Naurattaa, kun jotkut pitävät minua hyödyttömänä edustusrouvana koska en käy töissä : D
Minulle on tärkeää, että joku on kotona kun lapset tulee koulusta ja päiväkodista, valvoo läksyt ja kuskaa harrastuksiin. Kun lapset alkaa olla teini-ikäisiä, ryhdyn opiskelemaan jotain kieliin ja kulttuuriin littyvää. Mulla on hoitoalan koulutus, mutten ole tehnyt päivääkään niitä töitä. Veri veti ulkomaille ja palasin Suomeen, kun sukukartanomme tarvitsi hoitajaa. Onneksi maa- ja metsätalouspuoli on yhtiöitetty, niin riittää että osallistun hallitustoimintaan. Olen myös järjestöaktiivi ja mukana urheiluseuratoiminnassa kotipaikkakunnallamme. Erityisesti lapsi- ja nuorisotyö sekä eläinten hyvinvointi ovat lähellä sydäntäni. Meillä on kotieläimiä ihan vaan lemmikkeinä, jotka ovat tulleet kuka mistäkin, osa eläinsuojelun kautta. Minusta ihan luontevaa, koska muuten maatalousrakennukset seisoisivat tyhjillään. Minusta elämä on ihanaa, ehkä jopa antoisampaa, kun ei tarvitse käydä töissä.
Kommentit (17)
Älä pese kunnolla DI-miehesi paitoja ja sukkia. Jos suosio vähän vähenisi hajun takia ? Ja jätät parhaat vaatteet pyykkipussin pohjalle että ei ole niin hyvän näköinen töissä.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit sanoa mistä raha tulee.
Kyllä DI miehen kainalossa on hyvä olla. Turvallinen, lämmin, luotettava ja älykäs mies 😍 Elämä muuttui hyväksi kun hänet löysin. Vakaata ja hyvää elämään hyvän miehen kanssa. Siinä unohtuu aiemmat huonot kokemukset.
Totta. Kauhean hiekka-pil-lui-sia aloituksia. Anteeksi kielenkäyttö. Huomaa, että moni on sinkku ja puutteessa. Moni sekoaa kyllä omaan katkeruuteensa ja kateuteensa. Yleensä me kotiäidit/vaimot saadaan kovasti ulinaa kateellisilta, itsenäisiltä ja voimaantuneilta, yksin asuvilta feministeiltä. niitä ottaa päähän, kun joutuvat itse tekemään kaiken ja maksamaan kaiken. omat valinnat on aina jonkun muun vika. jos ei muuta keksitä, niin ne "kotityöt" kuuluu miehelle suurimmaksi osaksi. meillä miehellä ei ole lupaa puuttua talon sisäisiin tehtäviin. Ukko tuo rahan taloon, jonka minä pidän siistinä.
Niin se äitiys kaunistaa. Mammalomalta palaavat ensimmäisen lapsen äidit ovat selvästi kauniimpia kuin mammalomalle mennessään. Iho ja kasvot näyttävät paljon raikkaammille, kuukauden mukaan vaihtuva käytös tasoittuu jne. Kotirouvalla on ura myös. Ja hyvin kynnetty onkin kuulkaas.
En minäkään käy töissa ja on mukavaa kun on vapaa-aikaa . Mulle on se ja sama mitä muut musta ajattelee.
Miksei koskaan niin päin että mies kehuu miten ihana on puuhastella harrastusten ja golfin parissa sillä aikaa kun vaimo on töissä tienaamassa molemmille rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei koskaan niin päin että mies kehuu miten ihana on puuhastella harrastusten ja golfin parissa sillä aikaa kun vaimo on töissä tienaamassa molemmille rahaa.
Voi kuule. Fiksu DI-mies on ihan eri sarjassa kuin nämä: "Miksi hakisin töitä, kun ansiosidonnainen juoksee?" L u u serit
Kuulostaa mukavalta.
Itsellä vähän vastaava tilanne. Aloin nyt opiskelemaan, kun nuorin lapsemme on 9 vuotias. Minkä ikäiset lapset teillä on ap?
En tiedä muuta kuin että toiminut siskolleni
Aamulla, kun aurinko paistaa suurista ikkunoista ja talo tuntuu vielä hiljaiselta, maailma pysähtyy hetkeksi.
DI-mies venyttelee kädet ylös ja minä juoksen kevyesti käytävien poikki, ehkä vähän leikisti yrittäen päästä ensimmäisenä sänkyyn takaisin yhteissuihkusta. Pieni kosketus, hiljainen nauru ja tunne, että talo on hetken vain meidän, ennen lapsia 💕 siinä hetkessä arki, seikkailu ja läheisyys kietoutuvat yhteen, ja isot neliöt muuttuvatkin ihanaksi leikkinäyttämöksi hedelmöitykselle
Miten voikin olla feikiltä kuulostava aloitus. Totta vai tarua?
Onhan se DI-tutkinto miehellä sellainen "tehtaan takuu"
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun lapset aikuistuvat, mies menee kielikursseille ja alkaa käydä kulttuuririennoissa. Eläkkeellä vaimo sitten vie hänet matkoille ympäri maailmaa.
Ap asuu sukukartanossa. Perittyä rahaa.
Varmasti monet vaihtaisivat mielellään elämää kanssasi, jos olet oikeasti olemassa etkä trolli.
Minäkin, 35 vuotta tehtaassa vuorotöissä. Nyt on alkanut reistaamaan jos mikäkin paikka.
Ja ihan perheellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kauhean hiekka-pil-lui-sia aloituksia. Anteeksi kielenkäyttö. Huomaa, että moni on sinkku ja puutteessa. Moni sekoaa kyllä omaan katkeruuteensa ja kateuteensa. Yleensä me kotiäidit/vaimot saadaan kovasti ulinaa kateellisilta, itsenäisiltä ja voimaantuneilta, yksin asuvilta feministeiltä. niitä ottaa päähän, kun joutuvat itse tekemään kaiken ja maksamaan kaiken. omat valinnat on aina jonkun muun vika. jos ei muuta keksitä, niin ne "kotityöt" kuuluu miehelle suurimmaksi osaksi. meillä miehellä ei ole lupaa puuttua talon sisäisiin tehtäviin. Ukko tuo rahan taloon, jonka minä pidän siistinä.
Niin se äitiys kaunistaa. Mammalomalta palaavat ensimmäisen lapsen äidit ovat selvästi kauniimpia kuin mammalomalle mennessään. Iho ja kasvot näyttävät paljon raikkaammille, kuukauden mukaan vaihtuva käytös tasoittuu jne. Kotirouvalla on ura myös. Ja hyvin kynnetty onkin kuulkaas.
Onpas videolla tyhjää elämää, kun pitää yrittää täyttää sitä jollain holtittomalla vaatteiden shoppailulla! Mutta sitä se kotona nyhjöttäminen teettää, saipahan kivan videon ylikuluttamisesta, mikä on jo aika last season.
En olisi uskaltanut. DI-miehetkin on niin epäluotettavia, liitto voi päättyä milloin vaan. Onneksi itsellä oli hyvä koulutus, työ ja sain elätettyä nyt jo aikuiset lapseni ja kasvatettua heidät yksin. Miehet tulee ja menee. Kotiin voi jäädä jos omaa rahaa on tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskaltanut. DI-miehetkin on niin epäluotettavia, liitto voi päättyä milloin vaan. Onneksi itsellä oli hyvä koulutus, työ ja sain elätettyä nyt jo aikuiset lapseni ja kasvatettua heidät yksin. Miehet tulee ja menee. Kotiin voi jäädä jos omaa rahaa on tarpeeksi.
Siskon mies on DI. Oon kyllä flirttailu. Ensinnäkin on sellainen ihminen, että haluaisi itse puolisokseni. Ihana. Toisekseen, tienaa enemmän kuin mun miesystävä.
Unohdit sanoa mistä raha tulee.