Mietitkö koskaan miltä kauniit naiset näyttävät kun ovat kakalla
Kun kauniit naiset ovat usein niin hienostuneita, mutta sitten tulee mieleen että kakallahan nuokin käyvät ja sitten sitä miettii miltä ne kauniit naiset näyttävät kun ovat kakalla ja varmaan nyrpistävät nenäänsä kun pahanhajuiset pökäleet tippuvat pönttöön.
Siinä jotenkin katoaa se lumous noista naisista ja palauttaa mieleen että ihan samanlaisia ihmisiä nekin ovat vaikka jotkut heistä koittavatkin nostaa itseään jalustalle kauneutensa avulla, mutta kun pitää mielessä että pyllynreikä se heilläkin on niin muistaa että eivät ole mitään erikoista.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Muistan hyvin, kun tapailin poikkeuksellisen kaunista naista joka oli siihen aikaan 24-vuotias. Ei oltu vielä naitu ja olin hänen luona. Minulla oli valtava pissahätä ja ajattelin että kohta menen vessaan, mutta en kerinnyt kun hän nousi sohvalta ja meni vessaan. Kun tuli vessasta menin vessaan heti, kun tuntui että rakko halkeaa. Vessassa oli järkyttävä paskan käry, siis poikkeuksellisen pistävä ja pöntössä oli vähän saippuavaahtoa ja kun katsoin tarkasti, pöntössä näkyi ohut jarruraita, oli siis yrittänyt putsata pönttöä. Suurin lumous haihtui silloin ja olin ajatellut, että sillä kerralla panen häntä, mutta haju oli niin infernaalinen, että halut meni sillä kertaa, toki toisella kertaa mentiin sängyyn.
Voi miten säälittävää!! Kai nyt miehisenä miehenä ainakin jonkinlaista rahallista korvausta hait tuosta kärsimyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan hyvin, kun tapailin poikkeuksellisen kaunista naista joka oli siihen aikaan 24-vuotias. Ei oltu vielä naitu ja olin hänen luona. Minulla oli valtava pissahätä ja ajattelin että kohta menen vessaan, mutta en kerinnyt kun hän nousi sohvalta ja meni vessaan. Kun tuli vessasta menin vessaan heti, kun tuntui että rakko halkeaa. Vessassa oli järkyttävä paskan käry, siis poikkeuksellisen pistävä ja pöntössä oli vähän saippuavaahtoa ja kun katsoin tarkasti, pöntössä näkyi ohut jarruraita, oli siis yrittänyt putsata pönttöä. Suurin lumous haihtui silloin ja olin ajatellut, että sillä kerralla panen häntä, mutta haju oli niin infernaalinen, että halut meni sillä kertaa, toki toisella kertaa mentiin sängyyn.
Voi miten säälittävää!! Kai nyt miehisenä miehenä ainakin jonkinlaista rahallista korvausta hait tuosta kärsimyksestä?
sinä varmaan sitten nautit paskanhajuiseen vessaan menosta jos asialla ollut kaunis nainen, työnnätkö ihan pään pönttöön jotta saat varmasti haisteltua kaikki aromit
Ai että kun joku kaunis nainen antaisi tulla katsomaan kun käy kakalla ja antaisi minun pyyhkiä hänen pyllynsä, olisi ainutlaatuinen kokemus
En ajattele ketään kakkaamassa, ei vaan millään kiinnosta.
Luonnollisia asioita. Olemme toistaiseksi ihmisiä kaikki, jotka kirjoittelemme täällä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisia asioita. Olemme toistaiseksi ihmisiä kaikki, jotka kirjoittelemme täällä.
Nimenomaan mutta tässähän se juttu onkin kun varsinkin kauniit naiset koittavat olla,kuten tämä inhimillinen asia ei koskisi heitä. Lähdetään käymään meikkaamassa tai pisulla kun todellisuudessa mennään pusertamaan pökäleitä ulos ryppyreiästä.
Minä katkaisin suhteen erääseen kauniiseen naiseen, kun menin vessaan hänen jälkeensä. Kuvottava haju yhdistyi mielikuvaan hänestä ja en voinut muuta kuin jättää. Ghoustasin.
Ei kiinnosta, mutta kyykkypissalla oleva kaunis nainen saa kullini kovaksi.
Miks täällä satuilee miehet jotka ei ole päässeet lähellekään naista, saati sitten kaunista naista? Jos paskalla käynti on este panemiselle, niin olkaa helvetissä ilman. On taas niin säälittävää tarinaa, että hävettää koko olla mies nykyään!
Sillä hetkellä kun nainen myöntää ääneen, että harrastaa kakkaamista, niin vaihtoon menee. En pystyisi enää jatkamaan normaalia suhdetta.
"Siinä jotenkin katoaa se lumous noista naisista ja palauttaa mieleen että ihan samanlaisia ihmisiä nekin ovat vaikka jotkut heistä koittavatkin nostaa itseään jalustalle kauneutensa avulla".
Sinun mielestäsi kauniiden naisten pitäisi siis pyytää sinulta anteeksi sitä, että sinä omassa mielessäsi et näe heitä ihmisinä? Ja sitten kuitenkin, v*tun hu*rat, kehtaavat käydä läpi normaaleja ruumiintoimintoja, vaikka heidän ei sinun fantasioissasi ollenkaan kuuluisi? :D
Naiset, kiinnittäkää huomiota, tässä on jälleen demostroitu olennainen osa miehen aivotoiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä katkaisin suhteen erääseen kauniiseen naiseen, kun menin vessaan hänen jälkeensä. Kuvottava haju yhdistyi mielikuvaan hänestä ja en voinut muuta kuin jättää. Ghoustasin.
Ymmärrän, teen itse samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rahallista, mutta menin hänen luota naimaan yhtä toista todella kaunista 22-vuotiasta naista, mutta en saannut kunnon tunnetta päälle, tunsin tämän edellisen naisen paskan käryn vielä nenässäni.
Pierevä nainen saa minulta lähtöpassit heti.
Todennäköisesti samanlainen irvistys naamalla, kun työnnän ison peniksen heidän anukseen.
Unisex-vessat ovat varsinaisia halujen ja himojen tappajia. Karmeat hajut naisten juuri käyttämissä vessoissa vievät kiinnostusta naisiin. Miksi tuollaisia vessoja harrastetaan? Onko tarkoitus vähentää lisääntymistä? Ei raaka totuus ole aina hyväksi.
Ihme suolistofiksaatioita teillä miehillä. Voin kertoa, että me naiset emme todellakaan mieti tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
'Luonnollisia asioita. Olemme toistaiseksi ihmisiä kaikki, jotka kirjoittelemme täällä.'
Näinpä!
Muistan tavattoman viisaan,
karismaattisen, kuutta kieltä
sujuvasti puhuvan naisen -
latinanopettajani. Kerran ärtsy
Noro-virus rantautui
lat.ryhmäämme ja ilmoitteli
👉 hyvin äänekkäällä pörinällä
👉 vierusoppilaaltani suunnalta.
😬😯😣😖💨
Stoalaisen hillitty opettajamme
piti full påkerin ja letkautti
filosofisen mietelauseen:
'Naturalia non sunt turpia'.
Oppilas poistui, ikkuna avattiin.
[Minulla on yliluonnollisen
hyvä muisti; muistan tämän,
koska muistan kaiken]. 🤷
Jep.
Eipä tuo eroa munkkien jatuksista.