Mikä yksi pieni teko on muuttanut elämäsi suunnan?
Kommentit (277)
Suojaamaton yhdyntä ja olen nykyään 4 vuotiaan pojan äidin exä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin juomisen. Siitä elämä alkoi.
Joo vesi on hyvää ja tarpeellista.
Mies saanut häädön. Epäonnistunut alisuoriutunut pönttö.
Hankin pertille asunnon-kodin loppuelämäksi.
Pääsin eroon.
Aloin vetämään rajat miehille heti kun huono käytös alkaa. Ensin avioero lapsen isästä, joka joi, pelasi rahat, vältteli seksiä ja käytti salaa onlyfansia. Sitten ero seuraavasta, joka ei suostunut esittelemään minua läheisilleen, vaikka oltiin oltu vuosi yhdessä. Viimeisimpänä salamaero miehestä, joka jäi kiinni Tinderistä. En katsele enää minuuttiakaan miestä, joka ei osaa kunnioittaa minua. Suhde loppuu, jos käytös ei suju
Terveisin onnellinen ja vapaa sinkkuäiti
Vierailija kirjoitti:
Oot jo 61v. Vanha gubbe.
Vierailija kirjoitti:
Se oli se yksi kullinluikaus ja tulin isäksi... Tarttis vähä ajatella enste !
Sulla se kesti sen muutama työntö eli kaksi minuuttia ja tuijotus. Seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa uskonnoissa ja hengellisissä perinteissä ihmiset kertovat kokemuksista, joissa he kokevat esimerkiksi:
parantuneensa sairaudesta, vapautuneensa vaikeasta elämäntilanteesta, saaneensa uuden suunnan elämälleen, kokeneensa jumalallista apua tai johdatusta. Kristinusko ei ole ainoa, jossa sellaista tapahtuu.
Kristitty voi nähdä eheytymisen Jumalan tai Jeesuksen työnä.
Muslimi voi nähdä sen Allahin armona.
Toisen uskonnon edustaja voi tulkita sen oman perinteensä kautta.
Uskonnosta riippumaton ihminen voi tarkastella sitä esimerkiksi psykologisena tai lääketieteellisenä ilmiönä.
Eli eheytymisen ihmekokemukset eivät ole vain kristinuskolle ominaisia, vaikka ne ovatkin hyvin keskeinen osa monien kristittyjen uskoa.
Paraneminen rukouksen kautta: Monet muslimit kertovat, että he tai heidän läheisensä paranivat sairaudesta sen jälkeen, kun he rukoilivat Allahia, lukivat Koraania tai pyysivät muiden muslimien rukouksia. Näissä kertomuksissa korostuu usein ajatus, että parantuminen tulee Allahilta.
Vaikeuksista vapautuminen: Jotkut muslimit kertovat esimerkiksi päässeensä irti masennuksesta, riippuvuuksista, pelosta tai toivottomuudesta sen jälkeen, kun heidän uskonsa vahvistui. He voivat kuvata tätä hengellisenä eheytymisenä.
Kääntymys ja uusi elämä: Jotkut islamin löytäneet ihmiset kertovat, että uskoon tuleminen muutti heidän elämänsä: he löysivät rauhaa, tarkoitusta ja yhteyden Jumalaan.
Koraanin parantava merkitys: Monissa muslimiperinteissä Koraanin lukemista pidetään hengellisesti parantavana. Jotkut uskovat kokevat esimerkiksi rauhoittuvansa tai saavansa voimaa vaikeuksissa sen kautta.
Eli se ei ole vain kristinuskossa, vain "jumalan" nimi on eri.
Juuri niin!
Vierailija kirjoitti:
Poikakin autisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain työpaikkaa ulkomailta. Sain duunin. Siitä nyt 30 vuotta ja täällä ollaan edelleen. Voin sanoa että elämäni alkoi siitä kun 26 vuotiaana tämän työn sain.
Silti olet täällä ? No, jos tämä on elämäsi, todellisuudessa.
Ai, eikö ulkomailta käsin saa olla netissä? Sori, lähen sit kans pois.
Ooksä Lahest?
Se kun 42 vuotta sitten kotibileissä menin juttelemaan erään yksinäisen oloisen tytön kanssa. Olemme yhä yhdessä.
Sanoin ensimmäisen kerran vahvan ei sanan exälle, ero siitä tuli, kun en enää pystynyt ylläpitämään kaikkien elämää. Nuorempana ajattelin etten ikininä ota naista, olisi kannattanut pitää siitä päätöksestä kiinni. Oikeastaan kaikki alkoi mennä pikkuhiljaa päin persettä vuoden päästä tapaamisesta.
On yksi, 1,5 vuotta sitten sanoin " Tahdon "😁💒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli se yksi kullinluikaus ja tulin isäksi... Tarttis vähä ajatella enste !
Sulla se kesti sen muutama työntö eli kaksi minuuttia ja tuijotus. Seinään.
Sulla ei ilmeisesti ole omaa kokemusta seksistä, kun kuvittelet, että muutama työntö = kaksi minuuttia. Puhutaan pikemminkin sekunneista, jos työntöjä on vain muutama, eli 3-5.
Läksin viettämään kesäiltaa, vaikka en olisi jaksanut. Löytyi kumppani, jonka kanssa on pidetty yhtä kohta 30 vuotta.
Jätin miehen jonka kanssa olin ollut 18 vuotta ja elämäni näyttää ja tuntuu paljon valoisammalta nykyään.
Ai, eikö ulkomailta käsin saa olla netissä? Sori, lähen sit kans pois.