Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä yksi pieni teko on muuttanut elämäsi suunnan?

Vierailija
10.07.2025 |

Onko sellaisia tekoja teillä?

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin toimitusjohtajan huoneeseen puhutteluun. Olin jostain syystä joutunut hänen silmätikukseen ja huomauttelua tuli aluksi häneltä lähiesimieheni kautta. Tuona kertana kun olin toimarin huoneessa paloi pinna täysin. Huusin toimarille että anna minulle mieluummin potkut heti tai sitten lopeta minun piikittely ja nälviminen. En saanut potkuja tai edes varoitusta, mutta siitä alkoi lähtölaskenta tuosta paskapaikasta. Kouluttauduin ja vaihdoin alalle jossa työ on oikeasti merkityksellistä. 

Vierailija
82/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin puhelinnumeroni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois suomesta

Vierailija
84/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keräsin rohkeuteni ja pyysin ihastukseni treffeille. Tuloksena avioliitto, kaksi lasta ja katkera ero. Loppuelämän turvattomuus ja yksinäisyys.

Vierailija
85/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni kanssa junamatkalla Euroopassa.

Päätimme mennä ravintolavaunuun. Törmäsimme toisessa junavaunussa hänen tuttuunsa joka oli myös ystävänsä kanssa matkalla samaan suuntaan. Me pysähdyimme juttelemaan.

Tämän tutun ystävä ja minä menimme myöhemmin naimisiin. Muutin siis Suomesta pois.

Vierailija
86/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme puolison kanssa monta vuotta lapsettomuushoidoissa, kunnes tajusin etten enää oikeastaan halua lasta. Nyt olemme lapsettomia, ja jälkikäteen ajateltuna hyvä näin.

Vierailija
87/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito oli loppu jääkaapista. Kaupassa tapasin vanhan tutun, joka kehotti hakemaan erästä työpaikkaa. Sain paikan ja siitä tuli elämäntyöni.

Vierailija
88/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maito oli loppu jääkaapista. Kaupassa tapasin vanhan tutun, joka kehotti hakemaan erästä työpaikkaa. Sain paikan ja siitä tuli elämäntyöni.

Muistitko ostaa maidon? :D

Vierailija
89/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni mutta ratkaiseva hetki:

Olin tulossa töistä kotiin, ja huomasin että takana kulkee iso kokoinen mies. Matkaa oli jäljellä lähes kilometri, ja ajatus siitä että miehellä olisi pahat mielessä alkoi kalvaa. Mies alkoi huudella että olen kaunis ja saisiko herrasmies liittyä seuraan. Kiristin tahtia, kuten mieskin. Näin taksitolpalla auton, ja hyppäsin etupenkille sanoen että "kotiin (osoite) kiitos" ja menin lopun matkaa taksilla. Taksikuski jäi odottamaan että pääsen sisään.

En halua tietää, miten kotimatka olisi voinut päättyä. Hyi, vieläkin puistattaa.

Mitä opit?

Vierailija
90/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän avioliiton muutti jatkuvan riitelyn jälkeen päätös että otetaan hyvät puhetavat ja läheisyys uudestaan käyttöön. Siis se mikä unohtui vuosien varrella, suukot, halaus ja läheisyys. Sitten kun niistä tuli taas tapa on ollut helppoa puhua kaikesta kun etäisyys hävisi. Päätöksellä oli suuri vaikutus arkeen 

Vierailija
91/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pitäisi siis varmaan tehdä jotain

Vierailija
92/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissillä käynti.

Vierailija
93/167 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun äiti ja isä eivät käyttäneet ehkäisyä.

Vierailija
94/167 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vastaamatta jättämistä vastauksena. 

Vierailija
95/167 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen vuorokausirytmi ympäri vuoden vuodesta toiseen on ollut merkittävin yksittäinen valinta, jolla on ollut kauaskantoiset myönteiset vaikutukset.

O n n e a!  Kyllä olet ollut f i k s u ! Ja kaukaa viisas. Psyykkinen terveys edellyttää ennen kaikkea tätä!

Vierailija
96/167 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni mutta ratkaiseva hetki:

Olin tulossa töistä kotiin, ja huomasin että takana kulkee iso kokoinen mies. Matkaa oli jäljellä lähes kilometri, ja ajatus siitä että miehellä olisi pahat mielessä alkoi kalvaa. Mies alkoi huudella että olen kaunis ja saisiko herrasmies liittyä seuraan. Kiristin tahtia, kuten mieskin. Näin taksitolpalla auton, ja hyppäsin etupenkille sanoen että "kotiin (osoite) kiitos" ja menin lopun matkaa taksilla. Taksikuski jäi odottamaan että pääsen sisään.

En halua tietää, miten kotimatka olisi voinut päättyä. Hyi, vieläkin puistattaa.

Mitä opit?

11 alapeukkua eikä yhtään vastausta.

Vierailija
97/167 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen. 

Vierailija
98/167 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri perui kerran erään menon, jälleen. Tuollaista oli tapahtunut jo aiemmin pari kertaa, ja tunsin oloni alakuloiseksi ja vähän kurjaksi. Tuttu oli käymässä paikkakunnallani ja päätin sitten mennä tapaamaan häntä, vaikka fiilikseni olivat vähän maadsa. Hänestä tuli myöhemmin puolisoni ja vuosia myöhemmin olemme yhä yhdessä. Nyt tuntuu että oli oikeastaan onnenpotku että tuo vähän tökerösti käyttäytynyt kaverini peruikin, sillä muuten en olisi välttämättä tavannut tätä toista henkilöä tuolloin. Kaveruus perujan kanssa kuihtui mutta sain parempaa tilalle.

Vierailija
99/167 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kumppanin profiilista Tinderissä. Ollaan nyt oltu yhdessä vuoden verran, ja olen onnellisempi kuin koskaan. Olen niin kiitollinen, että sovelluksen algoritmit saattoivat meidät yhteen.

Vierailija
100/167 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuvarjohyppykurssi ja sen jälkeiset hypyt. Elämä ja kaveripiiri muuttuivat (hyvään suuntaan).