Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa miehille?

Vierailija
12.07.2025 |

Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten. 

Kommentit (625)

Vierailija
261/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksu aloitus ihan fiksusta aiheesta. Silti tämäkin on mennyt pelkäksi jankkaamiseksi ylipainosta. Raskasta.

Vierailija
262/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan totta, että minusta ei tässä aloituksessani saa oikein kuvaa persoonastani ja mielipiteistäni. Se johtuu varmaan ihan siitä, että olen tarkoituksella yrittänyt olla tuomatta niitä täällä kovin suoraan esille, ettei minua voisi kaikki tutut tunnistaa tästä keskustelusta. Täällä lukee kuitenkin jo minun asuinpaikka, ikä, pituus, paino, ulkonäkö, osin ammattikin ja harrastukset myös. Minulla on kyllä ihan voimakkaatkin mielipiteet monista asioista, joista livenä kyllä puhun ihan suoraankin. Yritin nyt vain tässä kirjoittaa niin, että koko persoonani ei tulisi esille. Ystäviltäni jos kysyy niin ei he kyllä minua kuvailisi harmaaksi hiirulaiseksi jolla ei ole mitään mielipidettä mistään. Ap

Kerroit jo ensimmäisellä sivulla, ettei sinulla ole selkeää kantaa puoluepolitiikkaan tai lastenhankintaan, jotka ovat kuitenkin isoja elämän peruskysymyksiä, joten missä ne sinun voimakkaat mielipiteesi ovat? Jos ne liittyvät johonkin oman tutkimusalasi kapeaan asiaan (koska muussa tapauksessa ne linkittyisivät kyllä myös puoluepolitiikkaan), niin eihän se ole kiinnostavaa kuin tasan oman alasi ihmisistä.

Oikeastaan tämä vastauksesi vaan enemmänkin vahvisti sitä, että heti kun tuotiin se näkökulma esiin, etteivät miehet etsi vain heidän mieleensä mukautuvaa persoonatonta yksilöä, sinä olet taas valmis mukautumaan ja kehittämään itsellesi sen persoonan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Ylikiloja on muutama (bmi 27)

Esim 170cm tarkoittaisi 78kg! Aika paljon ylipainoa.

BMI 18-20 on seksuaalisesti viehättävä (tutkittu asia). 20-25kg pois niin alkaa tapahtua. Sori että olen niin suorasanainen.

Tuo ei oo paljon paskaakaan ylipainoa. Sit ku ylipaino alkaa lähennellä 20-30 kiloa niin se on jo paljon. Tosin ei sekään jos hyvin itse kantaa läskinsä välittämättä muista.

Vierailija
264/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hetken tyttis 184 / 82 kg ja kyllä näytti hiukan skrodelta. Kokemuksesta sanon, että en viitsisi ottaa montaa tuntia iskuja vastaan. Ne oikeasti sattui. 

Vierailija
265/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Mulla sama ongelma. Oon hyvinkin samankaltainen sun kanssa. Semi menestynyt semmoisilla elämän perusmittareilla, pitkä ja ok nätti. Erotuksena, että oon toi S-kokoinen riuku mihin joku viittasi. BMI21, mut rakenne on semmonen ballerinamainen. Vatsassa pieni makkara tosin. 

Oon ollut vuosia sinkku, enkä oikeesti tiedä mikä mättää.

Koen, että en oo seksikäs vaan ennemmin lapsenomaisen söpö (tyylini on ihan normaali kuitenkin) ja saan vaan kimppuuni creepyjä ukkoja.

Vierailija
266/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan totta, että minusta ei tässä aloituksessani saa oikein kuvaa persoonastani ja mielipiteistäni. Se johtuu varmaan ihan siitä, että olen tarkoituksella yrittänyt olla tuomatta niitä täällä kovin suoraan esille, ettei minua voisi kaikki tutut tunnistaa tästä keskustelusta. Täällä lukee kuitenkin jo minun asuinpaikka, ikä, pituus, paino, ulkonäkö, osin ammattikin ja harrastukset myös. Minulla on kyllä ihan voimakkaatkin mielipiteet monista asioista, joista livenä kyllä puhun ihan suoraankin. Yritin nyt vain tässä kirjoittaa niin, että koko persoonani ei tulisi esille. Ystäviltäni jos kysyy niin ei he kyllä minua kuvailisi harmaaksi hiirulaiseksi jolla ei ole mitään mielipidettä mistään. Ap

Kerroit jo ensimmäisellä sivulla, ettei sinulla ole selkeää kantaa puoluepolitiikkaan tai lastenhankintaan, jotka ovat kuitenkin isoja elämän peruskysymyksiä, joten missä n

Tarkoitin että en kannata voimakkaasti minkään tietyn puolueen ideologiaa. Minulla on kyllä vahvojakin mielipiteitä poliittisista ajankohtaisista kysymyksistä, mutta kantani niistä ei osu yhdenkään poliittisen puolueen profiiliin. Lastenhankinnasta yritin selittää, että lapsen haluaisin jos se vielä iän puolesta on mahdollista, mutta jos ei, niin en jää sitä suremaan vaan lapseton elämä on myös ihan hyvä elämä. Ap

Vierailija
267/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää sekopäistä. Olet allapäin ja bipolaari niin johan alkaa tapahtua.

Vierailija
268/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa miehistä lähtee ihan mielellään toisille treffeille, vaikka he tietäisivätkin jo ekojen jälkeen, että nainen ei ole heille ns. "girlfriend materialia". Tämä siksi, että he haluavat nähdä, josko jotain seksuaalista voisi ehkä tapahtua. 

Siksi pakkien saaminen mieheltä ekojen treffien jälkeen on naiselle aivan massiivinen epäonnistuminen. Koska se kertoo että mies ei pelkästään hylännyt naista kumppani ehdokkaana, vaan että hän hylkäsi naisen myös potentiaalisena seksikumppanina. Ja miehille seksikumppanin kriteerit on yleensä aika matalat. 

Vierailija
269/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viba eli toisen tason kommunikaatio on tärkeämpi kuin ammatit, harrastukset ja voimakkaat asenteet. Siitä saa parin kun molemmilla on biologiat toisilleen sopivat. Onhan itsellänikin ollut pitkiä naisia sylissä. Ei ihan minun mittaisia sentään, olen melkoisesti päätä kattokruunuihin kolhiva yksilö.

Vierailija
270/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit jo ensimmäisellä sivulla, ettei sinulla ole selkeää kantaa puoluepolitiikkaan tai lastenhankintaan, jotka ovat kuite

Tarkoitin että en kannata voimakkaasti minkään tietyn puolueen ideologiaa. Minulla on kyllä vahvojakin mielipiteitä poliittisista ajankohtaisista kysymyksistä, mutta kantani niistä ei osu yhdenkään poliittisen puolueen profiiliin. Lastenhankinnasta yritin selittää, että lapsen haluaisin jos se vielä iän puolesta on mahdollista, mutta jos ei, niin en jää sitä suremaan vaan lapseton elämä on myös ihan hyvä elämä. Ap

Luin nyt nuo alkupään vastauksesi uudelleen ja siellä kerrot ihan selkeästi, että sekä lapseton että lapsellinen elämä olisi sinulle ok ja ettei sinulla ole vahvaa poliittista suuntautumista. Minusta kuulostaa todella epäloogiselta, että ihmisellä olisi poliittisesti vahvoja mielipiteitä, mutta ei silti osaisi sanoa edes sitä sijoittuuko arvomaailmaltaan enemmän vasemmalle vai oikealle? Etenkin kun mainitset vielä olevasi ihan älykäs, tuo kuulostaa lähinnä juuri persoonattomalta ja siltä, että olet valmis mukautumaan toisen mielipiteeseen tarpeen vaatiessa. Tai sitten koko aloitus on harhaanjohtava ja silloin oikeasti ainoaksi oleelliseksi asiaksi jää tuo painokeskustelu, koska se nyt on ollut johdonmukainen alusta asti.

Oikeastaan, aloituksessakin kuvailit enemmän ulkoisia asioita itsessäsi kuin niitä sisäisiä. Jo aloituksessa saimme selville millaisia kangasmateriaaleja preferoit vaatteissasi ja nyt, yli kymmenen sivua myöhemmin, pakotettuna jonkinlaisen vähän selkeämmän kannan lastenhankintaan ja epätoivoisen yrityksen väittää, että sinulla on vahvoja poliittisia kantoja ilman puoluepoliittista mielipidettä. 

En myöskään osta tuota ajatusta, että juuri nuo oleelliset seikat täytyy jättää mainitsematta kun olet kertonut liikaa jo itsestäsi. Pk-seutu on täynnä korkeakoulutettuja, varhaiskeski-ikäisiä, hieman ylipainoisia, tavallisesti pukeutuvia naisia. Jopa siinä määrin, että edes poliittiset mielipiteet  ja selkeä arvomaailma eivät riitä yksilöimään heitä. 

Vierailija
271/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa miehistä lähtee ihan mielellään toisille treffeille, vaikka he tietäisivätkin jo ekojen jälkeen, että nainen ei ole heille ns. "girlfriend materialia". Tämä siksi, että he haluavat nähdä, josko jotain seksuaalista voisi ehkä tapahtua. 

Siksi pakkien saaminen mieheltä ekojen treffien jälkeen on naiselle aivan massiivinen epäonnistuminen. Koska se kertoo että mies ei pelkästään hylännyt naista kumppani ehdokkaana, vaan että hän hylkäsi naisen myös potentiaalisena seksikumppanina. Ja miehille seksikumppanin kriteerit on yleensä aika matalat. 

Siis minä kyllä teen aika selväksi (rivien välistä, ei suoraan sanomalla, mutta kuitenkin) että kanssani ei voi saada pelkkää seksisuhdetta ja että haluan tutustua vähän pidempään ennen kuin olen valmis menemään sänkyyn kenenkään kanssa, että haluan ensin ihastua mieheen ennen kuin kiinnostun miehen kanssa sänkypuuhista. Eli teen aika selväksi, että minuun kannattaa tutustua vain, jos minua pitää edes teoriassa parisuhdekumppanimateriaalina. Eli ei he viitsi lähteä kanssani tokille treffeille vain seksin toivossa. Ap

Vierailija
272/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävätkö miehet sinua parisuhdemielessä ? Jos kokevat että sinulla voimakkaita mielipiteitä niin saattavat kokea että eivät uskalla kokeilla parisuhdetta kanssasi. Kun vielä teet selväksi että seksiä ei irtoa helposti niin ehkä kokevat turhaksi yrittää toisia treffejä. 

Teetkö riittävän selväksi että olet oikeasti kiinnostunut miehestä jonka kanssa olet treffeillä?

Vierailija
273/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan antanut sullekin tykkäyksen tinderissä mutta et edes huomaa tavallisia miehiä.

Vierailija
274/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oikea vielä osuu kohdalle!

Vierailija
275/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minä kyllä teen aika selväksi (rivien välistä, ei suoraan sanomalla, mutta kuitenkin) että kanssani ei voi saada pelkkää seksisuhdetta ja että haluan tutustua vähän pidempään ennen kuin olen valmis menemään sänkyyn kenenkään kanssa, että haluan ensin ihastua mieheen ennen kuin kiinnostun miehen

Arvostan asennettasi tutustumisen suhteen. Itsellä sama, ensin tutustutaan kunnolla ja sänkyyn ei ole kiire. Mutta säästäisit omaa ja miesten aikaa kun kerrot suoraan kiemurtelematta ennen deittiä, että lakanat ei heilu ekoilla eikä tokilla treffeillä. Uskoisin, että monet miehet arvostaisivat sitä, minun kaltaisille se on hyvä signaali.

- sporttikundi 

Vierailija
276/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoitatko kiinnostustasi jollain tapaa? Minä olen muutamilla treffeillä käynyt, joissa vastapuoli näytti ihanku ois pakkopullaa ollu. Minun mielenkkinto kyllä loppui sellaiseen käytökseen.

M49

Voin kompata. Oon itse 47 v mies ja jos tuttavuuden ja läheisyyden tekeminen (poislukien tavanomaiset turinat) on tavattoman vaikeaa kiinnostus lopahtaa aika nopsaan. Näillä kilometreillä voi kupsahtaa milloin vaan ja itse en viittis pelailla jotain päiväkausien platonista tapailua.

Vierailija
277/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kelpaat, ei ole vaan osunut vielä kohdalle. Älä välitä näistä masentajista täällä. Vaikutat oikein houkuttelevalta.

Vierailija
278/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoitatko kiinnostustasi jollain tapaa? Minä olen muutamilla treffeillä käynyt, joissa vastapuoli näytti ihanku ois pakkopullaa ollu. Minun mielenkkinto kyllä loppui sellaiseen käytökseen.

M49

Voin kompata. Oon itse 47 v mies ja jos tuttavuuden ja läheisyyden tekeminen (poislukien tavanomaiset turinat) on tavattoman vaikeaa kiinnostus lopahtaa aika nopsaan. Näillä kilometreillä voi kupsahtaa milloin vaan ja itse en viittis pelailla jotain päiväkausien platonista tapailua.

Lisättäköön tähän vielä että aloite seksuaaliseen tai intiimimpään suuntaan pitää tulla nimenomaan naiselta nykyisen deittailu ilmapiirin vallitessa. Enkä ymmärrä mitään hienoja vihjeitä, pitää sanoa suoraan.

Vierailija
279/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..vaikka itse kuvailet itseäsi noin, niin totuuttahan ei voi  näytön takaa tietää. Saatat vain oikeasti olla kuitenkin veemäinen kanttura, vaikka miten suloisesti itsestäsi puhutkin.

Jos olet vaikka puoluekannalta vihreä tai vasemmistolainen, niin se karsii miehistä 60% heti myös pois.

Joku vikahan sinussa ilmeisesti on.

Miksi noin sanot,minä sanon että on kohtaanto-ongelma kuten monesti on.

Vierailija
280/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Mitä tarkoittaa pelailla päiväkausia platonista tapailua? Sitäkö, että sinua kiinnostaa naisessa ensisijaisesti seksiseura? Sitäkö, että sinusta naisen persoonaan tutustuminen on turhaa tai epäkiinnostavaa tai tylsää tai että naisen persoonalla ei kenties ole sinulle edes väliä? 

Itse etsin loppuelämän kumppania, en satunnaista seksiseuraa. Enkä etsi sitä loppuelämän kumppania seksin kautta. Minulla ei ole kiire. Voin hyvin tutustua mieheen useamman kuukaudenkin ennen seksiä. Haluan nimittäin seksiä vain sellaisen kanssa, johon olen ihastunut ja ihastun vasta kun tunnen ihmisen. Kerron tämän miehelle selvästi kyllä jo alussa. Eli sinä ja minä emme varmasti sopisi toisillemme.

Ap