Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille?

Vierailija
12.07.2025 |

Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten. 

Kommentit (625)

Vierailija
221/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitanee taas oikeammin olla että miksi en kelpaa niille miehille jotka kelpaisivat minulle.

Jostain kumman syystä se pitää palstalla aina, aina ja aina kirjoittaa muotoon "miksi en kelpaa miehille"

Vierailija
222/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö treffeillä vain reilusti nuorempien miesten kanssa kun kukaan heistä ei sitten halua jatkaa ensikohtaamisen jälkeen? Minkä ikäinen ap olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahlasin koko ketjun läpi! Olet n. 170cm ja n. 80 kg, ja viimeiset 6 miestä jotka tapasit, kaikki torjuivat sinut heti ensitapaamisen jälkeen. 

Lopetetaanpa kiertely ja kaartelu, ja puhutaan ihan suoraan:

On aivan ilmiselvää, että ongelma on ulkonäkösi. Suosittelen lopettamaan deittailun väliaikaisesti, tätä menoa vain rikot itsesi henkisesti. Laita kaikki resurssit siihen, että saat itsesi noin 70 kilon painoon, ja sitten uusi yritys uusilla kuvilla, uusilla vaatteilla ja uudella tyylillä. 

Olen 38 ja voin hyvin painossani ja vartalossani nyt. En anna itseni tästä lihota, mutta toisaalta en aio myöskään laihduttaa vain miesten vuoksi. Jos ikäisilleni ja vähän vanhemmille tavallisille ylipainoisille miehille ei kelpaa tällainen muutaman kilon ylipainoinen kiva nainen, niin sitten ei voi mitään. Totta puhuen en kuitenkaan usko, että kaikki Suomen parisuhdetta kaipaavat sinkkumiehet olisi mieluummin yksin kuin voisi ihastua pari kiloa ylipainoiseen naiseen. Minussa on kuitenkin hyviäkin puolia useita. Ulkonäössä esim. pitkät hiukset, siisti olemus, iloinen ilme. Luonteessa esim. mukavuus, ystävällisyys, hyvä keskustelutaito ja taito kuunnella, avarakatseisuus, hyvä yleistieto, empaattisuus, fiksuus, toisten huomiointi, luotettavuus (pidän sanani aina enkä petä tai katsele vieraita), iloisuus. Muussa statuksessa mm. se, että tulen hyvin toimeen omillani (en etsi elättäjää). Ap

Vierailija
224/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä kirjoitti että olen tyylitön. Millainen tyyli sitten olisi minun ikäiselle ja minun kaltaiselle ihmiselle se kiva tyyli, joka on myös miesten mielestä kiva? Enkä tarkoita että muuttaisin nyt tyyliäni vain miesten vuoksi, vaan että ainahan joissain asioissa voi parantaa ja olisi kiva saada uusia tyylivinkkejä. Omaan makuuni ja luonteeseeni sopisi parhaiten sellainen hillitty mutta raikas yläluokkalainen charmi, mutta kun ihan siihen ei ole varaa niin kaikki vinkit käy. Ap 

Ei se ole iästä kiinni, vaan siitä mistä itse tykkää. Joskus sitä jämähtää siihen samaan, eikä uskalla kokeilla mitään uutta. Suosittelen varaamaan stailistille ajan, niin sinulle etsitään valmiiksi tietty setti ja ostopakkoa ei ole. Esim. Your Face- liikkeessä ja Kekäleessä.

Vierailija
225/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaa blaa vastaajalle 187. Ap on ollut ihan johdonmukainen koko ketjun ajan. Jos oma keskittymiskyky ei riitä 10-sivuiseen ketjuun, niin ei se aloittajan vika ole.

Mutta joo, asiaan. Ap antaa itsestään todella mukavan ja fiksun kuvan, mutta kyllä itsekin kallistun sille linjalle, että hän on liian harmaa. Tässä iässä, varsinkin ihan siellä ei-elämänkoulupiireissä halutaan jo sitä persoonaa ja jos niinkin isot asiat kuin lastenhankinta ja puoluepolitiikka on tyyliin voipi olla vaan voipi olla olematta, tulee ihmisestä todella persoonaton kuva. Ja valitettavasti nekin ihmiset jotka ovat itse harmaata tapettia, etsivät elämäänsä väriä. Vähän sama kuin menisit tapettiin kauppaan ja tarjonnassa on kolme harmaata tapettia pienillä eroilla, toteat äkkiä, että miksi nähdä vaiva kun vastaava löyty

Eipä kestä. Toivottavasti se auttoi ymmärtämään mistä tässä keskustellaan.

Vierailija
226/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö treffeillä vain reilusti nuorempien miesten kanssa kun kukaan heistä ei sitten halua jatkaa ensikohtaamisen jälkeen? Minkä ikäinen ap olet?

38. Etsin miestä iältä 35-48. Ne joiden kanssa olen käynyt treffeillä on ollut ikäisiäni tai pari vuotta vanhempia. Ap

Vierailija
227/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahlasin koko ketjun läpi! Olet n. 170cm ja n. 80 kg, ja viimeiset 6 miestä jotka tapasit, kaikki torjuivat sinut heti ensitapaamisen jälkeen. 

On aivan ilmiselvää, että ongelma on ulkonäkösi. Suosittelen lopettamaan deittailun väliaikaisesti, tätä menoa vain rikot itsesi henkisesti. Laita kaikki resurssit siihen, että saat itsesi noin 70 kilon painoon, ja sitten uusi yritys uusilla kuvilla, uusilla vaatteilla ja uudella tyylillä. 

Olen 38 ja voin hyvin painossani ja vartalossani nyt. En anna itseni tästä lihota, mutta toisaalta en aio myöskään laihduttaa vain miesten vuoksi. Jos ikäisilleni ja vähän vanhemmille tavallisille ylipainoisille miehille ei kelpaa tällainen muutaman kilon ylipainoinen kiva nainen, niin sitten ei voi mitään. Totta puhuen en kuitenkaan usko, että kaikki Suomen parisuh

Ok. Jos toimit jatkossakin samalla tavalla kuin toimit nyt, tulet jatkossakin saamaan sitä mitä saat nyt. 

Jos olet tyytyväinen nykytilaan, niin älä missään nimessä muuta mitään. 

Vierailija
228/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole AP todellakaan painosta kiinni. Hyvin moni mies tykkää vähän muhkummasta, etenkin sinun ikäisistä ja vähän vanhemmista miehistä kun on kyse. 

Vierailija
229/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen painossa kohtuullinen ylipaino on vain hyvä asia. Itse en voi sietää laihoja naisia lainkaan ja olenkin seukkaillut vain kivasti ja kauniisti pyöristyneitä naisia. Sanon vielä lisäksi etten tule väärin ymmäretyksi, että läskeistä en pidä ollenkaan, jos lihoo niin ovi käy, ja on käynyt. Itse olen pitkä sporttinen kundi joka ei liho vaikka syö kuinka paljon ja mitä tahansa.

Vierailija
230/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 sivua keskustelua ja yksi säpäkän kissanaisen viesti herätti säpinää ja aiheutti jo ainakin yhdessä miehessä tunnepurkauksen ja herkistymisen, kertoo todella paljon.

Aloittaja on mukava ja fiksu, mutta kyllä minä kallistuisin ihan tällaisena tylsänä perusinsinöörinä isosti persoonansa näyttävän kissanaisen puoleen, mikäli mahdollisuus olisi. Voisi olla, että kyydissä alkaa jännittää ja täytyy jäädä pois jo seuraavalla pysäkillä, mutta haluaisin kokeilla.

Vierailija
231/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen painossa kohtuullinen ylipaino on vain hyvä asia. Itse en voi sietää laihoja naisia lainkaan ja olenkin seukkaillut vain kivasti ja kauniisti pyöristyneitä naisia. Sanon vielä lisäksi etten tule väärin ymmäretyksi, että läskeistä en pidä ollenkaan, jos lihoo niin ovi käy, ja on käynyt. Itse olen pitkä sporttinen kundi joka ei liho vaikka syö kuinka paljon ja mitä tahansa.

Meinasin ensin yläpeukuttaa kommenttiasi, mutta kun kirjoitit, että jos nainen lihoo niin jätät hänet, niin sait alapeukun. 

Vierailija
232/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38 ja voin hyvin painossani ja vartalossani nyt. En anna itseni tästä lihota, mutta toisaalta en aio myöskään laihduttaa vain miesten vuoksi. Jos ikäisilleni ja vähän vanhemmille tavallisille ylipainoisille miehille ei kelpaa tällainen muutaman kilon ylipainoinen kiva nainen, niin sitten ei voi mitään. Totta puhuen en kuitenkaan usko, että kaikki Suomen parisuh

170 cm ja 80 kg on BMI 27,7. Kaunis paino tuolle pituudelle on enintään 57 kg joka tarkoittaa BMI 19,7. Sinussa on 23 kg liikaa läskiä.

Vierailija
233/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin ensin yläpeukuttaa kommenttiasi, mutta kun kirjoitit, että jos nainen lihoo niin jätät hänet, niin sait alapeukun. 

Kiitos, arvostan mielipidettäsi ja annoinkin yläpeukun sinulle. Iso plussa myös siitä, että laitoit lisäksi kommentin.

Vierailija
234/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 sivua keskustelua ja yksi säpäkän kissanaisen viesti herätti säpinää ja aiheutti jo ainakin yhdessä miehessä tunnepurkauksen ja herkistymisen, kertoo todella paljon.

Aloittaja on mukava ja fiksu, mutta kyllä minä kallistuisin ihan tällaisena tylsänä perusinsinöörinä isosti persoonansa näyttävän kissanaisen puoleen, mikäli mahdollisuus olisi. Voisi olla, että kyydissä alkaa jännittää ja täytyy jäädä pois jo seuraavalla pysäkillä, mutta haluaisin kokeilla.

Niin. Minun kanssa saa hyvän, pysyvän, luotettavan, turvallisen ja huolehtivaisen parisuhteen. Ei saa suurta jännitystä eikä sitä että kyydissä alkaa liikaa jännittää. Se on ihan sitten, että kummanlaista parisuhdetta kukakin elämäänsä haluaa. Itse haluan vakaata ja luotettavaa, en jännitystä ja jännittävää. Kaipaan elämääni kyllä jännitystä, mutta sitä etsin mm. matkustelusta. En parisuhteesta. Haluan että parisuhde on elämän turvasatama ja tiimi jolla selvitään elämän karikoista, ja sitä pyrin myös itse miehelle antamaan. Ap

Vierailija
235/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole AP todellakaan painosta kiinni. Hyvin moni mies tykkää vähän muhkummasta, etenkin sinun ikäisistä ja vähän vanhemmista miehistä kun on kyse. 

On paljon 170cm/80kg naisia, joilla ei ole mitään ongelmia saada miestä. AP vaan ei ole yksi noista naisista.

Tunnen itsekin ihan konkreettisia esimerkkejä tästä. Tiedän selkeästi ylipainoisia naisia jotka ovat upeita ja miesten suuressa suosiossa, ja tiedän naisen joka oli hoikkana keskimääräistä kauniimpi, mutta vain 15 kg lihominen tuhosi hänen ulkonäkönsä ihan täysin. 

Vierailija
236/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ajattelet liikaa omaa ulkonäköäsi. Hoikkuuden tavoittelu ja sen esiintuominen on usein punainen valo miehelle, selkeästi se on iso asia elämääsi ja ei kiinnosta miestä. Usein jopa sellainen jolla bmi on 35 on reilusti kiinnostavempi kuin se joka selkeästi tavoittelee hoikkuutta ja tuo sen esille. Itse ainakin vedän ne poikkeuksetta vasempaan. Muutenkin ulkonäön liiallinen esiintuominen saa vetämään vasempaan. M40

Mistähän sait kuvan, että ajattelen paljon ulkonäköäni ja tavoittelen hoikkuutta ja tuon hoikkuuden tavoittelua paljon esille? Kun kuitenkin täällä ihan suoraan kirjoitin, että en ole hoikka vaan vähän ylipainoinen ja viihdyn kehossani ja painossani nykyisellään hyvin, enkä aio laihduttaa enkä aio treenata peppuani salilla pieneksi. Ja lisäksi kerroin ulkonäköni olevan ihan tavallinen ja että olen ihan tyytyväinen sellaisena kuin ulkoisesti olen. Kiitos nyt

Koska kuitenkin otit puheeksi että olet ylipainoinen ja puhuit bmi:stä nii jotainhan siitä silloin mietit. Minua miehenä se ei kiinnosta vähääkään oletko bmi reilusti alle 20 tai 40 kunhan et tuo sitä esille. Ole sellainen kuin olet, älä edes mainitse painostasi. M40

Vierailija
237/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On valtavasti kivoja ja perusnättejä naisia, jotka ei kelpaa miehille. Vaikka miehet muuta väittää.

No missä ne naiset sitten ovat?

Jossain kiven alla vai taluttamassa koiraa Haukkulanumpikuja 3:ssa?

Siis ihan aikuisten oikeasti?

Vierailija
238/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan tätä viestiäni sen verran, ettei kyse ole siitä, että preferoisin tämän kissanaisen kaltaisia naisia, vaan tosiaan siitä, että on edes jonkinlainen persoona. Itse olen tosiaan tylsä perusinsinööri, mutta kyllä minulla nyt edes sellaiset asiat kuin puoluekanta (pääsuunniltaan) ja perheenperustamistavoitteet selvillä ovat.

Vierailija
239/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän daily mailin artikkelin https://www.dailymail.co.uk/health/article-3234523/amp/Is-Body-Mass-Ind… kuvissa on naisia, joiden BMI on 27 eli sama kuin aapeen. Näyttääkö nuo naiset kamalan lihavilta? Ei. Siltä ettei he voisi saada miestä? No ei. 

240/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38. Etsin miestä iältä 35-48. Ne joiden kanssa olen käynyt treffeillä on ollut ikäisiäni tai pari vuotta vanhempia. Ap

No jos tulet käymään Etelä-Pohjanmaalla, niin voin käydä kanssasi Ege Kebab -pitseriassa!