Miksi en kelpaa miehille?
Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten.
Kommentit (625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä tajuat että suurinosa miehistä muodostaa kiintymyksensä fyysisen yhteyden kautta. Mikäli se fyysinen kanssakäyminen venyy ja venyy niin takaan sinulle että useimman miehen mielenkiinto lopahtaa. En minä ainakaan jaksa mitään päiväkausien kahvittelua kuin presidentin kanssa päivällisellä.
Eli jos ei anna seksiä pian niin mies ei halua tavata uudelleen? Vai niin. En ole ap mutta on tuo nyt aika törkeä väite.
Ettekö te nyt ymmärrä fyysisen kanssa käymisen ja seksin eroa? En itsekään ole ensimmäisillä enkä toisilla treffeillä sänkyyn mutta kaipaan fyysistä kosketusta ja osoitusta siitä ettei nainen inhoa minua ja minun kosketusta.
M47
Mä en koe välttämättömäksi että pitää harrastaa seksiä ekoilla, tokilla tai edes vielä kolmansillakaan treffeillä.
Mutta jos mulla tulee ekoilla treffeillä sellainen fiilis, että tämä nainen ei koe seksuaalista vetoa minuun, niin en kyllä näe mitään syytä sopia toisia treffejä.
Kyllä se kipinä pitää olla heti alusta saakka. Ei silloin haittaa vähän odottaa: se odottaminen voi olla jopa aika nautinnollista ja kutkuttavaa :D
M35
''Voisitko antaa esimerkkejä näistä hyvistä ja arvostetuista ammateista?
Ja sillä on merkitystä missä ylikilot sijaitsevat. Miehille kroppa on todella tärkeä.
Mainitsin jo, että hyvä ammatti nostaa miehen tasoa enemmän kuin naisen. Miksi? Koska naiset laittavat kumppanin sosioekonomiselle statukselle korkeamman painoarvon,
Sama pätee kääntäen ylikiloihin. Ylipaino laskee naisen tasoa enemmän kuin miehen. Miksi? Koska miehet universaalisti arvostavat hoikkutta, kun taas moni nainen pitää "nallekarhumaisista" miiehistä jotka ovat naista isompia. Hintelä mies on se vähiten arvostettu.
Ongelmasi voi hyvin olla se, että haet miestä joka on samanlainen itsesi kanssa. Mutta silloin kriteerisi ovat sellaisia, että tapaamasi miehet ovat sinua suositumpia. Roteva ja hyvässä ammatissa oleva mies on suositumpi kuin vastaava nainen. Aivan samoin kuin hoikka, lyhjyt, sporttinen ja pienituloinen nainen on suositumpi kuin vastaava mies. Tapaamasi miehet juttelevat kanssasi mielellään, mutta sitten jatkavat etsimistä. ''
Näin sivusta kommentoin, että kyllähän hintelille miehille olisi varmasti ottajia. Tosin miehet itse yhtenä laumana jauhavat yhteen ääneen, että naisen kuuluu olla miestä kaikin tavoin reilusti pienempi, niin ilman muuta se tekee pienistä ja hintelistä miehistä vaikeimmin lähestyttäviä, jos nainen ei itse ole lyhyt, siro ja alipainoinen. Eikä kaikilla naisilla suinkaan ole nallefetissiä.
Vierailija kirjoitti:
''Voisitko antaa esimerkkejä näistä hyvistä ja arvostetuista ammateista?
Ja sillä on merkitystä missä ylikilot sijaitsevat. Miehille kroppa on todella tärkeä.
Mainitsin jo, että hyvä ammatti nostaa miehen tasoa enemmän kuin naisen. Miksi? Koska naiset laittavat kumppanin sosioekonomiselle statukselle korkeamman painoarvon,
Sama pätee kääntäen ylikiloihin. Ylipaino laskee naisen tasoa enemmän kuin miehen. Miksi? Koska miehet universaalisti arvostavat hoikkutta, kun taas moni nainen pitää "nallekarhumaisista" miiehistä jotka ovat naista isompia. Hintelä mies on se vähiten arvostettu.
Ongelmasi voi hyvin olla se, että haet miestä joka on samanlainen itsesi kanssa. Mutta silloin kriteerisi ovat sellaisia, että tapaamasi miehet ovat sinua suositumpia. Roteva ja hyvässä ammatissa oleva mies on suositumpi kuin vastaava nainen. Aivan samoin kuin hoikka, lyhjyt, sporttinen ja pieni
Älä projisoi naisten ajatelua miehiin. Tuo, että miehen on oltava pidempi ja kookkaampi, on naisten juttu.
Eikä ole mutua, vaan tutkittua.
Naiset tuntuu tykkäävän siitä jos mies lyö ja on väkivaltainen. Mies kun pistää naisen ruotuun nyrkein niin tuntuu siltä että naiset nauttii siitä ja jopa kiihottuu. Tämän takia naiset tykkää niistä pahoista pojista.
Sä oot tylsä eikä sun kans tartte pelätä lähteekö henki. T ei niin kaunis epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön omistava tuuliviiri jolla aina miehiä jonoksi asti.
Niinkuin täällä on moni sanonutkin, niin ehkä sinussa ei ole mitenkään havaittavissa seksuaalisuus. Pilkettä silmiin nyt. Mihinkään tekoihin ei tarvitse suostua ennenkuin itse päätät.
Täällä miehet kirjoittaa, että naisen persoonan pitää tulla esille naisen puheista jotta naisesta voisi kiinnostua. Mutta silti ainakin minun kokemuksen mukaan treffeillä miehet haluaa puhua vain itsestään. Eivät kysele naiselta juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin täällä on moni sanonutkin, niin ehkä sinussa ei ole mitenkään havaittavissa seksuaalisuus. Pilkettä silmiin nyt. Mihinkään tekoihin ei tarvitse suostua ennenkuin itse päätät.
Sitten jos ap alkaa flirtiksi, niin häntä haukutaan siitä, että hän antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Pihtariksi, joka kyllä vihjailee seksin suuntaan, mutta on jättää miehen kylmäksi.
Lisäisin vielä yhden asian. Jotkut asiat eivät sovi yhteen toisten kanssa.
Tyypillinen case on luunkova bisnesnainen, joka sitten haluaakin olla perinteisesti miehelle alistuva, koska uroksen ja naaraan kuuluu olla sitä ja tätä. Tämä sivusi keskustelua alussa; eli naisella on miehissä arvostettuja piirteitä, ja miehen on ylitettävä nämä. Mutta se maskuliininen mies etsii feminiinisiä piirteitä, ei hieman vähemmän miestä maskuliinisia.
No tästä päästään pikku aasinsillan kautta siihen, että ap on tutkija joka haluaa edetä ammatissaan. Teen sellaisen oletuksen, että ap on älykkyydessä ainakin kohtalaisella tasolla. ap on myös kunnianhimoinen.
Mutta sitten ap on mukautuva, ja miettii kovasti millainen naisen kuuluu olla. Ja kuitenkin ap haluaa kaltaisensa miehen, joka on myös kohtuullisen älykäs, itseohjautuva ja ainakin ap:n haaveissa kunnianhimoinen. Ei sellainen mies halua mukautuvaa naista. Mukautuvan naisen haluaa maskuliininen perinnemies joka päättää, kun hänen naaraansa käpertyy uroksen olkapäätä vasten ja kysyy mitä tehdään. Ja se nainen on hyvin erilainen nainen kuin ap. Perinteisemmin feminiininen.
Näkisin asian näin, että ap:n on myös otettava assertiivisempi rooli. Ei vain siinä kuka hän on ja mitä hän tekee, vaan myös vuorovaikutuksessa miehen kanssa.
Esimerkkinä tuntemani naistutkija, jonka mies on puuseppä. Ei tämä nainen mukaudu miehen haluamaksi, vaan kulkee valitsemallaan polulla, kuten mieskin. Itse asiassa tästä pariskunnasta mies on se mukautuvampi, ja se tuntuu toimivan heillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos ap alkaa flirtiksi, niin häntä haukutaan siitä, että hän antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Pihtariksi, joka kyllä vihjailee seksin suuntaan, mutta on jättää miehen kylmäksi.
Eihän ole mistään flirtistä kysymys jos silmät vaan luonnostaan loistaa. Kiva katsella kirkassilmäistä tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot tylsä eikä sun kans tartte pelätä lähteekö henki. T ei niin kaunis epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön omistava tuuliviiri jolla aina miehiä jonoksi asti.
Minua pelottaisi se, että ap mukautuisi sopivaksi minulle saadakseen miehen ja lapsia. Hankittaisiin pari lasta ja talo. Sitten ap lukisi self help-kirjallisuutta ja tajuaisi eläneensä miehelleen ja hukanneensa itsensä. Mies olisi sika kun ei nähnyt tätä, mokomakin patriarkaatin jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen case on luunkova bisnesnainen, joka sitten haluaakin olla perinteisesti miehelle alistuva, koska uroksen ja naaraan kuuluu olla sitä ja tätä. Tämä sivusi keskustelua alussa; eli naisella on miehissä arvostettuja piirteitä, ja miehen on ylitettävä nämä. Mutta se maskuliininen mies etsii feminiinisiä piirteitä, ei hieman vähemmän miestä maskuliinisia.
No tästä päästään pikku aasinsillan kautta siihen, että ap on tutkija joka haluaa edetä ammatissaan. Teen sellaisen oletuksen, että ap on älykkyydessä ainakin kohtalaisella tasolla. ap on myös kunnianhimoinen.
Mutta sitten ap on mukautuva, ja miettii kovasti millainen naisen kuuluu olla. Ja kuitenkin ap haluaa kaltaisensa miehen, joka on myös kohtuullisen älykäs, itseohjautuva ja ainakin ap:n haaveissa kunnianhimoinen. Ei sellainen mies halua mukautuvaa naista. Mukautuvan naisen haluaa maskuliinine
En ole luonteeltani erityisen mukautuva vaan enemmänkin assertiivinen, suora, jämpti ja päämääritietoinen, ja kyllä myös kunnianhimoinen. Voin hyvin olla se assertiivisempi osapuoli myös parisuhteessa. Olen kuitenkin saanut vähän sen käsityksen miehistä, että naisen halutaan olevan juurikin mukautuva ja ei-assertiivinen. Siksi olen yrittänyt miesten kanssa vähän himmata tuota puolta itsessäni etenkin ekoilla treffeillä etten nyt säikäyttäisi miestä matkoihinsa sillä, että olen liian assertiivinen miesten makuun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm..vaikka itse kuvailet itseäsi noin, niin totuuttahan ei voi näytön takaa tietää. Saatat vain oikeasti olla kuitenkin veemäinen kanttura, vaikka miten suloisesti itsestäsi puhutkin.
Jos olet vaikka puoluekannalta vihreä tai vasemmistolainen, niin se karsii miehistä 60% heti myös pois.
Joku vikahan sinussa ilmeisesti on.
Minulla on kuitenkin useita ystäviä (sekä naisia että miehiäkin) ja ystävät vaikuttavat pitävän minusta eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään sellaista että olisin veemäinen tai kanttura tai vastaavaa. Olen töissäkin pidetty ihminen työkavereiden keskuudessa. Puoluekantaa ei ole, en kuulu mihinkään poliittiseen tai muuhunkaan ideologiaan. Miksi puoluekanta silti karsisi 60 pros miehistä pois? Ap
Koska kuulemma kaikki kunnon miehet on persuja.
Näinhän asia toki onkin,kuvittele joku vasuri tai vihreä "mies" eihän ne raasut tiedä itsekkään mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaisi se, että ap mukautuisi sopivaksi minulle saadakseen miehen ja lapsia. Hankittaisiin pari lasta ja talo. Sitten ap lukisi self help-kirjallisuutta ja tajuaisi eläneensä miehelleen ja hukanneensa itsensä. Mies olisi sika kun ei nähnyt tätä, mokomakin patriarkaatin jäsen.
Ei näin kävisi. Olen määrätietoinen ja suora ihminen, joka kyllä tietää mitä haluaa ja kertoo sen selvästi. En ole mukautuja. Enkä elä miestä varten. Tuo lapsiasia vain on vaikea ikäni vuoksi. Haluan lapsen, mutta en epätoivoisesti kenen tahansa kanssa enkä yksin. Olen kuitenkin ikäni vuoksi tehnyt jo surutyön mahdollisesta lapsettomuudesta ja hyväksynyt sen, että elämäni on luultavimmin lapseton, koska raskaus ei varmaan ole enää mahdollinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten ap on mukautuva, ja miettii kovasti millainen naisen kuuluu olla. Ja kuitenkin ap haluaa kaltaisensa miehen, joka on myös kohtuullisen älykäs, itseohjautuva ja ainakin ap:n haaveissa kunnianhimoinen. Ei sellainen mies halua mukaEn ole luonteeltani erityisen mukautuva vaan enemmänkin assertiivinen, suora, jämpti ja päämääritietoinen, ja kyllä myös kunnianhimoinen. Voin hyvin olla se assertiivisempi osapuoli myös parisuhteessa. Olen kuitenkin saanut vähän sen käsityksen miehistä, että naisen halutaan olevan juurikin mukautuva ja ei-assertiivinen. Siksi olen yrittänyt miesten kanssa vähän himmata tuota puolta itsessäni etenkin ekoilla treffeillä etten nyt säikäyttäisi miestä matkoihinsa sillä, että olen liian assertiivinen miesten makuun. Ap
No se miten tällä hetkellä käyttäydyt treffeillä, ei selvästikään toimi yhtään. Joten en näe että sinulla olisi kauheasti menetettävää, jos kokeilet ensi kerralla käyttäytyä enemmän siten, kuin oikea luonteesi on.
Huonoa tuuria ollut vain. Luultavasti johtuu siitä että nettimiehet on aika oudokkeja.
Jokseenkin huvittavaa, että aloittaja yrittää nyt yhtäkkiä vakuuttaa olevansa assertiivinen, jämpti, määrätietoinen ihminen joka sanoo tietävänsä mitä haluaa ja sanoo sen selvästi. Alussa hän antoi itsestään kyllä hieman erilaista kuvaa, mutta nyt kun noiden piirteiden perään on kaivattu, niin yhtäkkiä niitä sitten alkaakin löytyä.
Tämä vain alleviivaa sitä kuvaa, mikä on ihan alusta asti syntynyt, aloittajalla ei ole selkeitä arvoja ja mielipiteitä ja hän on valmis joustamaan jopa elämän isoissa kysymyksissä sen mukaan mitä mies haluaa. Ja edelleen, nyt noita piirteitä kun löytyy, ne eivät kiinnity millään tavalla persoonaan, joka on siitä huolimatta, että aloittaja on ahkerasti kertonut itsestään jo 16 sivun verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset oikeasti näin pökkelöitä ja "autistisia" nykyään? Pitääkö nämä asiat ihan kädestä pitäen selittää?
Mene treffeille, flirttaile jos mies on sinun makuusi, ja halaa ekojen treffien lopuksi. Suutele tokien lopuksi. Harrasta seksiä sitten kun koet olevasi siihen valmis. Kommunikoi avoimesti, jotta mies ymmärtää missä mennään.
Ei tämä oikeasti ole niin vaikeaa.
Kissanaisen tekstissä ei ollut mitään epäloogista ainakaan minun insinööriaivoille ja se, että sinä yrität nyt viitata siihen, että olisin joku fanipoika masokisti ja toisaalta kissanainen ei voisi olla kiva ja empaattinen kotinainen, vaikkei edusta sinun kanssasi samaa arvomaailmaa, alleviivaa vain sitä, että hän herätti sinussa tunnereaktion.
Aloittaja ei ole herättänyt minkäänlaista tunnereaktiota ja se tarvittaisiin, jotta voisi syntyä kiinnostusta.