Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Naiset haluaa vaan jännämiehiä
Naisen hedelmällinen aika on rajallinen. Ei sitä kannata tuhlata epäilyttäviin tapauksiin.
Tää on niin väsynyt aihe. Kukaan ei ole velkaa mitään kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa vaan jännämiehiä
🥱Voisiko ton incel jutun jo kuopata? Nimittäin ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin väsynyt aihe. Kukaan ei ole velkaa mitään kellekään.
Tämä. Niin huvittavaa kun jotkut miehet näköjään kuvittelevat että maailma on heille jotain velkaa. Pitäisi ilman mitään omaa yritystä tipahtaa joku instabeibe syliin.
Onko ap antanut mahdollisuuden tavalliselle naiselle? Epäilen.
Jokainen meistä rakentaa elämänsä ja onnensa itse. Se että passiivisena odottelee jonkun toisen tekevän sen ei toimi. Minulla on aina riittänyt vientiä varmaankin siksi, että kuulen päivittäin säteileväni positiivista ja värikästä energiaa, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, ja suhtaudun avoimin mielin muihin ihmisiin. Olen ystävällinen ja tsemppaan muita.
Onnen voi löytää lukemattomilla eri tavoilla. Olen itse löytänyt sen kiinnostavan työn, sosiaalisten kontaktien ja kiinnostavien harrastuksien kautta. En ole juurikaan edes vaivautunut miettimään kumppanin etsimistä. Ne ovat miltei poikkeuksetta aina löytyneet sattumalta. Ennemmin siis kannattaa olla avoimin mielin elämälle. Kiinnostavia kokemuksia kertyy joka päivä ja kannattaa löytää ne jutut joista nauttii. Minulle ne ovat lukeminen ja monipuolinen taide sun lukemattomat muut asiat. Minä olen sosiaalisuudestani huolimatta itsenäinen "susi" ja teen paljon asioita yksin, kuten esimerkiksi käyn elokuvissa jne. Teen asioita toki myös kavereiden kanssa. Parisuhde ei pääsääntöisesti automaattisesti tuo sitä kaikkea kiinnostavaa elämään, kyseessä on kahden ihmisen kombo jossa molemmilla on oma persoona ja elämä ja halu jakaa se toisen kanssa.
Minulla on myös todella laaja ja monenkirjava kaveri- ja tuttavapiiri. Sitä kun keskittyy ihmisen sisimpään eikä ulkomuotoon saa monenlaisia kokemuksia ja näkökantoja. Ulkomuoto on lähtökohtaisesti puhtaasti geneettinen asia ja sitä voi muokata tietenkin, mutta persoonallisuus kehittyy monelta osin ajan kuluessa monen tekijän summana ja tarjoaa paljon monipuolisemman kokemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut yllätyksenä, että naiset vetivät aloituksesta herneet nenään :D
Mielestäni tosi hyvä aloitus. Olen itse myös se tylsä tavismies, joka ei saa mitään naisseuraa eikä ole koskaan saanut nuorempanakaan naisten huomiota. Elämäni on liian tylsää ja tavallista, enkä itse tietenkään ole somessa enkä deittipalveluissa, joten minua ei voi sieltä löytää. Minut voi tavata vain kasvotusten tosielämässä. So boring.
Liian tylsä mies ja elämä: Koulutus kauppatieteiden maisteri, omistusasunto, vakituinen työ, oma auto, tylsät harrastukset, ei yhtään seuraajaa, ei yhtään tykkäystä.
Ruikuta lisää. Tavallisuus ei ketään haittaa, mutta jos olet tylsä tuppisuu niin ei ketään kiinnosta. Koita sinä "maisteri" se asia kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut yllätyksenä, että naiset vetivät aloituksesta herneet nenään :D
Mielestäni tosi hyvä aloitus. Olen itse myös se tylsä tavismies, joka ei saa mitään naisseuraa eikä ole koskaan saanut nuorempanakaan naisten huomiota. Elämäni on liian tylsää ja tavallista, enkä itse tietenkään ole somessa enkä deittipalveluissa, joten minua ei voi sieltä löytää. Minut voi tavata vain kasvotusten tosielämässä. So boring.
Liian tylsä mies ja elämä: Koulutus kauppatieteiden maisteri, omistusasunto, vakituinen työ, oma auto, tylsät harrastukset, ei yhtään seuraajaa, ei yhtään tykkäystä.
Ruikuta lisää. Tavallisuus ei ketään haittaa, mutta jos olet tylsä tuppisuu niin ei ketään kiinnosta. Koita sinä "maisteri" se asia kestää.
Just niin 😂 Näitä riittää jotka julkaisee esim. TikTokissa että voi kun saisi naisen ja profiilikuvana on mukamas hellyttävä mutrukuva. Kun taas esimerkiksi eri asioihin kantaaottavat tuttavamiehet saavat paljon tykkäyksiä. Näitä "oot söpö" "mä tarviin tyttöystävän"-viestejä tulee eikä ne sytytä yhtään. Nehän huokuu sellaista "tule nainen ja pelasta elämäni". Mitänoihin viesteihin muka voi vastata? Kiitos ja onnea matkaan? Ne jotka osaa homman, laittaa esimerkiksi:"Olet kiinnostavan oloinen nainen, haluaisitko jutella?"
Aika huvittavaa ja kuvaavaa. Tätä ruikutusta on saatu käydä 137 sivua, mutta meni poistoon ketju kommenttini jälkeen. Kommentissa sanoin, että miehet preferoi mieluummin pelkän keskustelun ja samassa seurassa olon kaunottaren kanssa kuin minkään etenemisen tavallisen naisen kanssa.
Ja niin se tulee olemaan. Me tavalliset naiset saamme varautua koko elämämme siihen, että jos joku kaunotar saa päähänsä miehemme ottaa ne lähtee.
Muuten voi taviksien liitto onnistuakin.
Poistoon menee varmaan tämäkin ketju kommenttini vuoksi, koska tämä on totuus miehistä. Kaunotar voittaa aina vaikka ei edes pelaa.
Hah, todellakin totta tuo kaunotarjuttu. Mulla oli pientä vipinää yhden työkaverin kanssa, kuvittelin, että tullaan hyvin toimeen. Sitten yhtenä päivänä oli kamala räntäsade ja oltiin töistä lähdössä, oletin ilman muuta, että saan hältä kyydin kun asuttiin samaan suuntaan päin ja joskus muutenkin olen saanut. Hänpä pyysi ihan toista naista, varattua, että voin heittää kotiin, asuu pitkän lenkin päässä miehestä.
Naureskeli seuraavana päivänä, että et kai ottanut itseesi, mutta oli niin hienoa ajella semmoinen kaunis nainen vieressä. Mitäpähän arvotte, annoinko tuolle tavalliselle miehelle vielä mahdollisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Hah, todellakin totta tuo kaunotarjuttu. Mulla oli pientä vipinää yhden työkaverin kanssa, kuvittelin, että tullaan hyvin toimeen. Sitten yhtenä päivänä oli kamala räntäsade ja oltiin töistä lähdössä, oletin ilman muuta, että saan hältä kyydin kun asuttiin samaan suuntaan päin ja joskus muutenkin olen saanut. Hänpä pyysi ihan toista naista, varattua, että voin heittää kotiin, asuu pitkän lenkin päässä miehestä.
Naureskeli seuraavana päivänä, että et kai ottanut itseesi, mutta oli niin hienoa ajella semmoinen kaunis nainen vieressä. Mitäpähän arvotte, annoinko tuolle tavalliselle miehelle vielä mahdollisuuden?
Väistit luodin, hyvä sinä!
Tämä oikeasti on hämmentävän tyypillistä. Eli miehille on itsestään selvää, että kaunottaria kuskataan ja muut saa jäädä räntäsateeseen. Lisäksi kaunottarille se on yhtä selvää ja he selostavat, miten mies oli vain kiva. Eivät näe, mitä siinä tapahtui.
Ja meidän tavallisten naisten puhumattakaan oikeasti ei niin viehättävistä tulisi pitää tätä itsestään selvänä myös, ymmärtää paikkamme ja olla iloisia, että meidän kanssa sitten mennään parisuhteeseen kun ei muuta saada ja kuhan on joku.
Jos et näitä luonnonlakeja hyväksy olet nirppanokka prinsessa, joka kuvittelee saavansa jotain tasonsa yläpuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oikeasti on hämmentävän tyypillistä. Eli miehille on itsestään selvää, että kaunottaria kuskataan ja muut saa jäädä räntäsateeseen. Lisäksi kaunottarille se on yhtä selvää ja he selostavat, miten mies oli vain kiva. Eivät näe, mitä siinä tapahtui.
Ja meidän tavallisten naisten puhumattakaan oikeasti ei niin viehättävistä tulisi pitää tätä itsestään selvänä myös, ymmärtää paikkamme ja olla iloisia, että meidän kanssa sitten mennään parisuhteeseen kun ei muuta saada ja kuhan on joku.
Jos et näitä luonnonlakeja hyväksy olet nirppanokka prinsessa, joka kuvittelee saavansa jotain tasonsa yläpuolelta.
Juuri näin ja kyllä ne "kauniitkin" yleensä hykertelee mielessään kun totta kai huomio hivelee vaikka viattomasti väittävätkin että eivät muka tiedä miehen olevan kiinnostunut. Pitävät usein "rumia" alempiarvoisina.
Minä olen sitä mieltä, että jos kiinnostava mies lähteekin toisen kanssa niin tervemenoa. Jos ei ole kiinnostunut niin ei pakolla. Turha kuitenkaan tulla ruikuttamaan perääni sitten kun ei sille "kauniimmalle" kelvannutkaan, kunhan nostatti hetken itsetuntoaan kenen tahansa miehen avulla.
Juuri näin ja kyllä ne "kauniitkin" yleensä hykertelee mielessään kun totta kai huomio hivelee vaikka viattomasti väittävätkin että eivät muka tiedä miehen olevan kiinnostunut. Pitävät usein "rumia" alempiarvoisina.
Joskus näin, mutta kyllä joskus muutenkin. Kuitenkin aina niin, että kauniit ovat vain koko elämänsä tottuneet positiiviseen huomioon ja palveluksiin, että eivät edes kuvittele, että muiden elämä ei ole semmoista. Luulevat, että miehet nyt vain ovat kivoja ja kohteliaita yleensä ja vaan jotkut törppöjä.
Huvittavintahan tässä on, että nämä miesten palvelukset eivät mitenkään auta heitä, sillä kaikki ovat niitä tyrkyttämässä. Ei mies sillä erotu siis mitenkään. Mutta ei se suurinta osaa vaivaakaan, kunhan saavat edes hetken paistatella siinä kaunottaren auringossa.
Se tavallinen osaisi arvostaa monta kertaa enemmän.
Ei tavismiehil enää ole mahdollisuuksia naisten keskuudessa!ovat nokka pystyssä,vaikka itte ovat iso takapuolisia,ja pulla-poskisia!?tietysti tasa-arvo on vaikuttanut tähänkin juttuun ja naisten itsenäisyys!no,ei haittaa,vapaanakin ihan hyvä olla,..Ilkka,Turun alue
Vierailija kirjoitti:
Joskus näin, mutta kyllä joskus muutenkin. Kuitenkin aina niin, että kauniit ovat vain koko elämänsä tottuneet positiiviseen huomioon ja palveluksiin, että eivät edes kuvittele, että muiden elämä ei ole semmoista. Luulevat, että miehet nyt vain ovat kivoja ja kohteliaita yleensä ja vaan jotkut törppöjä.
Huvittavintahan tässä on, että nämä miesten palvelukset eivät mitenkään auta heitä, sillä kaikki ovat niitä tyrkyttämässä. Ei mies sillä erotu siis mitenkään. Mutta ei se suurinta osaa vaivaakaan, kunhan saavat edes hetken paistatella siinä kaunottaren auringossa.
Se tavallinen osaisi arvostaa monta kertaa enemmän.
Hyvin totta. Minulla on sellainen asenne että koska aina tavatessamme entiset kumppanit ovat nähneet vain minut "vaikka" en ole ehkä se klassisin "kaunotar" (kauneus on kyllä mielestäni suhteellista), en kelpuuta ihan ketä vain. Jos ei ole kumppania niin sitten ei ole, mitä siitä stressaamaan. Jos on niin katsotaan, mitä jutusta tulee. En yleensäkään odota, että elämä olisi vain positiivista ja muiden tekemiä palveluksia. Olen tajunnut, että on minusta itsestäni kiinni millaista elämästäni teen ja miten asennoidun asioihin. Monet asiat ovat sattuman varassa.
Elämässä tulee vastaan negatiivisia ja positiivisia asioita. En keskity siihen mitä minulla ei ole tai mihin en voi vaikuttaa vaan siihen, mitä minulla jo on. Olen ainutlaatuinen ihminen ja minulla on ainutlaatuinen, omannäköiseni elämä. En katkeroidu negatiivisista kokemuksista, koska kaikesta seuraa myös aina jotakin hyvää.
Ei se kaunotar kuitenkaan monesti tuo pöytään mitään mitä se tavallinen nainen pystyy tarjoamaan. Perheen, kodin ja lapset. Kaunottaret on kaunottaria, draama hakuisia. Mies haluaa rauhaa.
M
Vierailija kirjoitti:
Ei tavismiehil enää ole mahdollisuuksia naisten keskuudessa!ovat nokka pystyssä,vaikka itte ovat iso takapuolisia,ja pulla-poskisia!?tietysti tasa-arvo on vaikuttanut tähänkin juttuun ja naisten itsenäisyys!no,ei haittaa,vapaanakin ihan hyvä olla,..Ilkka,Turun alue
Miksei saisi olla ylpeä itsestään sellaisena kuin on? Eivät kaikki naiset tavoittele timmiä kroppaa tai "täydellistä" ulkonäköä. Ei ole keneltäkään pois jos hyväksyn itseni isokokoisena. Jos muut eivät, ei ole minun päänsärkyni.
Ihmettelen myös, kenet se tekisi onnelliseksi jos jatkuvasti sättisin itseäni. Ehkä jonkun jota ylipaino jostain syystä kauhistuttaa, mutta sillä ei ole minun elämääni mitään positiivista vaikutusta. Pikemminkin päinvastoin. En minä tarvitse kenenkään lupaa olla olemassa tällaisena kuin olen joten koeta kestää 😁
Suurin osa parisuhteessa olevista suomalaisista miehistä ON ihan tavallisia miehiä, samoin suurin osa parisuhteessa olevista suomalaisista naisista ON ihan tavallisia naisia.
Miten vaikeaa se on tajuta??