Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille?

Vierailija
12.07.2025 |

Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten. 

Kommentit (625)

Vierailija
201/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat mukavalta tyypiltä mutta ihan ekana tulee mieleen että sun kannattaa laihduttaa 24 BMI tässä sitä miestä etsiessäsi niin mahdollisuudet kasvavat suunnattomasti. Valitettava tosiseikka, mutta positiivista on että sun terveys paranee samalla niin ei ole tyhjän kanssa. Miehet ovat visuaalisia, myös ne sinun kanssasi saman BMIn omaavat miehet. 

Naiset on myös visuaalisia.

Vierailija
202/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ylikiloja on muutama (bmi 27)

Esim 170cm tarkoittaisi 78kg! Aika paljon ylipainoa.

BMI 18-20 on seksuaalisesti viehättävä (tutkittu asia). 20-25kg pois niin alkaa tapahtua. Sori että olen niin suorasanainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Ylikiloja on muutama (bmi 27)

Esim 170cm tarkoittaisi 78kg! Aika paljon ylipainoa.

BMI 18-20 on seksuaalisesti viehättävä (tutkittu asia). 20-25kg pois niin alkaa tapahtua. Sori että olen niin suorasanainen.

ap on 172cm. Eli tuossa puhutaan jo 80kg. Se on paljon.

BMI22 olisi 65kg, se alkaisi olla hyvä.

Vierailija
204/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli urastani ja uratykkeydestä. Työskentelen tutkimushommissa ja olen edennyt sillä uralla hyvin. Sitten asia ihan erikseen on kovapalkkaiset bisnespuolen urat. Itse en sillä puolella työskentele enkä vaadi miehenkään olevan mikään KTM tai juristi. Ap

Vierailija
205/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa lause "naiset ovat visuaalisia"? Ovat itse visuaalisia - tai - haluavat mieheltä visuaalisuutta? Onko ampiaispesän päälle astuminen visuaalisuutta, kun Lady ei astunut samoja jälkiä ojan yli kuin gubbe? Silti .....tilanne loi joitain uutta ja hyvää. Ampiaisenpisto = hyvää? Jees kun kyseessä on nainen. Jatkohärdeleineen. 

Vierailija
206/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa vastaajalle 187. Ap on ollut ihan johdonmukainen koko ketjun ajan. Jos oma keskittymiskyky ei riitä 10-sivuiseen ketjuun, niin ei se aloittajan vika ole.

Mutta joo, asiaan. Ap antaa itsestään todella mukavan ja fiksun kuvan, mutta kyllä itsekin kallistun sille linjalle, että hän on liian harmaa. Tässä iässä, varsinkin ihan siellä ei-elämänkoulupiireissä halutaan jo sitä persoonaa ja jos niinkin isot asiat kuin lastenhankinta ja puoluepolitiikka on tyyliin voipi olla vaan voipi olla olematta, tulee ihmisestä todella persoonaton kuva. Ja valitettavasti nekin ihmiset jotka ovat itse harmaata tapettia, etsivät elämäänsä väriä. Vähän sama kuin menisit tapettiin kauppaan ja tarjonnassa on kolme harmaata tapettia pienillä eroilla, toteat äkkiä, että miksi nähdä vaiva kun vastaava löytyy jo kotoa.

En tarkoita tätä seuraavaa miksikään fleksailuksi, vaan vertailuksi. Olen aloittajan ikäinen, BMI 26, perusnätti ja ihan hyvässä työssä. Erotuksena se, että olen yliopistopudokas, opinnot jäivät taka-alalle kun ura lähti nousuun ja sitten ura jäi polkemaan paikoilleen, kun itse en halunnutkaan enää edetä pidemmälle, vaan keskittyä enemmän vapaa-ajan aktiviteetteihin. Mutta sitten, olen vapaaehtoisesti lapseton, vihervasemmistolainen, feministi, vegaani (ja tästä huolimatta minulla on ei yksi, ei kahta vaan peräti yhdeksän kissaa), pössypää, tatuoitu ja pukeudun oman alakulttuurini mukaisesti. Edustan siis sitä kaikkea minkä palstan mukaan pitäisi karkottaa kaikki miehet, mutta silti minulla on vientiä joka vain tuntuu lisääntyvän vuosi vuodelta. Ja vientiä on sitten ihan laidasta olevilta miehiltä, mutta toki suurin osa korkeakoulutettuja, koska ovat vähän kuin omat piirini. Kuuminta hottia tunnun olevan sellaisten perus kokoomuslaisten miesten kanssa, mutta työni liiketaloudessa varmaan korostaa näiden tarjontaa. Parisuhteessa olen ollut onnellisesti viimeiset 10 vuotta, mutta sekään ei tunnu olevan este lähestymisille.

Ehkäpä se sitten on vain niin, että jos puhutaan edes perusälykkäistä akuisista ihmisistä, he kaipaavat elämäänsä jotain muuta kuin "kaikki käy" tyyliä?

Vierailija
207/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli urastani ja uratykkeydestä. Työskentelen tutkimushommissa ja olen edennyt sillä uralla hyvin. Sitten asia ihan erikseen on kovapalkkaiset bisnespuolen urat. Itse en sillä puolella työskentele enkä vaadi miehenkään olevan mikään KTM tai juristi. Ap

Puhut nyt urastasi eli olet liikkuva mainoskuvake. Anteeksi, mutta asia menee epäselvemmmmmmmäksi. Olet jo kertonut itsestäsi ja jatkoselittelyt vain pahentavat. Kerro uutta. Ole luova. Näpäytä epäilijöitä tms. Juu minun kommentejani voi tintata miten haluaa. 

Vierailija
208/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argentiina: Jättileikkauksilla huolimatta kasvuun vain vuodessa!

7.7% BKT:n kasvu, 50% julkisen sektorin leikkaukset ja inflaatio lähes kurissa.

Pahoittelut että liitän tämän tänne mutta keskustelu aiheesta estetään maanisesti enkä ole sellainen luonteeltani että alistun fasismin edessä.

Vierailija
209/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaa blaa vastaajalle 187. Ap on ollut ihan johdonmukainen koko ketjun ajan. Jos oma keskittymiskyky ei riitä 10-sivuiseen ketjuun, niin ei se aloittajan vika ole.

Mutta joo, asiaan. Ap antaa itsestään todella mukavan ja fiksun kuvan, mutta kyllä itsekin kallistun sille linjalle, että hän on liian harmaa. Tässä iässä, varsinkin ihan siellä ei-elämänkoulupiireissä halutaan jo sitä persoonaa ja jos niinkin isot asiat kuin lastenhankinta ja puoluepolitiikka on tyyliin voipi olla vaan voipi olla olematta, tulee ihmisestä todella persoonaton kuva. Ja valitettavasti nekin ihmiset jotka ovat itse harmaata tapettia, etsivät elämäänsä väriä. Vähän sama kuin menisit tapettiin kauppaan ja tarjonnassa on kolme harmaata tapettia pienillä eroilla, toteat äkkiä, että miksi nähdä vaiva kun vastaava löytyy jo kotoa.

En tarkoita tätä seuraavaa miksikään fleksailuksi, vaan vertailuksi. Olen aloittajan ikäinen, BMI 26, perusnätti ja ihan hyväss

Mä luulen että selitys on hyvin yksinkertainen: 

Sinä olet hyvännäköinen, AP ei ole. Siksi sinusta kiinnostutaan, mutta AP:sta ei.

Vierailija
210/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..vaikka itse kuvailet itseäsi noin, niin totuuttahan ei voi  näytön takaa tietää. Saatat vain oikeasti olla kuitenkin veemäinen kanttura, vaikka miten suloisesti itsestäsi puhutkin.

Jos olet vaikka puoluekannalta vihreä tai vasemmistolainen, niin se karsii miehistä 60% heti myös pois.

Joku vikahan sinussa ilmeisesti on.

Persujen kannatus on n. 10% ja laskee kuin lehmän häntä, että tuo 60% on vähän optimistinen arvio.

Vierailija
211/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nyt AP vähän tsempata sua. Mä olen reilun 2,5 vuoden aikana käynyt treffeillä 49 miehen kanssa. Heistä n.1/3 antoi minulle pakit, 1/3:lle minä annoin pakit ja 1/3 kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista. Neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut ja näistä kolme halusi lopettaa tapailun ja yhden kanssa minä halusin lopettaa tapailun siksi, kun kummallekaan ei ollut muodostunut tunteita.

Vierailija
212/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha - anti-keskustelu startttttasi. Ollaan takaisin vauva-föörymin arjessa eli kakkavaipoissa. 

Vierailija
213/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita tätä seuraavaa miksikään fleksailuksi, vaan vertailuksi. Olen aloi

Mä luulen että selitys on hyvin yksinkertainen: 

Sinä olet hyvännäköinen, AP ei ole. Siksi sinusta kiinnostutaan, mutta AP:sta ei.

No juu, en ole vaan korkeintaankin tosiaan perusnätti. Ja sekin täytyy tehdä iän myöntä yhä enemmän meikeillä, kun suomalaiseen tapaan on väritön taikinanaama. Muutenkin, kyllä tämä hedonistinen elämäntapa näkyy mussa kaikin tavoin. Torstai voi olla ulkoäöllisesti ihan ok päivä, kun viikonlopun pöhötys on laskenut, mutta sitten onkin jo taas aika pössytellä ja mässytellä ja sitten iltapäivästä avata viinipullo ja alkaa kokkailemaan miehen kanssa. 

Vierailija
214/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sussa mitään vikaa ole. Nostat vähän kriteerejä. Olet kulttuurista kiinnostunut nainen, etsi samanlaista miestä. Oleellisinta on, että on samat arvot ja samat mielenkiinnon kohteet. 

Sinä kuuntelet klassista, kuvittele mies, joka kuuntelee hevimusiikkia tai pahempaa teknojumputusta, punkkia, iskelmää. Eihän sitä kestäisi, en minä ainakaan (Jazz ja klassinen sopii jo paremmin.) 

Vierailija
215/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita tätä seuraavaa miksikään fleksailuksi, vaan vertailuksi. Olen aloi

Hyvännäköinen, hauskempi, seksikkäämpi. Sopivasti särmää. Noin esimerkiksi.

Ja jonkinlainen linjan valinta siinä kuka ja millainen hän on.

ap:lla menee sekaisin yläluokkaisesti pukeutuva korkeampaan luokkaan kuuluva urallaan menestyjä, tavallistakin tavallisempi täti-ihminen, nörtti-älykkö-tutkija, jne. Tuosta kärkevän vegaani-feministi-kissanaisen kirjoittamasta yhdestä viestistä sai enemmän kiinni kun kaikista ap:n viesteistä yhteensä. Minä tiesin heti, ettei kiinnosta. Joku toinen tietää heti, että nyt alkoikin kiinnostamaan.

Ei tuo sitä tarkoita, että pitäisi sopia täysin johonkin stereotypiaan. Mutta jotain pitää olla mistä potentiaalinen mies saa kiinni.

Vierailija
216/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinäkin olet tinderin varassa?

Vähän rohkeampi pukeutuminen. Näytä mielenkiintoisemmalta ja naiselliselta.

Mene johonkin vähän fiksumman luokan ravintolaan.

Meikkaa.

Juo vähän jotain.

Mene yksin -helpompi lähestyä.

Minulle ei ole kukaan koskaan antanut pakkeja.

Vierailija
217/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat mukavalta tyypiltä mutta ihan ekana tulee mieleen että sun kannattaa laihduttaa 24 BMI tässä sitä miestä etsiessäsi niin mahdollisuudet kasvavat suunnattomasti. Valitettava tosiseikka, mutta positiivista on että sun terveys paranee samalla niin ei ole tyhjän kanssa. Miehet ovat visuaalisia, myös ne sinun kanssasi saman BMIn omaavat miehet. 

Naiset on myös visuaalisia.

Joo, ei todellakaan kiinnosta mikään palstamiehen kielellä Roteva mies eli läski. 

Hoikka ja jäntevä pitää olla, ja itseäni en ikinä ylipainoiseksi päästäisi. 

Vierailija
218/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlasin koko ketjun läpi! Olet n. 170cm ja n. 80 kg, ja viimeiset 6 miestä jotka tapasit, kaikki torjuivat sinut heti ensitapaamisen jälkeen. 

Lopetetaanpa kiertely ja kaartelu, ja puhutaan ihan suoraan:

On aivan ilmiselvää, että ongelma on ulkonäkösi. Suosittelen lopettamaan deittailun väliaikaisesti, tätä menoa vain rikot itsesi henkisesti. Laita kaikki resurssit siihen, että saat itsesi noin 70 kilon painoon, ja sitten uusi yritys uusilla kuvilla, uusilla vaatteilla ja uudella tyylillä. 

Vierailija
219/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita tätä seuraavaa m

Hyvännäköinen, hauskempi, seksikkäämpi. Sopivasti särmää. Noin esimerkiksi.

Ja jonkinlainen linjan valinta siinä kuka ja millainen hän on.

ap:lla menee sekaisin yläluokkaisesti pukeutuva korkeampaan luokkaan kuuluva urallaan menestyjä, tavallistakin tavallisempi täti-ihminen, nörtti-älykkö-tutkija, jne. Tuosta kärkevän vegaani-feministi-kissanaisen kirjoittamasta yhdestä viestistä sai enemmän kiinni kun kaikista ap:n viesteistä yhteensä. Minä tiesin heti, ettei kiinnosta. Joku toinen tietää heti, että nyt alkoikin kiinnostamaan.

Ei tuo sitä tarkoita, että pitäisi sopia täysin johonkin stereotypiaan. Mutta jotain pitää olla mistä potentiaalinen mies saa kiinni.

Lol, kiitos kun mansplainasit minulle oman tekstini sisällön. 

Vierailija
220/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on miehiä kavereina, niin voisiko olla,  ett

Voihan sekin olla! Mutta koska kuitenkin haluan parisuhteen, niin jotenkin minun sitten pitäisi kai muuttua erilaiseksi. En vain tiedä miten. Ap

Ulkoisesta tyylistä on helppo aloittaa pieni korjausliike:) Naisellista ja romanttista ilmettä pukeutumiseen saa helposti varsinkin näin kesällä, omalle vartalotyypille sopivilla mekoilla, hameilla, koruilla,  pastellisävyillä. Naisellinen kampaus ja kiharat, ei ainakaan ihan lyhyitä hiuksia. Jos tapaat kiinnostavan miehen, pikkuisen flirttiä ja ujoa huumoria, hymyile ja puhu pehmeällä äänellä, pidä tiivis katsekontakti, mikäli mies lähtee juttuun mukaan. Kyllä näillä vähintään kesäkollin onnistut nappaamaan:)

Ihan hyviä vinkkejä kiitos! Tosin kesäkollia en halua. Minua kiinnostaa pitkä vakiintunut parisuhde eli mies joka etsii myös lähinnä sella

No tuo kesäkolli oli lähinnä huumorilla heitetty. Tarkoitin sillä lähinnä sitä, ettei kannata miehen etsinnässä olla "liian tosissaan" liikkeellä, koska miesten silmissä vaikuttaa silloin epätoivoiselta. Vaan rennolla asenteella, ainakin alkuun tutustumisvaiheessa.