Asumistuki uudistus pakottaa mut muuttamaan Helsingin keskustasta jonnekin Vantaan perämetsään
Oon saanut ihan hyvin tukia tähän saakka, mutta nyt näyttää huonolta. Laskin että 400 euroa putoaa tukia pois.
Tosin Kivistöstä pääsee nopeammin työpaikalle Malminkartanoon, mutta kukapa sitä kotoaan muuttaisi.
Kommentit (39)
Muuta pienempään. 650 e saa 20 neliön asunnon. Sijainnista en luovu
Vantaalla voi olla parempikin asua.
Olen asunut Vantaalla lähes koko ikäni ja en haluaisi muuttaa pois Vantaalta.
Mä en saa asumistukia eikä mulla ei olis koskaan varaa asua keskustassa.
Asun Vantaan perämetsässä. Pidän siellä asumisesta omassa omakotitalossani. En tarvitse tukea. Johtunee siitä, että hankin itse oman toimeentuloni.
Nii-i. Tienaa itse rahat keskustakämppään. Kun elät muiden rahoilla, muun muassa mun, et voi vaatia tiettyä kallista sijaintia. Ole tyytyväinen että sulle maksetaan joku katto pään päälle.
Perkele, ei Vantaassa ole mitään vikaa!
Hesan keskustaankin pitää köyhiä mahtua. Ei voida alkaa eriyttämään ihmisiä slummeihin.
Onneksi olkoon. Helsingin keskustassa en asuisi vaikka maksettaisi. On kyllä tuttuja Vantaalla ja he asuvat ihan mukavissa paikoissa, ihan metsien ja paltojen vieressä.
Vantaan vuokrataso ei muuten ole mitenkään ihan valtavasti matalampi kuin Helsingin jos nyt ei katsota ihan halvimpia lähiöitä ja niiden kamalimpia luukkuja.
Eikö Vantaalle asuttamista ole jo julistettu ihmisoikeusrikokseksi?
Hyvä että joudut muuttamaan. Miksi muiden pitäisi maksaa sun vuokraa..
Vierailija kirjoitti:
Nii-i. Tienaa itse rahat keskustakämppään. Kun elät muiden rahoilla, muun muassa mun, et voi vaatia tiettyä kallista sijaintia. Ole tyytyväinen että sulle maksetaan joku katto pään päälle.
Vastailetko itsellesi?
Toivottavasti et muuta mun naapuriin, en kestä suurisuisia tsadilaisia lähelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastailetko itsellesi?
En, näin ajattelevia on muitakin. Niitä, jotka tekevät täysipäiväistä työtä, maksavat verot, ja rahat eivät riittäisi asuntoon Helsingin keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen järkevä kommentti tässä ketjussa. Ihanaa, että on olemassa vielä tällaisia tolkun ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi jos asuisit vuokralla.
Montako kertaa tämä trollikeskustelu pitää käydä? Ei köyhät asu keskustassa.
Joo hyi, Vantaa, ymmärrän. Tappaisin itseni, jos sinne joutuisin.