Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille?

Vierailija
12.07.2025 |

Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten. 

Kommentit (625)

Vierailija
181/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä älykkyys pelottaa heikompia miehiä? Naisella on enemmän ottajia, kun hän ei ole liian viisas ja pystyvä. Mies haluaa olla The Uros. Pienikokoinen ja vähän tyhmä nainen nostaa sopivasti miehen itsetuntoa. Hame vuelä päälle, niin menestys on taattu.

Vierailija
182/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro AP vähän tarkemmin numeroita:

Montako kertaa olet ollut treffeillä viimeisen kahden vuoden aikana? Ja jatkokysymyksenä: montako kertaa on näillä treffeillä käynyt niin, että sinä olisit halunnut tavata uudelleen, mutta mies ei?

Kuluneen kahden vuoden aikana olen ollut treffeillä kuusi kertaa. Kaksi heistä sanoi minulle että ei nyt natsannut niin että lähdettäisiin toisille treffeille. Neljä ghostasi treffien jälkeen eli lupasivat laittaa viestiä mutta eivät laittaneet, jollekin heistä laitoin itse mutta ei vastannut niin annoin olla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..vaikka itse kuvailet itseäsi noin, niin totuuttahan ei voi  näytön takaa tietää. Saatat vain oikeasti olla kuitenkin veemäinen kanttura, vaikka miten suloisesti itsestäsi puhutkin.

Jos olet vaikka puoluekannalta vihreä tai vasemmistolainen, niin se karsii miehistä 60% heti myös pois.

Joku vikahan sinussa ilmeisesti on.

Kyllä kokkari tai persu enemmän karsisi, eikä puoluekanta lue otsassa.

Vierailija
184/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoitti että olen tyylitön. Millainen tyyli sitten olisi minun ikäiselle ja minun kaltaiselle ihmiselle se kiva tyyli, joka on myös miesten mielestä kiva? Enkä tarkoita että muuttaisin nyt tyyliäni vain miesten vuoksi, vaan että ainahan joissain asioissa voi parantaa ja olisi kiva saada uusia tyylivinkkejä. Omaan makuuni ja luonteeseeni sopisi parhaiten sellainen hillitty mutta raikas yläluokkalainen charmi, mutta kun ihan siihen ei ole varaa niin kaikki vinkit käy. Ap 

Vierailija
185/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nggghhhhh ... joo .. on ne kaikki olleet älykäitä. Verohalinto , iso tietsikkafirma kriitinen mimmi , jne...... Jooo ....äitinikin oli kahden yliopistotutkinnon ihminen. Itseläni on matikka-geometria tausta. Silti en osaa kirjoittaa oikein. 

Vierailija
186/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..vaikka itse kuvailet itseäsi noin, niin totuuttahan ei voi  näytön takaa tietää. Saatat vain oikeasti olla kuitenkin veemäinen kanttura, vaikka miten suloisesti itsestäsi puhutkin.

Jos olet vaikka puoluekannalta vihreä tai vasemmistolainen, niin se karsii miehistä 60% heti myös pois.

Joku vikahan sinussa ilmeisesti on.

Minulla on kuitenkin useita ystäviä (sekä naisia että miehiäkin) ja ystävät vaikuttavat pitävän minusta eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään sellaista että olisin veemäinen tai kanttura tai vastaavaa. Olen töissäkin pidetty ihminen työkavereiden keskuudessa. Puoluekantaa ei ole, en kuulu mihinkään poliittiseen tai muuhunkaan ideologiaan. Miksi puoluekanta silti karsisi 60 pros miehistä pois? Ap

Jos sinull

Ensi alkuun olisi ehkä hyvä tietää, kuka olet.

Olet muuttanut ketjun edetessä kertomustasi todella paljon. Ensin kuvasit itsesi urallasi menestyneeksi, ja annoit samalla itsestäsi kuvan ylemmän luokan jäsenenä. Haussa oli pitkä ja urallaan menestynyt mies, joka haluaa keskustella työasioista vapaallakin tiimikaverinsa eli sinun kanssasi.

Nyt sitten 172cm pituinen leipurikin kävisi. Ja oletkin tavallisen kuuloinen täti-ihminen joka reissaa bussilla töihin ja istuu terasseilla.

Minun kantani pitää siinä, että pitkän ja kunnianhimoise uramiehen saamiseksi vaadittaisiin silmitöntä tuuria. Olet lähes vastakohta naisille joiden kanssa nämä miehet yleensä seurustelevat, sekä ulkoisesti että luonteeltasi. Ja ei, se ei mene niin, että uramies haluaa uranaisen. Muut asiat tulevat ensin, sekä ulkoisesti että sisäisesti.

Mutta se 172cm kokki, 178cm palkanlaskija, 180cm kirjastotyöntekijä, tai joku muu tavismies. Pitäisi olla täysin mahdollista.

Kysyisin, oletko oikeasti tavoitellut näitä tavallisia ja tylsiä miehiä? Vai mielenkiintoisessa työssä olevia, menestyviä ja kunnianhimoisia, sosiaalisesti taitavia ja karismaatteja kulttuurin ystäviä joita lähes jokainen ikäisesi pk-seudun "koulutettu nainen" tavoittelee?

Ja annatko itsestäsi oikean kuvan? Jos se kokki, palkanlaskija tai kirjastotyöntekijä saa kuvan yläluokaisesta urakiiturista jonka kanssa ei olisi luvasa sitä tavallista elämää, jota oikeasti elät? Toisin sanottuna, larppaatko jotain mitä et oikeasti ole? Oletko edes oikeasti uralla edennyt vähintään kymppitonnin kuussa tienaava johtava asiantuntija, jolla on kallis asunto ja kaksi uutta autoa pihassa? Vai tienaatko kolme tai neljä tonnia kuussa, asut vuokralla jossain kaksiossa ja lasket satasia kesälomamatkaa varten? Vai jotain siltä väliltä?

Vierailija
187/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit varmasti lähes kaikille tavis miehillle mutta haluut sellaisen komean top 10 miehen kuten suurinpiirtein 98% naisista. Ei ole koskaan kyse siitä ettei nainen kelpaa koska nainen on se joka miehen valitsee ja mies vaan odottaa tuleeko koskaan valituksi naiselle kumppaniksi. Kai tässä nyt jokainen tavis mies olisi naisimissa tavis naisen kanssa jos naisille kelpaisi tavis mies. Luuletko että me tavis miehet ollaan huvikseen sinkkuja, ei olla kun pakit tulee aina tavis naisilta.

Vierailija
188/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylemänluokan immeisiä enään olemassa kuin vain Valtion hallinossa. Yksityisfirmoissa mennään nyt vatsanahka verillä. Ja hyväksykää ENÄÄN sana! 

Vierailija
189/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mielestäni ole mitenkään muuttanut kertomustani ketjun edetessä vaan ihan johdonmukaisesti ja samalla tavalla olen kuvaillut itseni alusta saakka täällä. Minulla on hyvä koulutus ja olen edennyt uralla, mutta en ole mikään uratykki enkä kuulu Suomen johtaviin uranaisiin. Missään en väittänyt kuuluvani yläluokkaan. En kuulu. En sukuni enkä varallisuuteni puolesta. Kuljen julkisilla työmatkat, koska en halua ympäristösyistä enkä käytännön syistä omistaa autoa, kun asun paikassa jossa on erittäin hyvät yhteydet julkisilla, kaupat lähellä ja vain vähän parkkipaikkoja. Suuri osa ystävistäni kulkee myös vain julkisilla. Se on ihan tavallista Helsingissä. Terassilla istun välillä kesällä tavatakseni ystäviä, nauttiakseni lasin hyvää viiniä ja nauttiakseni ulkoilmasta. Suosin merenrannan läheisyydessä olevia terasseja tai muuten vehreitä ja viihtyisiä, ei juottoloita. Mielestäni annan kyllä sekä täällä että livenä rehellisen ja johdonmukaisen kuvan itsestäni. En tiedä mistä tänne ketjuun on ilmestynyt puheet urakiitureista, luxusautoista ja kymppitonnin palkkaa nauttivista huippuasuantuntijoista. Ei minun kirjoituksista ainakaan. Ap

Vierailija
190/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä kirjoitti että olen tyylitön. Millainen tyyli sitten olisi minun ikäiselle ja minun kaltaiselle ihmiselle se kiva tyyli, joka on myös miesten mielestä kiva? Enkä tarkoita että muuttaisin nyt tyyliäni vain miesten vuoksi, vaan että ainahan joissain asioissa voi parantaa ja olisi kiva saada uusia tyylivinkkejä. Omaan makuuni ja luonteeseeni sopisi parhaiten sellainen hillitty mutta raikas yläluokkalainen charmi, mutta kun ihan siihen ei ole varaa niin kaikki vinkit käy. Ap 

Jos sopii tyyliin, niin siitä vain. Miehen näkövinkkelistä kroppa ratkaisee paljon.

Tuo "yläluokkaisuus" on naisten juttu. Miehet eivät anna siitä pisteitä. Sitä miettisin, kuten jo kirjoitin, ettet anna itsestäsi väärää kuvaa larppaamalla yläluokkaista.

Kuvitellaanpa vaikka minä. Olen tavallinen mies, lyhyehkö, normaalipainon ylärajoilla. Tavallinen työ, enkä ole kunnianhimoinen. Kuvitellaan, että kiinnostun sinusta. Pidän pitkistä naisista, arvostan älykkyyttä ja hyviä käytöstapoja. Tykkään pukeutua herrasmiestyylisesti.

Ketjun alun perusteella olisin pitänyt selvänä, etten täytä kriteerejäsi. Olen 174cm pitkä. Kaukana uramenestyjästä. Alemmin koulutettu kuin sinä (AMK). En ole rikas, n. pari tonnia on maksimimäärä rahaa jonka voin kuluttaa johonkin kivaan miettimättä sen enempää. Joten ex tempore-luksusmatkat jäisivät haaveeksi, emmekä myöskään tulisi asumaan miljoona-asunnossa niiden muiden menestyjien naapureina.

Karkoitatko nitä miehiä jotka kuitenkin osuisivat haarukkaasi, ja joihin olisi mahdollisuuksiakin?

Vierailija
191/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun nainen sanoo ettei kelpaa miehille niin nainen ei ole edes lähtenyt tavis miesten kanssa treffeille vaan antaa netissäkin heti pakit. Tiedän koska olen sadoille naisille vastaillut mutta ei niitä ole kiinnostanut tutustua.

Vierailija
192/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on miehiä kavereina, niin voisiko olla,  ett

Voihan sekin olla! Mutta koska kuitenkin haluan parisuhteen, niin jotenkin minun sitten pitäisi kai muuttua erilaiseksi. En vain tiedä miten. Ap

Ulkoisesta tyylistä on helppo aloittaa pieni korjausliike:) Naisellista ja romanttista ilmettä pukeutumiseen saa helposti varsinkin näin kesällä, omalle vartalotyypille sopivilla mekoilla, hameilla, koruilla,  pastellisävyillä. Naisellinen kampaus ja kiharat, ei ainakaan ihan lyhyitä hiuksia. Jos tapaat kiinnostavan miehen, pikkuisen flirttiä ja ujoa huumoria, hymyile ja puhu pehmeällä äänellä, pidä tiivis katsekontakti, mikäli mies lähtee juttuun mukaan. Kyllä näillä vähintään kesäkollin onnistut nappaamaan:)

Vierailija
193/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa olet ollut treffeillä viimeisen kahden vuoden aikana? Ja jatkokysymyksenä: montako kertaa on näillä treffeillä käynyt niin, että sinä olisit halunnut tavata uudelleen, mutta mies ei?

Kuluneen kahden vuoden aikana olen ollut treffeillä kuusi kertaa. Kaksi heistä sanoi minulle että ei nyt natsannut niin että lähdettäisiin toisille treffeille. Neljä ghostasi treffien jälkeen eli lupasivat laittaa viestiä mutta eivät laittaneet, jollekin heistä laitoin itse mutta ei vastannut niin annoin olla. Ap

Eli ymmärsinkö oikein, että sinä olisit halunnut tavata kaikki näistä kuudesta miehestä uudestaan, mutta heistä kukaan ei halunnut tavata sinua uudestaan?

Jos näin, niin tuo on kieltämättä kyllä hälyttävän huono "hit rate". 6 kertaa ei enää mene huonon tuurin tai sattuman piikkiin. 

Todennäköisimmäksi syyksi veikkaisin ulkonäköäsi, mutta en väitä olevani satavarma, että se on syy. Toinen syy voisi olla jos käytöksesi on jotenkin outoa tai luotaantyöntävää. Heitän ihan spekulatiiviisia esimerkkejä: et katso silmiin, et naura, et flirttaile tai reagoi miehen flirttiin mitenkään jne...

Vierailija
194/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sopii tyyliin, niin siitä vain. Miehen näkövinkkelistä kroppa ratkaisee paljon.

Tuo "yläluokkaisuus" on naisten juttu. Miehet eivät anna siitä pisteitä. Sitä miettisin, kuten jo kirjoitin, ettet anna itsestäsi väärää kuvaa larppaamalla yläluokkaista.

Kuvitellaanpa vaikka minä. Olen tavallinen mies, lyhyehkö, normaalipainon ylärajoilla. Tavallinen työ, enkä ole kunnianhim

No, kirjoittamasi perusteella sinä sopisit minulle hyvin. Tietenkin luonne, persoona ja arvomaailma sitten ratkaisee että viihtyisimmekö oikeasti yhdessä ja oltaisiinko samalla aaltopituudella, mutta sinun pituus, paino, työstatus, varallisuus ym kävisi minulle erittäin hyvin. En etsi rikasta miestä. Tavallinen asuinalue käy, matkoilla käy tavalliset hotellit, en tarvitse mitään luxusta. En säikähtäisi edes ehdotusta sähköttömästä kesämökistä. Ap

Vierailija
195/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä APN vika on siinä että hän puhuu paljon, muttei kerro juuri mitään.

Kun tuon aloituspostauksenkin lukee, se antaa enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.

Vierailija
196/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ymmärsinkö oikein, että sinä olisit halunnut tavata kaikki näistä kuudesta miehestä uudestaan, mutta heistä kukaan ei halunnut tavata sinua uudestaan?

Jos näin, niin tuo on kieltämättä kyllä hälyttävän huono "hit rate". 6 kertaa ei e

Olisin voinut jokaisen kanssa heistä lähteä toisille treffeille. En nyt suoraan ihastunut keneenkään heistä ekalla tapaamisella, mutta kaikki olivat ok ihmisiä, niin olisin itse antanut kyllä kaikille mahdollisuuden myös toiseen tapaamiseen niissä merkeissä että voi tutustua vähän enemmän ja katsoa voisiko natsata. Itse en useinkaan osaa heti sanoa vaan pitäisi tutustua ensin paremmin. Ap

Vierailija
197/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on miehiä kavereina, niin voisiko olla,  ett

Voihan sekin olla! Mutta koska kuitenkin haluan parisuhteen, niin jotenkin minun sitten pitäisi kai muuttua erilaiseksi. En vain tiedä miten. Ap

Ulkoisesta tyylistä on helppo aloittaa pieni korjausliike:) Naisellista ja romanttista ilmettä pukeutumiseen saa helposti varsinkin näin kesällä, omalle vartalotyypille sopivilla mekoilla, hameilla, koruilla,  pastellisävyillä. Naisellinen kampaus ja kiharat, ei ainakaan ihan lyhyitä hiuksia. Jos tapaat kiinnostavan miehen, pikkuisen flirttiä ja ujoa huumoria, hymyile ja puhu pehmeällä äänellä, pidä tiivis katsekontakti, mikäli mies lähtee juttuun mukaan. Kyllä näillä vähintään kesäkollin onnistut nappaamaan:)

Ihan hyviä vinkkejä kiitos! Tosin kesäkollia en halua. Minua kiinnostaa pitkä vakiintunut parisuhde eli mies joka etsii myös lähinnä sellaista. En ole kiinnostunut lyhyistä suhteiluista tai pelkistä lomaromansseista. Ap

Vierailija
198/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaanpa vaikka minä. Olen tavallinen mies, lyhyehkö, normaalipainon

Kysyit missä olet antanut kuvan urakiiturista. Ketjun alussa kirjoitit, että sinulla on arvostettu koulutus ja olet edennyt urallasi hyvin.

Minä olen n. keskituloinen alemman tason asiantuntija, olisivatko tulot olleet 57k viime vuonna. Siitäkin kuutisen tonnia osinko-, ja vuokratuloja. Ei tässä voida puhua urasta, saati uralla menestymisestä.

Jos joku kertoo edenneensä urallaan hyvin, ja vielä Hkin keskustassa, niin kyllä minunkin reaktioni on, että ok nyt haetaan selkeästi kovatuloisempaa ja menestyneempää miestä.

Vierailija
199/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä APN vika on siinä että hän puhuu paljon, muttei kerro juuri mitään.

Kun tuon aloituspostauksenkin lukee, se antaa enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.

Voi olla! Mutta eikös aina sanota, että nainen, joka on vähän mysteeri herättää paremmin kiinnostusta kuin joku muu? Olen kyllä avoin ja suora sillä tavalla että jos minulta jotain kysyy niin kerron kyllä vastauksen avoimesti ja suoraan, ei tarvitse jäädä arvailemaan mikä nyt olikaan totuus. Ap

Vierailija
200/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on muuten ultratosikko, kun se/hän tulkitsee mies-mahdollisuutta. Muodollisesti saattaa lisätä ilmeen tai lauseen miehen flirtti komennnnntehin. Reaktio tulee WWWAAsta sitten kun mies osuu tunnekohtaan.