka puoluekannalta vihreä tai vasemmistolainen, niin se karsii miehistä 60% heti myös pois.

Joku vikahan sinussa ilmeisesti on.

Minulla on kuitenkin useita ystäviä (sekä naisia että miehiäkin) ja ystävät vaikuttavat pitävän minusta eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään sellaista että olisin veemäinen tai kanttura tai vastaavaa. Olen töissäkin pidetty ihminen työkavereiden keskuudessa. Puoluekantaa ei ole, en kuulu mihinkään poliittiseen tai muuhunkaan ideologiaan. Miksi puoluekanta silti karsisi 60 pros miehistä pois? Ap

Jos sinulla on miehiä kavereina, niin voisiko olla,  ett

Voihan sekin olla! Mutta koska kuitenkin haluan parisuhteen, niin jotenkin minun sitten pitäisi kai muuttua erilaiseksi. En vain tiedä miten. Ap

Vierailija
159/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi voi hyvin olla se, että haet miestä joka on samanlainen itsesi kanssa. Mutta silloin kriteerisi ovat sellaisia, että tapaamasi miehet ovat sinua suositumpia. Roteva ja hyvässä ammatissa oleva mies on suositumpi kuin vastaava nainen. Aivan samoin kuin hoikka, lyhjyt, sporttinen ja pienituloinen nainen on suositumpi kuin vastaava mies. Tapaamasi miehet juttelevat kanssasi mielellään, mutta sitten jatkavat etsimistä. 

.

Tuo voi kyllä osua oikeaan, että haen miestä joka on melko samanlainen kuin minä. Mutta ei minusta kyllä ole kiinnostuneita ne erilaisetkaan ainakaan niin, että se kiinnostus kävisi minulle ilmi jollain tavalla. Olen siis itse pitkä ja kun on muutama ylikilokin, niin olen ajatellut, että vähintään samanpituinen ja joko ylipainoinen tai muuten roteva mies olisi se joka voisi minusta kiinnostua. En oikein usko, että minua selvästi lyhempi ja

Lyhyemmät miehet voivat kiinnostuakin. Älä projisoi naisten ajatuksia miehiin. Naisille tuo nainen verrattuna mieheen on ehdoton juttu. Ei miehille.

Tuosta on tutkimuksiakin. Mitä lyhyempi nainen, sitä isompi pituusero mieheen halutaan (alas, kaikki naiset haluavat pitkiä miehi). Miesten tapauksessa mitä lyhyempi mies, niin sitä isompi pituusero naisen eduksi on ok. Pitkille miehille vielä pidempi nainen harvemmin käy.

Vierailija
160/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut kantapään kautta seuraava asian:

On lähes mahdotonta iskeä mies, jos se mies ei pidä sinua seksuaalisesti viehättävänä. Ja käänteisesti, on äärimmäisen helppoa iskeä mies, jos hän pitää sinua seksuaalisesti viehättävänä. 

No tässä se totuus "miehistä" tuli. Ei enää ole tosimiehiä. Ainoastaan miehen sukupuolielimet omaavia neitejä joita pitäisi iskeä ja jahdata! 😂😂😂😂 Voi kyynel! 😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä