Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
EI tavismiehil oikein flaksaa naisten kans!ovat monet naiset nokka pystyssä,vaikka ei edes ulkonäköä ole minkään verran!kuvittelevat olevansa joitan valokuvamalleja isoine takalistoineen ja pulleine poskineen?no,kyl yksinkin on hyvä OLLA!Ilkka,Turun alue
Vierailija kirjoitti:
Annoin mahdollisuuden tavalliselle miehelle. Oli mm työtön kun tavattiin. Tämä tavallinen mies ei vain osaa olla aikuinen ihminen: syyttää kaikkia muita paitsi itseään eikä osaa pyytää anteeksi kun on mokannut. Taidan olla onnellisempi yksin.
Tollasia ne on kuule kaikki, ne epätavalliset etenkin.
Jospa etsit jostain muualta kuin tinderistä ym deittipalstoilta, se tiedetään mitä niistä löytyy, varattuja, onnenonkijoita pintaliitäjiä ym. Se paikka todellakin hämärtää ihmisten todellisuuden tajun. Jos katsot jonkun kuvaa, et voi rakastua todella. Jos alat etsiä oikeaa rakkautta, se löytyy vain tutustumalla ihmisiin. Etsi naisvoittoinen harrastus, työ tai muu ympäristö, äläkä katso naista "sillä" silmällä ensin, vaan tutustu. Eläkä ole epätoivoinen, se on ällöä. Tiedä mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, antakaa myös anaalia välillä. Sillä anaali kuuluu kaikille, eikä vaan pitkille ja komeille miehelle. Me tavismiehet haluamme myös panna naisia kakkoseen!
Miksi miehen peräreikä ei kelpaa? Miksi täytyy saada nimenomaan naisen anusta?
Vierailija kirjoitti:
Naiset, antakaa myös anaalia välillä. Sillä anaali kuuluu kaikille, eikä vaan pitkille ja komeille miehelle. Me tavismiehet haluamme myös panna naisia kakkoseen!
Luojan kiitos minun miesystävällä ei ole kiinnostusta anaaliin, kun en itsekään siitä nauti. Pitäisiköhän tuohon fiksaatioon hakea apua, sillä eihän me naiset edes siitä kauheasti saada mitään irti, miehillähän se tuntuu paremmalta kun teillä on eturauhanen.
Ei kiitos. Pahimmat virheet ihmissuhderintamalla on tullut tehtyä, kun olen laskenut rimaa ja "antanut mahdollisuuden". Ei ikinä enää.
Olen 170cm, 60kg vaalea ja kaunis nainen. Olen antanut monia mahdollisuuksia ihan tavallisille miehille, 2 kertaa todella ylipainoiselle, ekaan rakastuin & tapailtiinkin. Mutta muut "tavalliset": huoh. Ei saavuta paikalle, tehdään oharit muulla tapaa, ghostataan, tullaan paikalle ja lääpitään mun reittä, ollaan kuin teräksen nielty ja naamasta näkee "mitä jos en kelpaa tolle kauniille, mitä mä täällä teen?"
Aivan mahdotonta tutustua tavallisiin miehiin. Etenkin tuo lääppiminen on turn off, jos ei ole vielä yhtään keritty jutella.
Minä olen mies ja antaisin mielelläni mahdollisuuden tavalliselle miehelle. Löytyisipä sellainen mukava tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin aloituksesta, että osui ja upposi. Se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa. Naiset ovat vetäneet aloituksesta niiiiiin herneen nenään, että se oli täyttä asiaa. Harva ihminen kestää totuuden. Aloituksen miinustajissa on monta, jotka eivät siedä kuulla totuutta.
No mitä tästä aloituksesta sitten seuraa? Jos nämä naiset sietävät kuulla totuuden? Tavallinen nainen suostuu ottamaan itselleen tavallisen miehen, joka samoin tyytyy tähän tavalliseen naiseen. Ihana liitto!
Se ettei juo ei ole mikään hyvän ihmisen mitta. Minä kiskaisen kännit silloin tällöin mutta autan muita ja ajattelen muiden parasta. Autan työkseni ihmisiä heidän ongelmissaan myös. Pidän automaattisesti ovea auki muille tulijoille, teitittelen iäkkäitä ihmisiä ja käytän nimikkeitä herra ja rouva. Tätä tietysti sietää harkita nykyään kun sukupuoli on lain mukaan ilmoitusasia. En myöskään lyö, koska se on ensinnäkin heikkoutta myös naisilta miehiä kohtaan ja toisekseen laitonta. Itsepuolustus on asia erikseen jos oikein paha tilanne tulee eikä pääse pakoon. Miksi minua pitäisi erityisesti ylistää siitä että noudatan lakeja ja hyviä käytöstapoja? Ne kaikki iskostettiin minuun jo silloin kun olin pieni lapsi ja ne ovat niitä aivan perusasioita joita jokaiselta kansalaiselta odotetaan, etenkin se lakien noudattaminen.
Kuten täällä on aiemmin mainittu, nurkassa murjottaminen ja naisista valittaminen ei ole mikään paras keino saada kumppania. Ja ihmisten luokittelu eri tasoille on täysin naurettavaa. Itse olen seurustellut kaikenlaisten miesten kanssa, tosin jos mies vain kitisee kaikesta ja heittäytyy uhriksi milloin missäkin asiassa, se alkaa todella ottaa aivoon. Minulla on ollut rikkaita ja köyhiä, korkeakoulutettuja virkamiehiä ja työttömiä ja kaikkea siltä väliltä. Eri näköisiä ja kokoisia. Kas, kun omalla kohdalla eniten on merkinnyt se henkilökemia ja se, että elämänarvot ovat kunnossa. Kahden ihmisen tapaaminen ja yhteen päätyminen on monen tekijän summa. Tärkeimpänä on, että synkkaa ja välitetään aidosti. Ja ollaan valmiita panostamaan suhteeseen ja toinen toisensa hyvinvointiin.
En kuitenkaan itse halua suhteeseen jossa toinen on ylimielinen pyrkyri jolla raha ja status menee kaiken edelle tai täysin hoivattava. Minä olen ainoastaan lapseni äiti, en miehen. En myöskään ole mikään perkuleen edustusvaimo tai näyttelyesine.
Lopuksi: Kukaan ei ole toiselle velkaa kiinnostusta tai parisuhdetta. Monelle miehelle on täysin käsittämätöntä että olen elämäntavoiltani ja asenteeltani itsellinen nainen. Ajatuskin parisuhteesta ahdistaa ja varsinkin ajatus yhdessä asumisesta josta minulla on kokemusta. En ole kenellekään velkaa yhtään mitään.
Naiset just niitä tavallisia etsivät epätavallisten joukosta. Mutta valittettavasti on myös toisiinpäin, elikä on epätavallisia naisia, kenelle kelpaa vaan miehen asema, valtaa, rahaa ja status. Lähinnä palkkiometsästäjät. Niistä ei kannata olla huolissaan muuten kun että niitä on todella paljon ja yllätävän paljon. Myös tavallinen nainen on katoava luonnonvaraa, kenelle enää myös tavallisia miehiä ei tahdo löytyä. Kun epätavallisiä on enemmän kun tavallisia. Nykyajalla täytyy etsiä kun neulaa heinäsuovasta.
Miksi kannattaisi antaa mahdollisuus ihmiselle, joka ei kiinnosta?
Ylivoimainen valtaosa ihmisistä, niin miehistä kuin naisista, on ihan tavallisia. Ja ovat siis parisuhteessa toisen ihan tavallisen ihmisen kanssa. Muu on höpöhöpöä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisille miehille annetaan koko ajan valtavasti mahdollisuuksia. Se, että tavallinen mies voi tehdä Tinderiin profiilin, on hänen mahdollisuutensa tuoda omin sanoin itseään esiin. Kun tavallisen miehen kanssa ollaan tekemisissä työpaikalla, harrastuksissa, missä tahansa, on se tavalliselle miehelle mahdollisuus antaa itsestään hyvä kuva. Jos tavallinen mies päätyy treffeille, siinä on hänellä tilaisuus tehdä vaikutus. Mitä muita mahdollisuuksia vielä haluaisitte?
"Lihaville/vanhoille naisille annetaan kokoajan mahdollisuuksia. Se, että kys nainen voi tehdä tinderiin profiilin, on hänen mahdolliauutensa tuoda omin sanoin itseään esiin"...
Eli kaikki hyvin. Vika tavallisissa miehissä ja naisissa jos ei hyvää suhdetta saa aikaiseksi. Helppo homma, voidaan sulkea ketju ja looettaa kaikki keskustelu asiasta
Se, että käyt töissä etkä lyö naisia on naisen odotuksissa se vähin mitä voi vaatia, että noi asiat kuuluu pakettiin.
Siihen pitää vielä laittaa mukaan henkisiä ominaisuuksia joista et maininnut mitään. Väitän, että jos saat naisen vapautuneesti nauramaan ja hänen on henkisesti turvallista olla kanssasi, olet jo vahvoilla.
Seikka, minkä näköinen olet ei juuri ole merkitystä. Väitän että jos nainen ei arvosta miehen henkisiä ominaisuuksia ja jahtaa vain ulkoisia asioita hän on itsekin aivan hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa.
Tämä on muuten fakta, ei väite. Tästä on tehty ihan tutkimuksia, naiset arvioivat ulkonäkönsä keskimäärin n. 2 pinnaa korkeammaksi kuin mitä muut (sekä miehet että naiset) hänet arvioisivat.
Ja ei, en ole katkera incel, ihan olen onnellisesti naimisissa ollut jo kymmeniä vuosia saman naisen kanssa. Kerroin vain miten asia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tutkitusti miehet arvioivat omaa viehättävyyttään rutkasti yläkanttiin."
Tämähän nimenomaan ei pidä paikkansa, vaan asia on oikeasti päinvastoin. Ja nimenomaan tutkitusti.
Kyllä ne siitä rupsahtavat, viimeistään 40-vuotiana tai kun tulevat yh:ksi. Sitten tullaan tänne itkemään, kun ei "hyvää" miestä löydy :).
Fiksu mies ei anele mitään mahdollisuuksia suomalaisilta naisilta vaan lähtee rohkeasti etsimään kumppania ulkomailta.